TOM FORD - Tom Ford Noir Extreme

تام فورد نویر اکستریم

مردانه
کد کالا : ATR-31867
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : تام فورد
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-31867
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 180
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,050,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    44
  • نمی پسندم
    12
  • - 25 سال
    3
  • + 25 سال
    29
  • + 45 سال
    8
  • روزانه
    22
  • رسمی
    7
تعداد رای های ثبت شده : 190
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

نسخه جدید ادکلن تام فورد نویر.

3 سال پس از تولید نویر پرفیوم برای آقایان، برند تام فورد نسخه جدید آن را با نام نویر اکستریم معرفی و روانه بازار کرد. ظاهر کلی محصول همچون نسخه قبلی است و درب آن و نوشته‌های روی شیشه طلایی شده است.

در نت اولیه نویر اکستریم هل، ماندارین، زعفران، جوز و بهارنارنج و در نت میانی آن کولفی که نوعی دسر بستنی مانند هندی است به همراه صمغ درخت مصطکی، یاس، شکوفه پرتقال و رز حضور دارند. در نت پایه نیز وانیل، کهربا، روایح چوبی و صندل سفید کامل کننده رایحه می‌باشند.

نویر اکستریم محصول سال 2015 خانه ادکلن سازی تام فورد است و عطرافشان تجربه آن را به شما عزیزان پیشنهاد می‌نماید.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند تام فورد
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، بهار نارنج، هل ، جوز ، زعفران
اسانس میانی رز ، یاس، شکوفه پرتقال ، صمغ درخت مصطکی، کولفی
اسانس پایه کهربا، وانیل ، چوب صندل سفید ، روایح چوبی
نمره کاربران
Tom Ford Noir Extreme-تام فورد نویر اکستریم
رایحه
8.5
45 رای
ماندگاری
7.4
50 رای
پخش بو
7.1
50 رای
طراحی شیشه
7.8
45 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تام فورد
اخبار برند تام فورد
عطرگرام
نظرات کاربران (38 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
یه توضیحی، حرفی نظری چیزی.....
27 تیر 1394 پاسخ تشکر

به نکیسا عزیز اگه با کار های تام فورد آشنایی داشته باشی اکثرا کارهای گرمی هستند این یکی هم که من تست کردم یه کار سنگین هستش ولی من زیاد خوشم نیومد در کل کار های تام فورد خاص هستند یعنی هر کسی نمی پسنده و این کار هم خیلی مردونه هستش ولی به هر حال خودتون صاحب نظرید.
01 مرداد 1394 پاسخ تشکر
بله دقیقا یه سری کارهاش خیلی خاصند...ولی کارهایی مثل عوود وود...اکستریم...فور من..و گهگاهیم توسکان کارهای موفقیند وبااینکه 2007 هستند راحت میتونید بخرید...تام فورد دوست داشتنی من عوود وود و اکستریم هست...:-)
01 مرداد 1394 پاسخ تشکر
چاکرم مرسی علی جان، البته وتیور یا خیلی کاراشم سردن ولی آره عمومن سنگینه آخه اینجا ندیدم چک کنم من اکستریم داشتم حرف نداشت تموم شد گفتم فورمن بگیرم به صرفه تره باید یکم همه جا پسند ترو روزمره تر باشه افتضاح از آب در اومد از همه نظر. نویر خوبه ولی به نظرم این باید یکم با این رنگ طلایی بوی رنگی ترو متمایل به پودری داشته بشه....
من تو عطر ترجیح میدم از رو شیشه و جعبه بخرم چون هیچوقت اونی که تو تست احساس میکنم درست نیس :D
06 مرداد 1394 پاسخ تشکر
سلام دوستان
بله اگه اجازه بدید با سید ساحا موافقم :)
27 بهمن 1394 پاسخ تشکر

0
رایحه
7
ماندگاری
10
پخش بو
0
طراحی شیشه
دقیقا وسطه اکستریم و نویر بعلاوه یه کم شیرین
10 آذر 1394 پاسخ تشکر
وانیل و هل و کمی مرکبات برجستس...متفاوت با اکستریم و نویر معمولی...گول اسمشو نخورید..حتما تست کنید...واسه من نکته ای نداشت(خاص نبود)
نمیارزه!
10 آذر 1394 پاسخ تشکر

بقول دوستان مابین اکستریم و نویر. بیشتر شبیه اکستریم. بوش خوبه اما اصلا لوکس نیست. بوش نهایتا به ادکلن های 100تومنی شبهه تا 500تومن! به هیچ عنوان خاص نیست. اگه این سبک بو رو دوس دارین اکستریم بسیار با کلاس تره.
20 آذر 1394 پاسخ تشکر
به محسن تیموری....بله دقیقا....نویر قدیم صابونی و خسته کننده... بازم اکستریم بهترینه...البته بعد اکستریم اکستریم نویر هم اومد که هم اکنون سمپلشو دارم...بوی معمولی داره...متفاوت از اکستریم و نویر قدیم...به نظرم خیلی ارزششو نداره...
همون اکستریم خالی بهتره تا نویر اکستریم
21 آذر 1394 پاسخ تشکر

سلام دوستان.
آیا میشه از این عطر به عنوان 4فصل استفاده کرد؟ برای سن 22 سال
18 دی 1394 پاسخ تشکر
چرا که نه آماااااا....
یه کم برای سن شما سنگینه
27 بهمن 1394 پاسخ تشکر
برای سن 22 پیشنهاد میکنم از رایحه های اسپرت تر استفاده کنید ، برا ی فصول سرد سال مناسبه
26 فروردین 1395 پاسخ تشکر

بوش جالبه. ملایم و دوستانه ست. ماندگاریش و پخش بوش با این قیمت منطقی و ایده آل نیست. شدیدا مایلم اکستریم خالی رو تهیه کنم. یکی دو تا فروشگاه توی تهران میفروشن اما با قیمتایی حدود دو برابر قیمت جهانیش. برای افرادی که نمیخوان یا نمیتونن خیلی جلب توجه کنن ولی همیشه بوی ملایم و رایحه ی دلپذیری داشته باشن مثل اساتید دانشگاه و پزشکا اکستریم نویر رو کاملا توصیه ش میکنم.
10 بهمن 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : شکیبا معین هاشمی
به ایکاروس عزیز
من از اینکار خوشم اومده تو این رایحه از این کار با کیفیت تر که پخش و ماندگاریش چی پیدا میشه؟
23 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر

به ایکاروس جانم
من از بوی این کار خوشم اومده ولی پخش و ماندگاریش خوب نیست پیشنهاد بهتری هست؟
27 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر

Bob
0
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
0
طراحی شیشه
یه بوی خوشمزه ی کهربایی وانیلی چوبی که طرفدارای عطرای خوراکی رو حسابی به وجد میاره.کیفیت خوبی داره،بالانس رایحا ها خوبه.,اینکه ارزش خرید داره یا نه فقط به قیمت برمیگرده که واستون میصرفه یا نه.
27 خرداد 1395 پاسخ تشکر

با سلام
ایکاروس و سام عزیز جدیدأ ادکلنی رو تست کردم به نام lotus که صاحب فروشگاه میگفت ساخت ایران هستش!!!؟؟؟ پخش و ماندگاری بسیار بالای داشت و تقریبأ نوت ها در اون قابل تشخیص و بالانس نسبتأ جالبی داشت
خواستم بدونم شما دوستان شناختی دارید؟
02 شهریور 1395 پاسخ تشکر

با سلام
ایکاروس و سام گرامی خواهشأ پاسخ بنده رو بدید
سپاسگزارم
04 شهریور 1395 پاسخ تشکر
با درود Mohammad hossein zarei عزیز,,

محمد جان , من خبری از این برند در مارکت اروپا نمیبینم.. و هیچ کدام از سه عطرش رو هم تست نکردم. چند وقت پیش یکی از دوستان به من گفت که یک برند ایرانی بنام lotus ( به معنی سدر هست که گویا در تاریخ باستانی ایران سدر گیاهی سمبلیک هم هست ) وجود داره.. ۲۰۱۶ لانچ شده . با سوال شما , سری به سایت این برند زدم.. اینکه گفته شده پرفیومر Alberto Morillas هست و عطر در فرانسه تولید میشه ,, اما خبری از اون در مارکت فرانسه و اروپا هم نیست ,, برام کمی عجیبه ! و اینکه عطری ایرانی با تولید فرانسه هم , در معرفی بسیار ناقصه ..
در اروپا , واردات عطر مستقیم از طرف فروشگاه های بزرگ انجام میشه که با خانه ها مستقیم دیل میکنند. با توجه به قوانین تجاری محصولات آرایشی و بهداشتی , معمولا به خانه های گیج و شناخته نشده اعتمادی نمیکنند. دلیلش هم ,,ریسک تجاریست و هم نا شناخته بودن خط و ریشه ی تولید محصول. شاید عدم حضور این برند در مارکت اروپا هم به همین دلیل باشه. معمولا این خانه ها وارد بازاریابی در آسیا میشند .. که امیدوارم این خانه هم قصه با محصولاتی از جمله vertus ترکیه ای( خودش رو فرانسوی معرفی میکنه !!) نباشه و بتونه خودش رو ثابت کنه.
04 شهریور 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : احسان جلالی
سلام جناب زارعی عزیز
چند ماه پیش راجع به برند لوتوس در صفحه شخصیم مطلبی رو نوشتم. آن قدر فحش و بد و بیراه از طرف افرادی که احتمالا از قِبَلش سودی عایدشون میشه نصیبم شد که حتی با خودم گفتم از خیر این فضای مسموم بگذرم.
آلبرتو موریلاس با کمال تاسف تا کنون این رو تکذیب نکرده‌. این بدین معناست که ایشون اسم خودشون رو اجاره دادن؟؟؟ نمیدونم. در طول یکسال گذشته بیش از سی عطر با اسم ایشون وارد بازار شده. که اغلب برندهای گمنام‌و بی نشانی بودن. من هر سه کار این برند رو تست کردم. بعنوان نظر شخصیم به دور از هرگونه مشکلی با این افراد بایستی عرض کنم که هیچ کدوم رو حتی در حد اینکه دوباره مایلم باشم تصویرشون رو ببینم نظرمو جلب نکرد. فرمول جدید این برندها شده این: پکیجینگ خوب+ شیشه سنگین و گل درشت+ ماندگاری بالا‌. قبلا مارلی اینطور بود. اکنون لوتوس جاشو گرفته‌. من شخصا اسانس های گرمی مترویی (که شدت تنفر من ازشون رو میدونین) رو به این سه عطری که تست کردم ترجیح میدم.
من نمیتونم عطر رو با حس ناسیونالیستی ترکیب کنم. نمیتونم چشممو ببندم چون حالا مثلا برچسب ایرانی خورده‌. چیزی ایرانیه که مولفه های ایرانی داشته باشه. هیچ مولفه ی ایرانی ای شخصا درشون ندیدم. هیچ خبری از امضا و روح موریلاسی که میشناختم هم درشون نبود‌.‌ امیدوارم در ادامه موفق باشن اما راهش این نیست‌. راهش قیمت رو بالا گرفتن و سپس تخفیف های صد هزار تومانی نیست. راهش یکی بخر یکی ببر نیست. راهش کامنت گذاشتن با چند تا اکانت مختلف نیست. عطرسازی بسیار بسیار‌پر در آمده. خیلی بیشتر از آنچه تصور کنید‌. اکثر دوستان بنده که عطار هستن در رفاه کامل زندگی میکنن. آنگونه یک جراح شاید بعد از سی سال به اون وضعیت رفاهی برسه. . اما ورود بهش ملزومات و قواعدی داره. انیدوارم وقتی دارن اینارو میخونن نفس عمیق بکشن‌. شما نمیتونین یه عطر بسازین و همه جا راه بیفتین با عطرتون و هر کی نقدش کرد باهاش وارد درگیری بشین..‌ یک اثر هنری وقتی خلق میشه جدای از خالقش به حیاتش ادامه میده‌. دیگه از او جدا شده و خودش باید خودشو نشان بده و حرف بزنه‌." مشک آن است که ببوید" برای همین جا ساخته شده. اما این مشک نمیبوید. امیدوارم مشک های آتی ببوید‌. پکیجینگ رو ساده کنید‌. به شعور مخاطب اعتماد کنین. باور کنین دیگه الان خیلیا میدونن که هر عطری پکیجش خوب باشه الزاما رایحه ش خوب نیست‌ . از کانسپت استفاده کنین. موریلاس عطراتون رو ساخته؟ باشه باور‌میکنیم. دفعه بعد دستشو بگیرین بیارین ببرین توی مراسمات ایرانی ها. از جشن های کورد ها تا عزاداری های معروف لر ها. از مراسم دروایش نقشبندیه و خاکسار تا پایکوبی های بختیاری ها. از موسیقی ترکمن ها تا بوشهری ها. یمنی ها الساندرو گوالتیری (عطار برند نازومتو و بلک افغانو) رو بردن بهش لباس محلی پوشوندن ، فرهنگ قدیمی عربی رو بهش نشون دادن و بعد او رو با خلسه های عربی آشنا کردن. ما این عطار رو آوردیم ایران بردیمش شمال شهر‌تهران‌ و بهش مازراتی و پورش نشون دادیم و کراوات زدیم و گفتیم نگاه کنین ما هم آدمای متمدنی هستیم. راه رو غلط نریم‌. یکبار راه های درست رو هم امتحان کنیم. نتیجه سفر گوالتیری به ایران هیچی نبود‌. اما در‌نتیجه ی سفرش به یمن و دوبی و جومیره عطر جدیدی رو ساخت به نام Baraonda. ایران یک صندوقچه ی بسته ست که هنرمندان دنیا از داخلش خبر ندارن. حالا که این فرصت رو دارین‌ درست ازش استفاده کنین.
04 شهریور 1395 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : احسان جلالی Mehdi
اینجا شباهت عطاری و نقاشی و نویسندگی و فیلمسازی و دیزاین برام مشهود شد.
فکر نمیکردم عطاری تا این حد نیاز به حس و درک داشته باشه.
ممنون دکترایکاروس
05 شهریور 1395 پاسخ تشکر
نوید عزیز سلام. دلتنگ بودیم قربان. امیدوارم خوب و پر‌امید و سلامت باشی.
اکثر عطارهای نخبه ی کنونی دانشجویان سابق رشته های هنر بودن.هنر یعنی زیبایی شناسی و زیبایی شناسی یعنی "مقدار شناسی ". اینکه شما چه مقدار تصویر، نور، صدا، رایحه، دیالوگ، سطر و غیره رو با چه غلظتی و کجا استفاده کنی. قصدم اغراق در این رابطه نیست اما ندرتا هنری رو دیدم که تا این اندازه گسترده و پیچیده باشه. و تا این اندازه زنده و لایو اجرا بشه. و هیچ مدیوم حد واسطی در بین نباشه. بی هیچ قاب و افکت و ویرایش و سانسور و کتمانی حرفش رو بزنه‌ و مستقیما با خود فرد رو به رو بشه و در او نفوذ کنه و با او صحبت کنه. حیف و صد حیف که مثل هر چیز دیگری‌تحت تاثیر تجارت و مارکت قرار گرفته . صدای اصطکاک باد روی دیواره های غار سنگتراشان چرا نبایستی الهامی شگفت انگیز‌برای یک‌عطار باشه؟ باور کنید اون حجم از الهام و وحی و شهود برا یک عطار معجزه سازه.‌شما اونجا زندگی‌کردید و نیدونید از چی دارم‌حرف میزنم. خیلی شاهکارهای دنیای عطر با نیمی از این الهامات ساخته شدن.‌. کاش میشد در این مدارس عطرسازی تاسیس کرد تا از این مناظر بکر غنی و پربار بشن و به مددشون آثار شگفت‌انگیزی رو خلق کنن.‌. فوران وحی در شهر به شهر این کشور در اشکال مختلف میتونه تا قرن‌های زیادی هنرمندای‌ما رو سیراب‌کنه. شاد باشی نوید جان.
05 شهریور 1395 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : آماتور 2 پيمان
نوید عزیز سلام. دلتنگ بودیم قربان. امیدوارم خوب و پر‌امید و سلامت باشی.
اکثر عطارهای نخبه ی کنونی دانشجویان سابق رشته های هنر بودن.هنر یعنی زیبایی شناسی و زیبایی شناسی یعنی "مقدار شناسی ". اینکه شما چه مقدار تصویر، نور، صدا، رایحه، دیالوگ، سطر و غیره رو با چه غلظتی و کجا استفاده کنی. قصدم اغراق در این رابطه نیست اما ندرتا هنری رو دیدم که تا این اندازه گسترده و پیچیده باشه. و تا این اندازه زنده و لایو اجرا بشه. و هیچ مدیوم حد واسطی در بین نباشه. بی هیچ قاب و افکت و ویرایش و سانسور و کتمانی حرفش رو بزنه‌ و مستقیما با خود فرد رو به رو بشه و در او نفوذ کنه و با او صحبت کنه. حیف و صد حیف که مثل هر چیز دیگری‌تحت تاثیر تجارت و مارکت قرار گرفته . صدای اصطکاک باد روی دیواره های غار سنگتراشان چرا نبایستی الهامی شگفت انگیز‌برای یک‌عطار باشه؟ باور کنید اون حجم از الهام و وحی و شهود برا یک عطار معجزه سازه.‌شما اونجا زندگی‌کردید و میدونید از چی دارم‌حرف میزنم. خیلی شاهکارهای دنیای عطر با نیمی از این الهامات ساخته شدن.‌. کاش میشد در ایران مدارس عطرسازی تاسیس کرد تا از این مناظر بکر غنی و پربار بشن و به مددشون آثار شگفت‌انگیزی رو خلق کنن.‌. فوران وحی در شهر به شهر این کشور در اشکال مختلف میتونه تا قرن‌های زیادی هنرمندای‌ما رو سیراب‌کنه. شاد باشی نوید جان.
05 شهریور 1395 پاسخ تشکر
Mohammad hossein zarei عزیز.
نظرات دکتر در مورد این به اصطلاح خانه کامل بود و من به یه نکته جالب دیگه اشاره میکنم و اون اینه که وقتی کارای لوتوس وارد ایران شد با قیمت 530000 تومن به فروش میرسید.یه چند وقتی که گذشت،قیمتش شد 450 برای هر سه مدل این عطر و همینطور قیمتشون پایین تر و پایین تر میومد تا جایی که الان میشه هر کدومشونو با قیمت 300 تومن به راحتی خرید! جای تامل داره واقعا.نکته بعدی انتخاب اسم هست برای عطرای این برند،مثلا : این برند دروغین عطری داره به نام اینتنس که کلمه اینتنس عمیق، قوی تر و.... معنی میشه تو واژگان زبانهای خارجی و همینطور تو این صنعت.خب عطر اینتنس لوتوس،اینتنس کدوم عطر این برند هستش؟ ویا اصلا این برند قبلا عطری داشته که بخواد حالا مدل اینتنسش رو ارائه کنه؟! آیا یه برند نو پا که میخواد در سطح جهانی اقدام به لانچ محصولاتش بکنه،به این نکات پیش پا افتاده توجهی نمیکنه؟ آیا همونطور که دکتر گفت نباید ردپای عطار بزرگ موریلاس رو توی این کار دید؟ کسی که چندین عطر از بهترینهای این صنعت رو به جهانیان معرفی کرده و یا در خلقشون مشارکت داشته؟ و یا اگر کار جدید و فضای جدیدی رو ایجاد کرده،آیا نبایددر سایتهای معروف عطر و در سطح جهانی بهش پرداخته بشه؟ و... و.... و... از تمام این حرفها که بگذریم با این قیمت و بودجه کلی کارای بهتر هست که میشه تهیه کرد و ازشون لذت برد که هم اصالت دارن و هم تو سبک و فضایی که دارن حرفهای زیادی برای گفتن دارن.
05 شهریور 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ‌آرش

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟