House Of Sillage - Dignified

هاوس آف سیلیج دیگنیفاید

مردانه
کد کالا : ATR-42199
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : هاوس آف سیلیج
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-42199
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 335
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
16,800,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    17
  • نمی پسندم
    8
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    12
  • روزانه
    0
  • رسمی
    10
تعداد رای های ثبت شده : 66
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر «دیگنیفاید» برای مردانی خلق شده است که واقعا رشک‌برانگیز و ستایش‌برانگیز هستند. آمیزه جذاب و گیرای این عطر از رایحه چوب عود و رگه‌هایی خاص از جنس رایحه دودی خس‌خس استفاده می‌کند. بنابراین با عطری حقیقتا منحصربه‌فرد برای طبقه‌ای جدید از مردان رویارو هستیم که در زندگی‌شان برای عظمت و شکوه اهمیت زیادی قائل هستند. عطر «دیگنیفاید» تعادلی بی‌نقص و ناب از جنس مردانگی غنی و سرشار دارد که به‌واسطه رایحه‌های ادویه‌ای زعفران و گل میخک به کیفیتی دست‌نایافتنی و خاص می‌رسد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند هاوس آف سیلیج
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه خس خس ، ادویه گل میخک ، عود، زعفران
نمره کاربران
Dignified-هاوس آف سیلیج دیگنیفاید
رایحه
8.9
24 رای
ماندگاری
9.1
24 رای
پخش بو
8.8
24 رای
طراحی شیشه
8.6
24 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (20 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
به به بالاخره چشممون به جمال سلطان دیگنیفاید روشن شد.
فکر کنم قبل از این گرونی ها تو یه پیشنهاد ویژه پکیجه غیره لوکسشو که تو همین عکس هست رو 870 تومن خریدم .حدوده 2.5 سال پیش.
بادیدن قیمتش الان برق از سرم پرید.تو کیفیت و خاص و لوکس بودنه رایحش هیچ شکی نیست ولی با این قیمت اشکه آدم در میاد.
کاری قوی و نسبتا گرم که به نظرم طراحش سعی کرده یه کاره ترش و تلخ مثله شاهکاره گزا شون بزرگ یعنی x از کلایو کریستین رو تداعی کنه.میتونین واسه تداعی کردن رایحش یه مرده جوان با سیمای جذاب مردانه و قده بلند،با کت و شلواره سرمه ای رنگ و پیرهن سفید با دکمه های باز رو در نظر بگیرید .فکر کنم با این قیمت باید یه تجدیده نظری در استفاده کردنش بکنم :)
13 اسفند 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : C.L.O.N.E.R نوید ابوطالبی جهرمی
ترش؟ آقا ترش نیستا
من یکی از عطراییه که مدام میزنم اما اصلا این توصیف شما از این عطر غلطه به کل ، حتی اون یقه بازم هیج جا دنیا لوکس نیست
17 اسفند 1397 پاسخ تشکر

بادرود فراوان جناب شوشتری گرامی
میتونید تشریح کاملتری از این پرفیوم داشته باشید
سپاسگزارم
13 اسفند 1397 پاسخ تشکر
سلام به محمد عزیز:
محمد جان رایحه اولیه کار بسیار تلخ و عمیقه که بیس اصلیش رو روایح چوبی عودی خاصی تشکیل میده. اما تصورت از عود ، عودشاگیای مارلی یا عود وود تامفورد نباشه.عودی بسیار شیک و مدرن که ترکیب شدنش با زعفران و میخک یه گزندگی و ترشی عجیبی رو به کار میده.بالانس روایح بسیار بالاست .رایحه خیلی پیچیده و شلوغ نیست ولی خیلی خوب کاره خودشو انجام میده بسیار بسیار تاثیر گذار و پرقدرته و مثله اسمش با عظمته.
14 اسفند 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سجاد نامداری

یکی از بهترین و شیک ترین عطر هایی که تا به حال بوییدم و دارم
از هر نظر کامل. رایحه جذاب و شیک. پخش و ماندگاری عالی و البته قیمت بالا. عطریه که کاملا خاصه و بین هزار تا عطر به راحتی آدم رو میگیره و به یاد میمونه. به ندرت عطری در این سطح دیدم. مناسب موقعیت های رسمی برای یه مرد با وقار!
13 اسفند 1397 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : amir مهدی
در پاسخ به نظر آقای شوشتری ؛ من ترشی ازش حس نکردم. کاملا گرم و تلخ و چوبی. نه به معنای چوب مثل عطرهای دسکوارد بلکه خانواده چوب . و از همه مهمتر و بیشتر من عطر میخک رو حس میکنم. بسیار بسیار لوکس و مردانه و با صلابت هست.ضمن اینکه جایگزین این عطر میتونه پویور بنگال بریکورت باشه با قیمت کمتر .
14 اسفند 1397 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مهدی کورش

سلام ایکاروس دوست و برادر عزیزم
با خوشحالی زایدالوصف از دیدن دوباره ت در خانه ی خودت ، خواستم نظرت رو راجع به این عطر و برند با ما دوستدارانت به اشتراک بذاری.
پیشاپیش فدای لطف و صفا و سخاوتت...
16 تیر 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ssh نوید ابوطالبی جهرمی
جناب کبیری عزیز سلام و ابراز دلتنگی برادر

خب این از اون کارهایی بود که از قضا بین ایرانی ها هایپ شد. بین کسانی که عطر تیره و تلخ رو اصطلاحا با کلاس و مردانه توصیف میکنن. این خاطره ی جمعی ایرانی ها و تصویر مردی درکت و شلوار بهمراه عینک افتابی و بوی تلخ کماکان براشون نوشتالژی و وقار و اشراف زادگی هست سخت تغییر میکنه و شاید اگر میدونستن دیکاپریو با همه ی متانتش عطر فلاوری میزنه کمی از این طمطراق مردانه کاسته میشد. رو این حساب دو جین عطر هستن که به نوستالژی وابسته هستن و این نوستالژی فقط با دهه های شصت و قبل از اون هست و اگر مثلا انک نواغ لالیک رو برای یک دهه هشتادی پلی کنی سرسام میگیره از رایحه ش چرا که او اسیر نوستالژس تلخی و مردانگی نیست.

عطر نافذیه جدا. با دوجین ترکیب بی کیفیت یک پازل به ظاهر با کیفیت ابداع کرده ازش. عطر جهان سومی هاست. مردمی اسیر در ولع ِ دست یافتن به نوستالژی ها. ارضای هوس ِ نشستن ِ پشت فرمان شاسی بلند چون ارتفاع اونها رو بیشتر میکنه چرا که در ناخوداگاه جمعی مردم ما ارتفاع بخش از کیفیت ِ اشراف زادگیه. مثل زندگی در طبقات بالا. زندگی در کوهپایه, مسافرت با هواپیما.. ظاهر ِ ارتفاع کماکان ابژه ی ما جهان سومی هاست. چرا که خط کش و معیار خوبی از برتری نداریم. یا بهتره بگم چون مکررا دنبال برتری هستیم و در رقابت شکل میگیریم و دیوانه ی برتر شدن هستیم. بگذریم.
ارزش خرید نداره. بوش واقعا جذابه. دوست داشتنیه حتی تا حدی. ولی این تیپ روایح رو باید بپذیریم که خیلی بازی رو ادامه دادن. فیلم اینها با مرگ انک نواغ تموم شد . خصوصا که این عطر خیلی بر اصول گذشتگان خودش خطوط پر رنگ میکشه. چوب رو داغ و سخت نشون میده و عود رو خراش دار و محکم غیر قابل نفوذ.
من نیستم دیگه این روایح رو. حتی فرار هم میکنم ازشون. ترجیح میدم تاریکی و تلخی عطرها در.جهت ایجاد کاراکتر صرفا پولدار نباشه و کمی عقل قاطیش باشه.
16 تیر 1398 پاسخ تشکر
39 تشکر شده توسط : پارسا نیا سعید

لطفا سمپل این محصول رو موجود کنید .سپاس
24 مرداد 1398 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام و احترام
بررسی می کنیم

درست دیدم شش ملیون!!! اجازه بدین دوباره نگاه کنیم .نه درسته ۶ ملیون تومن....نمی دونم خوشحال باشم که دارمش یا گریه کنم...
02 مرداد 1399 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : سعید آماتور 2
خرید عطرهایی که تا چند ماه پیش امکان پذیر بود کم کم داره به رویا تبدیل میشه متاسفانه... زرجوف ها افسانه شد . اونتوس افسانه شد. ۱۰ میلیون اونتوس!!! دیگه این کاری که شما میفرمایین دیگه هیچ...
03 مرداد 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Hamed Ghazavi سام اسدي
من مفیستو جنتلیمو رو 2.8 خریدم. دو هفته بعد از خریدم شد 5 تومن :))))
03 مرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی معین هاشمی
متاسفانه درست دیدین،نوسانات بازار ارز وممنوع شدن واردات عطر باعث شده شاهده قیمتای عجیب وغریب باشیم.
03 مرداد 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : معین هاشمی حسین .ب
سلام آقای امیر علی,
این ممنوع شدن واردات عطر جریانش چیه؟ از یه طرف دیگم می گن کانتینر کانتینر تو بندر عباس دپو شده اجازه ترخیص نمی دن!!
03 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
دقیقا درست میفرمایید ...
و اتفاق بدتر اینه که با ممنوعیت واردات عطر خیلی از عطر ها رو دیگه حتی نمیتونیم ببینیم چه برسه به اینکه بخریم .
03 مرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : 2mo معین هاشمی
گویا هزینه هاییم داریم ( دلاری) که واجب شده ارز دارو قطع بشه ، چه برسه به عطر که اون سناتورهای کراواتی ادکلن زده استفاده میکنن ! مگه به امید قرارداد فلان ساله با متحدمان منتظر باشیم برامون ادکلنای نیش و درجه یک بدون یک مولکول مضر در عین منحصر بفرد بودنشون بفرستن ، فک کنم ادکلنایی با بوی ناب حیوانی در انتظارمونه :))
03 مرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Bane گلی
خانوم گلی باسلام،همونطور که خودتون گفتین یک دلیلش روگفتن کانتیرهای زیادی دپو شده وبنابه دلایل نامشخص اجازه ترخیص داده نشده که این برای لوازم ارایشی که تاریخ مصرف مشخصی دارن به هیچ وجه عقلانی نیست ودلیل دیگه هم گفتن حمایت ازکالای داخلی،دراین بین یکی ازحرفه ای های عطربازکشورمون(آقای کیوان مشهدی) که بابعضی برندا وعطارها ی خارجی درارتباط هستن درپیجشون اشاره کردن که بین این خبرای بد ممنوع شدن واردات عطرولوازم ارایشی یه خبرخوب داره وفرمودن باتست عطرای یک عطاره ایرانی به اسم محمدرضاکاظمیان خیلی امیدوارشدن و فرمودن امیدداره این عطاره کشورمون کارای خوبی رو درآینده وارده بازارکنه ومن به شخصه همیشه آرزو داشتم این اتفاق بیفته وشاهده این نباشیم عطرای ایرانی کپی درجه چندم از عطرای پرفروش خارجی باشه.
05 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سام اسدي گلی
پاسخ به امیر علی، ایشون نیومده خودشو در حد و اندازه های بزرگان عطر همچون آلبرتو موریلاز، برتراند دوشافو، املی بورژووا و... میبینه!!!! قیمت عطراش برای پنجاه میل بین ۲ تا ۳ میلیون هستش!!! بدون تست میگم نهایت قیمت عطراش باید بین ۴۰۰تا ۵۰۰ باشه، تازه ا ارفاق میگم ۴۰۰-۵۰۰, تومن، وقتی من میتونم با ۳ میلیون یه عطر نامبر وان خریداری کنم چرا باید پولمو بدم به عطر یه عطار گمنام!!
06 مرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Amir Mohammad ف . کا
هرجا پای انحصار باز شد ، شیادا اومدن وسط
06 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Puppet
جناب سعید من عطراش تست نداشتم ولی بااستنادبه پست جناب کیوان مشهدی که از حرفه های عطربازی هستن که بعضی برنداوعطارهای معروف سمپل عطرایی که هنوز به بازارندادن برای ایشون میفرستن درپیجشون فرمودن باتست عطرای این عطاره کشورمون بسیار امیدوار شده وکارای قابل قبولی بودن ،وتا عطری تست نکردیم نمیشه قاطعانه گفت خیر ارزشش نداره الان عطرای بی کیفیت آرماف تامرزیک میلیون فی خوردن.
06 مرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : حامد Bane
اقای امیرعلی سلام،
در اینکه آقای کاظمیان انسان بسیار باشخصیتی هستن هیچ شکی نیست.اما آقایی که گفتین از عطراش تعریف کردنو خیلیامون میدونیم از خیلی عطرای هم تعریف کردن ک سزاوار نگاه چپ هم نبودن.و اینکه فکر نمیکنم برندی براشون قبل لانچ براشون سمپل بفرسته تا جایی که میدونم چند تا فروشنده ایرانی براشون میفرستن
06 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ف . کا حسین .ب
من نمیدونم چه فرقی میکنه عطار یک عطر ایرانی باشه یا نه. محصول خوب بهرحال جای خودشو تو بازار پیدا میکنه. من نه این آقای کاظمیان رو میشناسم نه جناب مشهدی رو. ولی مصاحبه ای که از ایشون خوندم خیلی ناامید کننده بود و انصافا هیچ نکته ای که منو به تست عطرهاش ترغیب کنه توش ندیدم.
ایشون یه آدم علاقمنده که یه دوره کوتاه در گراس دوره عطرسازی دیده که تازه اینطور که معلومه همونجا هم شاگرد خوبی نبوده چون بقول خودش وقتی استاد ازشون خواسته برای تمرین یک کولن با نوت لیمو بسازن زیر بارش نرفته و چون از لیمو خوشش نمیومده ازش تو ترکیب کولن استفاده نکرده!
این مدل عطار شدن بیشتر شبیه یه بازیه تا کار حرفه ای و با این فرمول هرکسی با یه دوره یه ماهه میتونه عطار بشه! اینو مقایسه کنید با کاری که برند آمواج با هدایت کریستوفر چنگ کرده. یا توی ایندی نیشها کاری که آدام راشن تو آریج ل دور، مانوئل کراس تو روژ پرفیومری و پرین لمروس تو پرین پارفیومز انجام دادن. مثلا راشن آدامز از استخراج و تولید اسانس مشک و عود کارش رو شروع کرده و سالها تو این زمینه کار کرده تا کم کم بتونه عطرهای برند خودش رو طراحی و ارائه کنه. نتیجه اینه تقریبا همیشه همه عطرهاش بلافاصله بعد از ارائه sold out میشن. هر وقت برند ایرانی با چنین پشتوانه ای از علم و تجربه ظهور کرد منم با علاقه عطرهاشونو میخرم ولی تا الان که چنین چیزی ندیدم.
08 مرداد 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Majidreza kazemi Kambiz
کاری با عطار ایرانی یا غیر ایرانی ندارم. ولی امیدوارم صنعت عطرمون هم مثل خودروسازیمون که داره بروزترین و پیشرفته ترین ابرخودروهارو به اروپا و آمریکای ملعون صادر میکنه رشد کنه.(یکم تب دارم فکر کنم)
08 مرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi Kambiz
درود دوستان . راجب عطار و این موارد بحثش پیش اومد باید بگم داخل هر کشوری (مخصوصا ایران) یک سری عطرها بسیار محبوب شناخته میشن و یکسری هم ناشناخته میمونن. بلایی که سر اونتوس توی ایران اومد بعید میدونم توی همه کشورها به این شدت باشه. حداقل طبق دیده ها و فیلم های استریت یوتیوب میبینم که حتی خیلی ها اونتوس به گوششون نخورده ولی اینجا بچه های 10 ساله هم اونتوس اونتوس میکنن. همینطور خیلی از برندها داخل ایران هنوز درصد کمی میشناسند که چه شاهکار هایی هستند و فکرم نکنم حالا حالاها بفهمن. اگر عطار بحثش پیش بیاد بنده هفته پیش یک کاری از برند لوتوس دیدم که ظاهرا ایرانی هست و عطارش البرتو موریاس هستش. یکی از بزرگترین و فاخر ترین عطارهای دنیا. ولی اون کار محبوبیتی پیدا نکرده و حالا در اولین فرصت که تستش کردم نظرمو راجبش میگم ولی اصل مطلب این بود البرتو موریاسم عطار یک کار ایرانی بود و اون کار گمنام موند. (البته هنوز هم دعا میکنم که اشتباه باشه و اون برند لوتوس ایرانی نباشه!!)
یا درمورد برند مارلی که در ایران قیمت خوبی نسبتا برخوردار هستند ولی در خارج به عنوان کارهای سوپر اکسپنسیو شناخته میشن و محبوبیت خیلی زیادیم داخل ایران دارند. هرموقع که تونستیم بازاری بدون بازی رو در عطر داشته باشیم اون موقع میشه امیدوار بود به حرف هاشون.
08 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
با سلام
خریدم
مفتش گرونه
22 دی 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : اسنودن jalal
با سلام
وقتی پست برام آورد با همسرم که بو کردیمش خوشمون نیومد دادمش پسرم
تو ذهنم تا یه هفته تحلیلش کردم دوباره از پسرم پس گرفتم
باید اعتراف کنم عطری بینهایت لاکچری که پرفورمنس عالی داره،
از مشاور عطر افشان متشکرم که اینو بهم پیشنهاد داد
لیست عطرهامو واسش فرستادم و پیشنهاد برای خرید بعدیم این بود
02 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی
دوستان عزیز رایحه باز سلام
واردات عطر ممنوع نشده. فقط قبلا به واردکنندگان ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی میدادند و از چند ماه پیش بقولی سوبسید حذف و ارز نیمایی و متعاقبا حذف و ارز آزاد اختصاص یافت که تاثیر زیادی روی قیمتها داشت. و متاسفانه وبدون شک داستان ادامه دارد !
شادوخوشبو باشید ( اگر دیگه بشه ! )
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : عباس بهرامی هاشم پور

6
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
صادقانه بگم ... اولین تجربه منو یاد لالیک انکر نویر(مشکی) انداخت البته این سنگین تر بود، گفتم شاید من اینجوری احساس کردم توی فرگرنتیکا هم خیلیها همین نظر رو داشتن، طرفدار همچین رایحه ای با این قیمت نیستم بشخصه، توی کارهای گیاهی ابسینت نوسوماتو بسیار بهتر و متفاوت تره!!!
25 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : هاشم پور

6
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
در ادامه نظر قبلی ... بعد از نت اولیه و از نیم ساعت به بعد یه کاملا بهتر که با شاگیا شباهتایی داره!!! مشکل این عطر فقط قیمتشه!!!
25 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : هاشم پور

بالاخره رسیدیم به یکی از بحث برانگیز ترین عطرها.....دیگنیفاید از خانه عطر امریکایی هاووس او سیاژ،کاری بر پایه وتیور...با مشابهت هایی بارز با لالیک انکغ نواغ ولی با حدود ۸ برابر قیمت ان!!!! در هرم بویایی این عطر تعداد معدودی نت برای این عطر ذکر شده که البته احتمالا مواد دبگری هم در ان استفاده شده،ولی خب بیس کار خس خس است و بوضوح رابحه جوهر مانند انکغ نواغ هم قابل احساس است،ولی عطار با زرنگی تمام و با افزودن زعفران و میخک تلخی عطر را متعادل کرده و با یک شیرینی فریبنده در واقع مخاطب را گول میزند!!! در مجموع کار همه پسند و خوش پوشی هست ،با همه نوع تیپ ست میشود،البته با تیپ رسمی بهتر.ماندگاری و سیاژ متوسط به بالا و خوبی دارد،منتها عمده ترین مشکل این عطر قیمت کذایی ان هست که با توجه به جنس رایحه و شباهت با لالیک مشکی عملا خریدار (بخصوص خریدار حرفه ای و عطرباز) را دچار تردید میکند....نمیدونم سیاست قیمت گذاری این عطر چجوریه ؟ ولی انصافا با این قیمت ارزش خرید ندارد( حداقل برای خیلیها),یک پکیجینگ شکیل ،شیشه زیبا و با سیستم قفل درب منحصربفرد که در واقع بیشتر هنر مارکتینگ است تا هنر عطر سازی....القصه؛ عطر بدی نیست ولی قیمت اش واقعا نجومی است.اگر محدودیت بودجه ندارید و یا کلکسیونر عطر هستید ،خریداری کنید ،وگرنه گزینه های مشابه با ۱/۶ قیمت شما را راضی نگه میدارند...شاد و سلامت بمانید.
03 اسفند 1399 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : هاشم پور محمدرضاسپهی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟