مرتب سازی بر اساس :

کورلوف پاریس یک بازار نیش جواهرسازی است که دانیل پایاسور در سال ۱۹۷۸ تأسیس کرد، و نام یک الماس افسانه‌ای را بر آن گذاشت. دانیل پایاسور در سال ۱۹۴۸ در لیون متولد شد. تولیدات خلاقانه او حتی قبل از آن که کورلوف پاریس را تأسیس کند برایش اعتبار و شهرت بین‌المللی آورد. تاریخچه این بازار نیش بسیار شبیه به تاریخچه بزرگترین الماس سیاه دنیا -«بلک کارلوف» ۸۸ قیراطی- است. 

این الماس چندین نسل متعلق به خانواده اشرافی روسی، کارلوف ساپوجینکوف، بود. در افسانه‌ها آمده است هر کس این الماس را پیدا کند شادی، خوش‌شانسی، و سعادت می‌یابد. این الماس سمبل و روح کمپانی کورلوف پاریس شد. لوگوی این برند دو حرف “K” در کنار هم است. 

این بازار نیش کارش را به صورت یک تجارت کوچک شروع کرد و امروز به یک برند جهانی تبدیل شده‌است که بیش از ۵۰ بوتیک کارلوف پاریس در ۵۸ کشور دارد و در بیش از ۵۰۰ خرده‌ فروشی انتخابی، از پاریس تا توکیو، در دسترس است. کارلوف پاریس مجموعه‌ای با کیفیت و لوکس از جواهرات، ساعت‌های سوییسی،‌اکسسوریز، اوت کوتور (دوخت سفارشی)، محصولات چرمی، فِرِم عینک، عینک و عطر ارائه می‌دهد. مؤسس این برند، دانیل، از فرهنگ‌های مختلف و شهرهای زیبای سراسر دنیا الهام می‌گیرد. 


متخصصان و طراحان :

جولین راستکینت



تایید و ارسال عکس

توجه: شما با ارسال عکس، موافقت خود را با قوانین قرار دادن عکس پروفایل در عطرافشان اعلام می دارید.