تروساردی

تروساردی

محور فعالیت : تجهیزات جانبی
شرکت مادر : آنجلینی بیوتی
کشور : ایتالیا
تروساردی برندی ایتالیایی در زمینه‌ی مد و سبک زندگی است که در سال 2011 صدمین سال تأسیسش را جشن گرفت.
این شرکت که در ابتدا به عنوان کارخانه‌ی تولید دستکش و با مسئولیت دانته تروساردی‌ در سال 1911 تأسیس شد، در کار خود موفق بود و سرانجام به عنوان سازنده‌ی دستکش‌های خاندان سلطنتی انگلیس منصوب شد. با این حال، بزرگترین موفقیت‌های این شرکت پس از آن شکل گرفت که نیکولا، نوه‌ی دانته در سال 1965 اداره‌ی شرکت را به دست گرفت.
سن نیکولا و هوش تجاری او در مورد تحولات اجتماعی دهه‌ی 1960 کمک کرد که این شرکت به عنوان خانه‌ی مد و برند کالاهای لوکس در زمینه‌ی سبک زندگی شهرتی بین‌المللی کسب کند. یکی از مهم‌ترین تغییراتی که به دست نیکولا انجام شد هماهنگ‌سازی آرمی مشخص {برای محصولات}، یعنی همان سگ تازی تروساردی است که زینت‌بخش محصولاتش بوده و در بازار به عنوان شناسه‌ای منحصر به فرد برای این برند عمل می‌کند.
شرکت تروساردی با هدایت نیکولا  تولیدات خود را از دستکش به چمدان، کیف‌دستی‌، لوازم جانبی خانگی و اداری و کت‌های چرمی مدِ روز گسترش داد. این شرکت تعهدش به صنعتگری ظریف ایتالیایی را حفظ کرده و شهرتش به عنوان تولید‌کننده‌ی کالاهای باکیفیت در سراسر جهان پیچیده است. اولین بوتیک تروساردی در میلان در سال 1976 افتتاح شد و همچنان به عنوان فروشگاه اصلی این شرکت کار می‌کند. کالاهای تروساردی به ایالات متحده و کلیه‌ی بازارهای عمده‌ی اروپا صادر می‌شد.
خانه‌ی مد تروساردی در دهه‌ی 1980 با ارائه‌ی لباس‌های مردانه و خط تولیدی برای خانم‌ها حضور خود در صنعت مد را گسترش داد. آن‌ها نمایش‌های مد خود را در سالن‌های تئاتر برگزار می‌کردند و جزء اولین طراحانی بودند که نمایش‌هایشان را برای عموم آزاد کردند. گروه تروساردی با رهبری نیکولا، خطوط تولیدی را با نام‌های جین‌های تروساردی، لوازم خانه‌ي تروساردی، لوازم نوزاد تروساردی، لوازم نوجوانان تروساردی، عینک‌های تروساردی عطرهای تروساردی راه‌اندازی کرد. تروساردی یکی از چندین شرکت ایتالیایی بود که برای بهبود جایگاه برجسته‌ی برچسب «ساخت ایتالیا» تلاش کردند. در دهه‌ی 1990 برند تروساردی به بازارهای آسیایی هم رسید.
مرگ زودهنگام نیکولا تروساردی در سال 1999، بر اثر تصادف رانندگی جلوی موفقیت‌های شرکت را نگرفت. برند تروساردی هنوز هم کسب‌وکاری خانوادگی است که با رهبری بئاتریس تروساردی، یعنی نسل چهارم خانواده اداره می‌شود. با هدایت بئاتریس، این شرکت کار خود را گسترش داده و برندهای تروساردی ۱۹۱۱، ترو تروساردی و تی‌جِی را در بر می‌گیرد.
تروساردی از سال 2005، مجموعه‌ای از عطرها را با همراهی برند سلکتیو بیوتی ارائه می‌دهد. اولین عطر تروساردی، تروساردی زنانه نام داشت که در محفظه‌ای با پوشش چرمی، با طراحی خود نیکولا تروساردی ارائه شد.
تروساردی