LANCOME - La Nuit Tresor

لانکوم لانویت ترزور (لنکوم ترسور ل نویت)

زنانه
کد کالا : ATR-31917
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : لانکوم
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-31917
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 205
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
10,300,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    42
  • نمی پسندم
    21
  • - 25 سال
    6
  • + 25 سال
    30
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    7
  • رسمی
    24
تعداد رای های ثبت شده : 183
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

لانویت ترزور با رایحه پرالین.

25 سال از تولید ادکلن ترزور می‌گذرد و اکنون نسخه‌ای دیگر از سری محصولات ترزور با نام لانویت ترزور توسط برند لانکوم معرفی شده است. این محصول از رایحه‌ای گرم برخوردار بوده و شیرینی پرالین را به همراه مجموعه‌ای از ترکیبات دیگر ارائه می‌کند.

«لانویت ترزور» عطری داغ و سوزان برای خانم‌ها است و انبوهی از رایحه‌های تمشک، صمغ کندر و وانیل را در کنار رایحه رز سیاه در نت‌های میانی قرار می‌دهد.

این عطر را می‌توان اولین عطر گل‌فام، چوبی و سرشار از رایحه خوراکی‌های دلپذیر در میان عطرهای لانکوم دانست که شما را به فضای عشق‌های شورانگیز می‌برد. چهره تبلیغاتی این عطر هم پنه‌لوپه کروز (بازیگر مهشور اسپانیایی) است که به‌خوبی مجموعه این حالت‌ها و فضاها را به شما نشان می‌دهد.

این عطر زنانه بی‌نقص و نفیس توسط دو استاد چیره‌دست و هنرمند عطرسازی خلق شده است که تمام هنرها و توانایی‌های خودشان را در خلق «لانویت ترزور» به‌کار گرفته‌اند. رایحه دلپذیر تمشک در نت‌های اولیه این عطر می‌درخشد و رایحه رز داماسنا هم حالتی عمیق و اسرارآمیز به آن بخشیده است. رایحه وانیل در کنار رایحه ارکیده نیز حالتی زلال و درخشان به عطر «لانویت ترزور» بخشیده است.

لانویت ترزور محصول سال 2015 خانه ادکلن سازی لانکوم میباشد .

با معرفی این ادکلن در سایت عطر افشان میتوانید با استفاده از آن  روزهای خوبی را داشته باشید .

نوع عطر ادو پرفیوم
برند لانکوم
عطار کریستوف رینود، آمندین مری
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی شرقی وانیلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی، گلابی
اسانس میانی رز ، توت فرنگی ، ارکیده ، میوه گل ساعت
اسانس پایه سرخالو، وانیل ، نعناع هندی ، کومارین ، پرالین، روایح دودی، پاپیروس ، شیرین بیان ، کارامل ، قهوه
نمره کاربران
La Nuit Tresor-لانکوم لانویت ترزور (لنکوم ترسور ل نویت)
رایحه
8.3
42 رای
ماندگاری
8.9
55 رای
پخش بو
8.7
53 رای
طراحی شیشه
9.6
42 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لانکوم
اخبار برند لانکوم
عطرگرام
نظرات کاربران (55 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
0
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
0
طراحی شیشه
شروع میوه ای قوی و تاریک..ترکیبی از تمشک و انواع میوه ها و پایانی شیرین با شکلات و کارامل و تلخی کمی از دود و قهوه..شیشه بی نظیر. شیرینی کمتر از لاویه بل..پخش و ماندگاری بسیار قوی..همه آن چیزی که برای فصل سرما احتیاج دارید..کافیست به او فرصت دهید..لانکوم ترسغ ل نویی!
19 مهر 1394 پاسخ تشکر

سلام.قیمت این عطر صحیحه؟
19 مهر 1394 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : بله

میشه فرقش رو با لاویه بگید ---
26 مهر 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Hasti.afraz
خیلی میوه ای تره در یک کلام و نوع شیرینش متفاوته چون ناشی از کارامل و میوه جاته و شاید کمی کمتر از لاویه باشه
13 آبان 1394 پاسخ تشکر

0
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
0
طراحی شیشه
سلام میشه لطفا منو راهنمایی کنین من یه عطری میخوام که حالا حالاها عوضش نکنم...حالا به تظرتون به این عطر و میدنایت رز و فلاور بمب کدوم میتونه چیزی که انتظار دارمو تامین کنه...البته هر سه این کارارو دوست دارم و پخش و ماتدگاری هم برام مهمه...
29 آبان 1394 پاسخ تشکر

0
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
0
طراحی شیشه
سلام...میشه لطفا بگین بین این عطر و فلاور بمب کدوم خاص تر و شیک تره؟هردوشو خیلی دوست دارم...
29 آبان 1394 پاسخ تشکر

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
امروز این عطرو تست کردم به دقت.به نظرم اصلا بوی با کلاسی نداره.وقتی یکم رو پوستم موند بوش مث بوی شامپو بدن شد.اصلا در حد برند و قیمتش نیس.لا وی خیلی از این خاص تره.من خیلی بهش امید داشتم و میخواستم بخرمش.خورد تو ذوقم.الان دنبال یه عطرم واسه زمستون که مث لا وی و فلاوربمب و سی بوی خوراکی نده.دوستان عزیز لطفا کمکم کنین
02 آذر 1394 پاسخ تشکر
فلاوربمب که بوی خوراکی نمیده!!
02 آذر 1394 پاسخ تشکر
پيشنهاد مي كنم ولوت اركيد رو تست كنيد
02 آذر 1394 پاسخ تشکر
من فلاور بمب و این عطرو همزمان تست کردم...یعنی یه پاف از اون به یک آستینم زدم و یک پاف هم از این یکی به آستین دیگم ولی پخش لنکوم قابل مقایسه نبود با فلاور بمب .درصورتیکه من واقعا تعریفای زیادی اینجا ازش خونده بودم....بوی فلاور بمبو فقط خودم حس میکردم...ولی لنکوم هنوزم بوش روی آستینم هست و هنوزم پخش میشه.
03 آذر 1394 پاسخ تشکر

0
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
0
طراحی شیشه
لانكوم لانويت ترزور به نظر من از اون عطرهايي هست ك بايد بهش زمان داد.در لحظه اسپري شدن شديدا خورد توي ذوقم.بوش خيلي شيرين بود.يه شيريني آبنبات گونه.براي من بوي اوليش شباهت زيادي به بوي پشمك داشت.اما بتدريج اين بوي پشمك مانند كمتر ميشه.شيريني عطر متعادل ميشه.تركيبي خوشبو از ميوه ها و گلها روي كار مياد ك البته در پس زمينه هنوز اون شيريني كاراملي هم خيلي محو وجود داره اما ديگه اصلا توي ذوق نميزنه.كم كم قهوه از اون دور جلو مياد و يه تلخي آرامش بخش ك مخصوص قهوه ست با شيريني عطر تركيب ميشه.
اولين عطري هست ك تونستم نت هاش رو و پيچيدگي هنرمندانه رايحش رو تشخيص بدم.گرماي بسيار آرامش بخشي هم داره.از اون عطرهايي هست ك بين ده تا عطري ك امروز تست كردم وخيليا شبيه هم بودن هيچ شباهتي به بقيه نداشت و بوي خوشش تاالان به همشون غلبه كرده و داره تو فضاي اتاقم و مشامم يكه تازي ميكنه.براي زمستون سرد امسال محشره و بدون شك ميخرمش :)
05 دی 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Hediye

0
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
0
طراحی شیشه
راستي واقعا حيفم مياد اينو اضافه نكنم.امروز براي من روز بررسي و تست كلي عطر بود.بين پونزده تا عطر زنونه مختلف ك امروز تست كردم از جمله انجل.جيونچي انجودمون مشكي وسفيد.كارتير لاپانتير.كوكونوير.چنس شنل.جيونچي پلي صورتي.مليورا مارلي.ليدي ميليون و چندتا عطر ك خنك هستن و بهرحال ازشون انتظار زيادي نميرفت بين تمام اين عزيزان ك بوي بعضياشون رو هم خيلي پسنديدم و بعضيا رو نه.لانكوم ترزور لانويت از لحاظ ماندگاري و پخش بو بيشتر از يه سروگردن بالاتر بوده.مقايسش با بقيه از لحاظ ماندگاري وپخش خيلي راحته انقد ك بالاتره.اما متاسفانه و صددريغ و افسوس بوش برام از اون جذابيت اوليه و بازي دلپذير نت ها دراومده و يكنواخت و يكم سردردآور شده.آرزو ميكنم صب پاشم و ببينم اين سردرد و احساس خفگي از بوي اين ملكه موندگاري و پخش نيست وبخاطر تعدد تست هست
05 دی 1394 پاسخ تشکر
صوفیای عزیز کمی به بینی و حس رایحه شناسی خودتون استراحت بدین ، واقعا 15 تا کار رو در یک روز تست کردین ؟ برای پیدا کردن عطری که حس کنین برای شما ساخته شده و رایحه ای که فرکانسش با شما سازگار باشه به خودتون کمی زمان بدین ... (من همیشه میگم که علاوه براینکه ما باید یک عطر رو دوست داشته باشیم عطر هم باید ما رو دوست داشته باشه یعنی روی پوست بشینه و با شیمی پوست و بدن ما سازگار باشه ... ) در نهایت هم حس عالی شما از یک عطر هست که اون رو عالی میکنه هر چند به نظر دیگران معمولی یا حتی بدبو باشه (این اتفاق چند باری برام افتاده ) ... پس خیلی هم دنبال نظرات دیگران نباشین که سلیقه ها در دنیای عطر بی اندازه متفاوته ... به عنوان یک عاشق عطر امیدوارم عالیترین انتخاب رو داشته باشین :)
06 دی 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Hediye پارسی
درسته نلي عزيزم
زيادي عجله كردم بس ك ذوق زده بودم.تو بين روايح مناسب براي تابستون و يا بهاره و پاييزه چن تا عطر خيلي ب دلم نشستن اما عطري ك ميخوام الان و براي اين فصل بگيرم هنوز انتخاب نشده و يه ليست بلند بالاست ك متاسفانه از اين ليست بلند بالا فقط دومورد رو تست كردم(همين عطر و كوكونوير)بقيه رو هم امكان تست ندارم و فك كنم نهايتا بايد دلمو بزنم ب دريا و بلايند باي كنم
ايشالا ك همينطور بشه و نيمه گمشدم رو پيدا كنم چون اگه غير اين باشه باتوجه به اين 25تا سمپلي ك خريدم و سه تاعطر تو اين ماه مطمئنم ب محض اينكه از عطرجديدم ابراز نارضايتي كنم شوهرم منو ممنوع الادكلن ميكنه :))
06 دی 1394 پاسخ تشکر

رو لباسم تستش کردم،ماندگاری تقریبا خوبی داشت .بوی توت فرنگی توش مشهود بود و بعد از گذشت زمان رایحش منو یاد شربت سینه انداخت.در مورد پخش نمی تونم نظر بدم چون یه پاف معیار خوبی برای سنجش پخش کار نیست.
برای بچه ها خوبه که به عنوان عطر استفاده بشه...
09 دی 1394 پاسخ تشکر

0
رایحه
10
ماندگاری
0
پخش بو
0
طراحی شیشه
من این کا رو خیلی روش حساسیت به خرج دادم چون قبلش 2تا کار رو گرفتم اساسی خورد تو پرم. چون کارامو از نمایندگی گرفتم و تسترش موجود بود بنده ی خدا خیلی بهم کمک کرد برا تست که خیالم راحت باشه برا خریدن ماندگاری و پخشش حرف نداره من یک ماه روش کار کردم چون نمیخواستم باز پول بی خود بدم و استفاده نکنم رو کاغذ بلاتر قشنگ 5روز بوشو خوب حس میکردم رو پوسته سفید هم تا 7الی 8 ساعت عالی بود با پخشی که منو راضی کرد من عاشقشم من شرکتی 465 تومن خریدم تنها حسن کارا شرکتی اینه که فرصت تستو به مشتری میدن و این کم چیزی نیست
29 دی 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Hediye
به نظر من بدجور پرونده...150 تومن بالای فی بازار....با این پول میشه یه ادکلن خرید...هزینه ی تست عطر 150 تومن!!!!!
30 دی 1394 پاسخ تشکر
عزیزم کارای شرکتی که لیبل دارن و از راه قانونی وارد میشن به نسبت گرونتر هستن با این وضع بازار که کارای تقلبی بیداد میکنه من خودم به شخصه ترجیح میدم شرکتی خرید کنم چون کم بابته اعتمادم کم ضرر ندادم شگرد جدید بعضیا اینه که کار اصل رو به عنوانه نمونه نشونت میدن بعد کار وکیوم دا ر فیک رو با کمال احترام تقدیم ادم میکنن اعتراضم که میکنی در جا ادمو قورت میدن
30 دی 1394 پاسخ تشکر
ولی آخه این چه کاریه؟ ! هر سری میخواین ادکلن بخرین 150 تومن بندازه یعنی پول نصف ادکلن رو دارین الکی الکی پرداخت می کنین....خب از چهار تا دوستاتون آدرس یه مغازه ی معتبر رو بگیرین،این که کاری نداره.من خودمم از دوستام آدرس گرفتم،همین ادکلن رو که شما گرفتی 465 من 300 قیمت کردم تا اونجایی که یادمه....
به هر حال هر جور راحتین (:
30 دی 1394 پاسخ تشکر
بحث تست نیست بحث آرامشه خیاله!کارهای شرکتی همیشه اصلا اما تمام منابع غیرشرکتی خودشون گاهی قربانی فریب متقلبها میشن که هرروز حرفه ای ترن..درواقع اون 150 تومن ارزونتر هزینه ریسک کالاست!امیدوارم کامنتم تایید بشه
06 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟