House Of Sillage - Dignified

هاوس آف سیلیج دیگنیفاید

مردانه
کد کالا : ATR-42199
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : هاوس آف سیلیج
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-42199
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 335
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
16,800,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    17
  • نمی پسندم
    8
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    12
  • روزانه
    0
  • رسمی
    10
تعداد رای های ثبت شده : 66
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر «دیگنیفاید» برای مردانی خلق شده است که واقعا رشک‌برانگیز و ستایش‌برانگیز هستند. آمیزه جذاب و گیرای این عطر از رایحه چوب عود و رگه‌هایی خاص از جنس رایحه دودی خس‌خس استفاده می‌کند. بنابراین با عطری حقیقتا منحصربه‌فرد برای طبقه‌ای جدید از مردان رویارو هستیم که در زندگی‌شان برای عظمت و شکوه اهمیت زیادی قائل هستند. عطر «دیگنیفاید» تعادلی بی‌نقص و ناب از جنس مردانگی غنی و سرشار دارد که به‌واسطه رایحه‌های ادویه‌ای زعفران و گل میخک به کیفیتی دست‌نایافتنی و خاص می‌رسد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند هاوس آف سیلیج
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه خس خس ، ادویه گل میخک ، عود، زعفران
نمره کاربران
Dignified-هاوس آف سیلیج دیگنیفاید
رایحه
8.9
24 رای
ماندگاری
9.1
24 رای
پخش بو
8.8
24 رای
طراحی شیشه
8.6
24 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (20 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
دیگنیفاید،
امروز دکانتش تهیه شد، کیفیت رایحه بالاست، اون معرفی باکیفیت بودن رو داره کاملا، عود، میخک و زعفران هر سه به یه میزان حس میشن و بازی منظمی دارن اما به نظرم کنترل شیرینی این عطر پخته نیست مثل بامیه ای که شکرش زیاده و دلتو کمی میزنه، پخش و ماندگاری خوب و رضایتبخشی داره. بازخورد یکی میگفت خوبه، یکی میگفت نیست! اما من تو این سبک بو که عود داره، ترجیح میدم تامفورد عود وود استفاده کنم و تام فورد رو تو این زمینه بویایی، موفق تر میبینم. در کل عطر خوبیه اما چشم بسته نخرید، دکانت معتبر یا سمپل تهیه کنید، به نظرم یکم رو این کار اغراق شده اما اصلا با عطر معمولی ای طرف نیستید پس تست کردنش خالی از لطف نیست و پیشنهاد میشه.
19 فروردین 1403 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مهدی علی
درود دوست گرامی
بهترین زمان برای تست و استفاده از اینکار در هوای سرد زمستانه گرچه شب‌های خنک بهاری هم با ارفاق قابل پوشیدن ولی در هوای سرد بسیار دلبری می‌کنه
19 فروردین 1403 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سالمی مهربد
سپاس
22 فروردین 1403 پاسخ تشکر

چند روزی بود که فکرمو مشغول کرده بود که خدای من این رایحه زیبا چقدر آشناست تا این که پیداش کردم
شاید تعجب بکنید ولی
بله خودشه ۲۱۲ نقره ای NYC
اشتباه نکنید رایحه عیناً مشابه نیست ولی شما از استشمام دیگنیفاید وایب ۲۱۲ رو خواهید گرفت
فقط باید کمی عمیق تر بشید
ممنون از توجهتون
26 اسفند 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : مهدی SALMAN

اثری هنری و تحسین برانگیز
به به عجب عودی عجب دودی
در یک کلام: گیرایی بالا
24 اسفند 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی علی مروانی نیا

مشابه این عطر در برند زارا.
Tiveden
26 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک آرش

این عطر فقط و فقط کندور... در موردش اغراق شده
21 خرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سالمی هاشم پور

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام و احترام به همه دوستان عزیز:
این کار هم از اون دسته عطر هاست که هم منتقدین و هم عشاق فراوانی رو داره.
کاری بسیار لوکس، غنی، پرنفوذ و شیک که اجزاء اون خیلی حرفه ایی طراحی و میکس و تولید شده است.
باتل جذاب و نوآورانه در طراحی برای اتومایزر، پکیجینگ عالی و بی نقص و مهمتر از همه رایحه عطر که آکوردی عودی - وودی محور و بسیار ریچ دارد.
عطری با رایحه مدرن و کاملا مردانه و پر قدرت در پرفومنس که شخصا در زمانی که می پوشیدمش از حضور رایحش بر تنم احساس خوبی داشتم.
رایحه ایی شیک و شفاف و مدرن و غربی از گایاک و نت های خفیف اسپایسی و زعفران که با طراحی و چینش کاملا خوب در کنار هم این شوالیه قدرتمند و پر صلابت رو خلق کرده اند.
شخصییت و آکوردی عودی و طبعی گرم و نیمه شیرین داره و برای اجرای هویتی شخیص و با نفوذ و حسی لوکس گرایانه خیلی خیلی خوب کار خودش رو بلده.
توضیح و تفسیر نت ها و آکوردهای این کار رو علیرضای عزیز بسیار حرفه ایی و زیبا ارائه کردن و بنده اضافه گویی نمیکنم.
من باتل این کار رو در ایامی نه چندان دور، وقتی کارهای آمواج قیمتی در حدود 600 هزار تومان داشتند به قیمت 880 هزار تومان تهیه کردم ولی با دیدن قیمت الانش حسی بسیار بد و حالی غریب منو در بر گرفت. انگار داریم تو یه سیاره دیگه زندگی میکنیم ما ایرانی ها..
بلایای طبیعی و فقر و اقتصاد داغون و بقیه ماجراها که اکثرا داریم باهاشون دست و پنجه نرم میکنیم.
قوم و ملتی که برای آزمون صبر و تیره روزی آفریده شدند و مدام باید جور و جبر روزگار به درد نخور رو به دوش بکشند.
حالا هی من از رایحه لوکس و ریچ و فلان و بهمان کلمه و جمله براتون بدوزم ، اما وقتی نه تن خوشحال و نه روح آسوده برای پوشیدنش وجود داشته باشه چه فایده ایی داره.
حال و روح من که خیلی داغونه ..امیدوارم شما اندک صبر و آرامشی براتون باقیمانده باشه..
18 بهمن 1401 پاسخ تشکر
51 تشکر شده توسط : احمد شجاعی حامد مددی
وقت بخیر جناب شوشتری .....در تصاویر عطرگرام تون اگر اشتباه نکنم تصویری از فراپین دیدم ممنون میشم اگر مدل پشن بویس فراپین رو اگه تست داشتین تجربه تون رو به اشتراگ بذارید
19 بهمن 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هاشم پور رضا یگانه
سلام و احترام حبیب خان گرامی:
بله مدت زیادی از تست این کار گذشته ولی علی ایحال شاکله کلی از این عطر رو میتونم به طور مختصر خدمتتون عرض کنم:
Passion Boisee یک عطر نیمه بوزی که شروعی مرکباتی و چوبگون دارد و خیلی سریع رایحه الکلیک و نیمه گازداری از رام فضای کلی کار رو در بر خواهد گرفت. به تمام نت هایی که خدمتتون گفتم ،نتی خاص، مرطوب و خزه گون از اکموس رو نیز اضافه بفرمایید.
در کل تقریبا اسپایسی- الکلیک که درای داونی نیمه مروب و خاکی رو براتون خواهد داشت.
امیدوارم تونسته باشم کمکی بهتون بگنم.
سپاس
23 بهمن 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : هاشم پور جواد وزیری
درود جناب شوشتری کار ام‌دی‌سی ل پارفوم الگانت رو تست داشتید؟ چقدر شبیه این کاره؟
02 دی 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی وحید رضایی
سلام خدمت شما دوست گرامی:
متاسفانه من هنوز موفق به تست L'Elegant MDCI نشدم. حتما در صورت تست خدمتتون اطلاعات لازم را خواهم داد.
موفق باشید
03 دی 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Perfumex سالمی

X
9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
شما چرا اگر به یک ماشینی ۱۰ برابر یک ماشین دیگه پول بدین انتظار دارین ۱۰ برابر بهتر باشه؟ یا اگر به خونه ای ۱۰ برابر پول بدین انتظار دارین ۱۰ برابر بزرگتر باشه؟ پس وقتی به عطری ۱۰ برابر یک عطر دیگه هم پول بدین انتظار بی جایی نیست که بخواین ۱۰ برابر بهتر باشه. این عطر قطعا دو برابر بهتر از ساویج الکسیر هست. یا دو برابر بهتر از بلو د شنل یا سه برابر بهتر از کارون یاتاقان.
من خودم به شخصه عاشق این عطر نیستم و به نظرم زیادی ملایم هست (من عاشق بیست مود و اگزاتیک و ماندگاری بالا هستم) ولی اینکه سازنده ی این عطر تونسته با این بوها یک چنین عطری همه پسندی تولید کنه یک هنر حساب میشه. مشکل کارهای نیش خاص پسند بودن اونها هستش که ۹ نفر بدشون میاد یک نفر عاشق میشه که باعث میشه خیلی ها دنبال کار دیزاینری باشن. ولی این کار همه پسند در عین حال روح هم داره.
به نظر من این عطر بسیار ملایم شده ی عطر جووی پریس پریاوت لیبل هست یا گودلپین از PDM ساده شده که بهشون بوی عود اضافه شده ولی نه یک عود زننده بلکه عودی ترکیبی از ملایم و قوی. ولی در عین حال بوی عودش چندان محکم نیست و بیشتر شبیه هاله هست. نقطه ی اوج این عطر عود هستش. از لحاظی هم میشه مشابه ویریده دونستش اونم ویریده ای که چند ساعت مونده و بوی تندیش کم شده و عودش داره خود نمایی میکنه.
شاید یکی از بوهای مردونه ای هست که در عین حال سنگین بودن نوازشی دل ربا توی خودش داره که به خاطر حضور پر رنگ عودش هست.
خیلی ها میگن عطرهای تک نت برای کارهای گرون قیمت مناسب نیستش ولی به نظر من خیلی از عطرهای باتم هوی اگر تک نتی باشن به هیچ عنوان که از زیباییشون کم نمیکنه هیچ بیشتر میکنه و باعث میشه همیشه بدونین قراره چه بویی بدن.
پخش بو: بوی عود قوی هست ولی این عطر نمیخواد شما رو انگشت نما کنه، به کاری مثل ویریده یا پنهالیگنز تراژدی فکر کنین که قرار هست بوی تن باشن. ۲ پاف برای سر کار و ۳ پاف برای مهمونی مناسب هست.
ماندگاری: با این حال که عود قوت این عطر هست ولی من یکم انتظار بیشتری داشتم عود باید ساعت ها بو بده که این یکم ضعیفه برای کار عودی. پیشنهاد میدم با توجه به بوی سنگین عود روی دست یا سر آستین اسپری کنین که با حرکت دست بو توی هوا پخش بشه.
و اما بویایی:‌ عودی چوبی همه پسند؟ اگر به دنبال عطر مردانه ای هستین که در عین حال کار مردونه بودن لطافتی جذاب داشته باشه این کار بی شک برای شما هست. ولی بوی عود مورد پسند خیلی از مردها نیست مخصوصا اینکه این انگار بوی عود هندی هم داخلش داره و فقط تای عود نیستش. به نظرم اگر به بوی عود علاقه ی زیادی دارین بلایند بای معقولانه هست.
09 بهمن 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : پارسا نیا Alireza,

عطر Dignified از برند House Of Sillage عطریست کاملا مردانه ، گرم ، تلخ ، عودی ، دودی ، گیاهی کم ، تند و تیزی کم ، چوبی ، شور ، زیادی جدی ، تودار ، مرموز ، بیشتر مناسب تیپ رسمی کت و شلوار تمام مشکی رایحه عطر مثل کنده درختی هستش که آب شور دریا ریخته روش و آفتاب سوزان چند ساعتی بهش تابیده و داغ شده یا مثل زغال داغی که روش گل زعفران ریخته باشن مشابه رایحه این عطر در برند های دیگه وجود داره ولی کیفیت رایحه در این عطر خیلی زیاد هستش مناسب سن سی سال به بالا پخش بو و موندگاری خوب میباشد
14 تیر 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : علی منوچهر

سلام و عرض ادب خدمت دوستان محترم و سروران عزیز عطرافشانی 🌹🙏

بررسی امروز در مورده عطر دیگنیفاید از برند هاوس اف سیلجِ ، البته تست این عطر سال قبل انجام شده ، شخصا عادت دارم هر عطررو چند مرتبه و در فضاهای مختلف تست میکنم و حسم رو روی کاغذ مینویسم و بعد متن را در لپ تاپ ذخیره میکنم .

دیگنیفاید عطری ست که با یکی دوبار تست نمیشه درکش کرد ، همچین عطرهایی رو باید نمه نمه تست کرد اونم نه تست اسپری بلکه تست بصورتِ سوزنی تا بتوان بخشی از نت ها رو بیرون کشید ، البته منظورم تست برای ریویو نویسی هست ، نت هایی که با پایه های اصلی همبستر و درش ذوب شدن و حسابی شامه رو گیج میکنند ،
حقیقتا یکی از عطرهایی که تستش بشدت کلافه ام کرده بود همین شاخ شمشاده ، لاکردار فضای روایح و نت ها یه جوری انتخاب و کناره هم چیده شدن که برات آشنا هستن ولی هرچی به حافظه بویایی ات فشار میاری نمیدونی دقیق چی هست.

عطری وودی اسپایسی با رایحه ای گرم ، تلخ ، کمی شیرین و کمی تند ،
اکورد ابتدایی اینکار عود میباشد و شروعِ آرپژِ اکوردِ اول بعنوانِ اولین نُتی که باز میشه و بازی رو بدست میگیره اگاروود هست.
ترکیببی جذاب و نافذ از رایحه چوبی ، اسپایسی ، تلخ و نیمه اسموکیِ وتیور ، فلفل و عودآگار با حسی نیمه شیرین و کمی ترش از برگاموت که در ترکیبات اسمش ذکر نشده باعث بوجود آمدن رایحه ای گرم ، گیرا و بشدت باکلاس شدن ،
این ملغمه در همون استارتِ اولیه تصویری از یک جنتلمن جدی و کاریزماتیک را با استایلی رسمی و اتوکشیده به نمایش میزاره ،
جنتلمنی متفاوت که پشت رلِ یه جیپ کا ام شش سیلندر نشسته و تخته گاز به دلِ جاده ای تاریک و مه آلود میزنه ،
درادامه شاهده هنردست پرفیومر هستیم که با اضافه کردن اوژنول ، زعفران و اندکی بنزوئین و لادن که بازم اسمشون در ترکیبات نیامده ولی رگه هایی خفیف ازشان به مشام میرسه تلخی گزنده و کمی اخموی چوب و عود را بالانس و رایحه را کمی متعادل میکنه ،
در فاز پایانی تمی نیمه شیرین، تلخ ، چوبی دودی و چرمی را حس میکنم ، چرم در اینجا با اینکه خفیف هست ولی بسیار جذاب و شامه نوازه .
این توهم چرمی از ملغمه ی سافرالین یکی ازمشتقات زعفران و لادن تصویر سازی شده (حتمابیشتر شما عزیزان درجریان هستید که امروزه درصنعت عطرسازی چرم بصورت طبیعی و دباغی شده استفاده نمیشه و عموما از ترکیباتی مثل زعفران ،صمغ برخی سوزنی برگها مثل سرکوهی، قیری که از پوسته چوب توس بدست میاد و همچنین صمغ لادن رایحه چرم را شبیه سازی میکن ).

شخصا علاقه خاصی به اینکار دارم ، عطری نیست که بشه بصورت روزانه استفاده اش کرد و بنظرم استفاده مکرر و روزانه ممکن کمی دلتون رو بزنه ، اینکارو باید روزای سرد ابری که هوا گرفته و غمگین استفاده کرد .
دوستان محترم خواهشا و خواهشا از روی فیدبک های مثبت چشم بسته خرید نکنید چون سلایق متفاوتِ .

باتشکر از عطرافشان 🌹🙏.
26 بهمن 1400 پاسخ تشکر
48 تشکر شده توسط : علی پارسا نیا

7
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
6
طراحی شیشه
اصلا بوی خاص و یونییکی نیست
خیلی تکراری و خسته کننده
اصلا نمی ارزه.
10 فروردین 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هاشم پور اسنودن
موافقم، رایحه بشدت بورینگ می‌شه هرچند اپنینگش هم چنگی به دل نمی‌زنه.
15 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : امین نعمتیان

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟