LANCOME - La Vie Est Belle L'Eau de Parfum Intense

لانکوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس (لاویست بل لئو اینتنس)

زنانه
کد کالا : ATR-31959
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : لانکوم
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-31959
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 180
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    14
  • نمی پسندم
    7
  • - 25 سال
    3
  • + 25 سال
    14
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    6
  • رسمی
    11
تعداد رای های ثبت شده : 74
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

نسخه‌‌ای از لاویست بله با نام لئو پارفوم اینتنس.

پس از موفقیت ادکلن لاویه است بله از برند لانکوم، این شرکت در طی مدتی کوتاه نسخه‌های مختلفی از آن را تولید و روانه بازار کرد. یکی از نسخه‌های اخیر این محصول لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس نام دارد که در ظاهری نزدیک به نسخه‌های قبلی و در رایحه‌ای گرم و شیرین ارائه شده است.

عطر زنانه «لا ویه است بله اینتنس» احساس شادمانی را به شما هدیه می‌دهد. این عطر خاص که با چهره جولیا رابرتز (بازیگر مشهور آمریکایی) معرفی شد، قصد دارد که چشم همه زنان جهان را به‌روی زیبایی‌های زندگی باز کند. این ادیشن برداشتی تازه از «لا ویه است بله» است که رایحه غلیظ گل مریم و رایحه هوس‌انگیز گل‌های سفید برجستگی خاصی در آن دارند.

لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس محصول سال 2015 خانه ادکلن سازی لانکوم را با معرفی عطرافشان برای فصول سرد خود خاطره انگیز کنید.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند لانکوم
عطار دومنیک روپیون، آن فلیپو
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی گلی میوه ای شیرین
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، پرتقال، فلفل صورتی ، برگ و جوانه انگور فرنگی، گلابی
اسانس میانی زنبق ، یاس، گل یلانگ ، شکوفه پرتقال ، گل مریم
اسانس پایه فندق ، خامه
نمره کاربران
La Vie Est Belle L'Eau de Parfum Intense-لانکوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس (لاویست بل لئو اینتنس)
رایحه
8.2
14 رای
ماندگاری
8.8
28 رای
پخش بو
8.3
27 رای
طراحی شیشه
8.1
14 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لانکوم
اخبار برند لانکوم
نظرات کاربران (29 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
تحت تأثیر یکی از دوستان و بدون دقت خریدمش و هنوز هم نمی‌دونم چی شد که متوجه نشدم چی دارم میخرم که اصلا جز سلایق من نیست ! نوت میوه ایش رو واقعا متوجه نمیشم ، برای من تاپ نوتش و حتی نوت های میانی غیر قابل تحمل بود ، در ثانیه اول روایح گل با غالبیت یاس بویاییت رو نابود می‌کنه که دوست داری چند دقیقه نفس نکشی ولی خب قاعدتاً نمیشه و مجبوری تحمل کنی!کلا یکی دوبار بیشتر نپوشیدمش و هر بار به شدت پشیمون شدم و احساس میکردم همه دوست دارند ازم فرار کنند ! ماندگاری که خیلی خوبه ! به نظر من باید بزاری چندین ساعت بگذره تا بلاخره به نوت پایانی فندق و خامه برسی و خوشت بیاد!شاید حتی یکی دو روز طول بکشه ! به هیچ عنوان در مکان های بسته استفاده نکنید چون ممکنه همه بگن وای سرمون درد گرفت ! فقط برای مهمانی شب در فضای باز مناسبه ! به هیچ عنوان کادو نخرید چون واقعا سلیقه ایه و با فیدبک هابی که گرفتم تعداد کمی خوششون میاد !
23 خرداد 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مجید سلطانی نوا

بي شك بهترين كار لنكوم همينه. من عاشق كمپاني لنكوم هستم و علاقه غريبي هم به ادكلنهاش دارم. نسخه اينتنس انقدر عميق، فهيم، نجيب و متين اول با شامه و بعد با روح و راوانت بازي ميكنه كه حس ميكني روي ابرهايي. تقريبا هرجا رفتم بهم گفتند از بوي ادكلنت مست شديم... بيخود نيستش مورد علاقه ملكه اليزابت هستش. شك نكنيد نسخه اينتنس معشوقه بهتري هستش تا نسخه معمولي.
18 تیر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mahdisss جواد وزیری

سلام بر دوستان
ممنون میشم من رو در انتخاب راهنمایی بفرمائید
از بین این عطرها کدومشون پخش بوی بیشتری داره؟

Thierry Mugler - Alien EDP
LANCOME - La Vie Est Belle L'Eau de Parfum Intense
PARFUMS de MARLY - Sedbury
ELIE SAAB - Le Parfum Eau de Parfum Intense
16 دی 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

من این عطرو یه ماه پیش بعد از یه عالمه تحقیق بلایند بای کردم.
این عطر تو لحظه اسپری شدن به من حس خیلی بدی میده. ی چیزی که اصلا شیرین نیست و هنوزم موندم کدوم نت هست که انقد منو آزار میده و خیلی غریبه اس برام. انقدر ناخوشایند که سعی میکنم سی ثانیه ای اصلا نفس نکشم!
ولی یه مدت که میگذره این حالت از بین میره و اون چیزی که از یه عطر گورماند میخاستم تقریبا خودشو نشون میده. خامه و فندق دوست داشتنی ان. هرچند مشام من فوق العاده سریع ازین عطر پر میشه و خودم ازش محروم میشم. و یچیزه دیگه این که من انتظار شیرینی بیشتری داشتم.
درمورد پخش و ماندگاری نمیدونم چی باید بگم. از یه طرف خواهرم میگه خط بوی واضح میندازه و دو سه روزی ماندگاری داره. از یه طرفم هنوزهییچ فیدبک مثبتی ازش نگرفتم. حتی کسایی بودن که در حد روبوسی بهم نزدیک شدن و هییچی حس نکردن! بعضیا به شکل سرزنش آمیزی میگن بوی آبنبات میدی! دوست صمیمیم وقتی خواست دلداریم بده گفت اصلا بدبو نیست!!
برای من که به دلایل شخصی تو این عطر دنبال فیدبک بودم یجورایی شکست محسوب میشه.
03 تیر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : جواد وزیری
مهتاب جان
من لاويست بله معمولي دارم خودم زياد نميپسندمش ولي همسرم خيلي دوسش داره سمپل اين مدلشو تازگيا خريدم ديدم چقد بيشتر اون خوشم مياد پخشش واقعا زياده مطمئن باش همه حسش ميكنن وقتي من پر توقع ميگم زياده پس خيلي زياده اما اينكه چرا فيد بك نميگيري ميخوام بهت بگم ديگه زمان اينكه كسي بگه وااااااي چه عطري زدي اسم عطرت چيه گذشته ديگه كسي از اين حرفا نميزنه اين يه واقعيت تلخه اما وجود داره اين عطريه كه قشنگ خط ميندازه و شديدا مرد پسنده خوشحال باش اينكه بهت ميگن حسش نميكنيم يا بوي آبنبات ميدي و اصلا باور نكن سرتو بالا بگير و با اعتماد به نفس ازش استفاده كن تو يكي از بروزترين و پرطرفدارترين و پرقدرت ترين عطر جهان و داري پس مثل يك ليدي ازش لذت ببر و خودت وخودت و خودت دوسش داشته باش و ببين چقدر اطرافيان دوستش خواهند داشت
04 تیر 1395 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : parissa نسیم
ممنونم از مهربونيت زيباي عزيز. كلي حس مثبت بهم دادي. انگار كه يه عالمه ازون فكراي منفيم يدفعه پاك شد!
يه چيز مهمي كه ياد گرفتم اينه كه عدم تاييد بقيه نشونه بد بودن نيست. نه فقط در اين زمينه. همه جا
حتما از نظراتت براي خريدهاي بعديم استفاده ميكنم
07 تیر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Hediye

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
5
طراحی شیشه
من قبل از تموم شدن flower bomb از برند victor & rolf این روخریدم؛اما متاسفانه اطرافیان به شدت نظرشون اینه که بوهای مشابه ای دارند!
10 مهر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : زهرا اله ربی

سلام، می شه لطفا منو راهنمایی کنید.
دنبال یه عطر خاص هستم. عطرایی که داشتم و خوشم اومده جیونچی وری ایرزیستبل و انجه دمون و چنل چنس هستند. از ورساچه کریستال نویر هم خوشم میومد. ته بوی تلخش رو دوست داشتم. ولی الان می خوام یه عطر خاص و کمتر تکراری رو امتحان کنم. پیشنهادتون چیه؟ استی لودر sensuous یا ورژن های دیگش مثل nude یا noir چطوره؟
یه چند تا عطر هم از روی کامنت ها انتخاب کردم. آرمانی کد و لانکوم لاویه بل و فلاوربمب که باید تست کنم حتما. منتظر پیشنهادهای خاصتون هستم دوستان
12 آبان 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آرامیس
دوست عزیز اگر دنبال عطر خاص و کمتر تکراری میگردین به هیچ وجه روی لانکوم لاویه بل حساب نکنین تازگیا روزی نبوده که از خونه برم بیرون و بوی این عطر رو نشنوم هرجا میرم همه بوی لاویه بل رو میدن اونقدر که خودمم از خریدش به کل منصرف شدم. آرمانی کد هم قبلا تست داشتم به نظرم خاص نبود و پخش و ماندگاری خوبی من ازش ندیدم.
14 آبان 1395 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Sharare Seti

یک عطر شیک و همه پسند. کمی گرمه وای آزاردهنده نیست
08 خرداد 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : derrick

سلام ممنون می شم اگر این سوال که ذهن من رو درگیرکرده رو جواب بدهید دنبال عطری مردانه هستم که در فضایی که این لانکوم پخش شده برتری داشته باشد و خودش رو به لانکوم دیکته کنه قیمت تا 800تومن
18 بهمن 1394 پاسخ تشکر
از [...] دوستان تقاضای ابرازنظرشون هستم
18 بهمن 1394 پاسخ تشکر
پخش بالاتر از لانکوم برند امواج _شیخ_ استفان هامبرت لوکاس777_ ناسوماتو_ تام فورد_ نمیدونم چه بویی مد نظرتونه کلی اسمه برند رو براتون گفتم.برنای دیگه ایی هم هستن که خیلی قیمتاشون بالاتره
18 بهمن 1394 پاسخ تشکر
ممنون پیرو بحثمون من از بویی مثل هرمس تق خوشم می اد ولی همه گیر بودنش وافت کیفیتش دلیل بر اینه که سمتش نرم از باربری لندن هم خوشم می اد ولی پخش و ماندگاریش خیلی از رضایت من دوره
19 بهمن 1394 پاسخ تشکر
misha kashani عزیز نظرت در مورد
آمواج رفلکشن چیه در گذشته فیدبک خوبی داشته نمی دونم ایا تولیدات جدید کیفیت قبل رو داره یانه و ایا دستخوش تغییر شده
19 بهمن 1394 پاسخ تشکر

من اين عطر و خريدم اما اصلا دوستش نداشتم دو روز كامل بهم سر درد داد بوي خاصي نداره فقط شيرين شيرين شيرين ! و يه شيريني يك دست و غليظ و خسته كننده .
نميدونم من كه خوشم نيومد
18 بهمن 1394 پاسخ تشکر

0
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
0
طراحی شیشه
اینکه چرا لانکوم مانند برخی دیگر از برندها همچون لیکویید و نیش و هرمس و آمواج و...مرا به دنبال خود می کشد شگفت انگیز است.
"لاوی است بلا" برای منی که عموما تلخ پذیرم در روایح ، شبیه نفس گیری روی آب پس از ساعتها غواصی ست.
در هم آمیختن افسونگرانه ی رایحه ی شکلات و بادام سوخته درآنچه از این عطر باقی میماند آنقدر اغوا گر هست که برای خرید شیشه ی بعدی آن اقدام کنم.
10 بهمن 1394 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟