Marc-Antoine Barrois - Encelade

مارک آنتونی بارووا انکلید

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-57304
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر گیاهی
طبع :
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-57304
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    6
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 18
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Marc-Antoine Barrois Encelade - مارک آنتونی بارووا انکلید

که اولین بار در سال 2022 به بازار عرضه شده است. عطار آن کوئنتین بیش می باشد و در خانواده عطری معطر گیاهی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به دانه تونکا ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، ریواس اشاره کرد.

برند مارک آنتونی بارووا
عطار کوئنتین بیش
سال عرضه 2022
گروه بویایی معطر گیاهی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه دانه تونکا ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، ریواس
نمره کاربران
Encelade-مارک آنتونی بارووا انکلید
رایحه
6.9
10 رای
ماندگاری
9.3
10 رای
پخش بو
9.2
10 رای
طراحی شیشه
8.5
10 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند مارک آنتونی بارووا
اخبار برند مارک آنتونی بارووا
عطرگرام
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
انسلید به نظرم کار موفقتری از این برند بود که عرضه شد به بازار . دو کار قبلی علیرغم طرفدارهای زیادی که داره باب سلیقه من اصلا نبود و شاهد ریفورمول ( داستان ریفورمول رو کامل در انتها میگم تا تصورات ذهنی نادرست برخی از دوستان درست بشه ) بودیم اما انسلید با شباهت غیرقابل انکار به ایتالین لدر بخاطر وجود چرم اما ترش تر بخاطر حضور پررنگ ریواس در شروع و حتی در لحظات پایانی و پرفورمنسی عجیب غریب که شاید دو روز روی پوست من با شست و شو نمیرفت و حتی بوش کامل از دور حس میشد .
===

کلمه ریفورمول برای خیلی از دوستان حساسیت زا شده که میخوام اینجا راجبش مقداری صحبت کنم . یک سری ریفورمول در عطرهایی صورت میگیره که بخاطر قوانین و بیشتر سیاست های شرکت صورت میگیره نمونه اون رو در برندهایی مثل امواج ، سرجف و... میتونیم ببینیم .
یک سری عطرها در تولیدات محدود اولیه که به تعداد کمی تولید میشن معمولا غنی ترین و قویترین حالت خودشون رو برای ازمایش عرضه میکنند که خداروشکر در ایران هم امکان دسترسی بهشون هست . برای مثال گنیمید نسخه های اولیه با نسخه فعلی در بازار تفاوت قابل توجهی در پرفورمنس دیده میشه ولی اونقدر نسخه قدیمی قوی بود که نسخه جدید هم هنوز قوی میشه و شاید برای بعضی ها حس نشه . انسلید هم من اولین سری تولیدی رو تست کردم که چنین پرفورمنسی داشت و امیدوارم واقعا مقداری سبکترش کنه چون کلافه کننده میشه چون رایحه همانند گنیمید کاملا خطی هست و برای من به شخصه خسته کننده بود .
اما همه این موارد رو گفتم تا به بحث اصلی برسیم . عطرهای نچرال . عطرهای نچرال هر سری که تولید میشن یک کیفیت و یک پرفورمنس بخصوصی دارند و این غیرقابل انکار است . مثالی میزنم تا بهتر متوجه شوید . عطر محبوب موس ایلومینی که خیلی ها هنوز به دنبال اون باتل قدیمی با درب سبز رنگ هستند و نسخه ای که ماه ها پیش در سایت تی.. برای دکانت اورده شد رو تست زدند ناامید شدند و بچ قبلی هم که تست زده بودند همین نظر را داشتند تا که تابستان امسال بچ جدید وارد شد و من خودم بدون تست باتلش رو گرفتم و در کمال تعجب و سوپرایز باید بگم حتی از نسخه اولیه بهتر بود ! همونقدر قوی و محکم و همونقدر با کیفیت و غنای اولیه . پس در عطرهای نچرال اگر تولیدات یک سری نامید کننه بود سری بعدی رو هم حتما تست کنید شاید همونی باشه که به دنبالش بودید . دلیلشم واضح هست چون کاملا نچرال کار میکنند مواد اولیه در هر سری تغییراتی خواهد داشت و نتیحه نهایی فقط و فقط باید تست بشه تا بشه راجع به اون نظر قطعی داد .
اما عطرهای عموم بازار مثل امواج ها و سرجف ها با اطمینان به شما میگم که همگی ریفورمول شدند ( بجز تولیدات جدید که طبیعیست ) . از ناکسوس گرفته تا الکساندریا 2 تا دو قلوهای دوست داشتنی و لاین کازاموراتی . اگر ناکسوسی توی ذهنتون هست که با رنگ نارنجیش و اسپری کردن دو سه اسپری شما رو یاری کنه خیر اینجور نیست . هم رنگ مایع تغییر کرده هم پرفورمنس به وضوح کاهش یافته . اما این به این معنی نیست که مثلا ناکسوس ضعیف شده . شاید برای کسی که بخواد تازه این عطر رو تهیه کنه کاملا راضی کننده باشه اما خطاب من به دوستانیست که قبلا با این عطرها زندگی کردند و قصد تجدیدش را دارند . پایدار باشید
06 آبان 1401 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : جواد وزیری مهدی

8
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
‌‌جدیدترین اثر «مارک آنتونی برووا»
(انسلد - Encelade)
یک شروع قدرت گرفته از ریواس، کمی ترش اما آبدار
این کم از ترش هم زود با شیرینی یک عسل طبیعی که به ریواس اضافه می‌شود خود را پنهان می‌کند، تا هر از چند گاهی در شامه سرکی کوتاه بکشد.. بعد از چند دقیقه چرمی به غایت طبیعی و تازه در کنار ریواسِ آغشته به کندوی عسل را دریافت می‌کنم، سبز از سدر و خاکی از خس خس، اما نه آنقدر که بیرون بزند از اکولبریومِ روایح. اگر چه «کوئنتین بیش» در مداری دیگر این ترکیب را پیش روی مخاطب می‌گذارد اما اولا رد پایی هر چند محو از نطفه‌ی مشترک کارهای قبلی در اینکار گذاشته و ثانیا در همین مدارِ دیگرگون، قدرت روایح و شفافیت از کارهای قبلی او مثل گنیمد عقب نمی‌ماند، چه بسا بسیاری از کسانی که با گنیمدِ چموش اُخت نگرفتند، اینجا تبدیل به طرفداران انکلید بشوند.
یکی از قوی‌ترین پخش‌هایی که تا امروز تجربه کرده ام اینجاست
ماندگاری هم که خصلت همیشگی مارک آنتونی بارووا است و جای حرف و حدیث ندارد.
‌با مهر

[EDITED] 1401/04/22 22:18
22 تیر 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : احمد شجاعی  داود
*و البته درست‌تر انسلاد
22 تیر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟