TRUSSARDI - Limitless Shopping Via della Spiga

تروساردی لیمیتلس شاپینگ ویا دلا اسپیگا

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43350
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : تروساردی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43350
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 2
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطرهای شمایلی و تک‌جنسیتی رایحه‌های جدید تروساردی را از یکدیگر متمایز می‌کنند: طیفی از عطرها که می‌خواهند جو بی‌نظیر خیابان‌های میلان را مجدد برایمان مرور کنند. لیمیتدلس شاپینگ در عطر ویا دلا اسپیگا با نُت‌های ترنج، سیب و کندوی زنبور عسل آغاز می‌شود و سپس، به‌شکلی یکنواخت به سمت نُت‌های باسلیقهٔ گل رز، گل یاس و ماهونیال سُر می‌خورد. ترکیب اصلی این عطر با قطره‌ای از عسل عطری حس‌برانگیز و شهوت‌انگیز می‌سازد. نُت‌های پایه گل آفتاب پرست، زالزالک و دانه تونکا اثری سهوناپذیر و رسوخ‌پذیر از بوی مشک شرقی را به جا می‌گذارند. بطری شیشه‌ای جلادارش دارای ته‌رنگ‌های بژ پودری و درپوش فلزی طلایی تندیسی است که دقیقاً نسخهٔ مینیاتوری سر «لوریرو» ایتالیایی (گری‌هوند تروساردی) را نشان می‌دهد.

برند تروساردی
عطار کوئنتین بیش، آملی ژاكین
سال عرضه 2020
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، سیب ، کندو
اسانس میانی رز ، یاس، عسل ، ماهونیال
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، گل آفتاب پرست، زالزالک
نمره کاربران
Limitless Shopping Via della Spiga-تروساردی لیمیتلس شاپینگ ویا دلا اسپیگا
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تروساردی
اخبار برند تروساردی
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
ویا دلا اسپیگا… یه خیابون تجاری و پر از فروشگاه، اینبار کجا؟میلان-ایتالیا.
حقیقتش؛ ادامسیه، ولی واقعا بد و اکوارد. بوی تندی شبیه به بوی گشنیز وسط یه بستر میوه ای-جویسی-ادامسی(سیب+یاس) که شک ندارم این بوی شیرین و شارپ ناخوشایند کار اوردوزِ عسله و منم چقدر ازین نت خوشم نمیاد. اگر اون نت ناخوشایند نبود یه عطر پودری-ادامسی نسبتا خوش پوش میبود ولی عسل هم خیلی رایحه اشو تند و سردرد اور کرده و هم تا حد زیادی از لطافتش کاسته و زمخت و خشنش کرده. انگار دلت و گیرنده های بویاییت رو میزنه با تیزی و شیرینیش. بشخصه اصلا نمیپسندمش و پیشنهادش نمیکنم. کیفیت رایحه و عملکردش متوسطه و بنسبت این قیمت و تو سبک ذیل، به وفور کار ارزنده تر پیدا میشه.
باتل های جدید تراسردی( ایتالیایی:تروساردی) هم اصلا دوست ندارم… چیه اخه کله پرنده گذاشتن روش.. واقعا طراحی دارکیه.
16 آذر 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : nazanin Mahdisss
ای گفتی...کاش پرنده بود حداقل...یه جور سگ شکاریه...من هرکدومشو تست میکنم و خوشم نمیاد خوشحال میشم!
16 آذر 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : nazanin آلالیتا
سلام

لوگوی برند تروساردی کله سگ هست و تو کارای قدیمیش کاملا مشخص بود ولی تو طرح جدیدش زیاد مشخص نیست

با احترام
16 آذر 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : nazanin کاوه
سرکار خانم ماری عزیز و مهربان
با ارادت و احترام و عرض سلام
سبکی از مجسمه های فراعنه و مصر باستان است که مکشوفه ست از معابد مردگان و مزارهای سلاطین فراعنه .
منظور نظر ، قدمت ، قدرت ، اسرار ، متافیزیک ، ارواح و رایحه ای از دنیای ناشناخته که مردگان در حال لذت بردن دائم از آن اند بوده ست .
مصریان باستان ، خاصه فراعنه و خدام ایشان بهترین افیون و روایح را در معابد مردگان استفاده میکرده اند و بکارگیری ی برخی روایح بر زندگان ممنوع بوده ست .
مجسمه های مقدس نیز از ارواح و دنیای ایشان محافظت و پاسبانی میکرده اند .
به نوعی برند نشان داده که این رایحه چنان خاص ، عجیب ، غیر تکراری و مقدس است که پاسبانان فراعنه در حال نگهبانی ی ایشان اند و هر کس به داشتن و استفاده از ایشان مجاز نیست و خواص را میطلبد :)
امید که مفید بوده باشد
17 آذر 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : عباس بهرامی nazanin
سلام جناب سخی بزرگوار و خوش سخن...ممنون از حسن توجه و توضیحاتتون. ای کاش تروساردی شما رو به عنوان مشاور برای انتخاب سمبل برند انتخاب میکرد😊نماد انوبیس خدای مرگ که بهش اشاره کردید و کانسپتهایی که میتونست پشتش وجود داشته باشه در ارتباط با عطر خیلی جذاب بود ولی تا جایی که من میدونم levriero سگ شکاری بومی ایتالیاییه و تروساردی هم صرفا این سگ رو به عنوان یک نماد خاص زیستی برای اون منطقه و جغرافیای خاص در نظر گرفته...میخواسته نمادی کمتر شناخته شده مرتبط با ایتالیا باشه... فرم گوش های متفاوت انوبیس با لوریِرو هم مشخص میکنه انوبیس بی ارتباط با این حیوون بوده و مصریان باستان این سگ ایتالیایی رو احتمالا نمیشناختند
17 آذر 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : nazanin حکایت دوست
تازی (Grayhound) برای ما نشان دهنده اتحاد کامل بین سنت، ظرافت، پویایی و روحیه نوآوری است. Greyhound برای گروه Trussardi معنای بسیار مهمی دارد: این لوگو 41 سال پیش (در سال 1973) توسط پدرم معرفی شد، زمانی که او تصمیم گرفت به عنوان یک شرکت ،دستکش، چمدان و کالاهای چرمی ما به یک برند سبک زندگی تبدیل شویم.

اینها صحبت های توماسو تروساردی، مدیرعامل این شرکت و چهره مدرن این برند، در مصاحبه با آنا هیگی برای Camera della Moda است.

اما داستان تروساردی ریشه در گذشته ای دورتر دارد، در سال 1911، با برگامو به عنوان نیروی محرکه شرکت و دانته تروساردی به عنوان راهنمای آن. در ابتدا، شرکت لومبارد به طور انحصاری خود را وقف تولید و توزیع دستکش های لوکس کرد و چنان اعتباری به دست آورد که به زودی به عرضه کننده رسمی خانه سلطنتی انگلیس و به دلایلی کمتر خوش شانس ارتش ایتالیا در طول جنگ جهانی دوم تبدیل شد. . این شرکت تنها در دهه هفتاد خط تولید محصولات چرمی خود را گسترش خواهد داد، زمانی که نیکولا تروساردی جایگزین پدربزرگش در رأس شرکت شود که به دلیل تصادف در حین شکار شکست خورد. نیکولا، به اجبار نیازهای مد روز، مجبور شد چرخش قابل توجهی به کل زنجیره تولید و خلاقانه شرکت بدهد که توزیع کالاهای چرمی و لوازم جانبی پوشاک را انتخاب می کند که همگی با نماد جدیدی که نیکولا به زودی توسعه می دهد متمایز می شود. : تازی این شرکت در سال 1980 اولین عطر خود را به بازار ایتالیا پیشنهاد داد که نام "Trussardi" را به خود اختصاص داد و چند سال بعد توسط "Trussardi Uomo" نامگذاری شد.

در همان سال 1983، این برند اولین خط تولید لباس های آماده زنانه و در سال 1984 اولین مجموعه مردانه را راه اندازی کرد. در سال 1986 اولین مجموعه از شلوارهای جین مد بالا با برند جدید Trussardi Jeans عرضه شد. سال های بعدی برای سال های شرکت است که با پیشرفت بسیار قوی، رشد بسیار زیاد و رونق افتتاح در بزرگترین مراکز مد بین المللی مشخص می شود. با این حال، در میلان، خانه مد مکان های غیر متعارف را به عنوان محیط نمایش های مد خود انتخاب می کند، مانند Piazza Duomo، La Scala، یا ایستگاه مرکزی میلان. در سال 1999، نیکولا تروساردی جانشین پسرش فرانچسکو شد که چند سال بعد به دلیل تصادف رانندگی درگذشت. پس از او خواهران بئاتریس و گایا و مادرش ماریا لوئیزا در ریاست گروه قرار خواهند گرفت.
اعتباری که در طی سالیان به دست آمده، تروساردی را به یکی از نمادهای برتری ایتالیایی در جهان تبدیل کرده است که از نظر لوازم جانبی، لباس، سبک زندگی و پذیرایی (در داخل Teatro alla Scala رستورانی با برند Trussardi وجود دارد) و با هدایت چشم بیدار و همیشه در دگرگونی مستمر خانواده تروساردی، همان نماد برند.
جین تروساردی، نشان دهنده یک تحول مدرن و جوان برای شرکت است، که سبک جین برند را تفسیر می کند و آن را با دنیای مد که می خواهد جرات کند، متحد می کند. مجموعه‌های مرد و زن این نیاز را تفسیر می‌کنند و لوازم جانبی منحصربه‌فردی را با سبکی ضروری، اما مهم‌تر از همه غیرقابل انکار، به لطف تازی و نماد J این برند ارائه می‌کنند.
17 آذر 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : nazanin derrick

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟