CREED - Green Irish Tweed

کرید گرین ایریش توید

مردانه
کد کالا : ATR-31735
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : کرید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 1985
کد کالا : ATR-31735
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 460
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
23,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    93
  • نمی پسندم
    17
  • - 25 سال
    4
  • + 25 سال
    51
  • + 45 سال
    13
  • روزانه
    44
  • رسمی
    20
تعداد رای های ثبت شده : 368
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

گرین آیریش تویید از برند کرید یک عطر فوژه کلاسیک است. این عطر «قدم‌زن از بین ییلاقات ایرلند» که یکی از رایحه‌های امضای خانه معطر کرید است، عطر محبوب بسیاری از سلبریتی‌ها محسوب می‌شود. این عطر غنی، ورزشی و فراموش‌نشدنی است. 

همان‌طور که یک ضرب‌المثل قدیمی به ما می‌گوید، یک محصول کلاسیک هرگز قدیمی نمی‌شود و از مُد نمی‌افتد. گرین ایریش توید همانند یک کت‌وشلوار بی‌نقص همچنان برای مردانی که اعتمادبه‌نفس بالایی دارند، در اوج شکوه و جذابیت‌شان استفاده می‌شود. این عطر به‌زیبایی نت‌های باطراوت چوبی را در کنار سویه‌های ناب مردانه قرار می‌دهد تا به یک اندازه برای قدم زدن در حومه شهرهای ایرلند و حضور روی فرش‌ قرمز مناسب باشد. گرین ایریش توید که یکی از پرفروش‌ترین عطرهای کرید است، حسی فراموش‌ناشدنی به شما می‌دهد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند کرید
عطار اولیویه کرید سیکس جنریشن
طبع خنک
سال عرضه 1985
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
مناسب فصل بهار
اسانس اولیه زنبق ، به لیمو
اسانس میانی برگ بنفشه
اسانس پایه کهربا، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Green Irish Tweed-کرید گرین ایریش توید
رایحه
8.5
106 رای
ماندگاری
7.7
123 رای
پخش بو
7.3
121 رای
طراحی شیشه
8.4
106 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کرید
اخبار برند کرید
عطرگرام
نظرات کاربران (92 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
دوستان توضیح کامل دادن. برای من از بهترین مردانه هایی که دیدم . بنفشه کلا در عطرهای مردانه به شکل اعجاز انگیز عمل میکنه برای شامه من . دوسش دارم بسیار و بسیار.....
26 اسفند 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : علی محمدعلیان Rohaam

با سلام خدمت همه عطر افشانی های عزیز
خیلی پیشتر از اینه شاید اواخر دهه پنجاه بود که با دنیای روایح آشنا شدم.با عطرهای کوچکی که اون زمان بنام اشانتیون معروف بودن. منم به همه عطرهای کوچک اسم اشانتیون می گفتم. تا اینکه اواسط دهه شصت با وان من شو و لاکی من و دریک آشنا شدم کم کم تعلق خاطرم به عطر روز به روز بیشتر شد و تا بخودم اومدم میبینم الان یه طبقه کامل توی کمد دیواری اتاقم شده چند طبق ادوکلن...تا اینکه امروز بعد از گذشت این همه سال گرین آیریش رو پیدا کردم...رایحه خاصی داره این خلقت تیره پوش...شاید باورتون نشه من قصد خرید هر عطری رو داشته باشم عکس رو پروفایل گوشیم میکنم تا زمانی که بیاد تو گنجینه من اونوقت عکسش رو با هدف معطر بعدیم عوض میکنم.امروز این عکس جای خودشو داد به تام فورد فابولوس...
خلاصه جونم براتون بگه منم شیفته کمالات این گرین آیریش شدم
دنیای روایح حکایت غریبی داره
زمانی که فکر میکنی تمام روایح خوب دنیا رو جمع کردی یه چیزی مثل گرین آیریش میاد و تمام تصورات قبلیتو بهم میزنه و میبینی که هنوز اول راه قرار داری...
18 شهریور 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : علی حسن شایان

X
7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
من معمولا هر روز یک عطر استفاده میکنم ولی امسال با شروع فصل بهار تصمیم گرفتم این دو فصل بهار و تابستان به عنوان عطر اصلی گرین آیریش رو استفاده کنم. با توجه به شیشه نصفه این عطر، حسابم این بود که در انتهای تابستان دیگه این عطرم کامل تموم میشه.
دیروز که زدم دیدم درست اسپری نمیکنه و چکش کردم دیدم حدود ۱۰٪ آخرشه. در طی ۲۷ روز حدود ۱۵ روز ازش استفاده کردم هر بار بین ۶ الی ۱۰ پاف. خلاصه متوجه شدم که چرا با این حال که کریدهام رو خیلی استفاده نمیکنم انقدر زود تموم میشن. طبق یک حساب سر انگشتی من هر روز که عطر زدم میانگین ۳ سی سی عطر مصرف کردم. ۳ سی سی برای یک عطر معمولی ۳۰ پاف میشه ولی برای این عطر ۸ پاف.
هدف از این صحبت این هست که بعضی عطرها مثل کرید ما رو فریب میدن. مثل همیشه چند پاف میزنیم و میگیم خب ۵ پاف زدم دیگه. دریغ از اینکه همین ۵ پاف به اندازه ۲ سی سی عطر مصرف کرده. تازه وسط روز میبینیم دیگه بو هم نمیدیم. البته همه اینجور نیستن و مثلا دیور زیاد اسپری میکنه ولی ماندگاری خوبی داره. همین باعث میشه عطرهاش زود تموم بشن در حالی که دفعات زیادی ازشون مصرف نکردیم.
در طرف مقابل بعضی برندها هستن مثل آمواژ که با هر اسپری کمتر عطر مصرف میکنن. انگار ازشون کم نمیشه و شیشه هاش همیشه پر هستن. خیلی هاشون هم با همون ۲ الی ۳ پاف کار خودشون رو میکنن و تا انتهای روز بوشون با ما میمونه. شاید هر بطری ۱۰۰ سی سی آمواژ ۲۰۰۰ پاف بده ولی این عدد برای کرید ۳۰۰ پاف هست.
این صحبت یک ادامه هم داره: اگر بخوام چند روز پشت سر هم صبح و عصر یک عطر مصرف کنم. برای عطر آمواژ بلک آیریس صبح اول ۲ اسپری روی لباس میکنم. بعد برای تمدید هر بار دیگه فقط به یک اسپری بسنده میکنم. با این کار طی ۳ روز روی یک لباس ۷ اسپری میکنم و روز آخر همه از شدت بوی عطر خفه میشن. با توجه به مصرف آمواژ کمتر از نیم سی سی مصرف کردم.
ولی همین کار برای کریدهام میشه صبح اول ۶ پاف و برای تمدیدش ۶ پاف. یعنی طی سه روز ۳۶ پاف عطر مصرف کردم و بیش از ۱۰ سی سی از عطر پر پر شده. تازه به اون پخش آمواژ نرسیدم.
البته همه آمواژ ها انقدر خوب نیستن. ولی کم مصرف ها در اسپری: آمواژ، ناسوماتو، لواوه، کارون، جگوار و شیخ میتونم اشاره کنم.
پر مصرف ها با فاصله فراوان کرید. بعد دیور، YSL, آزارو میتونم اشاره کنم.
وقتی هم به شیشه های تموم شده و در حال اتمام نگاه کنم میبینم همین عطرهام بیشترین خالی ها و در حال اتمام ها رو دارن. اونتوس خدا بیامرز، ایریش یک پا لب گور. هیمالیا و وایکینگ نصف عمر به فنا. تمدیدهای بی انتهای دیور فارنهایت. و آزاروها... من چندان سنی ندارم برای آزاروها ولی پدرم یک زمان علاقه به آزارو داشت و نمیدونم چند شیشه آزارو خرید. الان حتی یکیش هم نمونده. فقط کروم رو بالای ۱۰ شیشه خرید.
28 فروردین 1402 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : شاپور اتش علی آرمانی

کرید گرین ایریش شبیه مرد میانسال ثروتمندیه که در عین غنی بودن خیلی خیلی متواضعه....خیلی آروم و بدون شلوغ کاری به دل میشینه البته این خلوت بودن خاصیت عطرای کلاسیکه...تستش خالی از لطف نیست و کار حال خوب کنیه...
به عطرای هم دوره اینکار نگاه کنید کمتر کاریو میتونید پیدا کنید که بعد ا نزدیک سی سال خوش پوش و قابل اتکا باشه این یعنی اصالت برند و اثبات مکرر اینکه کرید قطعا جزو سه تای برتر عطرسازیه
اینکار برای شخص من پایینتر از وایکینگ و بالاتر از اونتوس تو بهترینهای این خانه قرار داره
30 مهر 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : علی  Someone Out There Saba

9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
در سنین کم، صبح روزهای گرم تابستان منتظر بودم که پدرم از این ادکلن بزنن و بعد از رفتنشون مخفیانه برم سر میزتوالت و با کرید گرین ایریش دوش بگیرم !
رایحه‌ای ماورایی و طوفانی که تلخی بسیاااار بسیاااار دلچسبی داره و همین الان هم کنار میزشون هستم و از بوییدن گرین ایریش سیر نمیشم
بوی گلها بسیار نامحسوسه و می‌تونم بگم بیشتر ادویه‌ای چوبی هست تا گلی، تیزه ولی اذیت نمی‌شید، خنکه ولی یخ نمی‌زنید، قویه ولی خسته نمی‌شید، خلاصه که سرزمین عجایبه و احتیاجی نیست شخص خیالپردازی باشید تا با پوشیدنش خودتون رو در دشت های سرسبز و قلعه های نمور ایرلند که بوی چوب مرطوب درونشون حس میشه، تصور کنید.
برای من گرین ایریش حکم آغوش مهربان پدری و احساس حمایت شدن رو داره، پدری که حقیقتآ از در آغوش کشیدنش سیر نمی‌شوید
08 اسفند 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : محمدعلی طاهری علیرضا ر

10
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام
تصور کنید:
تنها توی روستایی واقع در دره در کلبه ایی چوبی زندگی میکنید.
دوستتون از هفته ی قبل از شما قول گرفته که امروز به صرف صبحانه به خانه او بروید.
کتی کلاسیک که تقریبا شمارا مسن نشان میدهد را می پوشید میدانید که امروز افتابی است ساعت نزدیک 7.30 است و شما ساعت 8 قرار دارید.
در راهی که از جنگل رد می شود پیاده روی میکنید اما ناگهان ابر های سیاه بد خبر را می بینید نباید خیس شوید کمی سریع تر راه میروید اما باران به زودی شروع می شود.
شما میدوید باران به صورت و گردن شما میخورد شلوار تان کمی خیس میشود فضایی رویایی به وجود امده بوی نم باران بوی نشاط صبح بوی طراوت جنگل بوی چوب بوی گیاهان مرطوب...
شاخه ها را با سرعت کنار میزنید به کت شما کشیده میشوند و در نهایت به خانه دوست خود میرسید اما با وضعیتی که برای صبحانه به دوستان مناسب باشد ولی بهتر از بیشتر خیس شدن با باران است.
زنگ میزنید و با خاطره رویایی باقی مانده از جنگل وارد خانه میشوید ...



رایحه ایی با نشاط و سرزنده با طراوت طبیعت مناسب استفاده روزانه رایحه ایی که میدونم به سنم نمیخوره ولی بازم عاشقشم .
با توجه به گفته یوتیوبر ها جزو ده کار با کیفیت و پر طرفدار کرید هست.
موفق باشید
04 اسفند 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : رضا سعید زند

گرین آیریش‌

میخواستم نظرم‌ رو با اولین برخورد با بوی این عطر بنویسم اما پیش خودم فکر کردم که نه سریع قضاوت نکن، باهاش راه برو، ببرش مهمونی، بیرون قدم بزن، توی عصبانیت بوش کن ببین چقد باهات راه میاد.‌
حس سرسبزی و شادابی خاصی به انسان منتقل میکند، انگار پرتالی است به ارتفاعات ایرلند شمالی در دشتی پر از زنبق.‌
بازخوردش از دیگران مثبت بود.‌
من حرفه‌ای نیستم و سعی میکنم علاوه بر لذت بردن از بوی عطر از احساساتی که برمی‌انگیزه هم استفاده کنم.‌
01 خرداد 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Arad felegari ملورین

سلام و عرض ادب
حس بویایی چیست ؟
به نظرم بیشتر حس چشایی و بینایی و شنوایی نباشد کمتر نیست . من با حس بویایی گاهی شاد گاهی غمگین گاهی پر انرژی گاهی در فکر گاهی در خاطره . یک مدت به کویید ۱۹ مبتلا بودم این حس از من دور شد وای که روزهای بدی بود . بوها جوری خاطرات را به یادم می آورند که گویی هم آن لحظه هم آن جا هم آن حالت حضور دارم حتی اگر فیلم و عکس از آن لحظه باشد نمی تواند مانند بو برایم یادآوری کند . نمی دانم دوستان هم مانند من همچین حسی دارند یا خیر . این عطر برای من یادآور دوران عاشقی و دل دادگی است و بوییدنش خاطرات بد جدایی . امشب بوییدمش دل گرفته شدم و این متن را نوشتم . امیدوارم بوها برای ما یادآور شادی و خوبی باشند .
موفق و پیروز باشید .
21 مرداد 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  سعید رضایی شوشتری

درود
کرید گرین آیریش تویید
(پودری و شیک ِ قدیمی)اصطلاحاتی که از تست این کار اصیل ِقدیمی به ذهن متبادر میشه.
قطعا همه ی ما شبیه این بورو در لوازم آرایشی ، مخصوصا در افترشیو ها زیاد بوییدیم ، بدون این که اسم اسانس اصلی رو بدونیم. در هر صورت این قدرت یک برند هست که بیش از هر برند دیگری رد ِ آثار اونو در دنیای معطر اطرافمون حس می کنیم. جدید هم نیست و مثلا همین بورو من در اولین افترشیوی که ۲۲ سال پیش خریدم حس کردم و برام نوستالژی بود. قطعا در تمام کشورهایی که شایسته ی میهمانی از بهترین برندها بوده اند پیدا می شده و الان هم حضور داره مثل ایران عزیز خودمون.
البته من خودم اولین بار این برند رو بعد از آشنایی با اونتوس شناختم.
به نظرم کول واتر دیویدف شباهت زیادی به ایشون دارند، لانچ کول واتر ۱۹۸۸ و لانچ ایشون ۱۹۸۵ بوده و هردو قدیمی هستند.
هنوز هم عطر خوش بازخوردیه با این که بیشتر افرادی که ازشون نظر خواستم به آشنا یا قدیمی بودنش اذعان داشتند.البته قید آشنا یا قدیمی بودن نکته ی منفی نیست و خیلی مواقع به خاطر احتمال نوستالژیک بودن ، امتیاز محسوب میشه. اما در دنیای امروزی که ممکنه هر روز شرکتهای پرشمار و نام آشنا یک عطر جدید عرضه کنند ، و ما هنوز عطرهایی زیادی در لیست تست داریم ، خرید این عطر بستگی به نظر شخصی یک نفر داره که تصمیم گرفته باشه ایشون عطر امضاش باشه یا یکی از عطرهای مورد استفاده.
در هر صورت از آشناتر شدن با ایشون بسیار خوشحالم اما عطر من نیست.
البته ایشون پرفورمنس خوبی هم دارند.
بدرود

13 خرداد 1399 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : صادق اف میریان
جناب پارسی عزیزم سلام
خواهش میکنم با افترشيو مقایسه نفرمایید! یکی از پیچیده ترین عطرهایی خنک تا به امروز هست از نظر من. بعید میدونم این همه پیچیدگی در افترشيو وجود داشته باشه! چند دسته بندی با هنرمندی تو این کار تجمیع شدن. روایح آروماتیک در تاپ نوت، روایح پودری در ميدل نوت و رایحه انيماليک خیلی با کیفیت امبرگريس. ضمنا من فکر میکنم از اون عطرهای بی زمان محسوب میشه که هیچوقت قدیمی نمیشه! البته من نظر شخصيم رو گفتم و از دوست عطرشناسم جناب پارسی عزیزم میخوام یه تست دقیق تر برای این عطر داشته باشن. سپاس گزارم...
14 خرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : صادق اف رضا
درود بر ایمان گل
عزیزم قطعا تجربه ی بویایی شما در ضمینه ی عطر بیشتر از منه. چون خیلی از عطرهایی که در صفحه ی علاقه مندی شما میبینم من تا حالا تست نکردم. من ۳ ماه پیش حدود ۶۰ سمپل که بیشترِ اونا دیزاینری بودن تهیه کردم و اول میخام با عطرهای این سطح آشناتر بشم و بعد وارد دنیای نیش بشم.
اما در مورد شاهکار بودن ساختِ گرین آیریش با شما کاملا موافقم. هرچند قرار نیست سلیقه ی همه بپسنده اما من دوسش دارم ولی نه در حد اینکه بخام استفاده کنم.
در مورد قضیه ی افتر شیو ،سوء برداشت شد عزیزم. منظورم اینه که سالهای سال هست که شرکتهای بهداشتی برای جذابتر و پرفروشتر شدن محصولاتشون از اسانس های محبوب استفاده میکنند. هر شرکتی بیشتر این اتفاق براش بیفته یعنی اسانسهای محبوبتری داره که مثلا یک شرکت دیگه برای ساخت یک محصولش مثلا افترشیو از اسانس های شرکت بزرگتر استفاده کنه. و یا نمونه ی دیگه اونتوس که شرکت های دیگه ، علنا و شاید با تغییر کوچکی اونو کپی میکنند.
در مورد قدیمی نبودن باهات موافق نیستم. شاید در این مورد هم برداشتهای ما با هم متفاوته. مثلا خود من هیچ ابایی از استفاده ی محصول خیلی قدیمی ندارم و بستگی به این داره که اون بو نظرمو جلب کنه یا نه. اصلا برای مد هیچ ارزشی قائل نیستم. حداقل خودمو قائل به اون نمیدونم و به نظرم مد برای افرادی هست که نمیتونند انتخاب داشته باشند به همین خاطر میخان از دیگران خط بگیرن یا کمک بگیرن. حالا بحث همه گیری یا هایپ که دیگه قضیه ی دیگه ای داره و ...
پس من اگر بخام یک عطر قدیمیو استفاده کنم اصلا برام مهم نیست که یک شخص بگه این عطر قدیمیه.
امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشی و بتونیم در مورد عطرهای مختلف با هم بحث و تبادل نظر کنیم.
16 خرداد 1399 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : صادق اف میریان
با سلام دقیقا من امروز این عطر رو تست کردم و همون حس رو دارم
11 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سولدوزلو

X
7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
من ارادت خاصی به کرید داشتم چرا که به نظرم عطر تولید میکنه: مثلا شما وقتی L’envol رو استفاده کنین نمیدونین عطر زدین یا عسل به خودتون مالیدین ولی کرید عطرهایی میسازه که بوی عطر میدن نه یک بوی خاص. ولی کم کم دیدگاهم عوض شد. به نظرم عطرهای کرید ماندگاری و پخش بوی مناسب رو ندارن و همچنین از مواد مناسب به اندازه کافی استفاده نمیکنن. از نظرم کرید یک نیش نیست و بیشتر کارهاش شبیه دیزاینرها هستش.
و اما گرین ایریش تویید: کدوم کالکتور هست که یا ایریش تویید نداره یا نداشته؟ قبل از اونتوس ایریش تویید جایگاه اونتوس رو داشته و تا دو دهه یکه تاز کرید بوده. برعکس تمامی کریدها این مدل با ۴ اسپری کار خودش رو میکنه (انگار هرچی میریم جلوتر همه چیز قلابی میشن).
و اما پخش بو: من معمولا سیلاژ رو از پخش بو تمیز نمیکنم ولی توی این عطر مشابه نیستن به نظرم پخش بو متوسط هست ولی سیلاژ در حدود یک هستش (برعکسش میشه لا نویت دلون YSL که سیلاژش از پخش بوش بیشتره).
ماندگاری: نسبت به کریدها ماندگاری ایریش تویید واقعا یک سر و گردن بیشتره و مشابه اونتوس ۱۰ هستش (من تجربه ای از رویال عود نداشتم ولی میگن بلاخره تنها کریدی هست که مثل یک عطر بو میده). ولی نکته اینجاست که با گذشت ۲ الی ۳ ساعت بوش کامل عوض میشه و بوی بیسش اصلا مشابه بوی خودش نیست.
مهمترین قسمت یعنی بوش: هر فردی نظر شخصی خودش رو نسبت به بوی یک عطر داره ولی مهم این هست که چند نفر از ۱۰ نفر از بوی این عطر خوششون میاد. من آخر مال خودم هستم ولی تا به حال نشده ایریش تویید رو بزنم و یک نفر بهم بگه چقدر عطرت خوشبو هست. به نظرم بوی اوزونیش خیلی باحاله ولی ظاهرا اون بوی بیسش از اول عطر برای دیگران مشخص تر هستش و چندان بوی مطبوعی نیست. خودم هم وقتی به بوی بیس میرسه اگر بشه یا کاوردش میکنم یا میشورمش چون بوی علف تندی میده.
اگر عاشق بوهای اوزونی هستین میتونین مرسدس بنز اینتنس رو بخرین که الهام گرفته از اینه و دیور فارنهایت و بارها ازم پرسیدن این چه عطریه چه قدر خوش بو هست.
یا اگر میخواین نیش باشه لارک ممویر. عالیه، بوی اوزونش بهتون سیلی میزنه. و یکی از ۱۰ عطر مورد علاقه من هستش. ماندگاریش هم از هر دوتای دیگه بیشتره.
هر سه عطر ایریش تویید، مرسدس اینتس و لارک ممویر بلایند بای هستن.
05 بهمن 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : سعید بجنوردی Golnoosh
جنابx محترم…با تشکر از شما و ریوههای سر راست و کار راه انداز و بجای شما…ک نه کلمات قلمبه سلمبه داره و به راحتی اصل حرف رو میزنین…با تاکید چندین و چن باره شما روی پخش بوی عطر خواستم ازتون بپرسم به ترتیب سه عطر برتر از نظر شما در پخش بو کدامها هستن🌹
29 فروردین 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : شهریار مهدی
سلام.
برای پخش بو: مگاماره، اینتلود، باکارات ۵۴۰ (البته ارزش نداره)، شیخ گلد ادیشن.
رده بعدی: MDW، الکساندریا، ترونی، بکل آیریس، ساویج الکسیر، بلک افغان.
29 فروردین 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : derrick rahil tagi

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟