Chaugan - Terre de Perse

چوگان تق د پرس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44345
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : چوگان
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-44345
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 135
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,750,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

آمیزه «تق د پرس» به‌واسطه هارمونی ویژه‌ای که میان نت‌های ادویه‌ای، گل‌ها و روایح شیرین خوراکی می‌سازد، به سمت‌وسوی ادیشنی گورماند (سرشار از بوی خوراکی‌های لذیذ و دلپذیر) متمایل می‌شود. نت‌های آغازین این عطر، رایحه فلفل سیاه و زنجبیل شکری را با رایحه یک رز خاص (رز کانینا) آمیخته می‌کنند. کمی بعدتر، ‌کانون اصلی این آمیزه به سمت نت گل‌های رز و روایح دودی با بافتی شیرین حرکت می‌کند. «تق د پرس» از عطرهای چوبی و ادویه‌ای چوگان برای خانم‌ها و آقایان است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند چوگان
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش، فلفل صورتی ، فلفل سیچوان
اسانس میانی میخک صدپر ، هل ، دارچین ، زنجبیل ، فلفل قرمز شیرین ، مگنولیا
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، کهربا، سدر ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Terre de Perse-چوگان تق د پرس
رایحه
2
1 رای
ماندگاری
5
1 رای
پخش بو
5
1 رای
طراحی شیشه
6
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
چوگان تق د پرس

یکی از روایح بسیار متفاوت و خاص پسند این برند همین کار هست . رایحه از همان ابتدا تم کلاسیک به خودش گرفته و سمت و سویی چسبناک و تیره به خودش گرفته . شروعی شدیدا فلفلی و تیز در کنار دارچینی پر عمق که در لحظات ابتدایی با اندک لیمویی از خشک بودن زیاد کار جلوگیری میکنه و رفته رفته با هل و زنجبیل فضای کار رو صمیمانه تر میکنه .

یکی از ویژگی های جالب این برند ، شفافیت خوب و بالانس و پرفورمنس (عملکرد) بالای نت ها هست که بسیار زیبا و باکیفیت به عمل اومدند. سدر و صندل وود و مشک و تونکا در تمامی لحظات عطر به وضوح استشمام میشن و هرچه به لحظات پایانی عطر نزدیک میشیم این چند عنصر بولدتر میشن .

واقعا از متفاوت بودن این کار لذت بردم و به نظرم نسبت به قیمت مخصوصا قیمت فعلی که عطرافشان فراهم کردند ، بسیار ارزنده هست . بسیار سعی بر این شده که همیشه سعی بشه با مقدار هزینه ای که قراره بکنید کالایی تهیه کنید که ارزندگی بالایی داشته باشه . به عنوان مثال عرض میکنم ( لطفا کسی بد برداشت نکنه و طرفدارای اون عطر حساسیتی به خرج ندهند و مقصود چیز دیگریست ) . اگر قیمت یک سری کارهای دیزاینری رو مشاهده کنید ، اغلب به واسطه مارکتینگی که در اونها رخ داده اورپرایس هستند . مثلا ساواج با اینکه عطر بسیار خوبی هست و کار راه انداز هست و هم بازخورد خوبی میگیره و غیره ، اما با این قیمت فعلی (تقریبا دو برابر این کار ) به نظرم ارزندگی کمتری داره . اگر چنین رایحه ای رو برندهای دیگر تولید میکردند بدون شک قیمتی چندین برابر قیمت فعلی رو در برمیگرفت . پس مقصود نهایی ، ارزنده بودن نسبت به قیمت در مقابل سایر رقبا هست .

اما چند نکته دیگر راجب این کار . اول اینکه این کار میل زیادی به مردونه بودن داره و برای خانم ها توصیه نمیشه زیاد . دوم اینکه پرفورمنس نسبتا خوبی هم داره . سوم اینکه اصلا این یکی کار رو برای بلایند بای پیشنهاد نمیدم و حتما باید تست بشه چون احتمال میدم در ابتدا دیس لایک بالایی داشته باشه بواسطه خشک و کلاسیک بودن کار . اما فراموش نشه که کیفیت بالای کار ، نیش پسند هست و استایل خاص خودش رو میطلبه .
06 خرداد 1400 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : مهدی دهقان سعیده دهرویه

سلام و احترام خدمت دوستان عزیزم:
باید خدمتتون عرض کنم هدفم از اینکه این عطر از برند Chaugan را ریویو کنم این بود که عطری مقرون به صرفه و با کیفیت رو خدمتتون معرفی کنم، ولی بعد از دیدن قیمت کنونی این عطر خودم هم جا خوردم و فهمیدم در حال حاضر و با توجه به قیمت روز دلار، خیلی هم قیمت مناسب و معقولی نداره متاسفانه.
برند محجوب و حرفه اییChaugan که علیرغم نوآوری ها و کیفیت خوب عطرهاش متاسفانه موفق نشد در ایران بازار فروش خوبی را به دست بیاورد و به قول معروف کارش نگرفت.
علی ایحال:
Terre de Perse یک عطر آروماتیک و اسپایسی که با حالاتی نیمه سبز و اسپایسی ، خشک و علوفه ایی ظاهر می شود و با قلبی آمبری و چوبسان، به زیبایی نمایش خودش را به اتمام خواهد رساند.
با شروعی تیز و تلخ از لیمو به همراه حجم قابل توجهی از نتهای فلفلی که دارای سویه هایی بسیار خشک و تند هستند، نمایش آغاز می شود.آکوردی بسیار سفت و مستحکم که خراش هایی معطر از هل و حسی چوبسان از دارچین را بعد از گذر زمانی حدود 5 تا 10 دقیقه از خود بروز خواهد داد.
این آکورد خشک و اسپایسی ، با نتی نیمه سبز از میخک و ماگنولیا و همچنین آرپژی خفیف و آبدار از زنجبیل کمی تلطیف می شود ولی در عین حال حالاتی بسیار علوفه ایی و کاه گون به خود خواهد گرفت.
رایحه غالب عطر در این مرحله، آکوردی خشک و خاکگون ، اسپایسی،علوفه ایی و کمی سبز خواهد بود که حضور دارچین و خراش هایی فلفلی در آن نمود بیشتری خواهند داشت.
پرده آخر کار و در اصل مرحله درای داون عطر نیز با ادغام آکوردی آمبری و مشک سان رقم می خورد. بواسطه تونکا و حجم بسیار کنترل شده ایی از بنزوئین ، رایحه کلی عطر درگیر خراش هایی صمغ گون و نیمه چسبناک خواهد شد و مآحصل آن رایحه ایی عمیق و بسیار باشکوه و مخملی است که در نوع خودش یک شاهکار به حساب می آید.
با آرزوی شادمانی و روزگاری بدون استرس برای همه دوستان


19 فروردین 1403 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : Perfumex شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟