تروساردی برندی ایتالیایی در زمینه‌ی مد و سبک زندگی است که در سال 2011 صدمین سال تأسیسش را جشن گرفت.
این شرکت که در ابتدا به عنوان کارخانه‌ی تولید دستکش و با مسئولیت دانته تروساردی‌ در سال 1911 تأسیس شد، در کار خود موفق بود و سرانجام به عنوان سازنده‌ی دستکش‌های خاندان سلطنتی انگلیس منصوب شد. با این حال، بزرگترین موفقیت‌های این شرکت پس از آن شکل گرفت که نیکولا، نوه‌ی دانته در سال 1965 اداره‌ی شرکت را به دست گرفت.
سن نیکولا و هوش تجاری او در مورد تحولات اجتماعی دهه‌ی 1960 کمک کرد که این شرکت به عنوان خانه‌ی مد و برند کالاهای لوکس در زمینه‌ی سبک زندگی شهرتی بین‌المللی کسب کند. یکی از مهم‌ترین تغییراتی که به دست نیکولا انجام شد هماهنگ‌سازی آرمی مشخص {برای محصولات}، یعنی همان سگ تازی تروساردی است که زینت‌بخش محصولاتش بوده و در بازار به عنوان شناسه‌ای منحصر به فرد برای این برند عمل می‌کند.
شرکت تروساردی با هدایت نیکولا  تولیدات خود را از دستکش به چمدان، کیف‌دستی‌، لوازم جانبی خانگی و اداری و کت‌های چرمی مدِ روز گسترش داد. این شرکت تعهدش به صنعتگری ظریف ایتالیایی را حفظ کرده و شهرتش به عنوان تولید‌کننده‌ی کالاهای باکیفیت در سراسر جهان پیچیده است. اولین بوتیک تروساردی در میلان در سال 1976 افتتاح شد و همچنان به عنوان فروشگاه اصلی این شرکت کار می‌کند. کالاهای تروساردی به ایالات متحده و کلیه‌ی بازارهای عمده‌ی اروپا صادر می‌شد.
خانه‌ی مد تروساردی در دهه‌ی 1980 با ارائه‌ی لباس‌های مردانه و خط تولیدی برای خانم‌ها حضور خود در صنعت مد را گسترش داد. آن‌ها نمایش‌های مد خود را در سالن‌های تئاتر برگزار می‌کردند و جزء اولین طراحانی بودند که نمایش‌هایشان را برای عموم آزاد کردند. گروه تروساردی با رهبری نیکولا، خطوط تولیدی را با نام‌های جین‌های تروساردی، لوازم خانه‌ي تروساردی، لوازم نوزاد تروساردی، لوازم نوجوانان تروساردی، عینک‌های تروساردی عطرهای تروساردی راه‌اندازی کرد. تروساردی یکی از چندین شرکت ایتالیایی بود که برای بهبود جایگاه برجسته‌ی برچسب «ساخت ایتالیا» تلاش کردند. در دهه‌ی 1990 برند تروساردی به بازارهای آسیایی هم رسید.
مرگ زودهنگام نیکولا تروساردی در سال 1999، بر اثر تصادف رانندگی جلوی موفقیت‌های شرکت را نگرفت. برند تروساردی هنوز هم کسب‌وکاری خانوادگی است که با رهبری بئاتریس تروساردی، یعنی نسل چهارم خانواده اداره می‌شود. با هدایت بئاتریس، این شرکت کار خود را گسترش داده و برندهای تروساردی ۱۹۱۱، ترو تروساردی و تی‌جِی را در بر می‌گیرد.
تروساردی از سال 2005، مجموعه‌ای از عطرها را با همراهی برند سلکتیو بیوتی ارائه می‌دهد. اولین عطر تروساردی، تروساردی زنانه نام داشت که در محفظه‌ای با پوشش چرمی، با طراحی خود نیکولا تروساردی ارائه شد.

متخصصان و طراحان :

ناتالی لارسن , الکساندرا کوزینسکی , اورلین گیشارد , لوکاس سوزاک , دیوید ایپل , صوفی لابه , آلبرتو موریلاس , آن فلیپو , لویس ترنر , آمندین مری , ناتالی گراسیا ستو , پیر کنستانتین گراس , ورونیک نیبرگ , امیلی (بِویه)کوپرمن

Delicate Rose-تروساردی دلیکیت رز

TRUSSARDI

Delicate Rose

icon زنانه
700,000 تومان 550,000 تومان
My Land-تروساردی  مای لند

TRUSSARDI

My Land

icon مردانه
522,000 تومان
Uomo Trussardi 2011-تروساردی یومو (اومو) 2011

TRUSSARDI

Uomo Trussardi 2011

icon مردانه
550,000 تومان
My Name-تروساردی مای نیم

TRUSSARDI

My Name

icon زنانه
580,000 تومان
Donna Trussardi 2011-تروساردی دونا 2011

TRUSSARDI

Donna Trussardi 2011

icon زنانه
600,000 تومان 487,000 تومان
Trussardi Black Extreme-تروساردی بلک اکستریم

TRUSSARDI

Trussardi Black Extreme

icon مردانه
580,000 تومان
Trussardi Uomo The Red-تروساردی یومو (اومو) د رد

TRUSSARDI

Trussardi Uomo The Red

icon مردانه
585,000 تومان 469,000 تومان
My Scent-تروساردی مای سنت

TRUSSARDI

My Scent

icon زنانه
580,000 تومان
The Black Rose-تروساردی د بلک رز

TRUSSARDI

The Black Rose

icon مردانه - زنانه
550,000 تومان
Riflesso-تروساردی رایفلسو

TRUSSARDI

Riflesso

icon مردانه
0 تومان
Trussardi A Way for men-تروساردی ای وی مردانه

TRUSSARDI

Trussardi A Way for men

icon مردانه
660,000 تومان
Blue Land-تروساردی بلو لند

TRUSSARDI

Blue Land

icon مردانه
493,000 تومان


تایید و ارسال عکس

توجه: شما با ارسال عکس، موافقت خود را با قوانین قرار دادن عکس پروفایل در عطرافشان اعلام می دارید.