BURBERRY - Brit Rhythm for Women EDT

باربری بریت ریتم زنانه

زنانه
کد کالا : ATR-31848
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : باربری
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-31848
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 95
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
4,770,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    8
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    4
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 23
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

بریت ریتم با رایحه‌ای معتدل.

نسخه دیگری از ادکلن بریت با پسوند ریتم، محصول جدید برند باربری است که در یک جفت ادکلن زنانه و مردانه ارائه شده است. بریت ریتم زنانه فضایی معتدل داشته و می‌توان در طول سال از آن بهره برد.

بریت ریتم زنانه محصول سال 2014 خانه ادکلن سازی باربری هم اینک در فروشگاه عطرافشان حضور داشته و به شما پیشنهاد می‌شود.

باربری از عطر بریت ریتم زنانه به‌عنوان یک جفت تکمیل‌کننده برای عطر بریت ریتم مردانه رونمایی کرده است؛ عطری که امضای دو عطرساز از خانه ژیوادان را با خود دارد: ناتالی گراسیا‌ـ‌ستو و آنتوان میزوندیو. این عطر جدید با نت آروماتیک و باطراوت اسطوخودوس انگلیسی مخصوص کنت شروع می‌شود که نقشی اساسی در آمیزه بریت ریتم زنانه دارد، درحالی که پرتقال و زنبق هم مایه‌های هوس‌انگیز و پراحساسی را به این عطر اضافه کرده‌اند.

بریت ریتم زنانه اولین عطر باربری است که از نت اسطوخودوس به‌عنوان نت مرکزی و دارای نقش کلیدی در آمیزه عطرها استفاده می‌کند. اسطوخودوس انگلیسی بسیار خوش‌بوتر از اسطوخودوس فرانسوی است و رگه‌های گوناگونش در آمیزه عطر بسیار برجسته‌تر و بهتر پخش می‌شوند. آرزوی خالقان بریت ریتم زنانه این بوده است که از مواد اولیه و ناب انگلیسی استفاده کنند، همان‌طور که ناتالی ستو هم به این نکته اشاره کرده است. این عطرساز می‌افزاید که بریت ریتم زنانه به‌عنوان عطر جدید باربری براساس یک پارادوکس بنیادین در گوهر اصلی‌اش شکل می‌گیرد ــ‌ برخورد میان ترکیبات ادویه‌ای مانند فلفل صورتی و نت‌های گل‌فام پتالیا که تا نت‌های پایه هم گسترش یافته‌اند. بوی گل صدتومانی هم در این عطر یادآور جوانی است و تا حدودی نسبت به بوی گل رز جلوه‌ای سبک‌تر دارد، درحالی که مولکول مصنوعی و جدید ژیوادان هم حسی شبیه به پرواز در میان ابرهایی از جنس گل صدتومانی را پدید می‌آورد!

نت‌های آغازین بریت ریتم زنانه از اسطوخودوس انگلیسی، فلفل صورتی و بهارنارنج سرشته شده‌اند تا از این طریق ما را به عصاره زنبق، برگ‌های توت سیاه و شکوفه پرتقال در نت‌های میانی برسانند؛ نت‌هایی که با مولکول خاص و جدید خانه ژیوادان به‌نام پتالیا ترکیب شده‌اند که بوی آکوردهای گل صدتومانی را دارد. نت‌های پایانی هم از خس‌خس، مشک و مایه‌های شاداب چوبی شکل می‌گیرند.

براساس توضیحات کریستوفر بیلی، بریت ریتم زنانه (درست همانند بریت ریتم مردانه) پیوند ویژه‌ای با موسیقی و اجرای آکوستیک دارد. این عطر جدید همانند عطرهای پیشینی که در کالکشن‌های باربری عرضه شده‌اند، DNA خاص این برند را حفظ می‌کند و از سبک خاص خانه باربری پیروی می‌کند. بیلی درباره این عطر می‌گوید: «بریت ریتم زنانه می‌خواهد احساسات، هیجان و نگرش خاصی که با موسیقی زنده پیوند دارد را به تصویر بکشد. پس با این عطر باید همان نوع آدرنالینی را احساس کنید که با شنیدن موسیقی احساس می‌کنید». رنگ آمیزه جدید بریت ریتم زنانه، صورتی روشن است و مایه‌های لطیف پودری دارد.

عطر جدید بریت ریتم زنانه در خط محصولات مُد روز باربری تولید می‌شود. این خط تولید شامل کالکشن‌های ویژه مانند ژاکت چرمی و لوازم آرایش دودی برای چشم است که توسط سوکی واترهوس در یک ویدئوی تبلیغاتی به نمایش درآمده است. کمپین تبلیغاتی سیاه و سفیدی هم برای بریت ریتم زنانه طراحی شده است که این ادیشن جدید را معرفی می‌کند. بیلی اشاره می‌کند که از زمان عرضه عطر بریت ریتم زنانه، بخش جدیدی در خانه باربری افتتاح شده است که مجموعه‌ای هماهنگ و همخوان با این عطر را در اختیار شما می‌گذارد: کیف‌، لباس و لاک ناخن.

برند باربری
عطار فرانسیس کرکجان
طبع معتدل
سال عرضه 2014
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه بهار نارنج، اسطوخودوس ، آلدهید ، فلفل صورتی
اسانس میانی ریشه زنبق، شکوفه پرتقال ، برگ توت سیاه، پتالیا
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، خس خس ، سدر ، روایح چوبی
نمره کاربران
Brit Rhythm for Women EDT-باربری بریت ریتم زنانه
رایحه
8.4
9 رای
ماندگاری
6.9
10 رای
پخش بو
7
10 رای
طراحی شیشه
6.2
9 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند باربری
نظرات کاربران (19 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
ببخشید مردونش چه جوریه؟؟؟این که محشره بهترین نوتها بهترین قیمت!!
10 خرداد 1394 پاسخ تشکر

اگه از لحاظ ماندگاری و پخش و قدرت رایحه شبیه Burberry Brit باشه که عالیه...بریت از اون عطرهایی هست که رد بو میندازه و به عقیده من رایحه عمیقی داره انگار که توی بافت پارچه و یا پوست نفوذ میکنه و برای مدت زمان طولانی ماندگار میشه.
12 خرداد 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Azadeh Moradkhani pegah

من این عطر را دارم بوی ملایم وخوبی داره پخش بوی زیادی نداره ولی ماندگاریش با توجه به ملایم بودنش خوبه و به نظر من رایحه وانیل خیلی مشهود است و جالبه که اینجا این رایحه عنوان نشده
19 مهر 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Azadeh Moradkhani

با سلام و احترام.
جدیدتر این ادکلن باربری بریت ریتم فلورال هست که 2015 هست و خیلی رایحش ظریف و زنانه و مشابه خیلی بالا با چانل چنس هست. خیلی برای همه فصول خوبه چون هم خنکه هم شیرین هم یک انرژی خاصی داره. من نوع فلورال رو برای نامزدم گرفته بودم و اونقدر خوشش اومد و اینها رو از گفته های او نوشتم. خیلی دوسش داره و میگه دلم نمیاد ازش استفاده کنم. ومن بهش میگم خوب تاریخ انقضا داره ولی ایشون میگه میدونم اما خیلی دوسش دارم و دلم نمیاد ازش بزنم. آخه زود تموم میشه. شاید چون هدیه من هست خیلی دوسش داره. اما وقتی بوش کرد دیدم خیلی ذوقق زده شد. با سپاس.
02 آبان 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Azadeh Moradkhani

0
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
0
طراحی شیشه
من این عطر رو دیروز تست کردم اصلا بوی خوبی نداشت، البته سلیقه‌ای هست، به نظر من یه بوی تلخی خاصی داشت که فکر میکنم به خاطر اسطوخودوس باشه یا زنبق!
25 آبان 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : shamim_en محمود روحانی

نتوانستم با آن ارتباط برقرار کنم.
10 بهمن 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : shamim_en محمود روحانی

من باربری ریتم فلورال رو تست کردم البته بصورت سرسری ولی درکل بایه تست مختصر زیاد به دلم ننشست،حس کردم عطر رو زیادی شلوغ کردن،درکل هیچ شباهتی به این نسخه نداره از لحاظ رایحه و دقت کنید اشتباها بجای هم تست یا خربدشون نکنید،هردو معتدل رو به خنکی و گلی-چوبی هستن اما فلورال،نت های غالب یاس بنفش و تیلوفر و یاس داره و همچنین ترکیباتی مثل مرکبات،هلو،خربزه،میوه ساعتی،کارامل،ترکیبات آلدهیدی و...،از لحاظ رایحه بسیار بسبار متفاوت هست و همچنین خاص پسند
25 بهمن 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Azadeh Moradkhani

باز يه عطر كمتر شناخته شده كه بايد بهش نمره بالا بديم.
به عطر شيك ، مودب، آراسته و غيرقابل پيش بيني كه با اسطوخودس شروع ميشه كه بواسطه حضور بنفشه حالت نيمه پودري و تميز و روشني ميگيره و تا اينجاش مثل خيلي از عطراي ديگه ست. به فاصله يك ربع بعد شكوفه پرتقال كاملا انرژي زيادي به شما منتقل ميكنه و همينجاست كه رابحه لابه لاي گل صد توماني(پيوني) آرام ميگبره. تا اينجا هم خبري از شگفت زده شدن نيست و شما فكوةر ميكنيد يه عطر معمولي رو پوشيدين. اما يك ساعت بعد بو ميكشين و با خودتون ميگبن:
كي از كنارم رد شده؟ چه بوي خوبي مياد. و باورتون نميشه بوي عطز خودتون باشه. كار وارد بستر چوبي خيلي شيك و تردي ميشه كه همچنان در آغوش گل صد تومانيه. اما مشك سنتتيك (وايت ماسك) خيلي خوشبويي اضافه ميشه كه مدام خودتونو بو ميكشين.

اين كار لايق گرفتن نمره ٧ هست. و من كمتر يادم مياد اينجا به عطري ٧ داده باشم.
پخش بوي متوسطي داره و ماندگاريش حدود چهار تا شش ساعته.
نقطه قوت اينكار كه من ازش جا خورم كيفيت شديدا بالاي اسطوخودوسه كه كمتر ديدم توي عطراي اين رنج قيمت اينجوري كار بشه.
كاملا اين كار worthy هستش و ارزش پولي كه بابتش ميديد رو داره.
03 فروردین 1395 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Maxxine Amirhossein

8
رایحه
0
ماندگاری
0
پخش بو
6
طراحی شیشه
بوی این عطر برای من عجیب و دوست داشنیه...خیلی حس و حال خاصی داره..اصلا از بربری چنین توقعی نداشتم ... ولی بوش رو دوست دارم...بویی که در هر عطری استشمام نمی شه...
08 مرداد 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Maxxine Azadeh Moradkhani

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
رایحه این عطر واقعا فوق العاده ست . معتدل نیست . شیرین و یه مقدار پودریه . ماندگاری عالی . پخش بو متوسط به بالا . با سه چهار بار اسپری این عطر دوست داشتنی یه روز کامل رو از صبح تا غروب با یه رایحه عجیب و دوست داشتنی سر کنید . از نظر من که از بین 50 تا عطر ممکنه یکی از اون ها رو تایید کنم این عطر واقعا ارزش پولی که براش پرداخت می کنید رو داره .
09 دی 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Maxxine Azadeh Moradkhani

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟