BVLGARI - Kobraa

بولگاری کبرا

مردانه
کد کالا : ATR-43316
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی فوژه
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : بولگاری
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43316
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    2
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 10
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

بولگاری له جم کبرا اسرار یشم ماری را تداعی می‌کند؛ سنگ سختی که از نیوزلند آمده است. این سنگ که در جهان باستان به‌عنوان پادزهری برای مارگزیدگی کاربرد داشته، نمادی برای احیای قدرتمند و نیروی زندگی نهفته در طبیعت است.

برند بولگاری
عطار ژاک کاوالیه
سال عرضه 2020
گروه بویایی شرقی فوژه
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه شمعدانی
اسانس میانی صمغ کندر
اسانس پایه عود
نمره کاربران
Kobraa-بولگاری کبرا
رایحه
9
2 رای
ماندگاری
8.5
2 رای
پخش بو
8.5
2 رای
طراحی شیشه
9.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند بولگاری
اخبار برند بولگاری
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
تراوشی زهرآگین در پوست زخم ناسور مردی سرسخت.... که تا عفونتی خطرناک در تحمل است....
تهاجمی سمی در روان مردی مسموم.... که تا عمق تفکر و اعتقاد در آلودگیست....
پادزهری سبز در زهرآبی تلخ تر از زهر.... که تا عمق روان مردان سمی در ترمیم است....
گلستانی سبز در 🔥 خلیل.... که تا عمق ایمان و اعتقاد در پناه است....
............‌‌‌‌‌
از زهری ترین عطرهای مردانگی سمی که حامل زهر و پادزهر است. رایحه‌ای از مردانگی سمی در تفکری مسموم بر ولایت بی قید و شرط که دیکتاتوری تندرویی را بر مخاطبان همراه در پیرامون القا می‌کند. شروعی زهرآگین در بستر تلخ دودی گیاهی که انگار گل شمعدانی را آتش فرا گرفته است و بوی سوختگی گیاهی تداعی می‌شود که در دوبار گردش دومین نمای کوچک ساعت شمار، پادزهری از کندر و عود در حال مذاب تزریق می‌شود که در کمتر از یکبار گردش کامل کوچکترین نمای ساعت شمار اثر ترمیمی داشته و حالت سوزشی بسیار ملایم از اثر سینرژیستی رایحه ی دودی عود تداعی می‌شود. کل رایحه در بستر تند و تیزی و تلخی هست که شاید بر همگان مورد پسند نباشد چراکه قطعا شخصیت ژنتیکی مردانی که این روایح را می‌پسندند، با ماهیت بیولوژیکی این عطر بایستی سازگاری داشته باشند. برخی نت ها را بصورت پنهان هستند چراکه برای شامه هایی که عطرهای بولگاری از لاین له جم را تجربه دارند، رگه هایی از عطرهای بولگاری گیان و حالت کاهش یافته ی تندی عطر بولگاری فالکار را حس خواهند کرد.
رایحه‌ای از مردانگی سمی که همواره در سکوت هستند و منتظر لحظه‌ای برای نیش زدن مخاطبان بی دفاع... رایحه‌ای از مردانگی سمی در تفکری مسموم که جز خودشان بر هیچکس یا هیچ تفکری اعتماد ندارند، هر چند این تفکر سمی باعث آسیب جبران ناپذیر برای مردان سمی باشد... رایحه‌ای از مردانگی سمی که همیشه خود برتر بینی را پیشی گرفته‌اند و در پیرامون هم دوستان شایسته ای ندارند چراکه با رفتار و تفکر مسموم خودشان، همگان از آنها گریزان هستند... رایحه‌ای از مردانگی سمی که حتی در عشق هم رفتار مسموم خواهند داشت، چراکه برای معشوق هم بی آنکه خودشان متوجه شوند، رفتار توهین آمیز و خود بزرگ بین را آشکار خواهند کرد... رایحه‌ای از مردانگی سمی که هرگز در پیرامون برای هیچکس هیچ ارزشی ندارند و این بخاطر تفکر و رفتار مسموم آنهاست.... و شاید برخی از مردانگی سمی این تفکر مسموم را بصورت ژنتیکی در شخصیت رفتاری خودشان نهفته اند.
کیفیتی بسیار مرغوب در شفافیت زهرآگین عطر با ماندگاری یکبار احتمال زنده ماندن از غروب سمی تا طلوع سبز (در لباس) و ۷ ساعت روی پوست با پراکنش بسیار شارپ به مانند انتشار توکسین 🐍 کبری یا مامبای سیاه در شریان خون، برای ساعت اولیه ی تن‌پوش.
سپاس از همراهی بزرگواران......
04 شهریور 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Neroli مهدی کنعانی
سلام جناب اسعدی گرامی

الحق که در تفسیر و توضیح روایح گیرا و جذاب می‌نویسید به شخصه هر بار نقدی از شما میخونم مشتاق تست عطر مذکور میشم سپاس از شما
04 شهریور 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Mehran حسین رفیعی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند از مهر و همدلی شما کمال سپاس دارم. همیشه سعی کردم تا هر عطری را بر مبنای ماهیت شایستگی خاص خودش روایت کنم و خوشحالم که روایت های من برای شما و سایر عزیزان مورد پسند قرار می‌گیرد. برخی عطرها واقعا آنقدر رایحه ی جذابی حداقل در شامه ی من دارند که اگر به شایستگی ماهیت آنها عنایت نداشته باشم، در منزلت اجتماعی این عطرها جفا کردم. برای من اهمیتی ندارد عطر چه برچسب قیمتی داشته باشد یا از چه برندی باشد (به غیر از عطرهای فیک)، برای من فقط ماهیت تأثیرگذاری رایحه ی هر عطر بر روان و احساساتم حائز اهمیت است.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی.....
04 شهریور 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Mahmood.R 🄼🄾🄽🄰
سلام و عرض ادب خدمت استاد محترم ممنون از نوشته های زیبای شما لطفا در صورت امکان سپتر مالاکایت رو با بولگاری کبرا از لحاظ پراکنش و قرابت رایحه و ... مقایسه بفرمایید.
23 آبان 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهدی دُرامامی سالمی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای کنعانی از مهر و همدلی شما کمال سپاس دارم. در خصوص فرموده ی جنابعالی عارضم که الحمبرا سپتر مالاکایت با اینکه ماهیت رایحه تقریبا فرش هست اما ماندگاری خیلی خوب و پراکنش خوبی داره و عطر فاخر بولگاری کبرا نیز ماندگاری خیلی خوب و پراکنش خوبی داره اما خود الحمبرا سپتر مالاکایت برای شامه ی من، به عطر بولگاری مالاکئوس نزدیکتر هست تا کبرا.
دوست گرامی الحمبرا سپتر مالاکایت با این رایحه ی دلنشین و پرفورمنس خوب در باتل بسیار زیبا و خوشرنگ با نگین کریستالی بنفش روشن در رأس باتل و هارد باکس زیبا، واقعا ارزش خرید بالایی دارد بخصوص با این برچسب قیمتی.... خودتان هم قیمت را مشاهده فرمایید در سایتها و با قیمت عطرهای ایرانی مقایسه کنید و همه ی جوانب را در نظر بگیرید، تا خریدی شایسته داشته باشید.
بهترین ها برای شما دوست گرامی......
23 آبان 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مهدی دُرامامی Mehran
سلام و عرض ادب ممنون از توضیحاتتون
24 آبان 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS

9
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
بوی یه کارگاه نجاری که یه پیرمرد داره توش چوب‌های کاملا تازه رو رنده میکنه یا برش میده
همین رایحه رو 5 برابر غلیظتر و البته اسپایسی کنید; لازمه سبزتر و کمی هم دودی بشه من حس میکنم باید خیلی کم هل هم بهش اضافه کنید
همه اینا با هم میشه فضایی که من از این عطر متصورم

رایحه بسیاااار شیک, خاص و جذابی داره
ولی اینکه همه بپسندن, نمیدونم!
05 خرداد 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : سالمی مهدی کنعانی

یادش بخیر وقتی بچه بودیم همراه پدرم میرفتم دریا ماهیگیری و یه مغازه قدیمی بود که نخ های رنگی لباس و ابزار ماهیگیری قلاب و طعمه چوبی مصنوعی میفروخت و منم وقتی همراه پدرم اون مغازع میرفتم گوشم رو میکشید و ازش متنفر بودم . یه رایحه ای اون مغازه داشت که دقیقا همون رو واسم تداعی میکنه . یه رایحه با بوی نخ و صمغ و تمیز و نو رایحه ای که با وسایل صیادی و نخ گره خورده بود نمیدونم شاید اگر مغازه های نخ و لباس فروشی محلی در جنوب بلوچستان امدید این رایحه به مشامتون خورده باشه
29 اسفند 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : مروت شاهو فتحی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟