Korloff PARIS - Korloff Gold

کورلوف پاریس کورلوف گلد

زنانه
کد کالا : ATR-37886
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : کورلوف پاریس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-37886
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 75
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
3,710,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کمپانی کورلوف در سال 2011 ادیشن بسیار موفقی را برای عطر «کورلوف لیدی» و همچنین عطرهای مردانه «کورلوف این وایت» و «کورلوف نویر» 2010 عرضه کرد. این کمپانی در سال 2012 هم تصمیم گرفت که عطر جدید و زنانه‌ای را با آمیزه‌ای خاص و جذاب روانه بازار عطرها کند.

«کورلوف گلد» از عطرهای خاصی است که ساختار کمیاب و عجیبی دارد و بنابراین طرفداران عطرهای خاص قطعا باید این عطر را خریداری کنند. طلا، این فلز گران‌بها و کمیاب، مهم‌ترین عنصر الهام‌بخش در طراحی و خلق این عطر بوده است و «کورلوف گلد» اساسا ادای احترامی به فلز طلا به‌شمار می‌رود که ما را به یاد مجموعه جواهرات لوکس می‌اندازد.

پس از چندین عطر کورلوف که بطری مات و کدری داشتند، «کورلوف گلد» دوباره بطری شیشه‌ای و شفاف دارد که حرف K (لوگوی کمپانی کورلوف) به‌زیبایی روی آن حکاکی شده است و ما را به یاد پروانه‌ها می‌اندازد. این حروف K پروانه‌ای طلایی هستند و بدنه بطری را با زیبایی و ظرافت تمام آراسته کرده‌اند تا حالتی لوکس و خاص‌تر به آمیزه درون شیشه بدهند.

نت‌های اولیه این عطر با بافت کرمی یاسمن شروع می‌شوند و در کنار رایحه نارگیل و توت‌فرنگی قرار می‌گیرند. نت‌های میانی هم پیوند نابی میان رایحه‌های پلومریا، یاس تاهیتی و یاس خلق کرده‌اند. رایحه‌های وانیل، مشک و سدر هم به‌خوبی در نت‌های پایه جای گرفته‌اند.

برند کورلوف پاریس
طبع خنک
سال عرضه 2012
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه گاردنیای یاسمنی، نارگیل ، توت فرنگی
اسانس میانی یاس، یاس تاهیتی، پلومریا
اسانس پایه مشک ، وانیل ، سدر
نمره کاربران
Korloff Gold-کورلوف پاریس کورلوف گلد
رایحه
7
2 رای
ماندگاری
7.5
2 رای
پخش بو
7.5
2 رای
طراحی شیشه
8.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
با اسپری کردن بوی عطر قدیمی سینگل تداعی شد برام و همچین بوی ادیکت دیور ولی ی کم لایت تر از دیور بوی وانیل خیلی غالب و نارگیل کم،دریغ از بوی گل، در کل ی جایگزین مناسب برای هواداران ادیکت دیور؛ولی من که که متنفرم از دیور اینو بلایند بای خریدم ومعمولیم باهاش نه دوسش دارم نه متنفرم ازش؛فعلا که تو بلایند بای هیچوقت بخت باهام یار نبوده جز عطر المپیا و سی کی بیوتی و آیدول لنکوم ؛بنظرم بهترین گزینه واسه ی انتخاب معقول و هزینه کم و خیلی با کیفیت تر از این کار عطر ونتی شرکت مای، واقعا حیف پول زبون بسته؛پخش و ماندگاریشم متوسط رو به بالا
27 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Sama shima.a
اینم بگم دریغ از بوی توت فرنگی و گل؛دیگه دارم بیش از پیش به این نتیجه میرسم با همه علاقم به عطر از دنیای عطر و عشق و علاقم به عطر خارج بشم چون علیرغم کلی هزینه به نتیجه مطلوب نمیرسم
27 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پروانه

اگر دنبال یه عطر زنانه نارگیلی هستید با کیفیت و قیمت مناسب و پخش و ماندگاری قابل قبول،کارلوف گلد رو تست کنید.یه عطر شیرین و چهارفصل که نارگیل در اون با وانیل یه ترکیب کرمی و گورماند ایجاد کرده...کلا از نظر من برند کارلوف توی این رنج قیمت در مقایسه، انتخاب خوبی میتونه باشه
03 مرداد 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : پرنیان 🄼🄾🄽🄰

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟