Marc-Antoine Barrois - Ganymede

مارک آنتونی بارووا گنیمید ( گانیمد )

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44756
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
طبع :
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-44756
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 380
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
18,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    26
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    9
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    1
  • رسمی
    10
تعداد رای های ثبت شده : 75
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

 

گنیمید که توسط کوئنتین بیش (عطرساز مشهور) ساخته شده است، یک‌بار دیگر از نت‌های جیری‌ـ‌چرمی استفاده می‌کند که B683 را به یک محصول کلاسیک زیبا تبدیل کرده بود. اما این بار، هنرمندان ما خودشان را از چارچوب‌های سنتی رها کرده‌اند تا ما را به جایی متفاوت ببرند ـــ به‌سوی ظرافتی سیال و از جنس آلومینیوم. نت‌های چرمی این عطر پس از تماس با رایحه بنفشه، سبکی و لطافت خاصی پیدا می‌کنند. بوی نارنگی ماندارین هم سرزندگی ناب و سویه‌های اسیدی خودش را به این عطر اضافه می‌کند تا از همان ابتدا، لحن و اثرگذاری خاصی داشته باشد. اما در مقابل این نت، نت گل جاوید را داریم که مثل یک عنصر متضاد اما موازنه‌ساز عمل می‌کند و هارمونی عطر را با خلق حالتی دوگانه به اوج می‌رساند ــ عطری که گاهی حالت معدنی و گاهی حالتی شور پیدا می‌کند. تمام این آمیزه جذاب براساس بازی کردن با تضادها و تقابل‌ها خلق می‌شود. 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند مارک آنتونی بارووا
عطار کوئنتین بیش
سال عرضه 2019
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، برگ بنفشه ، جیر ، زعفران ، گل اوسمانتوس ، گل جاوید، چوب آکیگالا، روایح معدنی
نمره کاربران
Ganymede-مارک آنتونی بارووا گنیمید ( گانیمد )
رایحه
8.6
26 رای
ماندگاری
8.4
26 رای
پخش بو
8.2
26 رای
طراحی شیشه
7.8
26 رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند مارک آنتونی بارووا
عطرگرام
نظرات کاربران (29 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با درود و احترام
رایحه خاصی داره. من خیلی پسندیدم این ادکلن رو. کمی مشابهت با پرادا اوم رو ازش میگیرم در ابتدا. البته کمی. این که دوستان میگن بوی بیمارستان و گاز بهداشتی میده رو هم میتونم درک کنم. پخش و ماندگاری بسیار خوبه.
23 اسفند 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : امیر علوانی nazanin

سریال love death and robots فصل سومش یه اپیزود داره به اسم The Very Pulse of the Machine که داستان دو فضانورده که برای کاوش بر روی یکی از قمر های مشتری به اسم « آیو (IO) » گشت میزنن. به علت مقدار بالای گوگرد و آهن در ترکیبات این قمر ، رنگ خاک و فضاش زرد رنگه درست مثل شیشه‌ی این عطر. به واسطه همین آهن تصور میکنم این قمر بوی فلزی باید داشته باشه ( هرچند در واقعیت بویی شبیه به تخم مرغ گندیده داره). همه‌ی این دلایلو گفتم که نشون بدم به نظرم اسم «آیو» بهتر میتونست کانسپت عطرو بازگو کنه.

راجع به رایحه عطرم دوستان بارها به فضای فلزیش اشاره کردن و نیاز به تکرار نیست. ولی چیزی که برام جالب بود یه آکورد دریایی در انتهای کاره که منو یاد سل مارین انداخت و جایی ندیدم بهش اشاره بشه شایدم من اشتباه میکنم.

در نهایت به نظرم کوئنتین بیش یه عطر متفاوت ساخته که مدت ها قراره راجع بهش بشنویم ولی با تکرارش توی عطرهای مختلف داره اونو تبدیل به یک رایحه دم‌دستی میکنه که امیدوارم اینطور نشه.
18 آبان 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سالار كلوچه

10
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
بعضی از دوستان از پخش و ماندگاری عطر ایراد میگیرن .. عطر گنیمید ۲ مدل هست پشت جعبه قسمت سمت چپ پایینش نگاه کنید بعضی ها نوشته ۷۳ درصد (تولید جدید) بعضی ها هم ۸۴ درصد (تولید قدیم)
قدیمیا پخش و ماندگاری زیادی دارن ولی جدیدا پخش و ماندگاریشون پایین و ملایم شده اون بوی فلزی یا بیمارستانی هم به قول بعضیا تو تولید جدید خیلی کم شده

[EDITED] 1402/07/15 10:55
14 مهر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه محمدرضاسپهی
درود، من قبلا یه نسخه از گنیمد رو حضوری تست کرده بودم علاوه بر رایحه، پرفورمنس خیلی خوبی داشت، بعدا یه باتل رو از عطرافشان سفارش دادم، متوجه شدم پرفورمنس کمتره، بعدا فهمیدم که گنیمد دونسخه(84 و 73درصد) داره. دقیقا همین تجربه رو در مورد اسنشال پارفومز بویس امپریال دارم(نسخه ۷۳ و ۸۰درصد)
21 مهر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : جهاندیده علی وفایی
کامنت قبلی رو اصلاح میکنم. مث اینکه شرکت سازنده میگه که نسخه 84 درصد در واقع یه اشتباه چاپی بوده که بعدا اصلاح شده و بنا به ادعای سازنده کلا یه نسخه از گنیمد موجوده(73%).
چون به شدت این عطر رو می پسندم چندین و چندبار تست داشتم و دوتا فول باتل خریدم، و به جز تست اولیه(که بچ کدش رو نمیدونم) در بین همه نسخه هایی که خریدم و یا تست کردم نسخه ای که از عطرافشان خریدم پرفورمنس بهتری داره(جالب اینکه بچ کدشان یکی بود S3326A1).
11 آذر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : حکایت دوست محسن جمالیان

سلام
سمپلش به دستم رسید....
واقعا بعضی از دوستان که صدالبته از بنده با تجربه تر و استاد تر هستند باید در تشریح رایحه عطرها دقت بیشتری داشته باشند برای افراد اماتوری شبیه به من، دوستی با متنی ادبی رایحه عطر را فرازمینی تعریف کرده، دوست دیگری رایحه عطر را بوی خاک کرات فرازمینی تعریف کرده، دوست دیگری نوشته بوی این عطر بوی قمر فلان جرم کهکشان راه شیری است......دوست دیگری در پیج دیگری تایپ کرده هرکس اسم عطرتو پرسید توروخدا بهش نگید که این عطر هایپ نشه....
بعضی ها با جملاتشان، با متتهایی که تایپ میکنن واقعا خریدار را گمراه میکنند، به اشتباه میندازن..
نمیگم این عطر خوشبو نیست، نه عطر خوشبویی هست با پخش و ماندگاری معمولی، ولی نه چیزی فرای دیگر عطرها...
ضمنا از دید بنده 70 به 30 به سمت زنانه بودن تمایل داره.
29 تیر 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : حکایت دوست مهدی دهقان
احسنت. واقعا خوب گفتید :))))))
12 اسفند 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
من به سلیقه دوستان احترام میگذارم چون بحث روایح کاملا سلیقه ای هستش. اما بنظرم یکم غیرمنطقی باشه که بخوایم بوی غالب بیمارستانی رو خیلی خاص بدونیم.چون از بچگی باهاش آشنایی داریم. نمیگم خوشبو نیست و یا بدجلوه میده شمارو، نه اتفاقا خودم میپسندمش. ولی خاص نیست! و بنظرم با این قیمت گزینه های بهتری میتونن مدنظر قرار بگیرن.
نکته آخر:از بعضی دوستان تقاضا دارم صرفا برداشت شخصیشون رو عنوان کنند.بعضی تعریفات فراتر از تبلیغات رفته:)
پاینده باشید.
24 خرداد 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضا عطردوست sinash

فارغ از کامپلیمنت خفنی که با خودش میاره برای من فقط قسمت داری-داونش جذاب و سکسیه... امیدوارم یه قسمتی از بهشت این بو رو بده قسمت شیک پوشا و جنتلمنا.
17 فروردین 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : علی رشوند nazanin

این عطر رو از این سایت و شما دوستان عزیز پیدا کردم
هیچوقت از خریدم اینقدر راضی نبودم.یه عطر خاص که رایحش هیچ عطری ندیدم.
این عطر رو الان به دستم زدم و عطریه که دم و دیقه دوست داری بوش کنی و ازش سیر نمیشی
من عمان زندگی می کنم این عطر رو به قیمت 95 ریال گرفتم . ریالی 94 هزار تومن حساب کنید
21 آبان 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : جواد وزیری Shaghayegh

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
اما چرا گنيميد؟
گنيميد- يا گانيميد- اثر ويژه اي است. هم در خصوص نوع رايحه و هم قابليت استفاده، تقريبا بي نقص است. با رايحه اي غريب، اما آشنا. به شدت صيقل خورده و نافذ. به كشف مكاني ناآشنا مي ماند كه پيش تر در خواب آن را ديده ايم. اگر رايحه ي آن مورد پسندتان نيست كه تمام؛ بحثي نيست، هيچ عطري وجود ندارد كه قادر به جلب نظر مثبت همگان باشد. گنيميد اما همه فن حريف است. بنظرم محدوديت سني ندارد. معتدل است، در برابر سرما و گرماي بيرون، كمتر مقهور مي شود. البته غلبه ي خنكاي عطر، كمي بيشتر است. قابليت استفاده در هر موقعيتي دارد؛ مهماني، روزانه، قرار كاري و موقعيت هاي متفاوت ديگر. گرچه بنظرم ذاتا اصرار بر استفاده شدن در موقعيت هاي رسمي دارد. بازخورد خوب مي آورد؛ كه قاعدتا كسي از بازخورد خوب، بدش نمي آيد. ماندگاري و سياژش عالي است. و از همه مهمتر، رايحه اش خاص و لوكس است و دم دستي نيست. شما را در جمع يكه مي سازد و درخشان.

حضور سيتروس در آغاز كار حس مي شود، اما در حالتي گنگ و مبهم. تركيبي از زعفران و اوسمانتوس، واضحا خودنمايي مي كند. عطري است با ذاتي مينرال - اُزونيك؛ مينرالي صيقل خورده كه برايم القاگر فضايي خوني، خشمگين و افسرده نيست؛ به عكس، فضايش به شدت فِرِش و تازه و با نشاط است.
20 آبان 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : آماتور 2 nazanin

سلام و عرض احترام خدمت دوستان معطرم،

همون جور که بعضی ادما به معنی کلمه محترم هستن،، این عطر هم همون اندازه واقعا محترم و مؤقر هست،
اینکه تاحدودی یاد اور وسایل فلزی بیمارستان هست تا حدودی میشه گفت درست، ولی بیشتر یاد اور یک پزشک اقا یا خانم مرتب خوشتیپ خوش سیما و خوش استایل هست، که تازه شیفت کاریش تموم شده ولباس یونیفرم روعوض کرده ولباس شیک خودشو پوشیده و بوی اتاق کارش و عطرش که با هم ترکیب شده باشه، همونقدر باکلاس و دوست داشتنی وبا شخصیت مستقل خودش،

از ماندگاری وپخش نگم که جزو بهترینهاس،
بعداز استفاده ۸ میل دستریز،
که در لیست خریدم هست ولی موندم از کجا که واقعا مورد اطمینان باشه،،
ظاهرا کماکان کمیاب هست نمیدونم چرا؟؟
09 آبان 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : Kambiz nazanin
سلام آقا محمد
متاسفانه مشکل من هم هست چندتا سایت هست که این عطر رو برای فروش گذاشتن ولی من واقعا از اصل بودن محصولشون اطمینان ندارم کاش مدیریت محترم عطرافشان این عطر رو موجود کنن که بتونیم با اطمینان از همین سایت تهیه کنیم
15 خرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمد☆mm فاطمه فیضی

بوی خالص بیمارستان، بخش اورژانس.
ولی اطرافیان میپسندن، عطر عجیبیه.
08 آبان 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Mahdi ع میرزایی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟