TOM FORD - Noir Pour Femme

تام فورد نویر پور فمه (نویر پور فم زنانه)

زنانه
کد کالا : ATR-32034
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : تام فورد
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-32034
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

گرم و رسمی برای بانوان.

تام فورد نویر پور فم محصولی از برند تام فورد و ادکلنی از خانواده نویر از این برند است. این رایحه فضایی گرم را تداعی کرده و برای استفاده رسمی مناسب میباشد.
تام فورد نویر پور فمه پارادوکس اعجاب‌آور همسر تام فورد را در عطر شرقی گلی جسورانه‌ای می‌گنجاند که هم عجیب و غریب و هم شهوت‌انگیز است.

تام فورد نویر پور فم محصول سال 2012 برند تام فورد را با معرفی عطرافشان به خانه ببرید.

برند تام فورد
عطار سونی کونستنت
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، پرتقال، زنجبیل ، نارنج
اسانس میانی رز ، یاس، شکوفه پرتقال ، کولفی
اسانس پایه کهربا، وانیل ، چوب صندل سفید ، صمغ درخت مصطکی
نمره کاربران
Noir Pour Femme-تام فورد نویر پور فمه (نویر پور فم زنانه)
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
8.5
2 رای
پخش بو
7
1 رای
طراحی شیشه
8
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تام فورد
اخبار برند تام فورد
نظرات کاربران (9 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
خیلی وقت بود که دلم میخواست این عطر زیبا را تست کنم ولی جایی پیدایش نمیکردم تا اینکه بالاخره به لطف یکی از دوستانم موفق به تست شدم و کلی تآسف خوردم که چرا زودتر پیداش نکرده بودم. یه عطر بسیار باکلاسِ زمستانه که فقط در سرمای شبهای زمستان ، زیباییش را نشان خواهد داد. عطری با شیرینی کاملا کنترل شده و بالانس و رایحه ای که از ترکیب مرکبات که به بینی من نارنج بسی پررنگتر از برگاموت و نارنگی است ، با زنجبیل و کولفی که یکی از معروف ترین دسرهای مردم هند می باشد و  شبیه بستنی است و از هل و گلاب تهیه میشود، به وجود می آید ، و وانیلی بسیار باکیفیت این حالت گورمند را همراهی و تقویت میکند و اون حس لاکتونیک و خامه ای کار با وجود نت چوب صندل به زیبایی کار می افزاید. با اینکه در معرفی عطر از وجود نت یاس و رُز هم ،نام برده شده ، ولی من اصلا رایحه ی آنها را احساس نمیکنم و رُز هم به طور جداگانه و یا گلاب گونه قابل تشخیص نیست و فکر میکنم منظور همان گلابی که در تهیه ی کولفی استفاده میشود ، بوده است. از میان نت های گلی ،فقط گاهی رایحه ی ضعیف شکوفه ی پرتقال و ترکیبش با زنجبیل ،برای من قابل تشخیص است. از میدل نت تا انتها در بک گراند ، رایحه ای بالزامیک  و در کنارش آکورد چوبی جذابی هم وجود دارد که رایحه را بالغ تر و رسمی تر جلوه میدهد.
در کل به نظر من این عطر، عطری با کلاس  و جِدی-با پخش و ماندگاری خوب  ،مخصوص شبهای سرد زمستان و مناسب خانمهای بالای ۳۰ سال است ☘
27 دی 1402 پاسخ تشکر
50 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Rezvani

دوستش نداشتم و همون ده میلی که برای تست گرفتم مطمینا قابل پوشش برام نخواهد بود...بویی شبیه به بوی بادامی و نیمه ترش مزه ی خوراکی ایی ازش میگیرم که برام سخته تحمل ش...و کمی که میگذره حس میکنم بوی تن نوزاد همراه شده با وانیل،کار رو ادامه میده که اینجا واقعادیگه کم میارم و کشش بوییدن ش رو دیگه ندارم...دوستش نداشتم و کمی اوایل کار منو یاد سنشوال ارکیدال ام انداخت،که اونم نمیپسندم.....
23 آذر 1396 پاسخ تشکر

دوستان عزیز بین این عطر و ولوت ارکید کدوم رو توصیه میکنین؟هم به رایحه ارکید علاقه مندن و هم وانیل.در حال حاضر دیور ادیکت رو هم دارم.میخواام بوش زنونه و جذاب باشه .تم مردونه رو نمیپسندم تو عطر و میخوام بلایند بای کنم
23 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
به Parissa hazhir
پریسا جان؛
تحلیل این عطر رو تو کامنت های پایین تر نوشتن ...
سن این عطر نسبتاً بالاست و از جمله عطرهای سنگین و خاص به حساب میاد.. مثل باقی کارهای زنونه ی تام فورد، حس و حال شرقی و کلاسیک داره. و بسیاری، مِن جمله خودم، بر این عقیده ان که این عطر قابلیت یونی بودن رو داره .. یعنی هم برای خانم ها مناسبه هم برای آقایون.
ولوت ارکید، شیرین تر و سبک تر و مدرن تر و جوانانه تره ... سن عطر چندان بالا نیست و برای خانم های جوان مناسبه . محدودیت سنی نداره اصلاً.
من شخصاً اگر در این شرایط قرار می گرفتم، ولوت ارکید رو انتخاب میکردم .. چون نواغ پوغ فم (نویر پور فم) تِم مردانه کلاسیک داره تا حدی.
24 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
سحر خانم عزیز ممونم ازتون.دقیقا پاسخی رو که میخواستم ازتون گرفتم.
25 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر

ایکاروس عزیز
بیان وتعریف های دوستان از شیوه نگارش ونظرات شما قبل ازهرگونه تعبیر وتمجیدو..... که تحلیل میفرمائید . یک واقعیت عریان است .. بنابراین اینجانب درجایگاه یک دوست کوچک باید عرض کنم مانع بیان احساس دوستداران خود نشده وانتقاد نفرمائید . چرا که این بیانات دوستان درواقع ارج گذاشتن به مهارت های بالقوه شماست ونگارشی از بیان شخصیت شمانمی تواند باشد هر کسی در بیان احساس خود به هرانچه زیبا می بیند ازاد است ولیکن پاسخ شما بیان غنای تفکر ومنش وشخصیت شماست که بی گمان در اذهان مردم تاثیر گذار خواهد بود .. ممنون
04 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر

ایکاروس عزیز.. تحلیل . الفاظ. تشبیهات .استعارات .شما در شناخت و تشخیص روایح وترکیب ویاتفکیک انها .وبررسی واظهار نظردراین مورد. بسیار تخصصی و تحسین برانگیز می باشد.نمیدانم مبنای این مهارت چگونه دروجود شماحاصل شده است .بدون شک شامه قوی به همراه ادبیات و بیان مرتبط وشیوا. یک سنفونی زیبائی رارقم زده که هر کسی که حتی شناخت کافی ازساختارعطر وادوکلن هم نداشته باشد ازبیان شما لذت برده و به شناخت بیشتر دراین فن تشویق وعلاقمند میشود..امیدوارم در اگاهی دادن به دوستان علاقمند به روش خودتان که گاها در پاره ای ازجملات به سان ترنمی از یک ملودی است . موفق باشید. ارادتمند شما نامی
03 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : complihanicated ‌آرش
از شما و دیگر دوستان عزیزی که به بنده لطف دارند تشکر میکنم. اینها همه از سر لطفه و نه حقیقت. دلیل اینکه پاسخ کامنتهای این چنینی رو نمیدم حس مخالفت عمیق خودم با تقدس بخشیدن به افراد و دوری از کبر و خودپرستی هستش. به همان مقدار که از مورد تمجید واقع شدن گریزان و بیمناکم به توهین به شخصیتم هم واکنش نشان میدم. نیازی به تمجید یا نظایرش نیست. همه در کنار همیم که از هم یاد بگیریم. چه خوب تر میشد اگر بعضی دوستان در انتخاب واژه هاشون دقت بیشتری به خرج میدادن.
برقرار باشید و ممنون از دوستان مهربانم.
04 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : nazanin Shaghayegh
جناب ایکاروس. به سوالات آماتورها هم پاسخ بدین خیلی خوب میشه. در صفحه آونتوس یکی دو بار سوال کردم اما ظاهراً خیلی آماتوری بوده که شما جوابی ندادید.
04 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
ايكاروس گرامي
اينقدر نظراتتون در مورد عطرها زيباست كه تا قبل از اومدن به اين سايت و خوندن كامنتهاي شما در مورد عطرها هيچوقت ديدگاهم به عطرها به مانند شخصيتهايي منحصر به فرد نبود. الان عطرها رو كاركترهاي مجزايي ميبينم كه هركدوشون داستانهايي پشت شيشه هاشون دارن.
حتي فراتر از يك لباس پيچيده و خاص
ديدن يك لباس هيچوقت نميتونه در يك لحظه يك انسان رو به 10 سال قبل پرتاب كنه جوري كه انگار در اون لحظه زندگي ميكنه. عطرها ما رو به روياها و خاطرات دور ميبرن
بويايي احساس لطيف و قدرتمنديه كه بايد توي دنياي عطرها شناخته بشه.
لطفا بمونيد؛
بمونيد و با نظرتتون در مورد عطرها به من و كسايي مثل من كه شوق دونستن دارن كمك كنين تا باز هم با عطرها تصويرسازي كنيم.
از عطرافشان عزيز ميخوام كه قدر افرادي مثل ايكاروس بيشتر دونسته بشه تا خواسته و ناخواسته باعث رنجش و در نتيجه محروميت از نظراتشون نشيم.
04 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : آرامیس ‌آرش

به جناب ایکاروس؛
پوزش اینجانب را پذیرا باشد واژه بکار برده شده جهت ابراز ارادت بود و لاغیر.
28 فروردین 1395 پاسخ تشکر

سلام خدمت استاد ایکاروس ، بین این کار و دیور ادکت 2014 کدام باز خورد بهتر و خاص تر است.
28 فروردین 1395 پاسخ تشکر
به رضای عزیز

بی هرگونه تواضعی بایستی عرض کنم شدیدا به واژه هایی نظیر استاد وسواس دارم و مدتی هم بخاطر همین القاب و عناوین نیومدم. این یک فقره رو مراعات کنن لطفا دوستان.
راجع به دیورر ادیکت ریویو نوشتم قبلا که همین روزها ویرایشش میکنم و اینجا قرارش میدم. ادیکت کنتراست ظریفی بین حالت لوند و مست و ایندولیک و سست زنانه ای از گل های سفید و حالت مردانه پر روی شیپغی مست و حالت لجوج و گرم و فریبنده ی وانیلی ای هستش. ادیکت کار پر طرفداریه. اما به همان میزان هم افرادی هستن که باهاش ارتباط برقرار نمیکنن. بازخوردش از جانب آقایون خوبه ولی از طرف خود خانم ها آن چنان بالا نیست. ضمن اینکه بنیان این عطر رو تیری ویسر پایه گذاری کرده که علاقه زیادی به ساختن اودکلن های شیخ پسند(شیوخ عرب) داره. و در کل کار اورینتال و شرقی تر هستش.
پوغ فم تام فورد کار مدرن تری هستش. از ادیکت ساده تره. غربی تره. بازخورد آنی که کسی بگه واو نداره. اما در دراز مدت همه متوجه روح غربی کسی که عطر رو پوشیده میشن. مقایسه بین لندکروزر و پورشه کاین هستش. اولی شیخ پسند و برجسته هستش دومی غرب پسند و مدرن پسند تره. حال اینکه هر دو خوبن. (مثال دم دست تری نداشتم)
28 فروردین 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : marjanmohamadi

نواغ پوغ فم؛ زنان سیاه (پوش) یا زنان در تاریکی. یا زنان در شب ..

اگر اجازه لینک وجود داشت لینک ریویوی کامل این محصول رو براتون میزاشتم. یکسال پیش و در بدو ورودش این محصول رو ریویو کردم. و با تواضع عرض میکنم که فکر میکنم اولین کسی هم باشم که راجع به کولفی و لنتیسک (دو محصول در اینکار) در مورد ساختمان و رایحه ش در فضای اینترنت صحبت کردم که دوستانی که خارج از فضای عطرافشان پیج های بنده رو پیگیری میکنن و تعدادشون هم اینجا کم نیست این رو میدونن. که البته اکنون اینجا اولین جایی به زبان فارسی خواهد بود که از این پس میتونید سرچ کنید کولفی و لنتیسک و ماستیک و اطلاعاتی راجع به رایحه شون نصیبتون بشه. شبیه سازی طعم بستنی خیلی با کیفیت و شیرینی کنترل شده با طعم خامه و شیره ی بادام چرب و آغشته که بهش میگن کولفی که به سبب وانیل بسیار با کیفیت اینکار ، این عطر رو تبدیل به یه بستنی وانیلی بی نظیر میکنه ولی با تفاوت های عمیقی که توضیح میدم . نه یک بستنی کودکانه.و نه یک شیرینی بچگانه. بلکه از قضا یک محصول به بلوغ رساننده . واژه سنسوال برازنده اینکار هستش.
کامنتهای قبلی اونقدر طول کشیدن که توانی برای تایپ راجع به این محصول برام باقی نموند . از طرفی ریویوی بنده در مورد اینکار اونقدر واژه سانسور شونده داره که ترجیح دادم چند خطی رو راجع بهش بنویسم.
در اون ریویو تصویری از خانم مرلین مونرو با لباس مشکی کوتاه رو در معرفی این عطر بکار بردم. این محصول مختص به شب، اغواگر ، فریبنده، شیرین، مست و اصطلاحا عرق ریز و هیجان انگیز و گورماند و داغه. واقعا نوشتن با اینهمه سانسور کار سختیه در مورد اینگونه کارها. از همان ابتدا رایحه شاد ، روشن، تیز، شادی آور و هیجان انگیز زنجبیل در کنار نت سیتروسی اینکار که علی رغم گفته ها درش برگاموت نیست بلکه بهارنارنج هستش شروع کننده ی این کار هستش. لبه ی شیطنت آمیز و برنده ای از رز در کنار نت وایت فلورال خیلی ضعیفش که خیلی زود تحت تاثیر مزه بستنی وانیلی خامه ای و خوردنی کولفی قرار میگیره قلب این عطر رو میسازن. اما مزه خامه ای -شیری-فرنی گونه ی کار فقط به خاطر ترکیب این ها نیست. بلکه بخاطر سندل وود استرالیایی هستش که برخلاف انواع دیگر سندل وود که بوی مداد تراشیده دارن بوی شیر و خامه داره . اما شگفتی کار این جا شروع میشه که بوی نرم ، شیرین، گرم و صمغی رزینی کهربا در کنار بوی سدروسی-مخروطی-کاجی-کندری و رزینی لنتیسک(نوعی کندر معروفی به رماست زرد یا مَصطکا که حاصل ترشحات رزینی درختی به نام کشک ولمشک هستش که در لارستان و کردستان اطراف درخت بنه دیده میشه و محلی ها از اون سقز و آدامس میگیرن و به دلیل اسیدیتیه بالای اون بوی تند و گرم و یونیک نزدیک به بوی سقز داره ولی شادتر و سدروسی تره) به کار اضافه میشه. اینجاست که فضای عطر وارد یه جشن شبانه ی خیلی کلاس بالا میشه که دلتون نمیخواد تموم بشه.
در کمال تعجب باید عرض کنم اینکار هم به مانند بلک ارکید یونی خواهد شد. افراد جوان و میانسال میتونن این رو استفاده کنن.

پخش : ۶ از ۱۰
ماندگاری ۷ از ۱۰
ارزش خرید نسبت به قیمت : ۷ از ۱۰

با احترام.
27 فروردین 1395 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : بهزاد معصوم نژاد complihanicated
نوشته بودم یکسال پیش که اصلاح میکنم: چهارسال پیش .. یک لحظه ذهنم به سمت نویر اکستریم کشیده شد..

این رو هم از قلم انداختم که :
از اونجایی که شباهت بسیاری بین شیشه ی نسخه مردانه و زنانه هستش و روی شیشه زنانه هم نام کامل محصول درج نشده حین خرید مراقب باشید که دقیقا noir pour femme رو خریداری کنید. چون آنچه که من بیشتر در بازار دیده ام نسخه مردانه هستش.
میبخشید
با احترام.
27 فروردین 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : marjanmohamadi complihanicated

دوستان میشه نظرشون رو نسبت به این عطر بیان بکنند؟

انصافا من به ایکاروس خان عزیز حسودیم میشه:1- مگه میشه یه نفر این همه اطلاعات داشته باشه؟ 2- چطور میشه یک نفر این همه عطر های مختلف رو تست کرده باشه ( ما می خوایم ادکلن بخریم، از شش ماه قبلش میریم پیشواز).
در کل فدایی داری
26 فروردین 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ‌آرش
:))
25 مرداد 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟