ELIE SAAB - Le Parfum Eau de Parfum Intense

الی ساب له پارفوم ادو پارفوم اینتنس (الیه سعب لی پرفیوم اینتنس)

زنانه
کد کالا : ATR-31940
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : الیه ساب
کشور مبدأ : لبنان
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-31940
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 110
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
5,600,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    7
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    3
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 27
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عسلی و گلی برای بانوان.

نسخه اینتنس ادکلن قبلی برند الیه ساب با نام له پارفوم پس از دو سال با نام له پارفوم ادو پارفوم اینتنس برای بانوان عرضه شده است. این ادکلن از رایحه‌ای گرم برخوردار بوده و برای استفاده در فصل‌های سرد سال توصیه می‌شود.

همین‌که خورشید به زیر خط افق فرومی‌لغزد، حواس بشری شعله‌ور می‌شوند. در همین اوقات است که زیبارویانی فراسوی اغواگری و هوس‌انگیزی، با جامه‌هایی درخشان پدیدار می‌شوند؛ زیبارویانی که تجسم منتها درجات زنانگی هستند، با رفتاری شاهوار و گام‌هایی استوار... . آنان که می‌دانند به‌راحتی فراموش نخواهند شد و عطرشان بازتابی از شخصیت اسرارآمیز و افسونگرشان است. با هر حرکت آنان، موجی گل‌فام و شرقی از عطری غلیظ پشت سرشان باقی می‌ماند؛ ردی فراموش‌ناشدنی که همچون خاطره‌ای از هاله شگفت‌انگیزشان ماندگار می‌شود.

له پارفوم ادو پارفوم اینتنس محصول سال 2013 خانه ادکلن سازی الیه ساب هم اکنون در عطرافشان.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند الیه ساب
عطار فرانسیس کرکجان
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ لبنان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه شکوفه پرتقال
اسانس میانی رز ، گل یلانگ ، عسل
اسانس پایه کهربا، نعناع هندی
نمره کاربران
Le Parfum Eau de Parfum Intense-الی ساب له پارفوم ادو پارفوم اینتنس (الیه سعب لی پرفیوم اینتنس)
رایحه
9.3
3 رای
ماندگاری
7.9
11 رای
پخش بو
8
11 رای
طراحی شیشه
8.7
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند الیه ساب
نظرات کاربران (24 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
کاش یه نفر این عطرو تحزیه و تحلیل میکرد...
09 آذر 1394 پاسخ تشکر
تقریبا 3 ساعت میشه که این عطر رو اسپری کردم روی دستم اولش ممکنه رایحه ترشی به مشام برسه که فکر میکنم از شکوفه پرتقال باشه جون تا 4 یا 5 دقیقه اول کاملا غالبه تا اینجا اصلا عطر گرم نیست ولی رایحه عسل که خیلی هم طبیعی هستش کم کم نمایان میشه که اونو گل رز البته بصورت ضعیف همراهی میکنه عطر همین طور رو به گرمی و شیرینی میره بعد تقریبا 40 دقیقه شیرینیه کار به اوج خودش میرسه کهربا به عطر اضافه شده رایحه نعنا هندی اصلا قوی نیست و فقط برای équilibre بکار رفته.
ماندگاری خوبی داشته تا این لحظه و پخش قابل قبول
در مجموع رایحه عسل غالبه که اونو کهربا و شکوفه پرتقال همراهی میکنند.
من خیلی شانسی این عطر رو داشتم و بازش کردم واسه تست ولی شما قبل از خرید حتما تست کنید
Have Fun
09 آذر 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمود روحانی
به طور کلی میتونم بگم بوی "کلاسیک" و "سنگینی" داره و واژه اینتنس واقعا براش مناسبه. در ضمن بوی عسل نسبت به سایر نت ها خیلی قویتر به مشام میرسه. به نظرم نسخه ساده این عطر برای خانمهای جوان مناسب تره.
10 آذر 1394 پاسخ تشکر

واقعا ممنون...خیلی خوب توضیح دادید...
10 آذر 1394 پاسخ تشکر

الی ساب یک طراح مد لبنانی است که به دلیل لباس شب های زیبا و چشم گیری که طراحی می کند بسیار معروف می باشد و در حال حاضر در کشور آمریکا مشفول فعالیت میباشد . این برند با همکاری یک شرکت عطری ، اولین محصول خود را با نام عطر له پقفوم (Le Parfum) در سال 2011 معرفی کرد و وارد دنیای عطریات شد. کمپانی الی صعب با الهام از انرژی و درخشش روز ، سه عطر خود را پی در پی روانه بازار نمود. ، نسخه عطر زنانه لپغفم در سال 2011 نور و درخشش میانه روز و عطر زنانه لپغفم ادوتوالت در سال 2012 درخشش صبحگاهی و نهایتا عطر زنانه لپغفم ادو پرفیوم اینتنس در سال 2013 لحظه مرموز و جادویی گرگ و میش را به تصویر می کشدند. از نکات اشتراک این سه عطر ترکیب شکوفه پرتغال، رز و عسل است که به امضای الی صعب در عطرهایش مبدل گشته است. ایشان در موطن اصلی خود در جایی سکونت داشته که درای درختان مرکبات بوده و نوستالژی خاصی برای رایحه شکوفه مرکبات دارن .
10 آذر 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Hediye

طراح این سری عطرها Francis Kurkdjian هست (طراح نارسیسوها و ...) من هر سه نسخه رو تست کردم ، این نسخه رایحه قوی و بسیار برانگیزاننده داره و مناسب پاییز و زمستانه ، رایحه oriental floral هست . ماندگاری خوب و اگر سبک نارسیسو مشکی رو دوست دارین فکر کنم از این هم خوشتون بیاد . علیرغم اینکه مشک تو رایحه اش نیست ولی در نهایت من یه رایحه مشک بسیار دلپذیر در آخرش حس میکنم و البته چون من در شمال زندگی میکنم مثل خانم الی صعاب این نوستالژی رو به رایحه شکوفه مرکبات دارم و کار رو بسیار دوست داشتم و در اینده نزدیک میخرمش :) شما حتما تست کنین ، غلظت رایحه برای بعضیها سنگینه .
10 آذر 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Hediye اركيده

در اخر باید بگم من از این عطر هیچ رایحه ترشی حس نکردم (شکوفه پرتقال مسلما ترش نیست و منهم از رایحه ترش خوشم نمیاد بنابر این بهش حساسم ) شیرینی عطر هم قابل قبول و دلپذیره (با شیرینی بسیار سنگین لاویه لانکوم و بلک اوپیوم بسیار متفاوته. )
11 آذر 1394 پاسخ تشکر

تا اونجا که میدونم الی ساب اقا هستن نه خانم!حالا شایدم من اشتباه میکنم
11 آذر 1394 پاسخ تشکر
حق با شماست , یک شوخی کلامی در مورد اسم ایشون با دوستان بوده که سهوا اینجا هم درج شده , الان متن خودم رو خوندم و متوجه شدم , ممنونم از دقت شما :)
11 آذر 1394 پاسخ تشکر

ممنون ميشم يكي اين نسخه و نسخه له پارفيوم رو مقايسه كنه..كاري به نسخه ادوتويلت و كوتور ندارم..فقط بين اين كار و اون يكي مورد ك هردو گرم و سنگينن و نت هاشون شبيهه ميخوام ببينم تفاوت در چيه؟
14 دی 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Hediye
به شخصه رایحه این نسخه رو بسیار بیشتر میپسندم , نسخه دیگر دارای رایحه قوی یاس در ترکیبات هست که چندان متناسب نبود از نظر من ,البته ملایم تر و چهارفصل هست ,رایحه این نسخه عمیق , سنگین , زنانه و مناسب پاییز و زمستان است (علیرغم اینکه در نتها دیده نمیشود حسی از مشک بعد از کمی ماندگاری روی پوست حس کردم و در فهرست سال اینده من جای داره ) مثل نارسیسو سن و حس زنانگیه استفاده کننده باید بالغانه باشد (نه سن شناسنامه )
21 دی 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Hediye

یه بوی کاملا عربی و زیادی کلاسیک شبیه عطر زیارتگاه ها من که اصلا نپسندیدم
29 دی 1394 پاسخ تشکر
سلام . زیبا جان به خاطره گل رز این حسو داری اذم یاد گلاب ناب می افته من خودم عود اصفهان از برند دیور رو کادو گرفتم بوی گلاب و مشکش خیلی قویه واسه ما ایرانیا که گلاب و گل محمدی و زعفران و عود و مشک خیلی زیاد در دسترسمون هست این کارا جالب و خاص و خواستنی نیست فکر میکنیم خیلی معمولیه
29 دی 1394 پاسخ تشکر
زیبا جان این عطر تم قوی بهارنارنج داره ,از نظر من رز خیلی واضح نیست توی این رایحه , در مورد رایحه له پرفیوم اولیه شنیده بودم به خاطر تم یاس بعضیها رو یاد اماکن ذکر شده اندازه ولی نسخه اینتنس از این حالت به دوره ,کمی بی انصافی شد در حق این عطر زیبا یا شایدم من زیادی دوسش دارم :)
29 دی 1394 پاسخ تشکر
فك نكنم فقط بخاطر علاقه شما باشه نلي جان
بعد از اينكه اين عطر رو بهم معرفي كردي تستش كردم..البته فقط يبار اما تنها رايحه اي ك ازش گرفتم عسل بود ورايحه بهشتي بهارنارنج و مشك وعنبر..نه ياس نه رز..اگر هم بودن تركيب شده بودن با هم و زياد واضح نبودن
و به جرئت ميگم از زيلاترين و جذابترين و زنونه ترين عطرهايي بود ك تا الان تست كردم و جزو تاپ تن من هست
شايدم منم مثل شما زيادي دوسش دارم
30 دی 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Hediye

سلام نلی جان بهترین کار الی ساب رو میشه بهم معرفی کنی شما؟ من تو کارای گلی عاشق جادور و دیوید یورمن بای فرگرنس م تیفوسیه این دو کارم مخصوصا دیوید یورمن واقعا برا یه خانوم واجبه این کا رو داشته باشه هر وقت احساس کرد دیگه جذاب نیس کافیه این کا رو بو کنه تا اعتماد به نفش برگرده............
01 بهمن 1394 پاسخ تشکر
میشا جان من سه نسخه الی ساب رو تست کردم , له پرفیوم اولیه ,نسخه تویلتش و این نسخه... از جایی که عطر میخرم و سلیقه من رو میدونه(عطرهای تیفوسیه من همین یورمن شمانارسیسو فور هر تویلت و ولوت ارکید هستن )و اینکه که فاکتور جذابیت و زنانگی در عطر برام مهمه و خودشون هم اقایی هستن با ویژگیهایی که نظرشون در مورد عطرهای زنانه برای من کاملا قابل تاییده .... این رو معرفی کردن و عالیییییی بود از,بین سه نسخه این قوی ,,عمیق زنانه و اثر گذار بود (جناب ساحا از,کاربران محترم و با دانش فروان نسخه سبز رنگ -کوتور رو ارجح دونستن , که حتما جای تست داره...
03 بهمن 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Hediye

مرسی نلی جانم. من نارسیسو و ولوت ارکید رو دارم اما هیچوقت از کارای الی ساب استفاده نکردم من و شما سلیقه مون به هم نزدیکه حتما منم از این کار خوشم می یاد.
03 بهمن 1394 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟