پرسش ها | سارا
عطر استیل 31 اردیبهشت 1400

 

سلام. ببخشید دوستان این استیل جنیفر ملایم هست یا تند؟ بعضی جاها نوشته به خاطر فلفل تند هست ولی بعضی هم گفتن بوی لطیف و ملایمی داره. و اینکه آیا این عطر مشابهتی با بربری د بیت هم داره یا نه؟

تهیه دستریز 27 اردیبهشت 1400

سلام و عرض ادب 

خواستم بپرسم آیا میشه برای تهیه دستریز به هر کدوم از سایت هایی که دستریز عطر دارن اطمینان کرد؟ ملاکی وجود نداره که بشه فهمید کدوم معتبر تر هست؟ 

معرفی عطر زنانه 23 اردیبهشت 1400

سلام خدمت دوستان

میخواستم یک عطر لطیف و خنک با بوی غالب هلو بهم معرفی کنید... متشکرم

سلام دوستان. از بین بربری دبیت و بربری برایت و بربری اسپورت کدومش حنک تر و ملایم تره برای یه خانمی که میگرنی هم هست؟ 

دیور هوم 31 فروردین 1400

سلام. ببخشید از دوستان اگر کسی تست داشته میشه بفرمایید دیور هوم کلون و دیور هوم او فور من چه تفاوتی با هم داره رایحشون

عرض سلام

میخواستم ببینم عطر Green Tea Lavender #الیزابت آردن گرین تی لاوندر Green Tea Lavender به درد سن 20_30میخوره و دخترونه هست؟ کلا کیفیت رایحه ی این برند چطوره؟ 

 

سلام و عرض ادب. میخواستم دو تا عطر معرفی کنید. یکی عطری که خیلی خنک و فرش باشه برای استفاده روزانه. البته با توجه به اینکه خیلی عطر های زنونه و گلی و شیرین رو نمی پسندم. مثلا مدل عطر های مردونه ای مثل  دیور هوم کولون یا هوگو باس گرین خوشم میاد. و یکی هم معرفی عطری که خیلی لطیف و آرام بخش باشه. 

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir