ELIE SAAB - Girl of Now Forever

الیه ساب گرل آف ناو فوراور

زنانه
کد کالا : ATR-41870
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : الیه ساب
کشور مبدأ : لبنان
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-41870
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 20
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
920,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

گرل آف ناو فوراور عطر جدیدی که سرشار از احساسات خوب است. خوش‌بینی محسوس این برند با موج نشاط‌بخش لیموی لبنانی ترکیب شده که در آن، مزهٔ لیمو و برگ‌های تمشک در هم پیچیده‌اند. سازش منحصربفردی از گل رُز با توت سیاه، ظرافتی زیبا و لذت‌بخش را به نمایش‌ می‌گذارد. اثر فراموش‌نشدنی نعناع هندی در داخل کشمران و وانیل جذابش، چیزی بیش از یک عطر است، رایحه‌ای برای جوانی، دوستی، و زندگی‌ست!

نوع عطر ادو پرفیوم
برند الیه ساب
عطار دومنیک روپیون
سال عرضه 2019
گروه بویایی گلی میوه ای
کشور مبدأ لبنان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش، تمشک
اسانس میانی رز ، شکوفه پرتقال ، انگور فرنگی سیاه، بادام
اسانس پایه مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، کشمران
نمره کاربران
Girl of Now Forever-الیه ساب گرل آف ناو فوراور
رایحه
7
1 رای
ماندگاری
6
1 رای
پخش بو
6
1 رای
طراحی شیشه
8
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند الیه ساب
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
ایلی صعب، گرل آو ناو مدل فوراور یه بمب شیرین و گورماند(خوشمزه) است، با پخش و ماندگاری بالا… اگه بخوام رایحشو توصیف کنم، بوی(مزه!) کرم شیرینی پزی سفید رنگی که لای بیسکوییتاست رو میده... راستش برای اینکه پسندیده بشه یا نه، میطلبه که که عطرای “ خیلی شیرین و خوشمزه” انتخاب اولتون باشه چون شیرینی این مدل خیلی زیاده، یچیز تو مایه های نسخه اصلی گرل او ناو ولی خود رایحش اصلا ربطی به نسخه های دیگه نداره، میتونست اصلا شروعِ یه لاین جدید باشه.
فصل پوشش، مطلقا سرما ! تو گرما پوشیدنش جنایته تقریبا. سن پوشش هم کمه بنظرم، برای زیر ۳۰ سال خیلی فیت تره…
در نتیجه، من هم این مدل هم مدل شاین ازین لاین رو میپسندم، اما انتخابم بین دو مدل شاین و فوراور با توجه به اینکه هردوشون هم گرم و خوشمزه ان، مدل شاینه…چون بطور کلی بنظرم ایلی صعب تو این لاین در شیرینی و ملوس بودن رایحه ها زیادی دست و دل بازی کرده ولی مدل شاین از بقیه اشون یکوچولو متعادل تر و بالانس تره و اون حالت ناتی(آجیلی) که خیلی خوب دراورده شده، یکم خاص ترش کرده که تو نسخه اصلی به علت ازدیاد شیرینی سخت حس میشد و تو این مدل که اصلا نیست :)
04 مهر 1400 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : علی باقری نیلا ی
سلام سرکار خانم فاطیما گرامی
وقت شما بخیر.
میخواستم از شما بابت بررسی های "حرفه ای"،"دقیق" ، "زیبا" ، "منسجم" و مهم تر از همه "قابل فهم و درکتون" تشکر کنم.
قطعا تعداد بازخورد بالای نظرات شما خودش نشون دهنده همین موضوع هست اما من همیشه برام خیلی لذت بخش بوده که شما تعادل خیلی خوبی بین جنبه های مختلف بررسی هاتون دارید.
مواردی مثل:
۱. توصیف رایحه و استفاده مناسب از صفات و قید ها
۲. موارد استفادش
۳. حس آمیزی و تشبیهات
۴. استفاده درست و به جا از اصطلاحات انگلیسی و تلفظ درست اون ها. (شخصا این برام خیلی مهمه!)

به نظرم باید به این دست بررسی ها بیشتر توجه بشه تا دوستان علاقه مند به عطریات مطلع بشن که یک مطلب چگونه و چرا به مرحله ی خوبی از انسجام و پختگی میرسه.
شما خیلی خوب تمام این جوانب رو رعایت میکنید و یاداور آقای کریس و اشتون ،که از بررسی کنندگان خوب در دنیا هستن، برای من هستین. هیچ چیز در بررسی های شما کم یا زیاد نیست. برای من یاداور عطرهای هرمس زنانه هست نوع نوشتارتون.

من دو سالی هست با کریس مکاتبه دارم و اتفاقا یکی از بحث هایی که در ایونت scentXplore داشتیم با بقیه یوتیوبرا مثل آقای مکس فورتی دقیقا همین بود که چقدر تعادل در وجه های مختلف یک ریویو باعث جذابیت و فهم بهتر یک رایحه میشه.

من شخصا بعنوان یک علاقه مند به عطر که شاید خورده دانش و تجربه ای در این زمینه داشته باشه به شما تبریک میگم.

06 مهر 1400 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی نیلا ی
سلام آقای کریمی، یه دنیا ممنون از لطفتون… حقیقتا پاسخ درخور دادن به این حجم از لطف دشواره… فقط میتونم بگم که از خوندن پیام شما و سایر دوستانی که تا الان به من و نوشته هام لطف داشتن، حسابی قوت قلب گرفتم و خوشحال شدم وسط این همه مشغله و استرس… خوشحالم که نوشته هام صرفا در جهت راضی کردن روحیه ی عطرْ دوستم نبوده و ارزش وقت گذاشتن و خونده شدن توسط سایر علاقه مندان به عطر رو هم داشته :) مجددا از لطفتون ممنونم، سلامت باشید…
06 مهر 1400 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی عاطفه ترک
ممنون جناب کریمی از متن کامل و بجا تون...کاملا باشما هم نظرم در مورد فاطیمای عزیز ...به شخصه از نحوه نگارش امیخته با طنزی که دارند بسیار لذت میبرم و با اشتیاق نظراتشون رو دنبال میکنم... و چقدر وجود افراد دقیق،باذوق و خوش سخنی مثل ایشون مایه مباهاته بخصوص در مورد عطرهای زنانه که کمبود نظرات کامل و کارگشا بیشتر هم حس میشه
06 مهر 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : مریم میربیک Shaghayegh
خانمِ ماری عزیز ممنونم … باید بگم که شما از جمله کاربرانی بودین و هستین که برای من و سایر خانمای عطردوست سایت یجورایی مرجع محسوب میشین با توجه به تجربه و دانش بیشترتون در مورد عطرای زنانه :) باعث افتخارمه که همچین پیامایی از شماها دریافت میکنم …
06 مهر 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Shaghayegh Hani

از نظر من این نسخه گرل او نو ( فوراور)، شبیه گودگرل از کارولینا هررا ست تا گرل او نو اصلی و برای من که رایحه گودگرل رو کلاس پایین و بی کیفیت می دونم خب مسلما این هم همون حکم رو داره و اصلا تو سلیقه م نیست...ولی در هر صورت برای علاقه مندان فراوان اون عطر میتونه انتخاب خوبی باشه با توجه به قیمت پایین تر و پرفورمنس قابل قبولش
20 خرداد 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : ایرن Titi

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
در مقایسه با GON اصلی و GON SHINE که پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی دارن، این نسخه پخش و ماندگاری متوسطی داره. تو نت اولیه رایحه لیمو داره و احتمالا همین لیمو یه تیزی به عطر میده که مطابق سلیقه من نیست و همین نت تا آخر هم باقی میمونه. من بوی ‌رز، بادام و وانیل رو حس نکردم. برعکس نسخه shine که رایحه بادامش محسوس و زیباست.

نظر شخصی من اینه که رایحه جذابی نداره و برخلاف ادعاش یکنواخته و باید قبل از خرید تست بشه.
26 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ایرن مهدی ارجمندی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟