PARFUMS de MARLY - Percival

پارفومز د مارلی پرسیوال

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-40505
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : مرکباتی معطر
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : پارفومز د مارلی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-40505
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 285
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,300,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    9
  • نمی پسندم
    8
  • - 25 سال
    6
  • + 25 سال
    15
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    25
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 110
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

پرسیوال اثری تازه و قدرتمند

خانه ی Les Parfums de Marly  به تازگی از محصول جدید خود ، پرسیوال ، که نام خود را از یکی از شوالیه های افسانه ای میز گرد شاه آرتور گرفته ، رونمایی کرده است. این رونمایی در monsieur bleu در ساختمان Palais de Tokyo انجام شد. 
پرسیوال ترکیبی مرکباتی و آروماتیک را به ارمغان می آورد که بر پایه چوبی تنظیم شده و دارای اثری تازه و قدرتمند است.
این عطر مرکباتی با  رایحه دریایی که توسط  Julien Sprecher ، بنیانگذار  Parfums de Marly ، در همکاری نزدیک با حمید مرآتی کاشانی ، عطرساز  Firmenich ، ساخته شده ، هدف دارد تا کلکسیونی که هنوز در آن این خانواده ی بویایی عرضه نشده را کامل کند.

حمید مرآتی کاشانی طراح ایرانی الاصل که دارای شهرت جهانی می باشد، او همچنین عطار ادکلن های لیتون و لیتون اکسکلوسیف نیز بوده است.
برای ساخت این عصاره ی انرژی زا و قدرتمند " عطری خاص که بدن را فرا می گیرد " عطرساز رایحه ی ترنج و ماندارین به همراه یک طراوت آروماتیک (شمعدانی ،  اسطوخودوس) را به کار می گیرد. یاسمن مخلوط شده با گشنیز ، بنفشه و دارچین ، شخصیت و مقداری پیچیدگی را به ارمغان می آورد.
توجه داشته باشید استفاده از مولکول های Maison Firmenich  مانند هدیون ، چوب های بدون انشعاب ، ویژگی جدید طبقه بندی عطرسازان ، راه های تازه ی کار با ویژگی چوبی پاتچولی و آمبروکس را ارائه می کند که به پرسیوال قدرت استثنایی می بخشد.

عطرافشان تجربه استفاده از این عطر را برای شما فراهم آورده است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند پارفومز د مارلی
عطار حمید مراتی کاشانی
سال عرضه 2018
گروه بویایی مرکباتی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
مناسب فصل تابستان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، اسطوخودوس ، شمعدانی
اسانس میانی بنفشه ، یاس، گشنیز ، دارچین ، متیل دی‌هیدروجاسمونات
اسانس پایه مشک ، درخت نراد، آمبروکسان، چوب عنبر، کلیروود
نمره کاربران
Percival-پارفومز د مارلی پرسیوال
رایحه
8
28 رای
ماندگاری
7.8
28 رای
پخش بو
7.6
28 رای
طراحی شیشه
8.5
28 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پارفومز د مارلی
اخبار برند پارفومز د مارلی
عطرگرام
نظرات کاربران (16 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
مارلی پرسیوال
به دلیل شباهت به مون بلان لجند اینم دوسش دارم
به نظر من فضای کارش بیشتر شبیه لجند ادو‌پرفیوم هستش تا ادو تویلت !
کار بسیار خوش پوش و لذت بخش
عطر برای لذت بردنه و مهم نیست خاص نبودنش
گاهی وقتا برای خاص بودن باید بهای سنگینی بپردازید
من خودم این کارو کردم اما این نظر و گذاشتم برای کسانی که میخوان عطری واقعا خوش بو و مطمئن داشته باشن
من عاشق لجند ام هرچقدر هم که بقیه نظرات منفی بدن! اهمیتی نداره ...
پیشنهادم به شما هم همینه
هر چی رو دوست دارین برین سمتش حتی اگه همه میگن خز شده تکراریه فلانه ... مهم اینه شما لذت میبرین!
همیشه گفتم از نظرات بقیه استفاده کن اما با اونا زندگی نکن!
ارادت ...
05 مرداد 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : سجاد ترسا علی
درود بر شما

باتوجه به اینکه فرمودین مشابه لجند هست منطقی هست که چندین برابر لجند هزینه بشه براش و اصولا ارزش این همه هزینه بیشتر رو داره؟
آیا خرید لجند معقولانه تر نیس بنظرتون؟


پ.ن: البته مطمئنا ماندگاری و پرفورمنس خیلی بالاتری داره نسبت به لجند ولی خب بنظرم رایحه مشابه داشتن یه مقدار مایوس کننده اس هرچند که قطعا نمیشه گفت که کاملا شبیه هستند.
22 فروردین 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 متین جعفری
درود
به شخصه لجند ادو‌پرفیوم ترجیح میدم و هم از لحاظ قیمت مناسبه هم فضای کاریشو بیشتر میپسندم...
به نظرم لجند ادو‌ پرفیوم تهیه کنید خیلی بهتره!
موفق باشید
23 فروردین 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mahyar ایلیا

به نظر من از دو پنجره میشه به این کار نگاه کرد پنجره اول میشن افرادی که میخان یه کار پر بازخورد و همه پسند داشته باشن و تکراری بودن کار براشون مهم نیست و فقط دنبال یه کار کاملا سیف هستن که همه جاو تو هرموقعیتی بتونن بپوشنش و برای تهیشم مشکلی به لحاظ هزینه ندارن خب برای این دسته افراد ارزش اینکار خیلی بالاست اما پنجره دوم از دید یه عطر بازه که میشه یه کار تکراری که هیچ چیز خاصی از این رایحه دریافت نمیکنه و براش عمق چندانی هم نداره رایحه ای که توی ابر کرومبای اند فیتچ بوده توی مون بلان تکرار شده توی برند تامی باهاما هم همینطور که همین عطرافشان عزیزم هم موجوده و خیلی از برندای دیگه از نظر این دسته افراد ارزش خرید چندانی با این برچسب قیمتی نداره تنها میشه گفت نسبت به کلون های خودش رایحه ای تغلیض شده تر داره که مقداری شیرین تر و ماندگار تره با این اوصاف اگه فضای این رایحه رو خیلی دوست دارید و میخاید کاری خوش ساخت و خوش قیمت(حدودیک پنجم قیمت مارلی!) تو این فضای رایحه داشته باشید و همچنین از برندی اصیل و اورجینال حتما تامی باهاما مری تایم جرنی رو امتحان کنید البته با توجه به امریکایی بودن برند و مسائلی که خواه ناخواه درگیر برندای امریکاییه تو بازار کم پیداست ولی خوشبختانه عطرافشان عزیز موجود داره
01 تیر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : علی محسن جمالیان

6
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
تکراری، تکراری و تکراری! هیچ‌چیزی که بوی تازگی و خلاقیت داشته باشه در این کار وجود نداره! کم‌ریسک (منظورم این نیست که تمام کم‌ریسک‌ها لایق توجه نیستن) اما این ‌کار ترسو، سطحی، حقیر و کوچکه! انگار که سرچشمه‌ی نبوغ آقای مراتی‌کاشانی نم کشیده یا نیاز بیشتری به گشت و گذار در جهان و الهام‌گیری دارن! یه کار کم اعتبار از یه برند معتبر. یه امتیاز منفی بزرگ برای خانه‌ی عطر مارلی!
23 خرداد 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : حجت SALMAN

مارلی پرسیوال دقیقا بویی شبیه دیور ساوج داره و هیچ ارزش خریدی با این قیمت نداره.بویی شبیه عطر های ارزون‌داره
18 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mehdi alyari حجت
سلام و درود جناب اسکندری... جسارتا باید نظرتون رو اصلاح کنم. "مارلی پرسیوال" شبیه به "مون بلان لجند" هست و شباهت قابل توجهی به "ساواج" نداره... شاید حضور نت "آمبروکسان" باعث شده همچین حسی داشته باشید. میبخشید من رو... برقرار باشید.
18 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : SALMAN M_Amin
اخه مارلی پرسیوال چه ربطی به دیور سواژ داره ؟!! نتیجه تست عطرهای فیک و روغنی و کامنت گذاشتن میشه اینی که می بینید .
19 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محسن اسدی آرش
درود
احتمالا عطر فیک رو تست کردید
منم قبلا شنیده بودم که بوش شبیه بلوشنله ولی چند روز پیش که تستش کردم شباهتی حس نکردم.
22 تیر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : nazanin رضا یگانه

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
درود به همه عطر دوستان عزیز
به نظر من این عطر همه پسند هست و اصلا یک رایحه ای نیست که قبلا استشمام نکرده باشید. در نتیجه اصلا عطر منحصر به فردی به حساب نمیاد گرچه مرغوبیت و رایحه خوبی داره. بعد از گذشت سه چهار دقیقه از تست، این عطر کاملا یادآور مون بلان لجند بود برای من. رایحه آن خنک، تند و کمی شیرین هست و عطری مرکباتی و آروماتیک هست. گل، مشک و ادویه جات تازه از آکوردهای اصلی این عطر به حساب میان و کاملا فرش هست. در ضمن از ماندگاری و پخش عالی برخوردار هست. توصیه میکنم اگه از طرفداران بلوشنل و مون بلان لجند هستید از این عطر غافل نشید. گر چه اگر غافل شدید هم چیز زیادی از دست نمیدید چون با قیمت کمتر میتونید به روایح مشابه دسترسی داشته باشید. در کل به نظر من با توجه به قیمت و رایحه تکراری ای که داره ارزش خریدی حدود ۶.۵ از ۱۰ داره.

برقرار باشید
15 فروردین 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : ملورین nazanin

پرسیوال در واقع اولین عطر با رایحه ی دریایی خانه عطر مارلی هست و با عطرهای دیگر این خانه، کاملا متفاوته،
پرسیوال از رایحه ی مرکباتی چوبی با نت های دریایی تشکیل شده که برای طرفداران بلوشنل خوشایند خواهد بود، شروع عطر با انفجاری از ترنج و نارنگی ماندارینه، البته من مقدار زیادی اسطوخودوس هم حس میکنم که باعث تقویت رایحه عطر شده، در کل پایه و اساس عطر پرسیوال رو نت های کهربا، جوز، فلفل و مشک تشکیل میدن که باعث بوی مطبوع عطر شده،
رایحه ی مرکباتی پرسیوال حدود شش ساعت روی پوست میمونه و کل طول عمر عطر هم حدود دوازده ساعت هست که برای سه تا چهار ساعت ابتدایی، پخش قابل قبولی داره، البته که به پای پخش لیتون نخواهد رسید،
پرسیوال عطر خاصی نیست و برای کسایی که تازه عطربازی رو شروع کردن، یه رایحه ی تکراری که شبیه رایحه ی لجند مونت بلانکه، ولی کیفیت عالی مواد استفاده شده در این عطر، قطعا وجه تمایز این عطر هست و باعث رضایت عطربازای حرفه ای تر خواهد شد.
16 مهر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : پرنیان عماد
آقا کامبیز عزیز،

من مارلی پرسیوال رو بدون تست قبلی خریداری کردم و وقتی به دستم رسید چقدر جالب که من رو هم به شدت یاد مونت بلانک لجند انداخت اما با کیفیت خیلی بالاتر.

به نظرم پرسیوال عطر تقریبا همه پسند و کاملا مردانه‌ای هستش و پوشیدنش رو برای بانوان اصلا نمیتونم متصور بشم.

بازخوردهای خیلی خوبی هم از آقایان و هم بانوان گرفتم در موردش اما کسی در مورد خاص بودنش هیچوقت چیزی نگفت. به نظرم بوهای شبیه به پرسیوال خیلی زیاد هستن و بارها اون رو قبلا احتمالا استشمام کردیم.

از داشتن مارلی پرسیوال خوشحالم چون میشه تقریبا همه جا به راحتی پوشیدش. به نظرم هم میتونه یک رایحه رسمی باشه و هم غیر رسمی.
21 آبان 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : رضا یگانه Kambiz

سلام و عرض احترام به دوستان عزیزم:
بنویسیم پرسیوال ، ببوییم Fierce از Abercrombie & Fitch .
کاری خوش ساخت، همه پسند با بازخورد بالا. ساخته جناب مراتی عزیز که همیشه ساخته هاشون را بسیار همگون با سلایق هموطن هاشون طراحی میکنند.
کاری معتدل و نیمه مرکباتی و سنتتیک در آغاز که با حضور رگه هایی چوبی-گلی نمایش خودش رو شروع میکنه و در ادامه به واسطه حضور لاوندر کمی باربرشاپی و تمیز تر هم ظاهر میشه.
آچار فرانسه ایی کارآمد و جنرال برای استفاده در هر موقعیت که با توجه به نوع رایحه و طراحی با طراوت و خوش ساختش بسیار خوش پوش و کم ریسک عمل خواهد کرد.
رایحه ایی با اسکلت بندی Fierce از ابرکرومبی و لجند از مون بلان ( طراحی خود لجند سایه ایی از Fierce هست) که تا حدود 80 تا 90 درصد شباهت رو شامل میشه . در ادامه و تقریبا رایحه نهایی کمی مستقل عمل میکنه و با حضور نت های صمغی ، چوبی و کمی مشک درای داونی نیش گون و جذاب رو به مخاطبش عرضه میکنه.
این کار مارلی از اون دسته کارهاشه که دستکاری و انگولک در شبیه سازیش رو حرفه ایی و با سلیقه انجام داده و باعث به وجود آمدن عطری پر بازخورد و عامه پسند شده.
رایحه کار بسیار آشناست و به راحتی به دل میشینه و قابلیت استفاده در 4 فصل رو خواهد داشت. پرفومنس کار تقریبا راضی کنندست و نسبت به هزینه ایی که براش پرداخت میکنید نا امیدتون نخواهد کرد. به نظر شخصی من جنس رایحه بیشتر مردانه هست و قابلیت پوشیده شدن با هر نوع استایلی رو خواهد داشت.
ماندگاری خوب و پخشی متوسط به بالا دارد و سن پوشش کار میتونه از 25 سال به بالا باشه.
شاد و خوشبو باشین دوستان
09 مرداد 1401 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : علی Sajjad
درود بر شما

ببخشید آیا این کار شیرین هستش؟

نت گشنیز آیا باعث شیرینی رایحه میشه؟
10 مهر 1401 پاسخ تشکر
سلام بر شما دوست عزیز:
راستش شخصا این نوع رایحه آروماتیک رو شیرین حس نمی کنم. این کار معتدل و آروماتیک هست و به نظرم گشنیز وظیفه معطر و کمی مرطوب کردن رایحه در کار رو به عهده داره
11 مهر 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی محسن

سلام خدمت دوستان و عزیزان عطر دوستم، حدود دو ساعتی هست که از تست پرسیوال گذشته در ابتدا یه رایحه خنکه مرکباتی خیلی عالی استشمام کردم، بجز زمستانه سرد تمام فصول میشه پوشیدش(البته نظر شخصیم هست) بعضی از دوستان با عطر های زرجوف مقایسه کردن، ولی به نظر من هم این عطر هم لیتون و لیتون اکسکلوسیو که جناب آقای مراتی طراحی کردند خیلی بیشتر ب سلیقه ما ایرانی هانزدیک هست در کل رایحه کم ریسکی هست، پرفرمنس بالایی داره دوستان تشابه به لجند کردن که بی ربط نیست و تا حدودی شبیه اش هست. اگر بین لیتون و پرسیوال یکی را باید انتخاب کنم لیتون را بیشتر میپسندم
04 خرداد 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Sepehr s 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

سلام و درود
پرسیوال پرسیوال پرسیوال. عطری که شاید خیلیها طبق نت ها و یا نظرات دوستان در سایتهای خارجی نظیر fragrantica قضاوتش کنن و این شاهکار رو عطری معمولی و حتی یکی از کارای ضعیف خانه پرفیومز دی مارلی بنامند. در صورتیکه کاملا در اشتباهند. البته جسارت نباشه عطر و رایحه کاملا سلیقه ای هست و سلیقه هر کس کاملا قابل احترام هست. اگر قرار باشه بین کارهای لیتون، لیتون اکسکلاسیف و پرسیوال که هر سه از کارهای جناب حمید کاشانی هستن نمره بدم پرسیوال از ۵ نمره ۴.۸ رو میدم لیتون و لیتون اکسکلاسیف هر دو نمره ۴ رو میگیرن. چرا!! همونطور که جناب بنی هاشم فرمودن پرسیوال عطریست که هر جایی هر فصلی با هر تیپی میشه پوشید. پرسیوال عطریست که از زمانی که اسپری شود تمام اطرافیان شما با فاصله بسیار زیاد متوجه آن میشوند و حتما بابت بوی خوب آن بازخورد میگیرد و اسم عطر رو ازتون به زورم☺️ که شده میپرسن چونکه میخوان برای خودشون یا همسرشون تهیه کنند. اگر کسی شما رو توی یک مهمونی بغل کنه صد در صد بابت رایحه خوبتون ازتون تعریف میکنه. پس در خریدش شک نکنید.
سپاس از همه دوستان بابت نظرات خوبشون.
07 بهمن 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Roxana pasha Sepehr s
درود
به شدت با نظر شما موافقم
مارلی پرسیوال واقعاً بوی بی نظیر و خاصی داره و با هربار استفاده به شدت احساس سرزندگی میکنم.
من به شخصه حسی مشابه نسبت به دیگر عطرها نگرفتم و منحصر به فرد میدونمش.
و هربار که از پرسیوال استفاده میکنم نگاهو دقت اطرافیان به من بیشترمیشه و از ده نفر دونفر اسم عطرم را میپرسن.
از همه مخاطبین میخوام که حتماً تستش کنن و بعد نظر یدن
و با نظرات منفی دو به شک نشن چون مطمئن هستم که این عطر را میپسندن
18 تیر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Dapper

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
درود
مارلی پرسیوال
یک عطر شاداب و مرکباتی
بااحترام به نظر همه ی دوستان این عطر در تاپ نت و میدل نت شباهت بسیار زیادی به بلوشنل داره و در انتها به مونت بلنک لجند شبیه میشه.البته بیشتر از این دو عطر منو یادِ عطر قدیمیِ لومانی دوایت میندازه.
من که خیلی دوسش دارم . بوی خیلی قشنگی داره.
این عطرُ به همراه مارلی کوهویان تست کردم که در دو گروه بویایی کاملا متفاوت قرار دارند و از کوهویان در پیج خودش نظر میدم.
پخش بوی نسبتا خوبی داره و ماندگاری نسبت به عطرهای خنک دیگه بهتره و روی پوستِ خشک من چند ساعت دوام داشت و روی لباس بعد از ۲ شب با بو کردن لباس مشخصه.
بدرود
19 مهر 1399 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Sepehr s 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟