AMOUAGE - Jubilation for Men

آمواج جوبیلیشن مردانه (آمواژ یوبیلشن)

مردانه
کد کالا : ATR-31702
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی فوژه
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2008
کد کالا : ATR-31702
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 260
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
13,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    43
  • نمی پسندم
    9
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    14
  • + 45 سال
    6
  • روزانه
    2
  • رسمی
    18
تعداد رای های ثبت شده : 154
توضیحات

عطر ادو پارفیوم آمواج جوبیلیشن مردانه از عطرهای سلطنتی آمواج است که برای مردان اسرارآمیز و مرموز طراحی شده؛ مردانی که جوهره فلسفه و پیچیدگی خود را در سراسر همه دوران‌ها و فرهنگ‌ها حفظ کرده‌اند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
عطار برتراند دوشافو
طبع گرم
سال عرضه 2008
گروه بویایی شرقی فوژه
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه پرتقال، گشنیز ، لابدانیوم، ترخون ، توت سیاه
اسانس میانی رز ، دارچین ، ادویه گل میخک ، عسل ، ارکیده ، چوب گایاک، برگ خشک برگبو ، تخم کرفس
اسانس پایه مشک ، کهربا، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، سدر ، صمغ درختچه مر، اوپوپوناکس ، عود، گل جاوید
نمره کاربران
Jubilation for Men-آمواج جوبیلیشن مردانه (آمواژ یوبیلشن)
رایحه
8.7
51 رای
ماندگاری
8
55 رای
پخش بو
7.6
55 رای
طراحی شیشه
8.7
51 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (50 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با سلام و عرض ادب خدمت دوستان و سروران محترم عطرافشانی .
بررسی امروز در مورد یکی از بهترین کارهای برند امواج است .
عطری که بعداز هربار تست احساس میکنم اولین بار است که باهاش مواجه شدم و هیچوقت ازش سیر نمیشم .
اما اینم بگم که تستش جهت تحلیل نت ها، حسابی شامه را خسته میکنه و لازمه روزها و حتی یکی دوهفته در آرامش محض تستش کرد .

جوبلیشن عطری ست فوق العاده با دوجین نتِ سینتتیک و چیزی حدود ۱۰٪ عناصر طبیعی .
فقط باید دوشافو باشی که بتونی با عناصر سنتز جادو کنی و عطری تحسین برانگیز خلق کنی .
اینکار یک عطر اورینتال فوژه با رایحه ای گرم ، ترش ، تلخ و شیرین است .
اکوردهای اصلی این عطر شیرین ، امبری و اسپایسی هستند و نتِ شروع آرپژِ اکوردِ اول ، رایحه ی توت سیاه میباشد .

جوبلیشن بمحض اسپری حسِ ترش و ملسِ توت سیاه و شیرینی عسل را توی یک بستر صمغ گون و رزنی باز میکنه و با لایه ای وودی ، کمی عودی و اسپایسی از ملغمه ی گایاک ، آگار و دارچین روی آن را می پوشاند .
با متمرکز شدن روی رایحه در همون تست اولیه رگه هایی از اوکموس و پچولی به مشامم میرسید ، تمی چوبی ، کمی سبز و یه نمه خاکی که به زیبایی هرچه تمام گایاک رو تکمیل میکنند .
در پس زمینه ی بستر ته بویی گلی و اروماتیک فضارو پیچیده و بسیار شلوغ میکند اما در ادامه با مچ شدن عناصر اصلی ،بیس کار شکل میگیرد و فضای عطر از اون درامیختگی تاپ نت بیرون میاد .
با گذشت زمان و چیزی حدود چهل دقیقه بعداز اولین اسپری یه حسِ مخملی ، مشکدار ، تمیز و چوبی از بطن بستر بالا میاد و با صیقل دادن نت های صمغی ، رزنی و میوه ای عطر ، اوج زیبایی جوبلیشن را رقم میزند .

جوبلیشن از اون عطراس که هرچه به انتها میره خوشبوتر میشه ، این برانگیختگی و شکوه وصف ناپذیر بیس نت را در واقع مدیونِ امبرین هستیم که دوشافو با نبوغی که دارد گالاکسولید را باهاش همراه کرده و با دو عنصر سینتتیک بهترین سکانس پایانی که میشد را رقم زده.
گالاکسولید یک مشک ایزوکرومن با رایحه ای بسیار نرم ، تمیز ، کمی چوبی و کمی میوه ای است که در لابراتوار کمپانی اینترنشنال فلیورز از ترکیب ایزو ای سوپر ، کاشمران و برگامال بصورت سنتز تولید میشه .

در مجموع جوبلیشن عطری تقریبا عامه پسند است که البته خرید بدون تستش را توصیه نمیکنم .
امواج برند قابل احترامی ست و از جوبلیشن ، جورنی و اپیک این برند واقعا لذت میبرم .
اینکار برخلاف اینترلود و اپوس هفت پرفورمنس خفن ندارد و میشه به پخش و ماندگاری اش نمره ۶ داد .

با تشکر از عطرافشان .
23 شهریور 1401 پاسخ تشکر
44 تشکر شده توسط : علی مهدی براتی
من محسور کلمات شاعرانه شما شدم تا خوده عطر
خیلی زیبا میگید
ممنون
15 مهر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک Mehran

آموایج جوبیلیشن

سلام دوستان . مقدمه ای رو باید بگم که فکر میکنم کمی با جبهه گیری مواجه بشه. دوستان عزیزی در عطرافشان هستند که بنده رو ببرون از عطرافشان میشناسند. مهدی مصلی نژاد عزیزم، امیر حسین، علیرضا، سید ساحای عزیزم، جناب کاظم پور گرامی و دیگر عزیزانی که نمیدونم اجازه دارم اسمشون رو ببرم یا خیر. این عزیزان مطلع هستن که بنده با برندهای بسیاری در مقام ناظر کیفی همکاری داشته م در گذشته. این مقدمه ی شاید بنظر نا مناسب و بعضا سوتفاهم برانگیزی باشه. اما شاید نیاز به گفتنش باشه تا به مدد این رزومه شاید بشه بعضی سوتفاهمات رو از آمواج برداشت. من با هومیج و تربیوت آمواج رو شناختم. دو تا کار خیلی درجه یک که به ندرت در ایران پیدا میشن. تقریبا تمامی آمواج ها رو در هر دو نسخه زنانه و مردانه فول رویو کردم. نمیخوام راجع به تاریخچه و اینها حرف بزنم. اما شخصا علیرغم حمله ها و نقدهای تندی که به بسیاری از محصولات آمواج دارم اما در بینشون محصولات طراز اولی رو دیدم که نباید ازشون غافل شد. یکی از اونها همین جوبیلیشن هست. کارهای آمواج اکثرا کمپلکس هستند. کمپلکس یعنی اینکه نت ها شبیه کلافه کاموایی در هم گره خوردن. طوریکه تشخیص نت ها در اونها و افتراقشون از هم کار سختیه. جوبیلیشن از این ماجرا فارغ نیست. جوبیلیشن یک جویس ترش ، خوشمزه، رسوب گرفته از توت سیاهه که با صمغ شیرین و بخور گرفته و عالی درخت مرمک و حالت رزنی ِ (نه رزینی) و لعاب گونه ی فرانک اینسنس (کندر) ترکیب شده.
عمان بهترین و عالی ترین منبع کندر در دنیاست و وای به اون روزی که بهترین کندرش رو استفاده کنه. جوبیلیشن یک امیر عرب غرق در طلا و جواهرات و سنگ های قیمتی و نقش و نگاره های آرتماید با جنگجویان برهنه بر دیواره های کاخ و بارو نیست. بلکه جوبیلیشن تشریفات شاد و کژوال دربار یک شاهزاده جوان حین پوشیدن لباس های شاد و غیر رسمی و پر جنب و جوش مدرنه. جوبیلیشن به معنای واقعی جوبیلیشنه. از لهجه ی معرب و پر تشدید عربی در اون خبری نیست. جوبیلیشن روایت تبدیل یک روز کسل کننده به یک روز شاده.شروع خوشمزه ی و آبدار توت سیاه ترش و خیلی خیلی با کیفیت شسته نشده در کنار بوی چرمی و نیمه شیرین و غلیظ لادن بواسطه کوریاندر فضای مانده ِ شربتِ توت ِ سیاهه ته ِ یک استکان از مهمانی دیشب رو نشون میده که طعمش کمی غوره ای و ترش شده. نِشستنِ چوب گایاک در کنار برگ بو و دارچین در میدل نت نشان از نبوغ دوشافو و حکم سکوت منتقدینی هست که آمواج رو به سبب عربی بودنش تحقیر میکنن. در نسخه های پس از ریفرموله ارکید و تخم کرفس حذف شدن اما قلب عطر هنوز در اختیار نت های جوبی و البته بالزامیک هست. طعم اولیه کار هنوز حفظ شده ولی کمی بعد عود به کار اضافه میشه که از نوع عود عربی هست ولی بواسطه ایمورتل و امبرینا(شکل سنتتیک امبرگریس) چنان درای داونی از اینکار میسازه که از هر ثانیه ش بی نهایت لذت میبرم. بعضی نت های اینکار آنقدر با کیفیتن که یک جاهایی صدای شکستن پوسته ی ترد و کریسپی و پفکی ِ کندر رو روی لهیب آتش رومیشنوم و تصویر له شدن ِ پوست ِ سیاه ِ توت لا به لای تخم کرفس تازه ی وحشی رو میبینم. و مثل زمانی که پس از برخاستن از روی مبل ، سینه ی محدب ِ نشیمن گاهِ مبل به آرامی بالا میاد ، طعم شیرین اینکار به گونه ای که انگار امری جدایی ناپذیر و حتمی باید باشه اتفاق میفته.
عطرهای زیادی از زیر دست من گذشتن. که خیلی از دوستان تصاویر بررسی های کنیتیک و دینامیک اون رو دیدن. اما این وسط عطرهای کمی هستن که بتونن منو به وجد بیارن. من به جوبیلیشن باید ۱۰ میدادم. اما ۸ میدم. بواسطه رعایت نکردن نظم و دکوپاژ شلوغ و بازیگرانی که سکانس های نامرتبط و عور و برهنه و بی محتوایی دارن. مثلا ترخون و گلسنگ.
ماندگاری خوب و پخش بوی متوسط به بالایی داره. عطر فقط کارش جلب توجه نیست. یعنی اصلا کارش جلب توجه نیست. عطر باید حالت رو خوب کنه. کنارت باهات قدم بزنه و کاراکتری باشه شبیه به تو انگار که از ویژگی های مثبتت دو برابر و دو تا داری. این عطر خیلی عصرها با من میاد باهام قدم میزنه بهم احساس امنیت و اعتماد بنفس میده و باعث میشه ساعت ۵ و نیم صبح با هیجان راجع بهش بنویسم اونم در حالیکه تمام دیروز و دیشب رو بیدار بودم. جوبیلیشن رو من ۶ سال پیش تست کردم و باید بگم نسخه های سال ۲۰۱۳ به بعد تغییراتی داشتن که از قضا همون تغییرات باعث شد من دوسش داشته باشم الان.
ارزش خرید : ۷ تا هفت و نیم از ۱۰
07 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
38 تشکر شده توسط : Mahdi علی

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
امواج جوبیلیشن.

یه عطر چوبی_ ادویه ای_ رزینی و کمی دودی خوشبو.

تحلیل نت نوشتن بر چنین عطری سخته. انچه که عطرها از نت های شرقی و ادویه ای دارند جوبیلیشن یکجا دارد.
در واقع حس جوبیلیشن مثل حس ورود به یه خشکباری قدیمی هست که همه چی توشه.
اما با این حال به شامه من ترتیب نت های چوبی و خاشاکی( عود و گایاک)
نت های میوه ای خشک (یه چیزی شبیه توت و الو)
نت های تنباکو مانند( دارچین و عسل)
نت های صمغی( اپوپوناکس و لابدانوم)
نت های هربال و روستیک( ایمورتل و خزه بلوط)
نت های خاکی( پچولی و خزه بلوط)
نت های ادویه ای
و حتی کمی نت های گلی! قابل تشخیص ان.
در واقع تا به حال عطری با این همه نت قابل تشخیص ندیده بودم.
این عطر به نوعی ادای احترام عطار به دنیای پر رمز و راز شرق و هنرنمایی در معرفی قابلیت های شرق برای نواوری دردنیای عطرهست .
ایده ای شرق گرایانه و کاراکتری راز الود ودر عین حال نوستالژیک داره.
از نظر ساختار هم به نظرم کار موفقیه و در عین حال که تعداد بسیار زیادی نت داره اما جنبه تعادل رو در به کارگیری این همه نت در کنار هم رعایت کرده‌.هرچند تعدادی از نت های اعلام شده رو نمیشه حضورشون رو تشخیص داد اما افراطی هم در به کار گیری نت خاصی مشاهده نمیشه.
از بین عطرایی که من دیدم شباهت هایی به بوچرون عود کارتاژ داره و اگه چندین پله بیایم پایینتر سیگار کماندر هم شباهت هایی باهاش داره.
گزینه جذابی برای پاییز هست اما متاسفانه پرفورمنس نسبتا ضعیفی داره که برای این قیمت جای تامل داره. چندان یونی نیست به نظرم و مناسب سن ۳۵ به بالاست.

26 مهر 1400 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : حبیب جوانشیر شایلین
بشخصه بهترین کار امواژ را همین جوبیلیشن میدونم که متاسفانه پرفورمنس کاملا متوسطی داره،البته برخی هم به پر شدن سریع شامه و اصطلاحا زود باعث Olfactory Fatigue میشه.....کمپلکس و لایه به لایه.
دوشافو کار را تمام کرده
27 مهر 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : mohsen MAHMOUD
امواج سبز هم تست کن خوبه
27 تیر 1401 پاسخ تشکر
اگر منظورتان اپیک است که یکی از تاپ ترین امواژ ها برای بنده است و شاید بهترین گزینه خرید به لحاظ کیفیت رایحه و پرفورمنس که هنوز هم ارزش خرید داره.....
28 تیر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Shahrokh صادق اف

10
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
بوی نفس خدا ، بوی آغوش مادر ، بوی پیشانی پدر ، بوی خاطرات کودکی .......
یه ترکیب بی همتای شگفت انگیز ، جوبیلیشن آسمانی

مرسی از کمپانی آمواژ بابت خلق خاص ترین شاهکارهای دنیای عطر
09 مهر 1402 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : m.sheykhzade مهریار
سلام و. درودبه به چه نظر بکر بجاو زیبایی لذت میبرم از نظرات عزیزانی چون شما اسم پدر رو اوردین روح همه پدران اسمانی شادبه خصوص پدران جمع عطرافشانی راستش اشکم دراومد وقتی اسم پدر امد پدرمنم شهریورهزارو چهارصدبه اغوش خداپرکشید ولی موضوعاتی پیش امد به خصوص زمان یک سال اول فوت پدرم که به من ثابت شد آنها زنده اند و ما مرده اینو میگم دلگرمی بشه برای عزیزان و دوستانی که اینجا پدرمادروعزیزازدست دادن عطرهای من دراتاق پدرم بودهروقت میرفتم استفاده میکردم لبخندی اروم میزدمیگف توچه علاقه ای به عطرداری بعدفوتشان روز چهلم که درگیر مراسمش بودیم داخل حیاطمان یه دفعه یک نسیم خوش بهشتی حس کردم نکته عجیبش این بودهیچ یک ازاعضای خانواده متوجه این بوی خوش نمیشدن یه بوی بسیار ملایم و سبک گلی مانند که فقط بنده متوجه میشدم این رایحه زیبا بارها و بارها هر زمان بیرون منزل به فکرپدرم بودم ناراحت بودم یه دفعه این بوروحس میکردم هرزمان لباس هاش رو میپوشیدم یا خیراتی براش میکردم واقعا این بوبرای من خیلی دلگرم کننده بودکه خداوند این لطف رودرحق من کرد انگار پدرم داشت با من رقابت میکرد میگفت برو هر عطری میخای بخر ببینم عطری با این رایحه خوش میتونی پیدا کنی یا نه ازاونجا بود با اینکه من همیشه دوتا عطرثابت داشتم کنجکاو شدم تصمیم گرفتم عطرهای زیادی روتست کنم بلکه این رایحه بکر رو پیدا کنم ولی باوجود تست صدها عطرگرمی سمپل دکانت هنوز به نتیجه ای نرسیدم و اون بو و رایحه اصلن برا من تکرار نشد نه در عطرها و نه در زندگی امید به خدا هیچکس داغدارنشه همیشه شاد و خوشحال باشین ولذت ببرید از زندگی عطرهای مورد علاقه تون هم روز به روز بیشتر بشه درپناه خداوند روح هم اموات شاد
21 اسفند 1402 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : محمدرضا  رابعی نیا سالمی
روح پدر شاد و قرین آرامش محمد جان
اشکبار شدم بعد خوندن نظرت ، قلبا آرزو میکنم اون رایحه ای که استشمام کردی رو پیدا کنی ، قطعا پدر عزیزت اون لحظه باهات داشته حرف میزده ، همیشه اونایی که عزیزانشون رو از دست میدن به طرق مختلف باهاشون ارتباط میگیرن و قشنگ ترین نوعش رو خودت داشتی قطعا ، جایگاه عطر و روایح برای شما صد در صد خیلی معنوی تر و زیباتره.
سایه عزیزان در قید حیاتت مستدام بالا سرت برادر
ممنون از نظر زیبات
21 اسفند 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : بابک مهدی دهقان
امیر علی عزیز بسیار لطف داریدشما ممنون از ابراز همدردی تان ایشالله خداوند در آغوش امن و نورانی ش از شما و جمع حاضر و همه ملت ایران محافظت و مراقبت کند که خدا میداند این دعای هرشب من برای مردم عزیز ایران است شاداب پر انرژی و سلامت باشید به اروزهاتون درسال جدید و اینده دست پیداکنید و لذت انباکس عطر همیشه همراهتان باشد
21 اسفند 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سالمی بابک


آمواژ جوبلیشن
ترکیب توت سیاه با عسل وحشی و کندر عمانی
جنس چوب و عود در آمواژ اینترلود از همین عطر وام گرفته شده و مشدد شده است. تا آنجا که مختصر بشود گفت؛ «جوبلیشن، یک جادوی چندصدایی است..» این را می‌توانید هم به حساب تمجید بگذارید هم به حساب ایراد، مثل موسیقی چندصدایی دنیا، مثل موسیقی موتزارت که گوش تربیت نشده‌ی ایرانی اصلا آن را تحمل نمی‌کند. در اقلیم‌های تک صدایی، قابل انتظارترین واکنش به هنر چندضلعی عدم علاقه‌ی عموم است، ببینید چقدر از پخش و ماندگاری و روزنه‌های دیگر به بهانه ورود می‌کنند، اما واقعیت این است که تفکر تک صدایی از هم آوایی همزمان تعداد زیادی نت برآشفته می‌شود، نمونه اش صد سال موسیقی ماست، فقط یک نفر باید بخواند همه‌ی گوشه‌ها را.
جوبلیشن عطر مردمان ما نیست همانطور که موتزارت موسیقی مورد علاقه مردم ما نیست، دو سه خط بالاتر گفتم این یک تمجید می‌تواند باشد یا یک تقبیح، تا هر کس چه کسی باشد و چه ذهنیتی را دنبال کند.
28 خرداد 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : Shahrokh Salman Ketabchi

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
شاهکاری مجلل، باشکوه...یک عطر شیک و شاهانه. وقتی اسپری میکنید رد پای خوشمزه ای به جا می گذاره.من عطرهای زیادی رو در اینجا تست کردم بدون شک Jubilation در بین آثار برتری قرار داره که داشتم. قابل توجه دوستانی که در مورد عملکرد این عطر شگفت‌زده هستند و میگن ضعیف هستش، من محصول ساخت سال 2021 را استفاده کردم، عملکرد روی پوست من عالی است، 8 تا 9 ساعت ماندگاری خوب روی پوست، حداقل 3 ساعت اول پخش بسیار خوب و سپس ملایم میشه، اما همچنان ادامه داره. پخش حالت تهاجمی و عجیب و غریبی نداره نسبت به بلک ایریس و اینترلود، با این حال ارزش هر ریال که بابتش پرداخت میکنید رو داره....
22 مرداد 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : علی محمد ح.
سلام و احترام جناب دانیال عزیز
مشورت میخواستم از شما دوست گرامی در مورد انتخاب عطر بین جوبیلیشن و رفلکشن ۴۵
از اونجایی که نت رز در عطرها باعث سردرد و تهوع بنده میشه و امبر نومد لویی ویتون سرآمد آنهاست جوبیلیشن رو خواستم خرید کنم ولی نگران تشابه با امبر نومد شدم به نظر شما بین این دو آمواج کدام را انتخاب کنم
03 آذر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
بی تردید جوبیلیشن ... قبلش البته سمپل2 میل تهیه کنید ضرری نداره قبل از این خرید با قیمت بالا جفتش رو تست کنید.
ولی من باشم بی شک جوبیلیشن رو انتخاب می کنم
03 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : میثم شفیعی حمیدرضا تاجیک
سپاسگزارم دانیال گرامی سمپل رو تهیه کردم بسیار بوی زیبا و دلنشینی داشت مقداری من رو یاد سایکدلیک انداخت ولی هیچ کجا و هیچ نظری در مورد شباهت این دو ندیدم آیا شما سایکدلیک رو تست کردید و شباهتی دارند به نظرتون؟!
06 آذر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : دانیال بابک
خیر متاسفانه
06 آذر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حمیدرضا تاجیک
وقتی امواج اینترلود رو گرفتم اولش حسم پسش زد ولی ارام ارام از دارم لذت میبرم و الان عاشقشم
سوال اینجاست خودم شخصیتی پیچیده و برونگراه با افکاری فلسفی دارم

انتخاب دومم با اینهمه تفاسیر جالب و افسانه ای از عطرهای امواج چی میتونه باشه؟
علاقمند به روانشناسی و علوم انسانی/کمی سیاست/فلسفه و عاشق اطلاعات نافع
میشه راهنمایی بفرمایید
باتشکر
14 بهمن 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 امیر علوانی
امواج انکلیو رو یه تستی بزنید...من خودم عاشقشم
14 بهمن 1402 پاسخ تشکر
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای شیرازی بزرگوار اگر گزینه‌های انتخابی شما از عطرهای امواج هست با گرایش شخصیت زیست روانشناختی خودتان، پیشنهاد من برای عطرهای امواج اپیک مردانه و امواج هانر مردانه هست. این دو عطر از نظر ماهیت رایحه در تضاد همدیگر هستند که یکی یعنی اپیک برای شخصیت زیست روانشناختی تاریک و پنهان شماست و دیگری یعنی هانر برای شخصیت زیست روانشناختی روشنایی شماست.
در هر حال شاید برحسب شرایط مکان زمان، انسان‌ها نیازمند سوق گرفتن برای شخصیت تاریک یا روشن باشند که این دو عطر از امواج به نظرم می‌توانند گزینه‌های مناسبی نسبت به این شرایط انسانی در موقعیت‌های متفاوت باشند.
لطفا سعی کنید حتما قبل از خرید تست کنید تا با ماهیت روایح آشنایی داشته باشین تا خدای نکرده ضرر اقتصادی را تجربه نکنین.
بهترین ها برای شما و تمامی بزرگواران.....
14 بهمن 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Mehran Aram

10
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
جوبیلیشن آسمانی در واقع پیشکشی از جانب فرشتگان بوده؛ حتی قبل تر از این که آنجلز شیر بای کیلیان دوست داشتنی به مرحله ساخت و پرداخت برسد! از دید من، بهترین اثر آمواژ. رایحه‌ای بسیار مطبوع و دلنشین و حال خوب‌کن. متاسفانه یا خوشبختانه به مانند اکثریت کارهای آمواژ بررسی تک به تک روایح به کار رفته در نت های این عطر تقریبا غیر ممکن می‌باشد و باید از رایحه کلی این شاهکار آمواژ لذت برد؛ هر چند در شروع رایحه دوست‌داشتنی توت از دید من غالب است.
جوبیلیشن همان بچگیست. جوبیلیشن من کودک است که روی پنجه پاهایم می‌ایستم و همه کار می‌کنم تا توت های درشت و آبدار رسیده را از روی درخت روبروی بخشداری بکنم و ببرم تا با دوستانم تقسیم کنم و بگوییم و بخندیم و دست های سرخ از توتمان را به یک دیگر نشان دهیم. روز اول، شاخه های درخت دست‌هایم را خراش می‌دادند و من همچنان به دنبال بالاترین شاخه ممکن برای چیدن توت بودم؛ نگران نگهبان بخشداری بودم که نکند یه وقت سر برسد؛ قلبم تند تند می‌زد و باور بفرمایید وقتی برای اولین بار جوبیلیشن را در هوا اسپری کردم، قلبم به مانند همان دوران شروع کرد به تند تند زدن؛ نبضم را در سرم احساس می‌کردم و نفس‌هایم تندتر شده بود؛ این بار از بابت «شادی».
جوبیلیشن، خوشحالی از ته دل است، هنگامی که به تمام خواسته‌‌ هایم رسیده‌ام.
دروغین است مقداری. زیرا غمی در آن وجود ندارد. از شروع تا پایان آن شاد و روشن و آفتابیست به مانند رنگ باتل. تنها و تنها به همین دلیل است که «عاشق» جوبیلیشن نیستم؛ اما بسیار مورد پسند من است.
عاشقی برای من در اپوس ۱۱۴۴ خلاصه می‌شود، زیرا کاملا واقعیست و بس. اثر سورچینلی روزگار سخت و تلخ و دشواری را روایت می‌کند که حالا به پایان رسیده و هر چند آن مرد زخم های گذشته را با خود به همراه دارد، اما همه چیز را به نفع خود در نهایت به پایان رسانده و حالاست که خورشید را می‌بیند و شادی را حس می‌کند و با خود می‌گوید: «بالاخره اتفاق افتاد.»؛ هر چند این را خدمت شما دوستان محترم عرض کنم که این دو شاهکار هیچ ارتباطی از نظر رایحه به یکدیگر ندارند.
از صحبت اصلی غافل نشویم، جوبیلیشن آسمانیست و هیچ حرفی در این موضوع نیست، اما ای کاش، ای کاش و صد ای کاش این رایحه فوق‌العاده، تنها مقداری از پرفورمنس بهتری برخوردار بود.
ماندگاری و‌ پخش بود برای عطری با این قیمت آن هم از برند آمواژ، متاسفانه از دید من کاملا معمولیست و نه بیشتر.
البته فلنکری به نام جوبیلیشن ۴۰ به تازگی لانچ شده است که ظاهرا اشاره می‌کند به غلظت بالاتر محصول و البته فکر می‌کنم قیمتی ۵۰۰ دلاری دارد و شاید کمی هم بیشتر!
خواهشمند است در صورت امکان، مدیریت محترم عطرافشان نسبت به موجود کردن این فلنکر از این عطر دوست داشتنی اقدام بفرمایند تا بتوانیم از این رایحه آسمانی (اگر رایحه اصلی دچار تغییری نشده باشد که امیدوارم همین طور باشد زیرا جوبیلیشن هیچ احتیاجی به بالا و پایین کردن نت‌هایش ندارد) با پرفورمنس بهتری بهره مند شویم.
با سپاس.
04 آذر 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : SALMAN سانیار

X
9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
اگر شما توی شهرهای مرکزی باشین بی لاود انتخاب بهتری باشه ولی اگر در شهرهای جنوبی باشین این عطر جایگاه بالاتری داره. یکم شرقی تره و تندتر. چیزی از همه پسندیش کم نشده ولی رایحه تندی که توش هست و همچنین عود کاری کردن که شرقی تر بشه. من به شخصه عاشق بوی عودم، ولی عود برای بعضی ها میتونه زننده باشه.
پخش بو: متوسط. ۴ پاف کافی هست.
ماندگاری: یک روز کاری رو جواب میده. انتظار داشتم به خاطر بوی عود بیشتر عمر کنه که نمیکنه.
بویایی: وقتی یک مجموعه کوچکی از عطرها داشته باشی این عطر دلبری میکنه ولی اگر هی عطر بخری و هی بخری تا به دنبال یک بوی خاص برای خودت باشی عطرها اون دلبری رو از دست میدن. در مجموع اگر بخوام بین این عطر و یک عطر دیزاینری یکی رو انتخاب کنم قطعا این رو انتخاب میکنم. ولی دوست داشتم پخش و ماندگاری بیشتری میداشت.
بلایند بای؟ یکم بوی تندی داره. میشه خرید مشروط به اینکه بوهای تند و عودی رو دوست داشته باشین.
ارزش خرید؟ خوبه. نمیگم عالیه ولی با توجه به مواد مرغوبی که توش استفاده شده این قیمت زیر سوال نمیره.
28 بهمن 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : شیرازی سعید بجنوردی

9
رایحه
8
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
*به و به و به*

جوبیلیشن از اون عطرهای اُرینتال ای هست که میشه به عنوان یک سمبل از این ژانر توی صدر یک بوتیک یا کلکسیون قرار بگیره.
غنا و کیفیت این عطر در کنار ترکیبی منجسم و استادساز،آدم رو به بوییدن و استشمام مشتاق تر می کنه.

شروعی اسپایسی با طوفانی از حس کهنه گی و خاکی که شما رو صاف می بره وسط یک بازار قدیمی تعطیل وسط ظهر که گَرد و خاک توی هوا هست و از نورگیرهای سقف، رقصیدن ذرات معلق توی هوا رو می تونید تماشا کنید.
انسجام این رایحه آدم رو از تفکیک رایحه باز می داره و انگار دلت نمیخواد که باز اش کنی و ببینی چیا توش هست(شاید هم از عهده مون خارجه :)))

رُزی بالزامیک در کنار عود،صمغ ها و نت های اسپایسی مجموعه ای نرم و صیقلی رو شکل داده اند که پایداری نسبتا زیادی هم دارند و بسیار زیبا کار شده اند.

هرچی به انتها نزدیک میشیم؛انسجام نت ها برای تشکیل آکورد آمبری بیشتر میشه اما به هیچ وجه قرار نیست رایحه ساده بشه و یک درای داون تکراری و حوصله سر بر داشته باشیم.

شیرینی بسیار اندازه و زیبایی داره که در کنار گرمای سایر نت ها باعث خوشمزه تر شدن اون شده(حس گورمند نداره)

تنها نقطه ضعف این عطر پخش بو اون هست که رضایت بخش نیست و از آمواج انتظاری بیش از این میره.

بیشتر مردانه است و مناسب فصول خنک سال.
ماندگاری خوب و پخش نسبتا ضعیفی داره.
حتما حتما تست اش کنید.

مخلص
19 آذر 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Abbas.m سانیار

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
همیشه نسبت به کارای آمواژ ی گاردی داشتم که خیلی سمتشپن نمیرفتم ولی به طور اتفاقی جوبیلیشن رو تست کردم و قانع شدم که بخرمش و الان جز ده عطر برتر لیستم گذاشتم،این جناب دوشافو واقعا جادوگر دنیای عطر روایح کمپلکس بشدت پیچیده و دوست داشتنی،اینکار و عود فور لاو از دیفرنت کمپانی از عطار رو دارم و واقعا دوتاش خاص و دوس داشتنی هستن،عطرای بعدی این عطرساز اگر حتی امکان تستش هم نباشه در اینده بلایند بای خواهم کرد.
16 آبان 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : mohsen سانیار
جوبیلیشن انعکاس رایحه بهشت هستش، اگه بهشت بریم احتمالا این رایحه به مشاممون میرسه
17 آبان 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : شیرازی امیرعلی نجاتی
مژده به دوستداران جوبیلیشن ، جوبیلیشن لاکچری تر و غلیظ تر با نام امواج جوبیلیشن 40 لانچ شد
20 آبان 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : علی امیر علوانی
کجا توی تهران موجود داره بشه تهیه کرد هیجا نیست اگر هست معرفی کنین عطر افشان هم که موجود نمیکنه
09 دی 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هوفر شیدا سانیار
من اطلاعی ندارم
09 دی 1402 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟