CREED - Neroli Sauvage

کرید نرولی ساویج (نرولی ساوج)

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-31736
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : کرید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 1994
کد کالا : ATR-31736
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 8
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

نرولی ساویج به دوشس نرولا (شهری کوچک و قرن هفدهمی در نزدیکی روم) تقدیم می‌شود که قلعه‌ها و باغ‌هایش به‌خاطر مهمانی‌های تابستانی و بانشاط مشهور بودند. این عطر نشاط‌آور که نامش را از عبارتی فرانسوی به معنای «وحشی» ‌می‌گیرد، فضای باشکوه مجالش دوشس را تداعی می‌کند که در طی آن مهمانان گل‌های بهارنارنج را روی پوست خود می‌فشردند تا عطر تلخ‌وشیرین و نشاط‌آورش را آزاد کنند. نرولی ساویج که گرمای عنبر و درخشش به‌‌لیمو را با خود دارد، برای مردان و زنانی مناسب است که عطرهای مرکباتی ترد با ژرفای لطیف را تحسین می‌کنند.

برند کرید
عطار اولیویه کرید سیکس جنریشن
طبع خنک
سال عرضه 1994
گروه بویایی مرکباتی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، گریپ فروت
اسانس میانی بهار نارنج، به لیمو
اسانس پایه کهربا
نمره کاربران
Neroli Sauvage-کرید نرولی ساویج (نرولی ساوج)
رایحه
9
5 رای
ماندگاری
6
6 رای
پخش بو
6
6 رای
طراحی شیشه
7.8
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کرید
اخبار برند کرید
نظرات کاربران (8 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام خدمت تمام عزیزان
من بعضی قسمت های حرفم رو خلاصه میکنم: تمام کریدهایی که من دارم ماندگاری خیلی خیلی کمی دارن. این هم مثل همه ی اونها ماندگاریش خیلی کمه.
ولی اما این عطر: خوشبو هست، اشکالی در بوش وجود نداره. ولی مثل کریدهای دیگه ای که دارم بوش محشر نیست. در تمامی کریدها یک وجه مشترک وجود داره که باید ماندگاری کم رو فدای بوی عالی کرد ولی این عطر دو سر سوخته هست.
شاید یکی از دلایلش اینه که بوش ساده هست. اون پیچیدگی لازم رو نداره و بله میدونم الان خیلی ها میان و میگن زیبایی در سادگیست ولی هنر عطر سازهای ماهر اینه که زیبایی رو در پیچیدگی ها خلق کنن و اگر دنبال بوی ساده بودیم دنبال یک عطر ارزون ساده میرفتیم.
پخش بو: اول خوبه ولی به سرعت کم میشه.
ماندگاری: اون پخش بوی خوب 30 دقیقه. ولی بعد از خشک شدن در حدی بوش قابل تشخیصه که فرد کمتر از 10 سانتی باشه.
بویایی: خوبه ولی همه پسند نیست چون یکم اولش تنده. بعد که خشک میشه هم قابل تشخیص نیست. همچنین اون پیچیدگی لازم رو نداره، اون بوی باحال رو نداره.
بلایند بای: نه چندان
ارزش در مقابل قیمت: نه خیلی. باز اگر دنبال یک عطر کرید هستین به نظرم کارهای دیگه بهترن ولی این کار چیز زیادی در چنته نداره.
اینکه یک عطر رو اینجوری نقد کرد کار جالبی نیست ولی برای هیچ کسی این عطر اونقدری ارزون نیست که بخواد اول بخره بعد پی ببره انتخابش درست نبوده.
22 مرداد 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : مجید سلطانی  حسینی

10
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
با سلام
رایحه بسیار عالی
ولی پرفورمنس ضعیف
11 فروردین 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : حکایت دوست  Someone Out There Saba
همه ما اینروزها از حداکثر مکانیسمهای دفاعی روانیمان جهت رسیدن به حداقل آرامش نسبی استفاده میکنیم هر کسی به فراخور خودش
عطرها و این سایت عطر افشان شده هم شده یکی از راههای در رو من یکی،شرمنده هموطنانی هستم که الان غم نان دارند گرچه تا آنجا که در توان دارم و از دستم برمیاد سعی میکنم کمک حالشون باشم
11 فروردین 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط :  حسینی حکایت دوست
سلام ، وای شما چقدر لاکچری هستید :( میشه منم کمک کنید؟
14 فروردین 1402 پاسخ تشکر
سخاوت، جوانمردی،انواع هوش،گذشت و سایر خصایص انسانی ارتباطی به لاکچری بودن،فقیر بودن،شهری بودن،روستایی بودن،میزان سواد و غیره نداره
14 فروردین 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : حکایت دوست vhds

درود
قبل از اینکه دست به خرید شیشه اون بزنم،ازش یه نمونه ۵ میل خریدمو از ترکیب رایحه به لیمو و کهربای اون نهایت لذت رو بردم،با پخش و ماندگاریو بازخورد خوب،ولی نمیدونم نمونه ای که گرفتم محصول چه سالی بود که اون نشر بوی قابل قبول برای چنین رایحه استثنایی رو داشت!
بعد از اون دو تا شیشه از اون خریدمو در کمال ناباوری از پخش بسیار کم اون ناامید شدم!با خودم گفتم که اون دوتا حتمأ تقلبی بودن و این بار برای بار سوم! و البته مستقیم از خود شرکت کرید تهیه کردم(A3420C01N) که ناامیدانه متوجه شدم کلأ نشر بوی ضعیفی داره این کار به طوری که خودت به زور بعد از تعداد پافهای زیاد متوجه میشی!
حیف این رایحه! حیییف!
ببخشید این مطلبو نوشتم تا لااقل دیگران مثل من پولی که با زحمت در میارن رو اینطوری هدر ندن.
سپاس
15 مرداد 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سالمی  حسینی
ممنون بابت بازخوردتون راحع به محصول. حقیقتش چند بار تا الان خیز برداشتم از محصولات سلطنتی کرید عطری انتخاب کنم، اما هر بار با خودم میگم کیفیت و زیبایی کارهای کرید، با توجه به قیمت زیادشون، حقیقتا به پخش و ماندگاری ضعیفشون نمی ارزه. هر چی هم بین کارهاش گشت میزنم متوجه میشم که کلا همه کارهاش ضعیفه از نظر مانایی و پخش. قیمتش اگه کمتر بود. مثلا اندازه اتلیه کولون قطعا می صرفید.
16 مرداد 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh سوشیانت
درود حمید جان
من به شخصه از عطر استفاده میکنم تا لذت ناشی از استفاده یک رایحه زیبا را با دیگران تقسیم کنم،خوش پوش به نظر برسم،روی دیگران اثر مثبتی که مد نظرمه بزارمو …(که فکر میکنم اکثرأ هم اینطور هستند)وقتی یک عطر فارغ از زیبایی رایحه،از پخش خوب برخوردار نیست،برای من مثل یک دانشمند یا انسان فرهیخته ای به نظر میرسه
که موقع سخنرانی از ابراز نظر خود عاجزه!که طبیعتأ منو در رسیدن به هدفهام نمیتونه کمک کنه.
من مبتدی ای که تو مدت کوتاه عطربازیم با تجربه‌ های زیادی از تقلب (شیشه مجدد پر شده،بچ کدهای پاک شده،جنسی که ارزش هزینشو نداشته و…)مواجه شدم ،حالا بحث تغییر ساختار(Reformulation )عطر دیگه خیلی سرخوردم کرده:-(
به نظرم وجود تقلب(که البته بگم این فقط شامل ایران نیست و توی کشورهای مهد عطرسازیو سایتهای معروف بین المللی هم به وفور اتفاغ میفته!)و همینطور تغییر ساختار(Reformulation)پیاپی عطرها که جدا از فایده های سلامتی و زیست محیطی و …،سال به سال از پخش اونها کم میشه ،به شدددت به این صنعت لطمه وارد میکنه!
من عاشق روایح، که بخش زیادی از زمان و درآمدم رو صرف خوندن مطالب شما عزیزان و خرید عطر میکنم،با سرخوردگی فراوان و در یک چرخش ۱۸۰ درجه ای از عطرهای نیش به جایگزین‌های اماراتی و اروپایی اونها ،دست کم برای مصارف روزانه روی آوردم!
هرچند اونها هم گاهأ از همین عدم پخش خوب رنج میبرن،ولی حداقل برای منی که از عطر سخاوتمندانه(خودستایی نباشه)استفاده میکنم توجیه اقتصادی بیشتری داره.
خوشبو باشید
16 مرداد 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سالمی کامبیز سخی

اگه از اون دسته عزيزاني هستيد كه باكارهاي گلي مركباتي حال ميكنيد و خيال ميكنيد كه اَه باز بهار نارنج و ترنج چه تركيب تكراري اين كار رو تست كنيد.به عنوان كسي كه نرولي رو دوست دارم ميگم اين كار از اون جهت متفاوته كه انگار تو خود طبيعت هستيد .شايد اين توصيف درست نباشه اما با دستي كه ترنج رو پوست كرده باشه تو وسط باغ بهارنارنج بشيني چاي به ليمو بخوري
تو همون اول كار طبيعي بودن كار برات جالب خواهد شد .به محض اسپري چنان كودكان مشتاق از تعطيلي مدرسه ترنج تيز و كمي گزنده اما ترش تر از حد معمول پا به فرار ميگذارد .گريپ فروت چاقالويي كه ناي همراهي با ترنج را نداد از جيب خود شكوفه هاي بهار نارنج رو به سمت ترنج پرتاب ميكنه.كه فكر اين رو ميكرد كه اين شكوفه اين چنين سبقتي بگيره؟
كورس اين دو با رقابتي انرژيك با به ميدادن چراغ هاي آژير به ليمو به لطافت ميرسند چنان دو كودك بازيگوشي كه با ديدن ناظم جوري دست به دست هم ميدهند كه نه انگار چند دم پيش دم و بازدم شيطنت همديگر بودن.فضا رو به ملايمي و شيريني كه ميرود چرا رايحه ي كهربايي كم كم خودش را نشان ندهد .؟!
كم كم عصر بازيگوشي رو به غروب مي رود .فضا كمي تاريك و گسترده
انگار دو كودك بازيگوش نفس به شماره افتاده در ميان باغ رو به آسمان خوابيده و چشم بسته آرام گرفته اند.
ساده و فقط همين
لازم نيست هميشه پيچيده باشيم چونان دو طفل بازيگوش كه تمام طبعشان بازيگوشي آنهاست
ببخشيد طولاني شد
19 آذر 1396 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سوشیانت معین هاشمی

این محصولِ creed یکی‌ از عطر ‌های تقریبا سلطنتی از این خانه است..
اسمِ گل Neroli برگرفته از نام ِ Duchessِ ( دوشس) شهرِ Nerolia ( شهری نزدیک به Rome ) ‌ست . که صاحب معروف‌ترین و زیبا‌ترین باغ و قلعه ی گلِ Neroli بوده.و Creed به افتخار او و با این نام ،عطر رو متولد می‌کنه.
Neroli sauvage طبق مارکتینگِ Creed مثل گلهای باغِ Neroli متعلق به آقایون و خانمهاست (unisex).
Neroli sauvage یک عطرِ بسیار citrusy و fresh در ابتدا با لیمو و گریپ فروت آغاز میشه و تا حدی citrusy که میشه گفت در ابتدای معرفی‌ کمی‌ از مرزِ دلپذیری خارج میشه. به دقیقه نمیکشه که انگار اجازه میدید دستتون رو بگیره و با خودش شما رو به قلبِ تابستون ببره. عطر از اون hint آروم بیرون میاد و یک انتظار کنترل شده حدودِ نیم ساعت تا قبل از ورودِ ِ Neroli ادامه داره. با ورودِ Neroli رنگِ عطر از لیموئی به نارنجی و Floral و verbena ( گلِ شاه پسند) تغییر می‌کنه و scent در همین مسیر ادامه پیدا می‌کنه و آخرین سورپرایزش هم که زیاد دور نیست ورودِ عنبر به scent هست که تصور می‌کنم عطر رو کمی‌ ، کمی‌ ،،متمایل به مردانه کرده.

من تقریبا همه ی creed‌ها رو توی کلکسیونم دارم و همه رو با اطلاعات کامل و تست کردن و و خریدم..این تنها creed بود که blind buy کردم . دقیقا زمانی که به شدت توی مودِ xerjoff و بودم دیگه زیاد طرفِ creed نمی‌رفتم. تا به دستم رسید توی ذوقم خورد. ژانویه بی‌ رحمانه‌ترین ماهِ سال برای قضاوت این عطر بود اما با اینکه قرار نبود در اون زمان استفاده کنم اما با اینحال دوستش نداشتم ! کریسمس به یکی‌ از همکلاسی ‌های خانم هدیه دادم ! گذشت .. تا تابستون و مسافرت با همکلاسی‌ها توی داغیه داغِ میامی به قدری از عطری که دوستم استفاده کرده بود خوشم اومد که آخر ازش سوال کردم و گفت‌ همونیه که بهم دادی !! باورم نمیشد چون این scent توی حافظه‌ام اونی‌ نبود که ثبت کرده بودم.همونجا رفتم فروشگاه و دوباره خریدمش !! و جالب این بود که هر فصل و هر مودی از سال به جز دو سه‌ ماهِ داغِ تابستون این عطر رو بو می‌کردم دقیقا مثل اولین ژانویه آنچنان دوستش نداشتم اما تابستونها عاشقش می‌شدم ! هر سنجشی روی scent,, ماندگاری و پخش این عطر می‌خواهید داشته باشید فقط توی گرمترین زمانِ سال داشته باشید ! این عطر در دمای بالا روی پوست من پخش و ماندگاری خوبی‌ داشت . پیشنهادش می‌کنم هم برای خانمها و هم آقایون تستش کنید ,مخصوصاّ برای فصلِ گرم به عنوانِ signature scent گزینه ی خوبی‌ میتونه باشه .

27 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Jamal nazemi سوشیانت
ممنون از توضیحاتتون راجع به این عطر جناب سام. من عاشق بوی مرکبات و شکوفه مرکباتم، دارم هر چی عطر شکوفه مرکباتی پیدا میکنم تست میکنم تا شاید بهترینشو پیدا کنم. با توصیفات شما فکر کنم این عطر راست کار من باشه. هرچند کلا کرید به نظرم برند خوب اما متوسطی اومده تا حالا، چون قیمتش از کیفیتش بالاتره به نظر من. امیدوارم این عطر نظرمو عوض کنه.
مدت کوتاهیه اینجا می نویسین، ولی از خوندن مطالبتون تا اینجا لذت بردم و استفاده کردم. کاش این آشفته بازار و هیاهوی بسیار بر سر هیچ باعث نمیشد که شما و خانم سحر عزیز هم از اینجا قهر کنین. باعث تاسفه واقعا :(
27 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
عطری هس که بوی بهارنارنج بده؟
میشه روی این کار حساب کرد؟
27 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
به نوید ابوطالبی جهرمی
فلور د اورنج از سرج لوتنز
28 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
ممنون محسن خان
29 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
خواهش می‌کنم مریم خانم،

بله درست می‌فرمایید،کاملا موافقم ، Creed رو خیلی‌ خوب توصیف کردید. من هم از اینکه با هموطنان در این مقوله گَپ بزنم و سلایق مختلف رو جویا بشم لذت میبرم و از لطف شما هم سپاسگزارم. امیدوارم ، امیدوارم خانم سحر هم دوباره اینجا بنویسند چون نا خواسته خودم رو باعث ناراحتی‌ ایشون می‌دونم.
06 خرداد 1395 پاسخ تشکر
نوید جان این عطر بسیار citrusy با ترنج و گریپ فروت آغاز میشه ، من سالهاست حافظم از بوی بهار نارنج خالی‌ شده اما توی این عطر شکوفه ی پرتقال و عنبر نتهای فلورال هستند.
06 خرداد 1395 پاسخ تشکر
ممنون سام عزیز
ان شاءالله فرصت بشه سال دیگه عید یا یکم بعدش بیاید سمت شیراز و جهرم. اول صبح یه قدم بزنید توی خیابونا روحتون تازه میشه.
عطرای گلی رو دوست ندارم استفاده کنم مگه این که بوی گل نرگس یا بهارنارنج بده. از شنیدن بوشون مست میشم.
07 خرداد 1395 پاسخ تشکر
سلام اقای سام.من میخواستم وارد حیطه ی پرفیوم بشم ;میتونید کمکم کنید?
09 خرداد 1395 پاسخ تشکر
درود بر شما فرشاد جان ،

تصور می‌کنم منظور شما عطر‌های مشخصاً در رنجِ خانمهاست فرشاد جان.از اینکه نظرِ من رو در انتخابتون سهیم کردید سپاسگزارم اما ... صراحتا دوستِ عزیز اطلاعاتِ من در این مورد تقریبا نزدیک به صفره !!! در عطر‌های خانمها شاید بتونم بگم چند عطر که دوستشون دارم و چند عطر که دوستشون ندارم که هیچ کدام بر پایه ی استدلال یا ساختار هم نیست !! من رو ببخشید . اما دوستانی اینجا, بسیار مستدلل عطر‌های خانمها رو میشناسند و موثق به بسیاری پرداختند که من خودم مطمئنا در زمانِ خرید از مطالبشون استفاده خواهم کرد. دوباره از حضورتون عذر می‌خوام.
10 خرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : اُترج
دوست عزيزم سام: نرولي به معناي عطر بهار نارنج ميباشد !
14 خرداد 1395 پاسخ تشکر
ممنونم فرشیدِ عزیز،
من سالهاست حافظم از بوی بهار نارنج خالی‌ شده ، اما Neroli رو بو کردم و در ترجمه به عنوانِ شکوفه ی پرتقال از اون نام بردم. که این اشتباه بود و به دنبالِ توضیحاتِ استاد ایکاروس تازه به تفاوت شون پی‌ بردم. در صفحه ی Portofino ایشون به تفصیل به توضیحِ Neroli پرداختند.
15 خرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : اُترج

باعرض سلام
دوستان عزیز میشه در خصوص این عطر نظراتتون رو بفرمائید
بسیار متشکرم
20 فروردین 1395 پاسخ تشکر

بوي بهار نارنج كه بد نميشه
21 دی 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

چجوریه کسی نظر نداده در مورد این عطر؟؟
22 تیر 1394 پاسخ تشکر
سلام اقا حمید گل
چون گرونه دیگه پخشش افتضاحه
ماندگاری3-6ساعته
یک رایحه ملایم و مرکباتی
23 تیر 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی
فوق العادس....کلا محصولات برندی مثله کرید که نظر نمیخواد....
با بوش حال کردی بخر نگرانم نباش.......100 درصد راضیت میکنه
18 دی 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟