Lattafa Perfumes - Khamrah

لطافه خمره

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-79496
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر ادویه ای
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : لطافه
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-79496
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    10
  • نمی پسندم
    12
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    18
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    15
  • رسمی
    6
تعداد رای های ثبت شده : 92
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Lattafa Perfumes Khamrah - لطافه خمره

محصول سال 2022 می باشد و در گروه بویایی معطر ادویه ای که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، دارچین ، جوز ، گل مریم ، پرالین، خرما ، ماهونیال، دانه تونکا ، لوبان ، وانیل ، صمغ درختچه مر، چوب عنبر، چوب آکیگالا اشاره کرد.

برند لطافه
سال عرضه 2022
گروه بویایی معطر ادویه ای
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، دارچین ، جوز
اسانس میانی گل مریم ، پرالین، خرما ، ماهونیال
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، وانیل ، صمغ درختچه مر، چوب عنبر، چوب آکیگالا
نمره کاربران
Khamrah-لطافه خمره
رایحه
7.7
58 رای
ماندگاری
8.5
58 رای
پخش بو
8.1
58 رای
طراحی شیشه
8.7
58 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (39 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
کلون انجلزشیر:
اول از همه بگم که بغیر از بطری شباهتی با انجلز شیر نداره و هیچ جوره در حد و اندازه اون نیست ولی به واسطه قیمت پایینی که داره کار بشدت ارزشمندی رو دریافت میکنید.
نتها:
خمره به شدت شیرینه و نتهای ابتدایی ممکنه ازار دهنده باشند اما درای داون دلپذیری داره که توش به خوبی نتهای گلی و خرمایی رو حس میکنید طوری که اگر روی گردنتون اسپری کرده باشید با وزش باد و استشمام دوباره اون واقعا لذت میبرید و یک نکته دیگه اینکه دارچین با اینکه در نت اولیه ذکر شده اما مدت طولانی حضورش حس میشه.
بازخورد:
مردم ایران اصولا عطرهای شیرین رو دوس ندارن و انتظار بازخورد خیلی مثبت نداشته باشید و به علت شیرینی زیاد فقط در شبهای سرد و محیطهای باز استفاده کنید در این حالت احتمالا بازخورد خوبی بگیرید
عملکرد:
پرفورمنس کار هم خوبه هم ماندگاری بالایی داره و هم سیاژ خوبی در حدود نیم تا یک متر(متناسب با تعداد اسپری های انجام شده)
واسه بلایند بای هم گزینه مطمئنی نیست و قبلش دکانت رو تست کنید.
16 فروردین 1403 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : آیدا Rohaam

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
با سلام
این عطر رو به واسطه نظرات ، تاپ ۳ توی فرگرنتیکا بودن بلایند بای کردم. با اینکه روایح شیرین و خیلی گرم دوست ندارم ولی به دلم نشت.
در پاف اول شیرینی اون دل رو میزنه ولی بعد از ۲۰ دقیقه ترنج از شیرینی کار کم میکنه. بوی وانیل ، خرما ، جوز و پرالین در نت های اول غالب هست ولی کم کم گل مریم و تونکا هم ظاهر میشن. درای دان برام خیلی جالب تر از شروع کار هست.
مثل بقیه کارهای لطافه هر چقدر که میگذره و مَسِریت میشه تفکیک نت ها آشکار تر و پرفورمنس بیشتر میشه.
ترجیح میدم تن پارتنرم باشه تا خودم ولی در هر دو حال لذت بخش هست.
دوستان گفتن برای بلایندبای کردن مناسب نیست که من مخالف هستم. شاید برای اقایون کمی ریسکی باشه ولی برای خانم ها مناسب هست مخصوصا اگه روایح شیرین دوست داشته باشند.
28 اسفند 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mehran ༺Zahra ༻
این نکته رو اشاره کنم که ماندگاری خیلی خوبی داره.
بعد از گذشت ۲۰ روز هنوز بوش روی لباس حس میشه با اینکه ۲ عطر مختلف بعد از اون زدم.
11 فروردین 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
راستش من بقول دوستان بلند بای کردم. بر خلاف میلم خیلی شیرینی آزار دهنده داره بازخورد مثبت هم نگرفتم. یه شب تو یه مهمونی زده بودم خواهر خانومم میگفت بوی پاکستانی ها میاد. بعد از اون گذاشتمش کنار برای همیشه
11 فروردین 1403 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی احمد شجاعی

8
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
با نام آفریدگار روایح
متاسفانه خمره به عنوان کلونی از انجلزشیر معرفی و شناخته شده در حالی که یکی از کمترین درصد شباهت‌ها به انجلزشیر را همین خمره دارد.
دلیل شباهت خمره به انجلزشیر نت‌های ابتدایی کنیاکی و اصطلاحا Boozy بوده که بلافاصله نگاه‌ها را به خود جلب میکند ولی تقریبا میتوان این شباهت را به همینجا خاتمه داد چرا که شیرینی وصف ناپذیری از خمره شاهد هستیم که از شیرینی انجلزشیر، قطعا حضور پررنگ‌تری دارد. علت محبوبیت و پرفروش بودن خمره این است که بیشتر یک کار یونیک الهام گرفته از انجلزشیر است تا یک کار کلون از آن. بر اساس تجربه‌ای که از رایحه انجلزشیر و خمره داشته‌ایم، میتوان گفت که نظر به سعی در ایجاد شباهت بین این دو کاملا غیرقابل بحث بوده ولی الهام گیری از رایحه و DNA قطعا وجود دارد.
در مقام قیاس با توجه به فاصله قیمتی شاید سخن بجایی نباشد ولی حتما سعی کنید قبل از خرید خمره آن را تست کنید. واکنش به روایح شیرین بین پارسیان امری معمول است چرا که بیشتر ما به عطرهای شیرین چندان روی خوشی نشان نمیدهیم.

موفق باشید.
29 آذر 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Naeim Sajjad
برخلاف بای کیلیان ، «خمره» رایحه ی دلپذیری نیست!
شباهت ها در ابتدای نت آوازی به ۸۰ درصد هم میرسد ولیکن در دقایق بعدی با اضافات بی سلیقه و ناموزون ، غیر قابل تحمل و سر درد آور بود.
اگر از باتل بسیار زیبا و رخ دلربای کار بگذریم
این کار سزاوار جانشینی شاهکار خوردنی «آنجلزشیر» حتی در این بازه قیمتی نبود که هیچ‌، چه بسا قابل پیشنهاد هم نبود.
06 اسفند 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سالار كلوچه marjanmohamadi

درود و ادب خدمت همه دوستان عطرافشانی، یه سوال دارم ممنون میشم راهنمایی کنین، عطرهای این برند از لحاظ سلامتی مثل عطرهای شرکتی مثلا ر..و و فر...س برای سلامتی ضرر ندارن؟ و تو برندهای ارزان قیمت چه شرکت هایی مورد تایید هستن؟
25 آذر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی آرش
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای ساداتی بزرگوار برند لطافه و الحمبرا مورد تایید هستند چراکه به تمام کشورهای جهان بصورت قانونی وارد شده و فروخته می‌شوند. شایان ذکر است که تمامی عطرهای جهان باتوجه به ماهیت مواد تشکیل دهنده ی خودشان می‌توانند در طول زمان و استفاده ی ناشایست، به سیستم تنفسی یا پوستی و حتی بویایی هم آسیب وارد کنند اما در عطرهای دارای اعتبار و تاییدیه تولید، این بازه ی زمانی آسیب رسانی شاید زمان زیادی را نسبت به عطرهای فیک و بی اعتبار داشته باشند.... علاوه بر این، برخی انسانها بصورت ژنتیکی نسبت به برخی روایح در عطرها می‌توانند حساسیت داشته باشند که ارتباطی به گران بودن یا ارزان بودن اون عطر ندارد. اما در عطرهای فیک و بی اعتبار، این حساسیت بیشتر ممکن است این انسانها را تشدید کنند.
بهترین ها برای شما و تمامی بزرگواران.....
25 آذر 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : مینو Mehran
درود مجدد از عنایت و محبت شما سپاسگذارم
28 آذر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : derrick TIMELESS

7
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
ازون عطرهایی که هی دوست داری بوش کنی خیلی زیاد شیرین و من چون عاشق عطرهای شیرین و خوراکیم برام جذاب بود اما به نظرم خیلی شیرینیش زنونست و جالب اینکه حتی کسی که عطر شیرین و گرم خیلی باب میلش نیست اسم عطرم پرسید و براش جذاب بود
البته safe buy یا مناسب blind buy نیست چون ممکنه برای عده ای زیادی شیرین یا گرم باشه
از نگاه من مناسب یه خانوم شیک و جذاب برای هوای سرد 🥰
10 آذر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Anahita Kian Nik مهریار

قوی وخوش ساخته و رند مارکته الان
اما خیلی شیرینه !!!!
اگه لطافه تصمیم نمیگرفت تغیر دی ان ای این کارو با شیرینی زیاد انجام بده قطعا انتخاب اولم بود.
لایق این حجم از تعریف و تمجید هست اما اصلا بلایند بای نکنید و تست کنید
صفر و صدیه و خیلی از ما ایرانی ها با بوی خیلی شیرین مشکل داریم و ممکنه این کار پسندمون نشه
20 آبان 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Anahita Kian Nik سعید
اگر از شیرینیش اذیت هستین خمره قهوه رو تست کنید شیرینیش کمتره پخش و ماندگاریش هم بیشتره
05 آذر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پدرام محمدی Mahmod Akrami

چیز جالبی که در نقدهای یوتیوبرهای عطر و حتی نظرات فرگرنتیکا خوندم اینه که عطرهای برندهای عربی ای مثل لطافه نیاز به جا افتادن macerate دارن تا رایحه واقعیشون رو نشون بدن! یعنی اگر بلافاصله بعد از تهیه کردن اون رو اسپری کنید ممکنه رایحه ای تند تر از چیزی که انتظار دارید به مشامتون برسه که حتی آزاردهنده باشه یا بعضی نت ها خودشون رو در ابتدای کار نشون ندن. شدیدا اکثر کسایی که عطرهایی مثل نبراس، خمره، اسد و باقی کارهای معروف رو تهیه کردن پیشنهاد کردن چند داغ اسپری کنید تا اکسیژن راهش رو به مایع درون بطری باز کنه و بگذارید چندهفته تا چندماه بمونه، بعد از این مدت خوشبوتر میشه. ظاهرا این مسریتینگ پروسه ایه که عطرهای دیزاینری یا نیش طی می کنن اما محصولات تولید انبوه تر نه به همین دلیل خریدار خودش این مار رو انجام میده!
اما راجع به خمره تستش نکردم حدس میزنم خیلی شیرین باشه و بعضی به اشتباه اون رو کپی در نظر گرفته شده با انجلز شیر میدونن. این کار بعنوان کپی اون عطر معرفی نشده فقط یک عطر مشروبی دیگه از اون خانواده با تم شرقی تره احتمالا بخاطر ترکیب خرما با روایح دیگه شیرین تر و زنانه تر از انجلز شیر هم هست. در واقع عطر کیسمت انجل از برند الحمبرا بعنوان کپی یا مشابه انجلز شیر معرفی شده.
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Lili.Sahm مجید جوادی
در خصوص نیاز به جا افتادن ، طبق تجربه ایکه از تست چندین محصول لطافه و الحمبرا داشتم ، در اکثر مواقع صادق است ، البته همیشه هم منجر به بهتر شدن رایحه نمی شود ، من این عطر را از روی کنجکاوی اواخر سال 1401 تهیه کردم و ابتدا چندان نپسندیدم (بیشتر به علت همان رایحه شیرین فراگیری که مجالی به سایر نتها نمی دهدو دوستان هم اشاره کردند) ، چند ماه پیش مجدد تست کردم و رایحه بهتر شده بود و عطر بهتر باز میشد وتفکیک نتها بارزتر بود و آن شیرینی مقداری کاهش پیدا کرده بود و حالت بوزی عطر بسیار جذاب تر بونوازی می شد شاید به علت تفکیک بهتر نتها به خصوص روایح ادویه ای ، در تست اولیه رایحه به نظرم خطی آمده بود اما در تست های بعدی پس از گذشت بیش از 6 ماه تغییر نتها هم قابل تشخیص بود ، آن حالت مشروبی ادویه ای چوبی را هم خودم و هم همسرم پسندیدیم . بی دلیل نبوده که در انتخاب عطر سال 2023 توسط کاربران سایت فرگرنتیکا در بین 10 عطر برتر سال انتخاب شده ، به خصوص مقام دوم دربین عطرهای یونی سکس ، البته به نظر من برای پوشش توسط خانم ها به خصوص در فصول سرد مناسب تر است و انتخاب مناسبی برای عطر هر روزه هم نیست . شیشه و جعبه شکیلی هم دارد .
24 اسفند 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : وحید امیر علوانی
کاملا درست میگید. منتها بنا به تجربه من، این فقط منحصر به عطرهای عربی نیست و درباره عطرهای اروپایی هم صادقه مخصوصا عطرهایی که رایحه غالب وانیل دارن. البته منظور از macerate چندبار اسپری کردن و حدود یه ماه زمان دادن هست اما من ناخواسته به تمام عطرهام پنج، شش سال زمان دادم و خوشبختانه درگذر زمان بهتر شدن چه از نظر رایحه چه پخش و موندگاری. کلا عطرهای با وانیل غالب رو من میذارم بمونه تا جایی که رنگ عطر تیره شه. یعنی مثلا اگه موقع خرید، بیرنگی بود که یکم به زرد میزد وقتی انقد میمونه که کهربایی تیره میشه تازه وانیل خودشو کامل نشون میده و خیلی قویتر حس میشه.
اما اینی که گفتم درباره عطرهای مرکباتی صادق نیست. نتهای مرکباتی بعد از مدت زمان زیاد تاحد زیادی از بین میرن و الکلی طور میشن
05 فروردین 1403 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی آرش

5
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
لطافه خمره......شیرینی خفه کننده و دیگر هیییچ ....مگه میشه خلاص شد ازدست این شیرینی اصلا مگه ول کن هست این شیرینی خوفناک ..عزیزان هیچ راه گریزی نیست باید مهلت بدین خودش رهاتون میکنه ..بدون تست این عطر رو خریدمش و چه اشتباهی کردم ......شباهتش به نمونه اصلی یه شوخی هست همین و بس
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : سعید سولماز
جناب جوانشیر متاسفم که تجربه خرید بدی داشتید. و خیلی زیبا فرمودید دقیقا همین هست. کاملا با شما موافقم. اصلا به نظر بنده نباید دنبال کار کپی بود به هیچ وجه آدم رو راضی نمی کنه مگر آدم به دنبال فریب دادن خودش باشد. به قول جناب آرشیتکت این کارهای بی عطار شناسنامه ندارند واقعا. با تشکر
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : سولماز سیدمصطفی موسوی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای جوانشیر بزرگوار از اهدای تجربه ی معطر و ارزشمند شما بر این محفل سپاسگزارم. دوست گرامی من هم عطر لطافه خمره را در آرشیوم دارم و جالبه برعکس فرموده ی شما اصلا برای شامه ی من این عطر خفه کننده یا شیرینی خفه کننده نیست چراکه واقعا هم ماهیت آنچنان شیرینی تند و تیز نداره مثل عطرهای برند MFK (باکارات رژ یا گرند سویر) و ..... حتی روی پوست هم عطر خمره ماندگاری متوسطی داره و بسیار آهسته گستر هست که پراکنش چندان بالایی هم از خودش آشکار نمی‌کنه و روی پارچه ماندگاری خوبی داره که باز هم مثل عطرهای برند MFK دارای ماهیت ماندگاری غلیظ از رایحه نیست.... چندین نفر از دوستان و همکاران خودم که عطر خمره از لطافه را خریداری کردند هم اصلا به خفه کنندگی شیرینی این عطر اشاره نکردند تا بحال .....
شاید شما همیشه عطرهای تلخ را مورد استناد خودتان قرار داده‌اید که با تجربه ی عطر خمره، همچین حسی براتون تداعی شده..... به هر حال باز هم سپاسگزارم از نظرات مفید شما برای این محفل.
بهترین ها برای شما دوست گرامی.....
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : Haddock مهریار
با سلام و ارادت خدمت استاد بزرگوارم جناب اسدی عزیز
کاملا با فرموده شما موافقم و درست هستش ... منتهی مشکلی که وجود داره این است که ایشون هم احتمال خیلی زیاد مثل من شیرینی زیاد مورد پسندشون نیست و اکثرا کارای تلخ استفاده و پسند کردن ... من همین الانم شیرینی خیلی خیلی زیاد تحملش برام سخته واقعا روی تن خودم ... منتهی سعی کردم مشاممو قوی تر کنم و الان خداروشکر با کارای شیرین هم ارتباط گرفتم مثلا یکی از کارا که عاشقشم دیور هوم اینتنس ... به نظر من افرادی که مثل من هستن اصلا نباید سمت کارای خیلی شیرین برن چون این اتفاق می افته و اذیت کننده میشه براشون ... نظر شخصیم اینه که خمره رو تن خانم ها خیلی بیشتر میشینه ولی خب کار یونیسکس جنسیت نداره اما نظر من اینه ... با تشکر از استاد عزیز ببخشید دخالت کردم خواستم تجربه مو بگم شاید به درد دوستان خورد...
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سالمی مهربد
با سلام و ارادت مجدد خدمت شما
و پیرو صحبتام و استادان عزیز ، این کار به هیچ وجه مشابه آنجلز شیز بای کیلیان نیست و کسی هم تا حالا همچین چیزی نگفته ... این کار و کلا کارای لطافه الهام گرفته شده از رایحه بعضی عطر ها هستن نه دقیقا مشابه ... خمره یک عطر مجزا با قابلیت های مجزا هستش نسبت به آنجلز شیر و فقط الهام ریزی گرفته ... شما به امید شباهت به نمونه اورجینال آمجلز شیر خریدید که کاملا اشتباه بوده و بهتر بود یکم بیشتر تحقیق میکردید یا حداقل دکانت تهیه میکردید ... به هر حال ارادت دارم ‌.. شاد و پیروز باشید
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سميرا_ال مهربد
با سلام و عرض ادب خدمت جناب دکتر اسدی عزیز. بنده هم هر وقت عطر خمره رو میپوشم شیرینی و گرمی بیش از اندازش کلافم میکنه. یکی دو بار با یک عطر خنک و تلخ ادغام کردم تا تونستم تحملش کنم به نظر من باید تعداد اسپری را کم کنید تا بتونید تحمل کنید. البته به ذائقه بویایی اشخاص هم مرتبطه بعضی ها بوهای شیرین رو دوست دارند و ازش لذت می‌برند. از جناب اسدی عزیز هم بابت راهنمایی هاشون تشکر میکنم حضورشون غنیمتیست در این جمع سلامت و خوشبو باشید
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Mahmood.R
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای کرمانی بزرگوار از همراهی و عنایت شما کمال سپاس دارم. من در نحوه ی استفاده از عطرها تابحال بیشتر از ۴ پاف استناد نکرده‌ام و شاید بر مبنای همین نحوه ی استفاده، حس خفگی در عطرها برایم پیش نیامده و حتی در عطرهایی مثل باکارات رژ یا ساتین عود یا گرند سویر هم فقط ۴ پاف استناد میکنم و این عطرها هم حس خفگی برایم تداعی نمی‌کنند که البته حس غلیظ بودن این عطرها را حتی با همان ۴ پاف متوجه میشم اما واقعا حالت خفگی عطری واسم تداعی نمیشه..... به نظرم بیشترین لذت از رایحه ی یه عطر حداکثر ۴ تا ۵ پاف اسپری کردن هست برای من و شاید سایر عزیزان با تعداد پاف های بیشتر، لذت بیشتری را تجربه کنند اما برای من فقط همان ۴ پاف، بیشترین لذت را تداعی می‌کند.
انشالله همیشه سلامت و معطر زیست کنید دوست خوبم.
بهترین ها برای شما و تمامی بزرگواران....
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مهربد فاطمه فیضی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای جعفری بزرگوار شما از عطرشناس های این محفل هستید و قطعا نظرات شما به مانند نظرات سایر دوستان و اساتید این محفل، حائز اهمیت بسزایی هست. بله برای برخی شامه ها بصورت ژنتیکی شاید عطرهای ماهیت شیرین حالت خفگی یا شاید حالت تهوع هم ایجاد کنه و برای عطرهای تلخ هم همینطور..... همانطور که خودتان مستحضر هستید خیلی ها از عطر بلک افغان متنفر هستند یا امواج اینترلود، در حالیکه عطر بلک افغان و امواج اینترلود ۵۳ برای من بسیار مورد پسند هستند و لذت میبرم از رایحه ی این عطرها اما چون به تعداد خیلی کم حداکثر ۲ پاف از این عطرها را استناد می‌کنم واسه همین شاید لذت بسیار زیادی را تجربه میکنم.
در حالت کلی من با تعداد بیش از حد پاف عطری مخالفم و همیشه در کمترین تعداد اسپری میکنم که خودم لذت ببرم از رایحه و اگر هم کسی نزدیکم بود برای چند لحظه ماهیت عطر تن‌پوش شده ی منو متوجه بشه، همین برای من لذت بخش هست.
انشالله همواره سلامت و معطر زیست کنید....
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : مهربد فاطمه فیضی
🙏🌹
12 آبان 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
درود خدمت دوستان عزیزم
شاهکاری از برند لطافه
به هیچ وجه بوی عربی نداره و تنها نکته مهم شیرینی بیش از حد کاره که ۲ حالت رو به وجود میاره
۱-باعث میشه که عطر کاملا به سمت یونی بودن حرکت کنه
۲-میتونه باعث سردرد در بعضی از دوستان بشه
یه نکته هم بگم راجب کسانی که این کار رو با انجلزشیر مقایسه میکنن.این کار صرفا باتلش شبیه انجلزشیره و البته در اوپنیگ هم شباهت اندکی به انجلزشیر داره ولی در ادامه اون حالت مشروبی در این کار بسیار کمتره و همینطور شیرینیش بسیار بیشتر از انجلزشیره.به نظرم در درای داون شباهت پیدا میکنه به استرانگر ویت یو و ازارو موست وانتد و برای منی که عاشق عطرای شیرینم یه انتخاب عالی و مقرون به صرفست
07 آبان 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : complihanicated آیدا

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
بعضی روایح برای من ، روی تن خودم قابل تحمل نیستن...
مخصوصا که خیلی شیرین باشه ، مثل همین خمره!
گرم ، شیرین ، خوراکی
در کیفیت این عطر و رایحه به شدت جذاب اون شکی نیست...
منتهی:
من ترجیه میدم این عطر رو روی تن خانومی که کنارم باشه تحمل کنم تا خودم که هر لحظه بوش تو بینیم باشه...
خیلی از عطر ها برای من همین حکم رو داره!
مثل آنجلز شیر بای کیلیان ، مثل باکارات رژ و ... و... و...
که نمیتونم خودم هر لحظه تحملش کنم و شدید دلمو میزنه...
یونیسکس یعنی بدون جنسیت
اما به نظر من سلیقه اینجاس که خب سلیقه ها هم متفاوته
من به شخصه اینجوری ام!
12 مهر 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : مجید جوادی مهریار

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟