GIORGIO ARMANI - Si Eau de Toilette

جیورجیو آرمانی اس آی ادو تویلت (جورجیو آرمانی سی تویلت)

زنانه
کد کالا : ATR-32008
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چایپر گلی
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : جیورجیو آرمانی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-32008
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 150
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,600,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 11
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

سومین سال و سومین اس آی.

پس از ارائه اس آی ادو پرفیوم و پس از آن اس آی اینتنس، نسخه جدید این کار با نام اس آی ادو تویلت از سوی برند جیورجیو آرمانی معرفی شد. این محصول که سومین ادکلن از سری اس آی به حساب می آید، از رایحه ای معتدل برخوردار بوده و در دسته کارهای میوه ای گلی قرار می گیرد.

اس آی ادو تویلت محصول سال 2015 خانه ادکلن سازی جورجیو آرمانی مهمان لحظات معطر شما در  سایت عطرافشان.

نوع عطر ادو تویلت
برند جیورجیو آرمانی
طبع معتدل
سال عرضه 2015
گروه بویایی چایپر گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، بهار نارنج، انگور فرنگی سیاه، گلابی
اسانس میانی رز ، فریزیا ، یاس، توت فرنگی ، گل اوسمانتوس ، انبه
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، روایح چوبی
نمره کاربران
Si Eau de Toilette-جیورجیو آرمانی اس آی ادو تویلت (جورجیو آرمانی سی تویلت)
رایحه
8
1 رای
ماندگاری
7
1 رای
پخش بو
7
1 رای
طراحی شیشه
7
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیورجیو آرمانی
اخبار برند جیورجیو آرمانی
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
من این عطر رو چند سال پیش داشتم. بدرد بهار تابستان میخوره در حد یه عطر خیلی معمولی و روزانه اما قیمت بالا. از نظر بو خوبه بیشتر حالت میوه ای داره تا گلی. از لحاظ پخش بو و ماندگاری ضعیف. برای افرادی که مکان هایی با رطوبت بالا زندگی می‌کنند اصلا توصیه نمیکنم چون بو و ماندگاری در حد صفر میشه. بدرد شهرهای خشک مثل شیراز میخوره. بعد از چند سال که برندهای مختلف امتحان کردم میتونم بگم جورجیو آرمانی در لیست عطرهای ضعیف با قیمت بالا هست. این برند بر روی پخش و ماندگاری عطرها کار نمیکنه و با قیمتی که داره میشه عطرهای بسیار بهتری انتخاب کرد. برای افرادی که سردرد و میگرن دارند عطرهای آرمانی مناسب هستند
06 آبان 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  کامبیز سخی

همین الان روی تستش کردم...میوه ای..میوه و میوه..همون ژن سی رو در قلب خودش جا داده اما با هویتی متفاوت گلابی و انگور سیاه رو چون برای من شناخته شده اند به خوبی حس می کنم...اما...اما اون تهش یه حس ناخوشایند داره...یه چیز تیز ...یه اکورد ناهمگون...انگار وصله ای از عطر دیگه رو به این چسبودن...حتا به یک پنجم این قیمت هم من حاضر به خریدش نیستم
08 مرداد 1396 پاسخ تشکر

صاحب نظران و متخصصان عزیز ، لطفا این عطر را تحلیل کنید . سپاسگزارم
27 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر

متخصص هاي عزيز اين عطر شبيه ميس ديور هست؟
28 فروردین 1395 پاسخ تشکر
در جواب خانم مینو عارفی کیا....آرمانی سی si تویلت کار ی میوه ای ودر حد کمتر گلی(البته این نسخه با پخش بوی معمولی) میباشد..در صورتی که میس دیور ها اصولن گلی ودر حد کمتر مرکباتی هستند که بین خودشان هم تنوع زیاد هست ...شما در نظر بگیرید علاقتون به رایحه های مرکباتی بیشتره آرمانی سی پرفیوم...و میوه ای گلی --> آرمانی سی تویلت..وصرفا گلی دیورها خیلی تعیین کننده هستند..
29 فروردین 1395 پاسخ تشکر

با سلام . لطفا یک عطر مجلسی که زیاد گرم یا شیرین و سنگین نباشه معرفی کنین چون من عطرهای گرم و سنگین و بیشتر از چند دقیقه نمیتونم تحمل کنم و سردرد و تهوع میگیرم معمولا عطرهام خنک هستند ولی عطری که مجلسی باشه و در عین حال سبک پیدا نکردم مثلا عطرهایی مثل کریستال نویر یا بلک اوپیوم رو دوست دارم ولی نمیتونم استفاده کنم عطرهایی که در حال حاضر استفاده میکنم استیل جنبفر . لجند زنانه مونت بلان . بریت ریتم بربری . ۲۱۲ وی آی پی رز . اومنیو کریستال پرفیوم بولگاری و عطر ولنتینو ولنتینا رو هم دارم که چون خیلی شیرینه زود دلم و میزنه یا سرگیجه میگیرم و گذاشتمش کنار و تنها عطر تقریبا گرم که مصرف میکنم سی اچ آفریقا است که به خاطر رایحه مرکباتی و چای متعادل شده و گرما و شیرینی زیادی نداره ولی عطر مجلسی نیست البته عطری که خیلی عاشقش بودم سی اچ مدل گاردن پارتی بود که متاسفانه نسخه محدود بود و تولیدش متوقف شده .. توی یک فروشگاه این عطر سی با درب صورتی و عطر سی با بطری مشکی رو تست کردم از مدل بطری مشکی زیاد خوشم نیومد و بوش زیادی خطی بود ولی این مدل و پسندیدم حالا به نظر شما این مدل سی میتونه خواسته من و برآورده کنه و به عنوان عطر مجلسیم باشه و اگر عطرهایی با ویژگیهایی که گفتم و میشناسین لطفا معرفی کنین ممنون از دوستان و مدیریت محترم سایت .
04 بهمن 1398 پاسخ تشکر
در ادامه نظر قبلیم باید بگم که من با عطرهای گرم و شیرین مشکل دارم و گاها عطرهای تند و خنکی داشتم که قابل تحمل بودند پس تند بودند جزو دسته حذف شده های عطرهام نیستند . و اینکه روایح خطی و تک عنصری مثلا کاملا گلی یا کاملا میوه ای رو نمیپسندم و عطرهای ترکیبی برام جذاب ترند و برای همین این عطر سی به نظرم بوی جذابتری داشت به نسبت نسخه اینتتس و یا نسخه پرفیوم و یل نسخه رز که هر سه شون عطرهای کمتر ترکیب به نظرم هستند البته نسخه اینتس که بطری مشکی داره پخش بو و ماندگاری عالی داشت ..
04 بهمن 1398 پاسخ تشکر
ولنتینو------ آزولوتو
گرلن-------تراکوتا
سی کی------ بیوتی
الفکتیو استودیو------ کلوز آپ، البته این آخری یونی هستش, اما رایحه اش از اون سه تای قبلی بسیار منحصر به فردتر هستش
04 بهمن 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آرامیس

مرسي از جواب
29 فروردین 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟