Reminiscence - Heliotrope

رمینیسنس هلیتروپ

زنانه
کد کالا : ATR-50173
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی وانیلی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : رمینیسنس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-50173
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Reminiscence Heliotrope - رمینیسنس هلیتروپ

محصول سال 2013 می باشد و در گروه بویایی شرقی وانیلی که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترکیبات سبز ، انجیر ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، گل آفتاب پرست، بادام ، دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، وانیل اشاره کرد.

برند رمینیسنس
سال عرضه 2013
گروه بویایی شرقی وانیلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترکیبات سبز ، انجیر
اسانس میانی نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، گل آفتاب پرست، بادام
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، وانیل
نمره کاربران
Heliotrope-رمینیسنس هلیتروپ
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
9
1 رای
پخش بو
8
1 رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
بازگشتی از اعماق خاک زمین به خورشید که گویی شعله هایی از سرمای ضد آتش را با خود حمل می کند.... بازگشتی از انعکاس تاریکی در نور که گویی سبزینه ای از آشتی آتش و آب را در خود نهفته است..... بازگشتی از خاک به خاک که گویی در پنهان آشکار از گرمایشی در سرما نهفته است.....
رایحه ای گرم و شیرین از شهد انجیر که حس آغوشی از عشق شیرین را تداعی می کند... رایحه ای تند و گیاهی که از تیزی شهد آن، حس مصون بودن در برابر جهل را تداعی می کند.... رایحه ای از شهد آشپزخانه مادری که با عشق به زندگی و خانواده در حال طبخ مربای انجیر است که بوی شهد آن تا آنسوی کوچه بُن بست هم منتشر است...
عطری گرم و شیرین و بسیار خوش طعم که بونوازی آن به مانند عبور از کنار کارگاه شیرینی پزی در سپیده دم سرد که عطری واقعا دلپذیر و خوشمزه را استشمام می کنید. رایحه ای که همون لحظه احساس گرسنگی شدید را تجربه می کنید که حاضرید به تنهایی تمام شیرینی های داخل اون کارگاه را میل کنید بدون ذره ای حس سیری.....
شهد بسیار خوشایندی داره و دقیقا همون حس گرسنگی از عبور فروشگاه قنادی هاست که از زیر زمین این قنادی، بوی پخت شیرینی تازه مخصوصا رولِت یا تَر با شهد انجیر وسطش در حال انتشار است که باد پنکه هواکش این کارگاه همزمان بوی عطر و گرمای تنور را به شامه یخی شما در سرمای برف، شلیک می کند.
مناسب تنپوش بانوان برای چهار فصل اما در پاییز و زمستان با حس سرمای پیرامون، شهد گرمای این عطر واقعا حس آرامش را تداعی خواهد کرد. عطری که حتی ممکنه زنبورهای عسل هم بهش جلب توجه کنند و شاید بتوانند عسل مصنوعی طبیعی را تولید کنند.
ماندگاری در روزهای گرم حدود 8 ساعت روی لباس و 6 ساعت روی پوست بانوان بدون تحرک خاص و دمای محیط و در روزهای سرد حدود 24 ساعت روی لباس و 12 ساعت روی پوست با پراکنش متوسط در روزهای گرم و خوب در روزهای سرد، در حجم های 50 و 100 میلی لیتر.
سپاس از همراهی بزرگواران...........
23 دی 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Fatimah ژیوان

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟