ELIE SAAB - Girl of Now

الیه ساب گرل آف نیو ( الی ساب گرل آف نو)

زنانه
کد کالا : ATR-37449
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : الیه ساب
کشور مبدأ : لبنان
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-37449
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 100
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
4,950,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    6
  • نمی پسندم
    6
  • - 25 سال
    4
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    2
  • رسمی
    6
تعداد رای های ثبت شده : 40
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

برگ اعتیادآور بادام، با بافت شکوفه پرتقال و نعناع هندی، نماد این برند است.
گرل آو نَو مثل جرقه‌ای الهام‌بخش با گلابی و پرتقال ماندرین شروع‌ می‌شود. پستهٔ تازه‌ برشته‌شده بوی گل منحصربفردی را بوجود‌ می‌آورد که بطور انحصاری برای عطر گرل آو نَو ساخته شده است.

این عطر که متشکل از عصارهٔ تلخ بادام است، حس مثبت را در درونتان تقویت و تشدید‌ می‌کند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند الیه ساب
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ لبنان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، گلابی ، پسته
اسانس میانی شکوفه پرتقال ، بادام ، مگنولیا
اسانس پایه دانه تونکا ، نعناع هندی ، بادام ، کشمران
نمره کاربران
Girl of Now-الیه ساب گرل آف نیو ( الی ساب گرل آف نو)
رایحه
7.1
7 رای
ماندگاری
8.4
7 رای
پخش بو
8.4
7 رای
طراحی شیشه
6.9
7 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند الیه ساب
عطرگرام
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
ترکیب گرم و شیرین و پسته ای با شکوفه پرتقال. پخش بوی خیلی زیاد. ماندگاری نیز. خیلی دوست داشتنی.
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه ماری

همین الان این عطر رو تهیه کردم.‌ برای انتخاب گالری سه نوع عطر الی ساب داشت. اسنشال و لو پرفیوم رویال و همین عطر girl of now. لو پرفیوم رویال از عطرافشان تهیه کرده بودم بوی تلخ و گرمی داره. بوش نسبت به دو عطر دیگه واقعا برجسته تر هست و اسم رویال واقعا برازنده اش هست. از لحاظ پخش هم خیلی بهتره. اسنشال بوی کاملا گلی داشت که بوی یاس بیشتر خودنمایی میکرد. اما بوی یاس اصلا آزاردهنده نبود. از لحاظ طبع هم به نظرم معتدل بود. اما girl of now چون روی دست امتحان کرده بودم. نت اولیه کاملا میوه ای حس کردیم یه بویی داخلش غالب بود شبیه به بوی سیب سبز مخلوط با مرکبات. نگاه کردم دیدم نارنگی و گلابی و پسته هست. احتمالا بوی پسته حس سیب داده. بعد از حدود ربع ساعت بو کردم بوی کاملا گلی حس میشد بدون نت غالب. نت آخر نمیدونم چرا حس عطر ترش کردم. یه چیزی شبیه آدامس میوه ای اما داخل نت آخر همچین چیزی نداره. در کل عطر خوبي هست اما هیجانی نیست. برای جاهایی که بخوان بوی عطر بقیه رو اذیت نکنه عطر خوبي هست. از لحاظ ماندگاری روی پوست خوب بود اما پخش خیلی کم هست. با توجه به قیمتش گزینه خوبي هست. اما لو پرفیوم و لو پرفیوم رویال خیلی بهتره.
04 آذر 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : ROSA عاطفه عتیقی

بوی پسته خیلی برجسته است توش. مشابه زیاد داره. انگار مون گرلن به اضافه بلک اپیوم بشه مثلا...
08 اسفند 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ع میرزایی Dragon

به نظرم پخش بوش خیلی کمه و ماندگاریش هم تعریفی نیست گرچه درای داون قابل قبولی داره. شیرینی اش زننده نیست و اگر کم مصرف بشه برای تمام فصول مناسبه. شاید مناسبه مهمانی هم باشه ولی خیلی نباید ازش انتظار بازخورد داشت چون رایحه اش ممتاز نیست.
09 بهمن 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Titi amir

فوق العاده شیرینه. اگه دنبال عطر ملایم هستید واقعا به دردتون نمی‌خوره. بوی پسته به شدت توش احساس می‌شه به خصوص توی نت ابتدایی. شیرینیش یه جوریه که من لذت نمی‌برم به نظرم زیادی گرمه.
20 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمدحسن عدالت سلطان عطربازهای ایران و توران

دوستانی که میخوان گرل آف ناو اصلی رو بخرن ورژن شاین رو هم قبلش تست کنید. به نظر من شاین اصلاح شده و بهتر شده اصلیه است. هم چهار فصل شده و هم در نهایت تعجب موندگاری و پخش بوش بهتر شده. روی پوست من که اینطور بود.
همونطور که یکی از دوستان اشاره کردن گرل آف نای اصلی در عین خوشبو بودن برای من هیچ چیز جدیدی نداشت، یه جورایی بوش ترکیبی از عطرای گورماند دیگه ای بود که توی بازار بودن از جمله لاویه بل اینتنس، پویزن گرل، گود گرل و... ولی ورژن شاین با نوت آناناس یه تکونی به این ترکیب تکراری داد و جالب ترش کرد.
26 شهریور 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران ایرن

اين عطر يونيك و خاص نيست ، سبك خيلي از عطراي ديزاينري شيرين زنانه هست و بوي اشنايي داره!
يه DNA اي از فلاور بمب و لنكوم لاويه بل توش ديده ميشه ، اگر اونهارو ميپسنديد قطعا اين عطرم ميپسنديد ، اما از بين اين عطرايي كه نام بردم من اين عطرو ترجيح ميدم ، چرا كه شيريني فلاور بمب too much هست و خيلي مصنوعي شيرينه و بيش از حده! و ( لَ ويه بل ) هم اگرچه شيرينيش به نسبت ( فلاور بمب ) تعديل شده تر هست ولي بوي همه گير و تكراري و شناخته شده اي داره و خيلي جاها استشمامش كرديم ، اما فك ميكنم اين عطر بخاطر آجيلي بودنشه كه رايحه ش زيباتره ،cozy تره !
گرم و شيرين و آجيلي و بهار نارنجي و كرمي مانند ، با ماندگاري و پخش بالا، بلايند باي كردنش براي افراد شيرين پسند فك نميكنم هيچ ريسكي داشته باشه!
11 شهریور 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : marjanmohamadi سلطان عطربازهای ایران و توران

3
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
برای من بسیار شبیه مون گرلن بود با اون رایحه کسالتبارش.اصلا نمی پسندم...یعنی دخترای امروزی اینقدر بی حال و یکنواختن؟ ما پر شر و شور و شیطون بودیم یه بار از کوه سر بالا می رفتیم یه بار از ته دره سر در میاوردیم...دخترا چطون شده؟ باحال باشین بابا
31 خرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران آرامیس

7
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
4
طراحی شیشه
من این عطر روی یک بلاتر تست کردم، خوشبو و بسیار شیرین و گرم بود. من شب بلاتر رو در جیبم گذاشتم و صبح وقتی از کنار پالتوم رد میشدم بوی عطر رو راحت استشمام میکردم. بنظرم پخش خیلی خوب و ماندگاری عالی داره.
27 بهمن 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : marjanmohamadi سیدمصطفی موسوی

همون‌طور که از اسم عطر مشخص است، عطر زنانه Girl of Now (به معنی دختر امروزی) با الهام از دختران جوان امروزی ساخته شده. در اصل، ایده پشت این عطر دختران جوان و زیبایی هستن که به میهمانی‌های مختلف می‌رن و شمع همه محفل‌ها به حساب میان و همه رو به خودشون جذب می‌کنن. عطر زنانه Girl of Now در لایه ابتدایی با رایحه نارنگی، گلابی و پسته شروع می‌شه که استفاده از رایحه پسته به نوبه خود قابل توجه هست. لایه میانی این عطر از بهار نارنج، گل ماگنولیا و بادام تشکیل شده و لایه پایانی اون هم، ترکیبی از نعناع هندی، دانه‌های تونکا و کشمران. شیشه عطر زنانه Girl of Now با الهام از یکی دیگه از طراح‌های الی صعب ساخته شده. این طراحی چیزی نیست جز یک کیف دستی که انواع گل‌ها روی اون کار شده و در طراحی شیشه این عطر هم تلاش شده این گل‌ها به نوعی منعکس بشن. دایره‌های آبی رنگی که دور تا دور این شیشه رو پوشوندن در اصل، گل‌برگ‌های این گل هستن و رنگ طلایی خود عطر هم، زرق و برق میهمانی‌های شبانه رو به یاد میاره.
25 دی 1396 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : نازی جاوید Mahdisss

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟