GIVENCHY - L'Interdit Eau de Parfum Intense

جیونچی له اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس

زنانه
کد کالا : ATR-43737
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : جیونچی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-43737
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 145
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,300,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    7
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    6
تعداد رای های ثبت شده : 36
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

جیونچی ستاره تازه‌ای در خانواده له‌اینتردیت خلق کرده است! نت اولیه جدیدترین ادیشن این عطر یعنی «له‌اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس» (L'Interdit Eau de Parfum Intense) خنک، تُند و اسپایسی است، ولی از رایحه میوه‌ای گلابی و ترنج در این مدل جدید دیگر استفاده نشده است. نت فلفل سیاه آرام‌آرام ما را به سمت نت آرامش‌بخش گل‌مریم و شکوفه پرتقال می‌کشاند و بعد ما را در فضای رایحه دل‌انگیز و دودی کنجد سیاه بوداده فرومی‌برد. نت پایه این عطر هم آمیزه‌ای است از زمین و خاک و چوب؛‌ خس‌خس و نعناع هندی در کنار وانیل ماداگاسکار واقعا ترکیب موفقی را برای خلق این آمیزه ساخته‌اند و همچنین لایه شرقی و غلیظی را آفریده‌اند که نقش پُررنگی به گل‌ها داده است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند جیونچی
عطار دومنیک روپیون، آن فلیپو، فانی بال
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه فلفل
اسانس میانی شکوفه پرتقال ، گل مریم ، کنجد
اسانس پایه وانیل ، نعناع هندی ، خس خس
نمره کاربران
L'Interdit Eau de Parfum Intense-جیونچی له اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس
رایحه
8.5
4 رای
ماندگاری
8
4 رای
پخش بو
7.5
4 رای
طراحی شیشه
6.5
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیونچی
اخبار برند جیونچی
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
قبل اینکه تستش کنم فک میکردم قراره از این بیشتر از له اینتردیت ادوپرفیوم خوشم بیاد اما وقتی تستش کردم فهمیدم اشتباه میکردم.
تو فاز اولیه رایحه میشه دی ان ای دوست داشتنی له اینتردیت ادوپرفیوم رو حس کرد.همون رایحه وایت فلوراله یکم اسپایسی تو بستری از شیرینی گرم و امبری. اما اینجا فضای کلی یکم تیره تره و تیرگی که تو این فاز داره شبیه تیرگی نت انگورسیاه یا آلو درکنار تونکا هست. تو این مرحله منو یاد منیفستو له پارفیوم(طلاییه) و کلینیک آروماتیکز این بلک انداخت که هردو رو دوس دارم. حدودا نیم ساعت،چهل دقیقه بعد از اسپری کردنش داشتم فک میکردم گزینه لایک رو انتخاب کنم یا لاو رو که همون موقع رایحه وارد فاز دو شد و نظرم رو یهو به دیسلایک تغییر داد.
تو فاز دو که تا آخر عمر عطر برقراره، یه چیز تلخ و تاریک و کمی دودی، کمی خاکی، کمی کثیف خودشو نشون میده که بنظرم مسکولینه و من اصلا ازش خوشم نیومد. شاید این مثلا قراره کنجد باشه.شاید ترکیب فلفل و پچولی و وتیوره.(بااینکه تو نتها نیست اما من یه چیزی شبیه چرم هم حس میکنم). هرچی که هست اصلا نتونستم باهاش کنار بیام.این نت یا آکوردی که باهاش درگیرم تو سیلاژ زیاد، شدید نیست یعنی واسه کسی که مثلا از نیم متری داره عطر رو بو میکنه چندان محسوس نیست اما من عادت دارم خودم مدام از نزدیک محلی که عطر زدم رو بو کنم و درنتیجه باعث میشد نتونم از عطر لذت ببرم. میدونم خیلیا قراره باهام مخالفت کنن اما این عطر بنظر من یونیسکسه. آقایونی که وایت فلورال و یه مقدار شیرینی دوس دارن بنظر من میتونن باهاش ارتباط برقرار کنن.
اگه از نیم ساعت اول این عطر خوشتون اومده و مثل من از درای داونش بدتون اومده توصیه میکنم اینا رو تست کنید:
Manifesto Le Parfum
Clinique Aromatics in Black
نمیگم مشابه هستنا. این دو تا اصلا مریم ندارن. اما حس و حال کلی شون بنظر من شبیه اوپنینگ جیونچی له اینتردیت اینتنسه
ضمنا خیلی مشتاق بودم نت کنجد رو تو این عطر حس کنم اما نتونستم.بجای کنجد یچیزی بشدت شبیه تونکا حس میشد. کنجد تو عطر Givenchy L'ange Noir بنظر من خیلی کنجدتره. هرچند اونم به اون کنجدیتی که انتظار میره نیست
17 اسفند 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سالمی ابراهیم آرمان فر

اخ ازاین عطر
بیخود راجب پخش و‌ماندگاریش اینقد تعریف نشنیده بودم.بنظرم بمبه
منو تا حدودی یاد شنل نویر میندازه،تند و گلیه شاید برای دوستانی ک حساس هستن ازار دهنده باشه
04 شهریور 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : مهدی Maary

امروز برای تست این عطر چون تعریفش زیاد شنیده بودم چنتا گالری خیلی مشهور داخل شیراز رفتم. همگی این عطر رو داشتن متاسفانه بدون تست. گفتم خب مگر عطر بدون تست میشه خرید؟ گفتن باید قبلا جایی تست کنید بعد خرید کنید عطرهای جدید که داخل گالری ها عرضه میشند تست ندارند. متاسفانه نشد تست کنم و حتی یه ذره بو هم از روی جعبه مشخص نبود. یکی از گالری ها بر اساس علاقه ام دوتا عطر بهم داد تست کنم libre le perfume از ysl و si intense از آرمانی البته شیشه مشکی قدیمی نه جدید که تغییرات زیادی کرده. هر دو عطر دوست داشتم. باهم متفاوت بودن اما نهایت کار چیزی بود که دوست داشتم. از دوستان عزیزی که عطرهایی که گفتم تست کردن و این عطر linterdit جیونچی باهم شباهت دارند؟ از لحاظ پخش و ماندگاری کدوم بهتر هست؟ مخصوصا پخش برام در اولویت هست. ممنون
03 تیر 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : عاطفه نظری Ivy

دوستانی که این کارو تست کردین میشه بگید که رایحه شبیه له اینتردیت ۲۰۱۸ هست یا کلاً فرق میکنه؟ من اونو تست کردم دوسش دارم ولی اینو کلاً نمیدونم چجوریه.کامنتارو خوندم فقط میخوام بدونم شبیه هستن یانه
06 مهر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰
Sama جان به نظر من که تفاوت داشتن. له اینتردیت کاملا گلی هست اما در اینتنس اصلا رایحه گلی دریافت نکردم‌ . وقتی دانه های کنجد رو میذاریم بین دندونهامون یک تلخی همراه یک رایحه خاص داره که فقط با امتحان خوردن کنجد میشه درکش کرد. بعد از نتهای اولیه که زود عوض میشن نتهای میانی و پایانی این عطر همون قدر تلخ و کنجدیه‌ :) البته من دو بار تستش کردم و خودم خیلی پسندیدم و در لیست خریدم هست اما به هوای اینکه شبیه نسخه له اینتردیت هست اصلا نخرید حتما تست کنید.
09 مهر 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : Lili.Sahm الهام
فاطمه عزیزم ممنون از پاسخگویی خوبت.خوب شد که گفتی فکر میکردم مثل هم هستن.باید تست کنم حتماً
09 مهر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
به نظر من حدود ٧٠/٨٠ درصد شبیهن
24 آبان 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : لیلامحمدی Sama
ممنون از پاسخگوییت عزیزم🙏🌹
25 آبان 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا یگانه

گفتنی هارو دوستان گفتند اگر لازم باشه مطلبی اضافه کنم اینه که اختلاف خیلی زیادی بین شروع و پایان این عطر وجود داره..شروع کاملا شاد و شنگول پاستیلی و انتهای به شدت جدی و گرفته…بیس نوت اصلا برای من گلی نیست بیشتر چوبی ادویه ای و حتی کمی صمغی ..در نتیجه حالت تند داره نه شیرین و نه تلخ..
سن یک ساعت اول عطر زیر سی سال و سن ساعات بعدی بالای ۴۰ سال😃
14 شهریور 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : Maxxine ع میرزایی

سلام و عرض ادب…
من چهار فلنکر ادوپارفوم، ادوتویلت، اینتنس و روژ از لاین ل’اینتردیت یا ل’اینتقدی تست کردم و میتونم بگم با اختلاف قابل توجهی بالاترین ارزش خرید رو این نسخه یعنی اینتنس داره… بسی خوشبو و شیک ، عملکرد عالی، درخور مجالس و فصول سرد.
وقتی اسپری میشه یه تلفیق بسیار خوشبو و ادامسی داره، انگار نت توت فرنگی اب نباتی هم شبیه سازی میشه… یه ترکیب شیک از اکورد های اب نباتی و ادامسی با گل مریمه برای شامه ی من… هرچقدر که میگذره رایحه گل مریم غالب تر میشه و فضا رسمی تر… اگر رایحه ی باکیفیت اب نباتیِ باربری هِر با لطافت و تمیزیِ مریم نسخه ادوتویلت ل’اینتردیت و با رگه های نامحسوسِ شامپویی و لوکس لیبق ysl که حس دنج و آرومی به فضا میده با هم حسابی هم‌زده بشن، برای من یچیزی تو مایه های این عطر میشن.
پرفورمنس بسیار خوب، ارزش خرید بالا…
عطر با فضای نزدیک: آرمانی my way، مای وی گلی تر هست. ولی بنسبت نسخه edp این نسخه شبیه تره به مای وی.
12 شهریور 1401 پاسخ تشکر
42 تشکر شده توسط : zero مشتی

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
احساس کردم حق مطلب در مورد این عزیز دوست داشتنی ادا نشده!
در ابتدا به خاطر رنگ مشکیش ، انتظار رایحه ی تلخ ازش نداشته باشید. چون رایحه ی درونش نه تلخه و نه شیرین ، نه طبع گرمی دارد و نه خنک مطلق! حاوی رایحه ای تند است که اصلا آزار دهنده نیست.اصلا برای استفاده روزانه توصیه نمی شود. جای پوشیدنش فقط جاهایی مثل مهمانیهای شبانه- باشگاه - کنسرت و جاهایی که ممکنه فعالیت های بدنی زیاد داشته باشید هست. اینقدر ماندگاری و پخش خوبی داره که در کنار رایحه ی خوشش ، امکان نداره بازخورد نگیرید. به محض اسپری کردن بوی خوش گل مریم در کنار شکوفه پرتقال بلند میشه که به خاطر حضور فلفل سیاه ، اسپایسی است. رایحه کنجد اینجا در کنار رایحه ی مریم و فلفل باعث درخشانتر شدن این اثر می شود.
قلب این عطر ، بوی چوب میدهد.در کنارش رایحه ی خاک
دارد و چقدر این دو با هم رایحه ی مریم را دلنشینتر می کند.کم کم وانیل در کنار پچولی ، به رایحه عمق میده. وانیل در اینجا اصلا گرم و خیلی شیرین و اسانسی نیست، کسانی که مثل من به شیرینی پزی علاقه دارند و واسشون اتفاق افتاده که خودشون غلاف قهوه ای وانیل رو بُرش بدن و داخلش را بو کنند ، متوجه میشن که وانیل در این عطر چه بوی طبیعی و قشنگی داره.
در این عطر من بوی چرم را هم به وضوح متوجه میشم ، ولی داخل معرفی نتها نیست.
این روایح در کنار هم اثری زیبا رو خلق کردند که برای من دوست داشتنیه❣
29 تیر 1401 پاسخ تشکر
36 تشکر شده توسط : مشتی Maxxine

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
به شدت توصیه میکنم
24 خرداد 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : مشتی  Someone Out There Saba

چند روز پیشا باشگاه بودم یه خانمی در کنار ما داشت ورزش میکرد و بوی خاصی ازش پخش میشد
خب ماهم که طبق معمول تا چیزی مثل کرم میره تو وجودمون باس ته و توشو در بیاریم
ازش اسمشو پرسیدم و اونم یه جوری تلفظش کرد اصلا نفهمیدم چی گفت. گوشیمو بهش دادم گفتم واسم سرچش کن و این محصول بالا اومد
عزیزان با عرض معذرت من این عطر رو تست نکردم و فقط تجربه م در حد همون حس پخش بوش توی باشگاهه که بعداً فرصت بشه حتما میرم توی فروشگاه و تستش میکنم. واقعا یه کار فوق العاده قوی و شیک هستش
شما حساب کنید تو فضای گرم و عرق آگین باشگاه یه همچین عطر زنانه ای بدون کوچیکترین آزاری چقدر دلچسب و مست کننده بود.
اگر از خانم ها و آقایون با توجه به موجود بودن این عطر تو سایت تجربه ی تستش رو داشته با ما در میون بزاره لطفا
09 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : مشتی نازی جاوید

رایحه گل های سفید کمی ادویه ای وقتی عمیق بو میکشید بوی خاک و زمینش ادمو دیوونه می‌کنه همینش خاصش کرده
15 آبان 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : الهام مشتی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟