PERFUMER'S WORKSHOP - Tea Rose

پرفیومرز ورکشاپ تی رز

زنانه
کد کالا : ATR-42451
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : پرفیومرز ورکشاپ
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 1977
کد کالا : ATR-42451
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 15
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
650,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    16
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    8
  • روزانه
    0
  • رسمی
    6
تعداد رای های ثبت شده : 40
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

PERFUMER'S WORKSHOP Tea Rose - پرفیومرز ورکشاپ تی رز

محصولی شیک و جذاب که در سال 1977 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام پرفیومرز ورکشاپ به بازار عرضه شد و در دسته عطر های رایحه های گلی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، کهربا، اقاقیای برزیلی ، رز ، سدر ، چوب صندل سفید ، گل مریم ، گل سوسن اشاره کرد.

نوع عطر ادو تویلت
برند پرفیومرز ورکشاپ
سال عرضه 1977
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، کهربا، اقاقیای برزیلی ، رز ، سدر ، چوب صندل سفید ، گل مریم ، گل سوسن
نمره کاربران
Tea Rose-پرفیومرز ورکشاپ تی رز
رایحه
5.9
16 رای
ماندگاری
8.2
16 رای
پخش بو
8.4
16 رای
طراحی شیشه
5.8
16 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (25 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
علت بازخورد های متعدد منفی ازین عطر رو درک میکنم! سوپر هایپ شدن در دهه ای از عمر ما که انتخابای معدودی برای خوشبو شدن موجود بود! اگر این بو سلیقه کسی هم می بود اونقدر همه جا با اون پخش و ماندگاری عجیب تکرار میشد که واقعا ادم رو دلزده می کرد ، چه برسه به این که سلیقه کسی هم نباشه! این رو اضافه کنید به زمانی که مردم برای پوشیدن عطر اموزش ندیده بودند که هر عطر فصلی داره و لباس و استایلی. مورد استفادش ممکنه برای فضای باز باشه و بدرد جای کوچیک نخوره، چند پاف برای یه مهمونی تو اون خونه های کوچیک و شلوغ اونزمان مناسبه؟ و عطر برای کاور بوی بد بدن نیست!! خوب فک کنید توی اوج تابستان و توی خط واحد که تا فیها خالدون جمعیت بصورت mp3 در هم فشرده اند کسی تی رز رو برای کاور بوی بد میزد! کل اتوبوس کابوس تی رز می دیدند اونشب، یا استفاده مکرر در مجالس ختم و عزاداری از تی رز و یا گلاب که یا اور خاطرات تلخ ما بود، با این همه بنظر من عطریه که تکلیفش با خودش و مخاطبش مشخصه، درسته کاملا ساده و خطیه ولی، همون بو، همون پخش و همون ماندگاری و بنظر من بوی قشنگی هم از رز ارائه کرده و اگر اینقدر تکرار نشده بود شاید الان ازش کلی هم تعریف میشد، در دورانی که هر سال از کیفیت و پرفورمنس کار به دلایل خنده دار کم میشه و چند تا ترکیب جواب پس داده کم رمق اسانس های اماده با یه اسم دهن پر کن یا اسم یه سلبریتی به قیمت های فضایی ارائه میشه باید به پرفیومر ورکزشاپ باید گفت حلالت!
البته من با یک دسته از مخالفای این عطر مشکل دارم، اون دسته ای که حتی شاید این بو سلیقشون هم باشه ولی چون این عطر لول مالی اجتماعیشون رو توی چشم جمع فرو نمیکنه و حتی ممکنه لیبل «این شخص خفن و پولدار نیست چون عطر پابلیک و دمده ای زده» بخوره! اگر شما گرلن بلوم او رز رو هم داخل شیشه تی رز بریزی و جلو اونها شیشه رو نشون بدی و اسپری کنی کلی اون بو رو مسخره میکنن !
ببینید دوستان ما خودمون گلستان گل محمدی(همون رز) رو داریم ، به جرات میگم اگر کسی به روایح گلی علاقه داشته باشه جزو با کیفیت ترین روایحه، البته که عصاره گیری ازون دانش و تحربه میخواد و به نوع گل، زمان چیدن،مدت و کیفیت بار گیری و مدت زمان چیدن تا رساندن به کارگاه، دمای تقطیر و ... بستگی داره، و عصاره با کیفیت همین رز از طریق واسطه ها به شرکت های فرانسوی و بقیه کشور هایی که در زمینه عطر حرفی برای گفتن داره با قیمتی اعجاب اور فروخته میشه و با یه شیشه دویست دلاری بر میگرده و ما تازه ازون رایحه تعریف میکنیم!
15 بهمن 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه کامبیز سخی

عرض سلام وادب و احترام خدمت مدیریت و اساتید و دوستان محترم عطر افشان. یادمه دهه شصت پدرم این عطر رو میزد و خود من که اون زمان دبستان میرفتم آرزوم بود یک شیشه از این عطر که اون زمان فکر میکردم خوشبو ترین هست رو داشته باشم. اصلا بوی گلاب نمیداد... ضمن اینکه با احترام به نظر همه دوستان این برای من سواله که مگر بوی گلاب و گل محمدی که از خانواده رز میباشد بده؟ اتفاقا بوییدن گلاب نشاط آوره و حال آدم رو خوب میکنه. الان هم بنده برای مادرم تی رز خریدم و رایحه خیلی خوبی داره و اصلا اذیت کننده نیست. انقدر ازش بد تعریف شده که خود من هم ناخداگاه ازش زده شدم. درسته یک جوان امروزی شاید این عطر رو نپسنده ولی نمیشه گفت عطریست بدبو و اگر شخص مسنی تی رز رو بزنه بگیم بوی بدی میده...
سلامت و شاد و معطر باشید 🌱🌹
09 آبان 1402 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : سالمی مهربانو

ماندگار ترین عطر جهان ، 6 ماه ماندگاری داره ، قشگ بوی شهادت میده
18 خرداد 1400 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : شکیبا Eli aa

9
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
7
طراحی شیشه
الان اینجوری مد شده که وقتی یه نفر یه عطر قدیمی رو به هر دلیلی می کوبه بقیه واسه اینکه بگن ما هم خیلی مُد روز هستیم بجای اینکه راجع به ویژگی هاي اون کار صحبت کنن شروع می کنن به انتقادهای احساسی و تقلیدگونه که اصلا جالب نیست. مثلا اینکه خیلی ها میگن این عطر بوی گلاب میده در صورتی که اینطور نیست. از روایح گلی بسیار خوشبوست، پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی داره و مهمتر اینکه وقتی روی لباس می مونه مخصوصا در فصل گرما مثل خیلی از عطرهای امروزی به یه بوی بد تبدیل نمیشه. به نظر من یه عطر نوستالژی محبوبه که پدرهای ما باهاش خاطره دارن. شاید نسل امروز دیگه این رایحه رو نپسنده اما در مجموع حس خوبی رو منتقل می کنه
17 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : سميرا_ال مهربانو
جناب میرزایی عزیز .
سلام
من خودم هم سنم بالاست هم از مدافعین و طرفداران سرسخت عطرهای نوستالژیک و کلاسیک و باربرشاپی و چرمی قدیمی هستم .ولی با این عطر نه ۳۵ سال پیش نه حالا و فکر کنم نه هیچوقت بتونم کنار بیام.البته عطر سلیقه ای هست .من اگر عطری رو دوست نداشته باشم برای هم رای بودن با جمع هیچوقت بر خلاف عدم علاقه ام اظهار نظری نمیکنم ولی این عطر واقعا سخت پوشه و بازخوردهای منفی که چه عرض کنم بعضا ناسزا در دل و یا زیر زبان از طرف مردم به همراه داره
17 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : کامیار فخر جواد وزیری
سلام و عرض ارادت قربان درست می فرمایید عطر یه مقوله کاملا سلیقه ای هست و شما که می فرمایید از قدیم هم با این عطر رابطه برقرار نکردین از زمره اون دوستانی که بنده عرض کردم خارج هستید. فحوای سخن من این بود که عطرها معمولا دوره خاص خودشون رو دارن و با گذشت زمان ممکنه شامه نسل های جدید اونا رو نپسنده و این دلیلی بر بد بودنشون نیست. شاید خیلی از عطرهایی که ماها الان استفاده می کنیم و خیلی هم باهاشون پز میدیم دو نسل دیگه بچه هامون بگن چه عطر چیپ و مزخرفی بوده که شماها می زدین. و در مورد این عطر من فکر می کنم در دوره خودش اونقدر موفق بوده که طیف وسیعی از افراد ازش استفاده می کردن و الان شاید از خیلی ها بپرسی کاملا باهاش آشنا هستن، چیزی که برای یه عطر یه امتیاز مثبته. و اون بازخوردهای منفی هم که می فرمایید دلایل خاص خودش رو داره که اصلا ربطی به بوی عطر نداره چون عامه مردم مخصوصا ما ایرانی ها عطر رو با معیارهای دیگه ای می سنجیم و باید قبول کنیم که قدری هم دنباله رو هستیم، اونم نه فقط در مقوله عطر و عطرشناسی.
لحظاتتون عطرآگین
18 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : مهربانو کامیار فخر
اتفاقن چند روز پیش که سفری کاری به قروه داشتم، چون اولین بارم بود میرفتم، سراغ بازارش رو گرفتم. یک بازار سنتی سرپوشیده نبش میدان یافتم. اولین مغازه ش لوازم بهداشتی آرایشی قدیمی بود که چند شیشه تی رز جلوی شیشه ش چیده بود.
بقول شما عطر بشدت سلیقه ایه، اما توی مقوله عطرای قدیمی چون کلی خاطره بد و خوب هم قاطیش میشه و احساسمون رو شکل میده، این تضاد نظرات خیلی خیلی طیفش وسیعتره، یعنی ممکنه آدمی که از یک عطر قدیمی خوشش بیاد یا برعکس، اگر الان اولین تست رو ازش داشته باشه کاملن نظرش چیز دیگه ای باشه.
من هم بوهای قدیمی رو بعضیاشو واقعن دوست دارم، و هنوزم استفاده میکنم، مثل کافه کافه یا دووشن از گابریلا ساباتینی، اما این برام بقول یزدیها هیچوقت خش نبود.
قدیم یادمه پدرم اینو داشتن، و یک ادکلن دیگه هم دوست کردستانیش براش آورده بود به اسم محبوبتی، که این دوتا رو مدام استفاده میکردن، اونم در حد دوش گرفتن. تازه پدرم چنان با افتخار میگفت تیروووس!! من واقعن فکر میکردم اسمش تیرووسه نه تی رز!! اینجا که دیدم زنانه س شاخم درومد!
قدیمیها در دقت به جزییات واقعن ستودنی بودن!! هر ادکلنی شیشه ش گل گلی بود مثل مگنولیا، میشد زنانه، و شیشه های ساده و زمخت میشد مردانه!
18 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : شکیبا مهربانو
ادکلن محبوبتی! چه خاطراتی! . شیشه زرد با سر سیاه و عکس چشمان یک زن عرب.
محبوبتی هم رز غلیظی داشت اما رز ایرانی نبود. زن و مرد هم استفاده میکردن. عجب پخش بویی هم داشت. حیف که دیگه نیستش.
18 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : کامیار فخر nazanin
همینطوره، پدرهای ما واقعا خاطره های خوبی با بعضی عطرها من جمله همین کار دارن. به نظرم باید به عطرها و سلیقه آدم‌های هم نسلشون احترام بذاریم. جدا از بحث رایحه که سلیقه ای هست، از وجه ماندگاری و پخش بو عطر بسیار با کیفیتی هست که هنوز هم علیرغم تلاش کشورهای عربی که سعی کردن این کار رو کپی کنن، با اینکه کار قدیمی و به نظر ساده ای هست اما تولیداتشون از نظر شباهت به این کار به هیچ وجه موفق نبوده
18 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : کامیار فخر Sahardanesh
منم دقیییقا شاخ که هیچی ، شاخ فلزی درآوردم وقتی فهمیدم عطر زنانه هست و تا قبل خوندن نظرات فکر میکردم بقول شما (تیروس) قدیمی ورژن مردانه اینه 😬 تا متوجه شدم نه واقعا زنانه هست و همونه دقیقا 😅
21 بهمن 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک derrick

درود بر دوستان عطر افشانی. دوستان بهترین راه تهیه عطر تی روز اصل از فروشگاه ها و سایت های معتبر است که بهترینش همین سایت بسیار خوب و معتبر عطر افشان هست. یکی از مهمترین ویژگی نشانه های اصل بودن عطر تی رز هولوگرام روی سلفون آن است که وقتی از سلفون جدا میشه دیگه چسبناک نیست و هرگز سر جاش نمیچسبه و از قدیم به همین حالت بوده. البته تی رز های قدیمی رنگ فسفری تری داشتند. تی رز عطریست با محوریت رز ناب و خالص همراه با رایحه ترنج، کهربا، گل مریم، گل سوسن و دیگر اسانس ها. هر جند که خوب یا بد بودن یک عطر به قیمتش نیست اما فراموش نکنیم که تی رز فقط ۲۸ میلش ۵۹۰ هزار تومنه... پس نمیتونه عطر بی ارزشی باشه.

[EDITED] 1402/11/06 14:44
05 بهمن 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Perfumex

7
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
بعد از بو کردن این عطر یادی از خاطرات و عکس های قدیمی آلبوم عکسها کردم،چه زود می‌گذرد این عمر و همانطور که خداوند گفت این دنیا جز بازی و سرگرمی نیست،انگار همین دیروز بود بچه بودیم،از آن روز ها بیست سال گذشت.
به این فکر می‌کنم آیا در پیری هم همین حس را خواهم داشت؟
از نظر من برخلاف نظرات دوستان،تی رز یکی از زیباترین رایحه هاست با پخش و ماندگاری افسانه ای
نمیدانم چرا انقدر نظر منفی زیر این عطر نوشته شده؟
باورتان نمی‌شود یک نفر وقتی از این عطر زده بودم و بویش به دماغش خورد،بسیار گریه کرد!
علت را که پرسیدم گفت آن روز های خوب قدیم و عمر رفته دیگر بر نمی‌گردد.
این جمله مرا به فکر فرو برد.
قدر این روز ها را باید بدانیم شاید تکرار نشوند.
27 مهر 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : شکیبا مهربانو

بالای ۹۹ درصد تنفر ایرانی ها از بوی نت گل رز تو ترکیبات عطر . وجود همین لعنتیه😂😂😂
بهترین عطر رزی دنیا رو برای ی آدم معمولی تست کنی آخرش میگه بوی تی رز و عطر مشهدی میده😂
06 مهر 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : شکیبا نیلا ی

سلام و عرض ادب
ضمن احترام به دوستداران این عطر
فقط می توانم بگم اوه اوه این عطر هنوز هست !!:((
ای وای من اصلا نمیتونم سمت کسی بروم که این عطر را پوشیده .
البته گاردی که ایرانی ها در مقابل این عطر دارند به خاطر بوی گلاب و عطر مشهدی هست (دقیقا ورژن خارجی عطر مشهدی)

[EDITED] 1401/05/06 07:38
05 مرداد 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : اشکان حدام ّFatemeh_Akbarpour

چن ماه پیش ی مهمونی دعوت بودیم تا نشستم ی خانم میانسال از اقوام که خانم شیک پوش لول بالاییم هست فقط بدیش اینه زیادی سرش به کار دیگران،سریع گفت تی رز زدی،منم که تی رز فقط در حد اسم میشناختم با ی حالت اخم گفتم خیر فلور نارکوتیک زدم و سریع هجی کردم ف ل و...بازم ول کن ماجرا نبود ی دور میزد میگفت بو تیرز میاد از قضا چن روز پیش اصل این عطر تست کردم دیدم واقعا بیراه نگفته چه شباهت بالایی بینشون هست شاید ۸۰درصد،اینو گفتم که واقعا تی رز دست کم نگیرید و واسه ی بارم شده اصلشو تست کنید من که رفت جز عطر محبوبم🥰
24 آذر 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : کامیار فخر سالمی

به نظر من بوی فوق العاده ای داره و آرامش بخش. هرچند قدیمی شده ولی هرگز از مد نیفتاده و طرفدار سرسخت خودشو داره. نکته دیگه اینکه مادرم میگرن داره و به بوی عطر حساسیت زیادی داره ولی اصلا با این عطر مشکلی که نداره هیچ. اتفاقا میگه برای سردردش هم خوبه
10 دی 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : ع میرزایی اشکان حدام

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟