by Kilian - Angels' Share

بای کیلیان آنجلز شیر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43762
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی وانیلی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : بای کیلیان
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43762
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 840
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
42,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    89
  • نمی پسندم
    23
  • - 25 سال
    4
  • + 25 سال
    58
  • + 45 سال
    5
  • روزانه
    3
  • رسمی
    60
تعداد رای های ثبت شده : 324
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کیلیان هنسی با معرفی یک خانواده بویایی جدید قصد دارد که، در جایگاه وارث یک خانواده مشهور فرانسوی و سازنده کنیاک، هم به میراث ویژه‌اش و هم به انتخابش از میان ساختارهای بویایی سرمست‌کننده برای به صبح رساندن شب‌های هیجان‌انگیز ادای احترام کند. عطر «آنجلز شیر» که حاصل اولین همکاری با بنوا لاپوزا (عطرساز فرانسوی) است، به‌عنوان شخصی‌ترین عطر کیلیان هنسی شناخته می‌شود که تا کنون ساخته شده. این عطر هیجان‌انگیز از میراث خانوادگی کیلیان هنسی در تهیه بی‌نقص و هنرمندانه شراب کنیاک الهام می‌گیرد که در هشتمین نسل به او می‌رسد. «آنجلز شیر» تا اعماق سرداب‌های ذهن و حافظه بنیان‌گذار کمپانی بای کیلیان رسوخ می‌کند و به اسرارآمیزترین سویه‌هایش راه می‌یابد. «آنجلز شیر» یادآور جوش‌وخروشی است که از شراب لیکور در بشکه‌های ساخته‌شده از چوب بلوط برمی‌خیزد؛ شراب‌هایی که همزمان با پیرتر شدنشان همچون هدیه‌ای به خدایان پیشکش می‌شوند.  
همانند استاد عطرسازی که آکوردها و عصاره‌های ناب را در عطرها به‌کار می‌گیرد، استاد شراب‌ساز هم پیمانه‌های دقیق را براساس نسبت‌های بی‌نقص برای ساختن یک کنیاک استثنایی در کار می‌آورد. «آنجلز شیر» حاوی عصاره کنیاک است، به‌طوری که آمیزه‌اش هم رنگ کاراملی طبیعی و زیبایی به خود گرفته. این عطر با نت کنیاک، ترکیبی از عصاره بلوط، عصاره دارچین و عصاره دانه تونکا شروع می‌شود. نت‌های پایدار و ماندگار چوب صندل، ‌پرالین و وانیل هم پایانی دلپذیر برای «آنجلز شیر» ساخته‌اند تا این عطر به معجونی کمیاب تبدیل شود که تنها فرشتگان شایسته تجربه کردنش هستند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند بای کیلیان
عطار بنویست لاپزا
سال عرضه 2020
گروه بویایی شرقی وانیلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه کنیاک
اسانس میانی دانه تونکا ، درخت بلوط ، دارچین
اسانس پایه وانیل ، چوب صندل سفید ، پرالین
نمره کاربران
Angels' Share-بای کیلیان آنجلز شیر
رایحه
8.5
100 رای
ماندگاری
8.6
100 رای
پخش بو
8.2
100 رای
طراحی شیشه
9.4
100 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند بای کیلیان
عطرگرام
نظرات کاربران (73 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
برخی از تولیدکنندگانِ نوشیدنی های الکی، نوشیدنیِ تولیدی خودشون رو چندین سال داخل بشکه های متخلخل که از چوب بلوط ساخته شدن، نگهداری می‌کنند!
حال این نوشیدنی هرچیزی میتونه باشه
کُنیاک، ویسکی، برندی، شراب سفید و...
تخلخل بشکه یک امر شگفت انگیز رو ایجاد میکنه!
هر سال یک درصد از حجم کلِ نوشیدنی تبخیر و از طريق همین سطوح ناپیوسته و منافذ از بشکه خارج میشه!
بریتانیایی ها به اون یک درصد که به آسمان ها رفته میگن: اِنجلز'شِر - سهم فرشتگان :)

من اولین بار با این اصطلاح تو یک فیلم کمدی و ساده به نام 'د انجلز شر' ساخته ی 'کِن لوچ' برخورد کردم.

بدون شک منطقِ بای کیلیان بابت طراحیِ اینچنینی باتل رابطه مستقیم با همین افسانه محلی داره.
بای کیلیان تبخیرِ شیرین، اسپایسی چوبی و گورمندی که، سهم فرشته ها بوده، داخل باتل های بورژوایی خودش ریخته تا شاید اون هم به یک افسانه تبدیل بشه...!!

[EDITED] 1400/08/24 21:30
15 آبان 1400 پاسخ تشکر
70 تشکر شده توسط : علی حسین رفیعی
چقدر جالب بود این داستان.مرسی 🌺
20 دی 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Melody مسیح بسته شده
چقدر زیبا. ... 🥲
29 خرداد 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : محسن Melody
مرسی از توضیح قشنگتون 🌸
03 شهریور 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محسن مسیح بسته شده

سلام و روز خوش خدمت دوستان عزیزم:
خوشمزه و سکسی و گرم
یک شات کونیاک هنسی با مزه شکلات وانیلی و دارچینی
جشن و سرور و عیش و نوش
دور همی فرشتگان با شیرینی های خوشمزه
استارت مشروبی - شکلاتی و پودری با غلبه و تحکم نت دارچین و لبه ایی تیز از روایح چوبی معطر این کار رو بسیار زیبا و لوکس کرده.
شروعی گرم و شیرین و قوی و غنی از حالات شهوانی برای یک عطر که الحق و الانصاف خیلی خوب کار شده.
عطری خصوصی و کاملا دو نفره برای عاشقانه ترین لحظات.
کاری پر نفوذ و گیج کننده که مخاطب رو وادار به بوییدن میکنه. اینقدر تاثیر گذار و خوش مشرب عمل میکنه که تسخیر رایحش خواهید شد.
به کارگیری نت های چون چوب بلوط و صندل، تم چوبی بسیار جذاب و خوبی به میدل نت عطر داده که با استشمامش شخصا به یاد میز و صندلی ها و اون رایحه لوکس و دوستداشتنی هتل های چند ستاره افتادم.
عطری هست که افراد پیرامون شما خیلی بیشتر از خودتون لذت بوییدنش رو خواهند برد و بواسطه سیاژ خوبی که داره این رایحه مدام شامشون رو تحریک میکنه.
ترکیبی از اوج لذت های زمینی و عیش و نوش های سنگین و لاکچری که توسط موجوداتی فرازمینی و با خاص ترین و بهترین مواد و ملزومات فراهم شده.
مناسب برای استفاده در میهمانی های صمیمی و همینطور ملاقات های عاشقانه دو نفری هست .
نظر شخصی من بیشتر به سمت مردانه بودن رایحه سوق پیدا میکنه و اینکه میتونه با هر استایل و پوششی به غیر از تیپ خیلی اسپرت پوشیده بشه.
شاد و خوشبو باشین
16 شهریور 1401 پاسخ تشکر
43 تشکر شده توسط : علی باران

🥃by Kilian - Angels' Share 🥃
« پیشکشی بی¬صدا به سوی خدایان »

این عطر از اون دسته عطرهاست که به نظرم باید از ابتدا تا انتها به تماشای تئاتر نت¬هاش بشینین بعد که تموم شد ایستاده دست بزنین و بعد میتونین راجع بش صحبت کنید.
با اولین اسپری یک رایحه بسیار ملایم چوبی ادویه ای به مشامتون میرسه. برای من بسیار یادآور L'Instant EDP گرلن هست چه شروع و چه پایان. نمیدونم دقیقا چه نتی دلیل این شباهته ؛ فکر میکنم بادیان باشه هرچند اینجا ذکر نشده. کمی که میگذره نمایش به اوج خودش میرسه ، رایحه¬ای که هدف و کانسپت این عطره ؛ یعنی کنیاک ، سر و کلش پیدا میشه. یه بوی تقریبا ترش که هرچی میگذره به شیرینیش اضافه میشه و گرم ودلنشین میشه. خیلی جالبه که هر لحظه که از سطح پوست استشمام کنید حس متفاوتی در این بستر بوزی دریافت میکنید. در پایان هم انگار به ابتدای کار برمیگردیم مثل یک لوپ و دوباره همون فضای گرلن برای من تداعی میشه. پرده میافته و تماشاگران و بویندگان(!) عزیز شروع به دست زدن میکنن.

تغییر نت ها خیلی ظریف اتفاق میافته و حس طبیعی بودن نت هارو کاملا دریافت میکنید.
پخش معمولی اما ماندگاری زیادی داره ، که فکر میکنم در مجموع میتونیم به جای صفت «ضعیف» که اکثر دوستان استفاده کردن ، صفت «متوسط» رو برای پرفورمنس کار به کار ببریم.

نکته بعد راجع به عطر « لطافه خمره » که این روزا خیلی هایپ شده و شبیه به این کار میدونن و طوری خارجیا هجوم بردن که قیمتش توی مارکت چند برابر شده ؛ به نظر من خیلی کم شباهت داره به طوری که حتی نمیشه اسم کپی روش گذاشت. خمره خیلی شیرین تر و گرم تره به واسطه اون نت غالب خرماش ؛ همینطور میشه گفت بزرگترین تفاوتش اون فضای بوزیه که اینجا وجود نداره. مقایسه¬ رو کنار بزاریم عطر خوبیه با این قیمت ، پخش و ماندگاری خوبی داره و یه جورایی شبیه Desert Suave Les Liquides Imaginaire از لحاظ فضای شیرین خرماییش.

* صحبت از Les LIQUIDES IMAGINAIRES شد ، ادمین محترم لطفا این چندتا عطرو به سایت اضافه کنید که از صحبت های دوستان استفاده کنیم :
Desert Suave Les Liquides Imaginaires
Sancti Les Liquides Imaginaires
و همینطور لانچ جدید بیوفرت لندن Acrasia BeauFort London
پیشاپیش ممنونم
26 دی 1401 پاسخ تشکر
36 تشکر شده توسط : امیرمحمد عبدالهی فر سالار كلوچه

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
اين عطر يه كار گرم و واقعا منحصر به فرد و خاصه كه شما رو توي هر جمعي كه باشيد شاخص ميكنه. بسيار با كيفيت و جذابه. مناسب براي مهموني هاي كم جمعيت كه در اون با دوستان جديد آشنا بشيد. از شما جلوه اي خوش مشرب و با اعتماد به نفس بالا و همزمان مرموز ارائه ميده. البته بايد تيپ و استايل مناسب رو براش در نظر بگيريد.
16 فروردین 1401 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : Rezvani Haddock

7
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
by Kilian - Angels' Share🥃
بهترین انتخاب برای دیسکو و مهمونی های رسمی🍻
بوی یه بار قدیمی با صندلی های چوبی و چرم تو پاریس،بوی مهمونی های رسمی با کت شلوار و پیراهن های مشکی✨
بوی کنیاک میده و انگار یه شات هنسی رو رو لباست اسپری کردی،با گذشت زمان بوی وانیل و پرالین رو میده،یه تلخی شیرینی خاص🍾
با اینکه اصلا سلیقه ی من نیست،اما از ترکیب هنرمندانه و خاصش نمیشه چشم پوشی کرد،
اگر بوهای مشروبی و عطر های خاص و کم نظیر دوست دارید از انجل شیر هم خوشتون میاد،شیشه ی عطر هم خیلی شیکه و انگار یه لیوان ویسکی خوری رو رو میزتون دارید که همش دوس دارید سر بکشید🥃
27 دی 1401 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : سولماز صفارو شهریار

سلام و عرض ادب
روز سختی داشتم باید جایی میرفتم که خستگی از من برود ، به بار رفتم در حالی که روی یک صندلی چرمی بلند نشسته بودم یک لیوان شربت ناب سفارش دادم (کنیا...) . کارمند آنجا در حال درست کردن کوکتلی بود که فکر میکنم دارچین و وانیل داخلش داشت نمیدانم شایدم چیز دیگر به هر حال بوی شیرینی داشت ولی متاسفانه کوکتلش روی میز ریخت و بوی چوب بار بلند شد تمام این بو ها کنار من بود بوی چوب بوی شیرینی کوکتل بوی صندلی چرمی ،لیوان شربتم را به سمت صورتم بردم و بو کردم با چند بویی که کنارم می آمد گفتم عه آنجلز شیر بای کیلیان .
البته که این عطر فراتر از جمع این بوهاست اما حسش دقیقا همین است
خلاصه چند پاف آنجلز شیر یک لیوان شربت یک سیگار برگ کوهیبا برای شما جادو میکنید .
(به قول جناب کامبیز سخی که جایی خواندم از کلمه شربت استفاده کرده بود )
موفق و پیروز باشید

[EDITED] 1401/05/04 21:42
04 مرداد 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : امیرمحمد عبدالهی فر سولماز صفارو

دوستان عزیز چقدر زیبا و با ادبیات قوی می نویسید واقعا لذت میبرم یعنی یکی از مطالعات روزمره من خوندن متن های شماست و امروز تصمیم گرفتم من هم بنویسم و با اینکه دکترای ادبیات فارسی دارم ترجیح می دم از ادبیات ساده تری استفاده کنم
پوشیدن این عطر یه تفاوت بزرگ با سایر عطرها داره و اینکه انگار اون حاکم شما میشه به شما دستورمی ده رسمی بپوشید در انتخاب رنگ های لباس بیشتر دقت کنید حتما کفش چرم واکس خورده به پا کنید ساعت کلاسیک به مچ ببندید محکم و شانه ستبر بایستید قدمهای استوار بردارید دایره لغات رو بسیار گزینشی انتخاب کنید و در بک کلام جنتلمن شوید استفاده از این عطر به شما اعتماد به نفس و غرور خاصی می ده و حس می کنید هرکاری برای شما شدنی است. این تمام درک من از ترکیب خاص این عطر بود
27 مرداد 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : امیرمحمد عبدالهی فر باران

خیلی‌ها فکر می‌کنند آنجل شیر عطر تور کردن زنان فم فتال؛ دخترهای چیتان پیتان؛ افتر پارتی است ولی نه این عطر خیلی خفن‌تر از این کارهای پیش پا افتاده است. این شاهکار کیلیان به درد یک شب پر از مکاشفه می‌خوره شبی که دویست سیصد کیلومتر توی دل شب رانندگی کنی تا برسی به وسط بیایان وقتی باد سردی در حال وزیدن است شروع کنی اون زدن. بعد می‌تونی اون موجود عجیب که از شیشه بیرون اومده است چشم در چشم شوی. لای کامیون‌ها و تریلی‌ها ول می‌خوری و از هر گاهی لبت را گاز می‌گیری. هر از گاهی انتهای جاده در تاریکی گم می‌شود و می‌گویی شد لاست های وی دیوید لینچ. این عطر مشروبی چوبی چند وجهی است استرلیزه و طاعونی عموم مردم فقط از آن بوی پولداری و لوکس بودن می‌گیرند ولی این عطر جنبه‌های پنهانی هم دارد همچون نیمه پنهان ماه. تاریک با فضاهایی به شدت رویاگونه و دهشتناک. شبی اکسپرسیونیستی؛ جاده و تنهایی. از اینکه دیگران سر از نوشت‌هام در بیارن خوشم نمیاد برای همین دوست دارم جوری بنویسم خودم هم چیزی ازش نفهمم. ساعت ده و نیم شب وسط بیابان هم دیدیدم بعد هفت سال خودش بود خفن‌ترین عطرباز خاورمیانه.

[EDITED] 1402/12/12 11:03
11 اسفند 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : رابین هود سر داده در سکوت

عرض ادب و احترام

دوستانی که این عطر مورد پسندشون هست ولی توان خرید ندارن، بهترین جایگزین عطر Sand Desert At Sunset از برند Zara هست.

بیش از ۹۰ درصد تشابه
حجمی دو برابر (۱۰۰ میل)
ارزش خرید بالا نسبت به قیمت و کیفیت روایح
عطار مشترک (آقای Benoist Lapouza)

((( قیمت زیر ۲ میلیون )))

ضمناً عطر Khamrah فقط در شروع (۱۰ الی ۱۵ دقیقه) شبیه این عطر هست و در ادامه عطر کاملاً متفاوتی میشه.

موفق باشید

[EDITED] 1402/04/18 23:44
18 تیر 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : آرامیس بابک نوجوان
درست میفرمایید...زارا این لاین از کاراش جالب از آب درآمده... من یک کار از آثار اقای مراتی کاشانی رو گرفتم خیییلی شیکه
18 تیر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سولماز Mehdi alyari
Magnificent Black عطر خوبیه و با قیمتی که داره ارزش خریدش بالاست.

[EDITED] 1402/04/19 14:35
19 تیر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : محسن دانیال

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
بنظر من انجلز شر شباهت قابل توجهی به برکورت فرح (farah) داره اما بنسب باکیفیت تر و بالانس تر.
یه رایحه ی چوبی بوزی/صمغی خاص که تو درای داون بوی شهد مانندی رو تقلید میکنه، مثل شهد خرما یا کشمشِ رسیده(مویز). دارچین هم خیلی مشهود بود برام خصوصا تو شروع کار. در کل عطر خوش ساخت و موز‌ونی هست اما همه پسند نیست.
پرفورمنس خیلی خوبی داره و تو روز های سرد سال جلوه ی بهتری خواهد داشت پوشیدنش.
احتمالا انتخاب خودم نباشه اما تحسینش میکنم و ممکنه پیشنهادش بدم :)
09 خرداد 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : سینا نصرتی alireza .xx

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟