یکی از دو محصول جدید برند پرطرفدار مارلی میباشد که در اواخر سال 2012 وارد بازار شد. این محصول یکی از چالش برانگیزترین محصولاتیست که جهان عطر تا بحال به چشم خود دیده .
هنگامی که معصومیت و لطافت گل رز و سوسن با رایحه های میوه ای تمشک ، انگور فرنگی سیاه ... ملیورا ادغام می شوند یک کوکتل ظریف از میوه و گل را میسازد که با حسی رمانتیک شما را به دام عشق می اندازد .
این ادکلن اولین کار زنانه برند مارلیست و کاملا میتوان آنرا شایسته حضور در کنار دیگر محصولات عالی این برند دانست.
اطلاعات این ادکلن را میتوانید هم اکنون در سایت عطر افشان مشاهده بفرمایید .
محصولات برند مارلی بدلیل لعاب نازک روی شیشه امکان دارد در حین حمل و نقل روی شیشه و زیر شیشه زدگی ایجاد شود و دور محل اسپری بدلیل سنگینی درب ادکلن دچار زدگی و یا کمی خیس باشد این موارد از ایرادات رایج این برند است
| نوع عطر | ادو پرفیوم |
| برند | پارفومز د مارلی |
| عطار | ناتالی لارسن |
| طبع | معتدل |
| سال عرضه | 2013 |
| گروه بویایی | گلی گیاهی |
| کشور مبدأ | فرانسه |
| مناسب برای | بانوان |
| اسانس اولیه | انگور فرنگی سیاه، دارچین چینی، دانههای قرمز |
| اسانس میانی | رز ، گل برف ، گل یلانگ |
| اسانس پایه | مشک ، وانیل |
متاسفانه اونقدر از عطر سر درنميارم ك بتونم نت هاي مختلفش رو تشخيص بدم و از هم جداشون كنم
براي من بوش بيشتر گلي هست.اونم بوي طبيعي گل.خيلي شبيه بوي يه باغ پرگله.بوي ملايمي داره و يه شيريني ملايم.رايحش براي من دقيقا همين سفيد و طلاييه.حجم تسترم انقد كمه ك نميتونم راجع به موندگاري و پخشش نظري بدم اما دوساعت پيش فقط يه اسپري زدم رو مچ دستم ك هنوز بوش به همون شدت اوليه مونده و ذره اي كم نشده.بااينكه باتوجه به نظرات دوستان ميدونم موندگاري و پخشش كمه اما اگه وسعم ميرسيد همين الان سفارش ميدادمش.اين بوي خوش همين دوساعتم بمونه من ك راضيم.كاش يا يكم موندگارتر بود يا يكم ارزونتر :(