BENTLEY - Bentley Intense EDP

بنتلی اینتنس ادو پرفیوم

مردانه
کد کالا : ATR-31617
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : بنتلی
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-31617
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 50
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
2,580,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    62
  • نمی پسندم
    44
  • - 25 سال
    5
  • + 25 سال
    60
  • + 45 سال
    17
  • روزانه
    19
  • رسمی
    46
تعداد رای های ثبت شده : 403
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

یک سال پس از ورود مرسدس بنز به دنیای عطر و ادکلن، شرکت اتومبیل سازی مطرح و لوکس بنتلی نیز این راه را در پیش گرفت و در سال 2013 با ادکلن بنتلی مردانه و سپس بنتلی اینتنس وارد صنعت ادکلن سازی شد.

عطر بنتلی اینتنس ادو پرفیوم با روایح دودی غنی شده است تا ژرفا و سرشاری شمعدانی آفریقایی را در آمیزه‌اش برجسته کند و جلوه‌ای آروماتیک و شیک به این آکورد غنی بدهد.

در نت‌های میانی بنتلی اینتنس ادو پرفیوم، لابدانیوم به‌آرامی به نت‌های چرمی پیوند می‌خورد و طنین کهربایی شدیدی هم به خود می‌گیرد. در نت‌های پایه اما سویه‌های چوبی نمایان می‌شوند که با نت چوب صندل برجسته شده‌اند.

ناتالی لارسن این ادیشن شدیدا تاثیرگذار را برای مردانی ساخته است که به اندازه کافی جسور هستند تا از عطری فوق‌العاده لوکس اما شدیدا پراحساس هم استفاده کنند.

بنتلی اینتنس ادو پرفیوم دارای رایحه‌ای گرم و چوبی است . ظاهر اینتنس شباهت زیادی به بنتلی مردانه دارد و تنها رنگ آن به نارنجی متمایل شده است. عطرافشان بنتلی اینتنس را به شما عزیزان توصیه می‌کند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند بنتلی
عطار ناتالی لارسن
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، فلفل ، برگ خشک برگبو
اسانس میانی شمعدانی ، دارچین ، روایح چوبی، سالویا اسکلاریا
اسانس پایه لوبان ، نعناع هندی ، سدر ، چرم ، روایح دودی
نمره کاربران
Bentley Intense EDP-بنتلی اینتنس ادو پرفیوم
رایحه
7.4
137 رای
ماندگاری
7.8
173 رای
پخش بو
7.4
174 رای
طراحی شیشه
7.9
138 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند بنتلی
اخبار برند بنتلی
عطرگرام
نظرات کاربران (264 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
من این عطر را هفته پیش از عطرافشان تهیه کردم. بچ کد 2018 هست با اینهمه ماندگاری و پخش بو راضی کننده هست با توجه به قیمت. رایحه ادویه ای و چوبی و بخوری داره و در نت انتهایی رایحه دلنشین ترکیب چرم و دارچین و روایج چوبی تا ساعتها شما را همراهی میکنه و گزینه ای عالی برای ماههای سرد سال هست.
09 دی 1398 پاسخ تشکر

10
رایحه
7
ماندگاری
4
پخش بو
7
طراحی شیشه
سلام حضور مدیر سایت، این عطر الان قیمتش چنده و کی موجود میشه؟
07 آذر 1398 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام و‌احترام موجود شد

درود بر همگی دوستان
من این عطر رو دارم اگه بخوام خیلی خلاصه توصیفش کنم عطریه که فوق العادهست از لحاظ کیفیت بو و کاملا با عطر های گرون قیمت قابل مقایسه هست ماندگاری عطر به طرز باور نکردنی بالاست اما حیف و صد حیف که پخش کاملا نا امید کننده ای داره به مثال کسی میمونه که میخواد فریاد بزنه ولی فریاد سکوت
11 آبان 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : غلامرضا
سلام
اگر به دنبال قدرت پخش بوی بهتر در این عطر هستین ، بچ ۲۰۱۳ ش (
سال لانج این عطر) رو پیدا کنین
من قبلاً هم تو کامنت هام عرض کردم چون دو نسخه ۲۰۱۵ و ۲۰۱۳ شو داشتم این موضوع تا حد زیادی برام ملموس بود و به ضرس قاطع تایید ش میکنم
(اینم بگم که بچ های سالهای بعدش رو هم تست نکردم ببینم چطورن )
11 آبان 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مهدی غلامرضا
سلام. تو چه هواییه؟شبیه چه کاری میمونه؟میشه بلایند بتی کرد.؟من از زینو که عاشقشم و وود و کارهای چوبی و ادویه ای خوشم میاد.
17 فروردین 1399 پاسخ تشکر
پاسخ به مهدی
سلام و عرض ادب و ارادت خدمت شما
من نسخه سال لانچش رو‌دارم و با اینکه شاید در سال تعداد دفعاتی کمتر از تعداد انگشتان دست ازش استفاده کنم (فقط روزهای خیلی سرد سال که بخوام در محیط باز باشم ) ، عطری ارزشمند و قابل احترام در مجموعه من هست و واقعا دوستش دارم.
اما برای بلایند بای کردنش .... کلاً من هیچ عطری رو پیشنهاد نمیکنم که بلایند بای کنین ، در مورد این عطر هم چه بسا باید خیییلی دقت کنین و‌جای یه بار ،چند بار تست ش کنین تا تصمیم نهاییتونو بگیرین چون عطر سنگینیه و بازخوردهای متفاوتی داره
در مورد عطر با نت قهوه هم جیونچی پلی اینتنس ، ولنتینو اومو ، ای من تیری موگله و خیلی عطرای دیگه از همین سری ای من برند تیری موگله ، مث ای من پیور تونکا یا الترازست یا کریپتومنت و چنتای دیگه که همگی یه بیس خوب از قهوه دارن ، رو فعلا یادم میاد.
21 فروردین 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ‌آرش

7
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
ماندگاری بسیار بالا و پخش بوی قابل قبولی داره
06 آبان 1398 پاسخ تشکر

با سلام خدمت شما دوستان عزیز

متأسفانه من هر چی گشتم نتونستم سمپل و دستریز اینکار رو پیدا کنم از اونجایی که یکی گفت دقیقا بوی چمبر نویر الفکتیو استودیو رو میده چون چمبر نویر رو دارم الان تو شک موندم که این عطر را سفارش بدم یا نه؟
27 مهر 1398 پاسخ تشکر
تا حدود زیادی شبیه هم هستند مخصوصا تو بیس نوت بنظرم
27 مهر 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : نوید قاسمی
اگر چمبر نویر داری ، اینو نخر دیگه
28 مهر 1398 پاسخ تشکر
سلام
توی اینترنت سرچ بفرمائید خرید عطر دستریز، فروشگاه اینترنتی تی... به عنوان اولین یا دومین یافته نمایان میشه اسم فروشگاه رو نمیگم چون ممکن خلاف قوانین سایت باشه ولی خودم چندین بار ازش خرید کردم و راضی بودم
15 دی 1398 پاسخ تشکر

یه عطر بوزی-ادویه ای-چوبی-بالزامیک بسیار با کیفیت با ماندگاری بسیار خوب و پخش راضی کننده. با رایحه رام شروع شده و با همراهی شیرینی دارچین ادامه پیدا میکنه و در نهایت روایح چوبی باقی می مونه . من که از کیفیتش شگفت زده شدم و از وقتی اینو خریدم بقیه عطرهامو گذاشتم کنار و اکثرا اینو استفاده میکنم.
27 مهر 1398 پاسخ تشکر

با سلام خدمت شما دوستان عزیز

من میخواستم این عطر را سفارش بدم یکی گفت دقیقا بوی چمبر نویر الفکتیو استودیو رو میده به نظر شما راست میگه؟؟
26 مهر 1398 پاسخ تشکر
با سلام
یه ادکلن هست به اسم سنداستورم از برند پانوگ و یا پانوژ که این کار دقیقا یه کپی با کیفیت از اون کار هست با قیمتی تقریبا دو برابر این کار، و تنها دلیلم که میگم این کار کپی هست اینه که سنداستورم قدیمی تره
27 مهر 1398 پاسخ تشکر

با عرض سلام این عطر بویی گرم و شیرین و ترش مانند دارد. روی ترش تاکید میکنم. شبیه عطری نیست خوشبوست اما خاص نیست بعضی وقتها بویی شبیه تراشه مداد از ان می اید ماندگاری و پخش متوسط رو به بالا .بنظرم زینو خیلی خوشبو تر خاص تر و به صرفه تر است البته با ماندگاری بالا تر در این قیمتها. ممنون
04 مهر 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi

با سلام میشود عزیزی به جای اینهمه تعاریف بگوید بوی این دقیقا یا تقریبا شبیه چه ادکلنیست فکر کنم اینطوری تعاریف راحت تر و درک عمیق تر خواهد شد ممنون
14 مرداد 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهدی
این ادکلن تنباکویی با بویی ملایم و خوشمزه داره اما پخش و موندگاری.....ن
05 مهر 1398 پاسخ تشکر
همچنین در اسپری اول بویی مشروبی داره.حیف که کیفیتش اومده پایین
05 مهر 1398 پاسخ تشکر
شبیه maxi
17 مهر 1398 پاسخ تشکر

درود
من معمولا عطرامو بلایند تهیه میکنم و این عطر هم بر همین سنت و بیشتر بر پایه ریویوهای یوتیوب خریدم ولی رسما بد ترین تجربه خریدم شد ... رایحش به حدی (از نظر من!) افتضاحه که حتی روم نشد به کسی هدیه بدم و باور کنید یا نه بعد یه هفته کلنجار رفتن باهاش دیدم هیچ جوره نمیشه هضمش کرد و گذاشتمش تو جعبش و مستقیم انداختم سطل آشغال !!!

نت اولیش رایحه بسیار تند یه ویسکی بی کیفیت رو تداعی میکنه همراه با کمی روایح سیتروسی و چوبی تند که علاوه بر سر درد شخصا برای من حالت تهوع ایجاد کرد .
در درای داون بوی تند و ویسکی مانند کمی کمرنگ میشه و اسپات لایت روی دارچین قرار میگیره با همراهی یه سری روایح گیاهی که تشخیصشون برام سخت بود .
در نهایت رایحه تند و بوزی باقی میمونه و رگه های خیلی کمرنگی از چرم. (این بخشش کمی قابل تحمل بود فقط)
ماندگاری و پخش هم بالاست که خب از نظر من برای چنین رایحه ای خبر هولناکیه !

من معمولا جایی نقد تند نمینویسم ولی این کار حقیقتا اذیتم کرد (به خصوص نت اولیش) و یکی از نفرت انگیز ترین روایحی بود که تا حالا تست کردم ولی صد در صد این سلیقه منه و ممکنه نظر بقیه متفاوت باشه (همون طور که ممکنه بعضی افراد از یک موزیک لذت ببرن و بقیه ازش متنفر باشن)

در کل اصلا کار سیفی نیست و قبل از خرید حتما تست بفرمایید.
27 اردیبهشت 1398 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi محسن اسماعیلی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟