AMOUAGE - Jubilation for Men

آمواج جوبیلیشن مردانه (آمواژ یوبیلشن)

مردانه
کد کالا : ATR-31702
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی فوژه
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2008
کد کالا : ATR-31702
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 260
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
13,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    43
  • نمی پسندم
    9
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    14
  • + 45 سال
    6
  • روزانه
    2
  • رسمی
    18
تعداد رای های ثبت شده : 154
توضیحات

عطر ادو پارفیوم آمواج جوبیلیشن مردانه از عطرهای سلطنتی آمواج است که برای مردان اسرارآمیز و مرموز طراحی شده؛ مردانی که جوهره فلسفه و پیچیدگی خود را در سراسر همه دوران‌ها و فرهنگ‌ها حفظ کرده‌اند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
عطار برتراند دوشافو
طبع گرم
سال عرضه 2008
گروه بویایی شرقی فوژه
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه پرتقال، گشنیز ، لابدانیوم، ترخون ، توت سیاه
اسانس میانی رز ، دارچین ، ادویه گل میخک ، عسل ، ارکیده ، چوب گایاک، برگ خشک برگبو ، تخم کرفس
اسانس پایه مشک ، کهربا، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، سدر ، صمغ درختچه مر، اوپوپوناکس ، عود، گل جاوید
نمره کاربران
Jubilation for Men-آمواج جوبیلیشن مردانه (آمواژ یوبیلشن)
رایحه
8.7
51 رای
ماندگاری
8
55 رای
پخش بو
7.6
55 رای
طراحی شیشه
8.7
51 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (50 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام خدمت مدیریت محترم.آقا ما یه ادکلن داشتیم به اسم zoeرنگ شیشش سبز بود و بوی تلخ و عربی(بخوری)ملایم و خاطره انگیزی داشت.میخواستم بدونم کدام یک از محصولات آمواج به ادکلنzoeشباهت داره از نظر رایحه.و اگر شباهت نداره کدام یک از محصولا سایت بوی غالب بخور و مشک دارن.تو رنج 200تا500تمن.تشکر.
20 شهریور 1393 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام دوست گرامی، ادکلن zoe رو نمی‌شناسم. رایحه غالب بخور و مشک به صورت توأمان هم سراغ ندارم. سایر دوستان اگر چنین کاری می‌شناسن معرفی کنن

ببخشید میخواستم بدونم کشور سازنده این برند کجاست؟
18 خرداد 1394 پاسخ تشکر

به افضل
ساخت عُمــان !
19 خرداد 1394 پاسخ تشکر

عطر های این برند کارای پیچیده و چند لایه ای هستن وهمین نوشتن درموردشونو سخت میکنه تا این لحظه از بین کارایی که من ازین برند تست کردم این کاربنظرمن بهترینشونه.من ازبین نتهای ذکر شده بوی عود و صمغ و میوه رو توش حس میکنم که خیلی قشنگ با هم مچ شدن پخش و ماندگاریش هم خوبه ولی مثل اینترلود وحشتناک نیست
11 تیر 1394 پاسخ تشکر

آموایج جوبیلیشن

سلام دوستان . مقدمه ای رو باید بگم که فکر میکنم کمی با جبهه گیری مواجه بشه. دوستان عزیزی در عطرافشان هستند که بنده رو ببرون از عطرافشان میشناسند. مهدی مصلی نژاد عزیزم، امیر حسین، علیرضا، سید ساحای عزیزم، جناب کاظم پور گرامی و دیگر عزیزانی که نمیدونم اجازه دارم اسمشون رو ببرم یا خیر. این عزیزان مطلع هستن که بنده با برندهای بسیاری در مقام ناظر کیفی همکاری داشته م در گذشته. این مقدمه ی شاید بنظر نا مناسب و بعضا سوتفاهم برانگیزی باشه. اما شاید نیاز به گفتنش باشه تا به مدد این رزومه شاید بشه بعضی سوتفاهمات رو از آمواج برداشت. من با هومیج و تربیوت آمواج رو شناختم. دو تا کار خیلی درجه یک که به ندرت در ایران پیدا میشن. تقریبا تمامی آمواج ها رو در هر دو نسخه زنانه و مردانه فول رویو کردم. نمیخوام راجع به تاریخچه و اینها حرف بزنم. اما شخصا علیرغم حمله ها و نقدهای تندی که به بسیاری از محصولات آمواج دارم اما در بینشون محصولات طراز اولی رو دیدم که نباید ازشون غافل شد. یکی از اونها همین جوبیلیشن هست. کارهای آمواج اکثرا کمپلکس هستند. کمپلکس یعنی اینکه نت ها شبیه کلافه کاموایی در هم گره خوردن. طوریکه تشخیص نت ها در اونها و افتراقشون از هم کار سختیه. جوبیلیشن از این ماجرا فارغ نیست. جوبیلیشن یک جویس ترش ، خوشمزه، رسوب گرفته از توت سیاهه که با صمغ شیرین و بخور گرفته و عالی درخت مرمک و حالت رزنی ِ (نه رزینی) و لعاب گونه ی فرانک اینسنس (کندر) ترکیب شده.
عمان بهترین و عالی ترین منبع کندر در دنیاست و وای به اون روزی که بهترین کندرش رو استفاده کنه. جوبیلیشن یک امیر عرب غرق در طلا و جواهرات و سنگ های قیمتی و نقش و نگاره های آرتماید با جنگجویان برهنه بر دیواره های کاخ و بارو نیست. بلکه جوبیلیشن تشریفات شاد و کژوال دربار یک شاهزاده جوان حین پوشیدن لباس های شاد و غیر رسمی و پر جنب و جوش مدرنه. جوبیلیشن به معنای واقعی جوبیلیشنه. از لهجه ی معرب و پر تشدید عربی در اون خبری نیست. جوبیلیشن روایت تبدیل یک روز کسل کننده به یک روز شاده.شروع خوشمزه ی و آبدار توت سیاه ترش و خیلی خیلی با کیفیت شسته نشده در کنار بوی چرمی و نیمه شیرین و غلیظ لادن بواسطه کوریاندر فضای مانده ِ شربتِ توت ِ سیاهه ته ِ یک استکان از مهمانی دیشب رو نشون میده که طعمش کمی غوره ای و ترش شده. نِشستنِ چوب گایاک در کنار برگ بو و دارچین در میدل نت نشان از نبوغ دوشافو و حکم سکوت منتقدینی هست که آمواج رو به سبب عربی بودنش تحقیر میکنن. در نسخه های پس از ریفرموله ارکید و تخم کرفس حذف شدن اما قلب عطر هنوز در اختیار نت های جوبی و البته بالزامیک هست. طعم اولیه کار هنوز حفظ شده ولی کمی بعد عود به کار اضافه میشه که از نوع عود عربی هست ولی بواسطه ایمورتل و امبرینا(شکل سنتتیک امبرگریس) چنان درای داونی از اینکار میسازه که از هر ثانیه ش بی نهایت لذت میبرم. بعضی نت های اینکار آنقدر با کیفیتن که یک جاهایی صدای شکستن پوسته ی ترد و کریسپی و پفکی ِ کندر رو روی لهیب آتش رومیشنوم و تصویر له شدن ِ پوست ِ سیاه ِ توت لا به لای تخم کرفس تازه ی وحشی رو میبینم. و مثل زمانی که پس از برخاستن از روی مبل ، سینه ی محدب ِ نشیمن گاهِ مبل به آرامی بالا میاد ، طعم شیرین اینکار به گونه ای که انگار امری جدایی ناپذیر و حتمی باید باشه اتفاق میفته.
عطرهای زیادی از زیر دست من گذشتن. که خیلی از دوستان تصاویر بررسی های کنیتیک و دینامیک اون رو دیدن. اما این وسط عطرهای کمی هستن که بتونن منو به وجد بیارن. من به جوبیلیشن باید ۱۰ میدادم. اما ۸ میدم. بواسطه رعایت نکردن نظم و دکوپاژ شلوغ و بازیگرانی که سکانس های نامرتبط و عور و برهنه و بی محتوایی دارن. مثلا ترخون و گلسنگ.
ماندگاری خوب و پخش بوی متوسط به بالایی داره. عطر فقط کارش جلب توجه نیست. یعنی اصلا کارش جلب توجه نیست. عطر باید حالت رو خوب کنه. کنارت باهات قدم بزنه و کاراکتری باشه شبیه به تو انگار که از ویژگی های مثبتت دو برابر و دو تا داری. این عطر خیلی عصرها با من میاد باهام قدم میزنه بهم احساس امنیت و اعتماد بنفس میده و باعث میشه ساعت ۵ و نیم صبح با هیجان راجع بهش بنویسم اونم در حالیکه تمام دیروز و دیشب رو بیدار بودم. جوبیلیشن رو من ۶ سال پیش تست کردم و باید بگم نسخه های سال ۲۰۱۳ به بعد تغییراتی داشتن که از قضا همون تغییرات باعث شد من دوسش داشته باشم الان.
ارزش خرید : ۷ تا هفت و نیم از ۱۰
07 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
38 تشکر شده توسط : Mahdi علی

به ايكاروس عزيز در خصوص وصف عطر جوبيليشن آمواج
من هميشه كامنت‌هايي كه شما و ديگر عزيزان در خصوص وصف انواع عطرها و حال و هواي عاشقان آن‌ها، در اين سايت قرار مي‌دهيد ديده و دنبال مي‌كنم و تا كنون نيز از بيان هرگونه اظهار نظر خوداري نموده‌ام چرا كه در تخصص من نيست. اما مطلبي كه اينبار شما در وصف عطر جوبيليشن آمواج و حال و هواي خودتان در لحظه به لحظه از زمان استفاده عطر مرقوم فرموديد و اينكه عطر كارش جلب توجه نيست بلكه بايد حالت رو خوب كنه و اينكه با اون بايد قدم زد و ...، چنان زيبا بيان و توصيف شده كه نتوانستم در مقام قدرداني از هنر زيباشناسي جنابعالي كه زبان نيز از تحسين آن عاجز است چيزي ننويسم.
درود بر شما
07 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر

با سلام و احترام خدمت جناب ایکاروس ، بین این کار و وبرندxerjoff کلن 1888 کدام بازخورد بهتری دارد ، و لذا لطف فرموده کلن شاخ برند xerjoff را در روایح تلخ و نیز خنک معرفی نمایید . با امتنان فراوان
08 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
به رضای عزیز

سلام. اگر مد نظر برای زمستان باشه ۱۸۸۸ بازخورد و پخش بوی خیلی بیشتری داره. در بهار کفه ترازو به سمت حوبیلیشن هستش.
در بین محصولان سرجف : نیو و کوبه در بین محصولات خنک و homme , dhajla در بین بقیه مصحولات کارای پر بازخوردی هستن.
مفیستو هم پر بازخورده.
08 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا احمدp

سازنده ی این عطر برتراند دوشافو به احتمال قریب به یقین باید شبیه موتسارت بزرگترین آهنگساز تمام تاریخ باشد. آدمی با نبوغ و هوش سرشار، پر انرژی، سرخوش و سرمست از تمام لحظات دنیا و زندگی که با این عطر خواسته غزلی شاهکار و زیبا در ستایش زندگی و جهان بسراید. گویی انگار بهشت موعود همین جهانی هست که ما در اون زندگی میکنیم. عطری بینهایت شیک ،شیرین و خوشمزه که بالانس بسیار خوبی داره و همه چیزش اندازه ست. حالا تکلیف کسی مثل من که نگاهم به زندگی این طور نیست و زندگی رو نه رنگی که سیاه و سفید و خاکستری میبینم چیه؟ جواب خیلی ساده ست ،این عطر ،عطر من نیست.این عطر واقعاً کیفیت خیلی خوبی داره مثل کارنال فلور و تاءور 02 که قبلاً تست کرده بودم ولی راستش من نمیتونم با رایحه های گلی و شیرین کنار بیام.من این طور عطرها رو بقول ایکاروس عزیز بعنوان اثر هنری میتونم قبول کنم که حقیقتاً اثر هنری هستند ولی این که بخوام یه شیشه بخرم و بعنوان عطر مصرفیم استفاده کنم نه.
بازم بقول ایکاروس عزیز ،عطر خوب باید شخصیت و کاراکتر ما رو دو چندان کنه و حال ما رو خوب ولی عطر فلورال و شیرین هیچ شباهتی به من ندارند .یادم هست بار اولی که ریویویی از عطر وازامبا رو خوندم ،وحشت کردم از تلخیی که ایکاروس جان از اون نقل میکرد ولی وقتی سمپلش رو گرفتم و تست کردم با کمال تعجب خودم ،دیدم که اصلا تلخی زیادی نداره و دیدم خیلی خوبه برای استفاده روزانه م. با این حس و روحیه ای که من دارم اصلا عجیب نیست که نتونم با عطرهای شیرین کنار بیام.
دو چیز دیگه ی این عطر باعث تعجبم نیز شد،اول اینکه برخلاف بیشتر عطرهای آمواج اصلا رنگ و بوی عربی نداره و دوم اینکه پخش و ماندگاری متوسط داره.
برای کسانی که روحیه ی شاد و سرخوش دارند و کیفیت رایحه براشون مهمه و کاراکتر نه جلب توجه و بازخورد این عطر بی نظیره.
16 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : In The Dark مهدی رشیدی

0
رایحه
7
ماندگاری
5
پخش بو
0
طراحی شیشه
با سلام حضور دوستان
با تستی که از این عطر داشتم بوی صمغ و سپس بوی عودش رو بیشتر متوجه شدم. ولی مخلوط بوی صمغ و عود و مخلوطی از روایح مختلف گیاهی که در انتهای نت میانی کار بیشتر به چشم میاد برای من غیر قابل تحمل بود. یکی از علت هایی هم که باعث میشه من نتونم با این عطر ارتباط برقرار کنم وجود گیاهان سبز در این کاره. کلا نمی تونم خودمو با بوهای گیاهی سبز چندان سازگار کنم و حالت تهوع میگیرم. بوی عطر در نت پایانی خوشایند و قابل تحمل بود برام مخصوصا در انتهای کار که بوی عود کاملا خودشو نشون میده. بعنوان یک اثر هنری قابل تحسینه ولی من به هیچ وجه این عطر رو قابل پوشیدن برای خودم نمی دونم. با احترام به دوستداران این عطرِ بسیار هنرمندانه، استاد ایکاروس عزیز این عطر چندان حال منو خوب نکرد که هیچ، گاهی اوقات حالمو بدتر هم میکرد! من با آمواج اینترلود بیشتر سازگار بودم تا این!
26 خرداد 1395 پاسخ تشکر

سلام جناب ایکاروس .واقعا از نظرات تخصصی شما حداکثر استفاده را می برم و انیدوارم بتونیم بیشتر از این از وجود شما استفاده کنیم . من وقتی اولین بار جوبیلیشن را تست کردم تازه متوجه شدم که این همون ادکلنیه که مدتهاست که دنبالش میگشتم. می خواستم اگه میشه چند نمونه دیگه که حس جوبیلیشن را بهم منتقل کنه معرفی کنید .ممنون از لطف شما ، در ضمن بلو شنل ، ادیشن بالانش شنل ،ََ تق هرمس ،ال بویس گرلن،تیمبوکتو آرتیزان ، بوهایی که خیلی دوست دارم
12 تیر 1395 پاسخ تشکر
سلام جناب لرافشار عزیز

جناب دوشافو عطار دو مورد از عطرهایی هستن که شما دوست دارید. یعنی‌تیمبوکتو و جوبیلیشن. دوشافو عطاری هست که کلید واژه ی عطرش رو سنتتیک انتخاب میکنه و پلت قرم وودی-بالزامیک رو در اکثر‌عطرها رعایت میکنه. جوبیلیشن هم پلت فرمش همون تیمبوکتو هست که بعد ها ترایه (trayee. ) رو برای برند نیلا ورمیر بر پایه همین پلت فرم ایجاد کردن. این توصیحاخ برای اینوبود که بیشتر با ساختمانی که دوست دارید آشنا بشید. شما این موارد رو هم تست بفرمایید :
Trayee neela vermeire
Oud shamash
Armani royal oud
Wazamba parfum de empire
Naomi goodsir
Acqua di parma colonia leather
Tubacco nuit -Atelier cologne
Copal azure Aedes de venuatas
1740 - Histoires de parfumea
Dior ambre nuit
Chanel coromandel
Chanel sycomore
Lubin korrigan
به اپیک امواج هم میتونید فکر کنید. و همچنین جوبیلیشن زنانه.
13 تیر 1395 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : بهزاد معصوم نژاد پارسی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟