سارا سارا
6
1400/02/31

عطر استیل

 

سلام. ببخشید دوستان این استیل جنیفر ملایم هست یا تند؟ بعضی جاها نوشته به خاطر فلفل تند هست ولی بعضی هم گفتن بوی لطیف و ملایمی داره. و اینکه آیا این عطر مشابهتی با بربری د بیت هم داره یا نه؟

alireza .xx alireza .xx
1400/02/31

نه تندنیست،یه نمه فلفل داره ولی خیلی پررنگ نیست که تندباشه وبینی را بسوزانه،حتی ممکن بعضی بینی های اصلا حسش نکنن،،،اونایی که میگن دواحتمال داره یا فیکش رو داشتن و یا درهرنقطه چندپاف اسپری میکنن،مثلا طرف میاد چندین پاف روی مچ دستش اسپری میکنه وبعدکه ازنزدیک بومیکشه یه حس تند برای لحظاتی کوتاه ممکن به مشامش مبرسه واینمورد فقط برای استیل نیست و هرعطری رااگه دریکی دونقطه متمرکز اسپری کنن همین میشه،،،بعنوان یه مرد واقعا استیل را میپسندم و به بانوانمحترم پیشنهادش میکنم،دراین رنج قیمتی عالیه، البته رایحه اش اشناست ولی باتمام این اوصاف من یکی خیلی پسندش میکنم.

Maary Maary
1400/02/31

با سلام... نه تند و تیز نیست بخواد اذیت کنه...زیادی ملایم هم نیست که بوش رو کسی متوجه نشه...به نظرم متعادله از این نظر...و اینکه شبیه باربری د بیت نیست به هیچ عنوان و اصلا ربطی به هم ندارند از نظر جنس رایحه

سارا سارا
1400/02/31

ممنون. من طبق مشورتی که توی سایت عطر افشان داشتم بربری دبیت رو به عنوان عطری که نت چای داره گرفتم اون ملایمتش رو هم خیلی خوشم اومد. استیل رو هم بهم معرفی کردن. اون رو هم شما توصیه میکنید؟ 

Maary Maary
1400/03/01

سارا جان حتما  تست کنید چون سلایق متفاوته. حتی معیار لطافت و پخش هم برای هرکسی فرق داره. د بیت رو که داشتید... استیل رو هم یک میل دستریز ازش بگیرید از سایت معروفی که اولش" ت "و اخرش"و" داره با قیمت خیلی مناسب...فعلا موجود دارند... و دو سه باری تستش کنید هم در محیط بسته هم باز هم روز هم شب...از نظر من استیل با کیفیت تره از دبیت باربری  ولی حالا که دستریزش در دسترس هست بدون تست نخرید

سارا سارا
1400/03/01

ممنونم عزیزم. خیلی لطف کردین. 🌹🌹

س غ س غ
1400/03/03

واقعا بسیار خوشبوست و چنان رایحه لطیفی دارد که نه تنها به دل خودتان می نشیند بلکه دست کم یکی دو نفر هم از شما در مورد نام عطرتان خواهند پرسید.چند مورد دیده ام که یکی از انتخابهای آقایان هم بوده برای همسرشان خواسته اند عطری با رایحه ای دلنشین بخرند.

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟