اسم و مارک بهترین ادکلن مردانه چیست؟

اسم و مارک بهترین ادکلن مردانه چیست؟

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 10 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :بهترین عطر و ادکلن مردانه1. کرید اونتوس مردانه2. جیورجیو آرمانی کد مردانه3. بلو شنل4. بولگاری من این بلک5. تام فورد عود وود6. ورساچه اروس مردانه7. پاکورابان وان میلیون8. دیور ساوج9. تق هرمس پرفیوم10. دیویدف کول واتر مردانه

آیا می‌دانید که در دهه‌های اخیر، برندهایی مانند تام فورد، دیور و کرید همواره بهترین و خوشبوترین ادکلن های مردانه را روانه بازار کرده‌اند و عطرهای مردانه این برندها در لیست پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها قرار داشته است؟ بسیاری از این آقایان همواره ترجیح می‌دهند که از بهترین مارک عطر مردانه استفاده کنند، اما گاهی گران بودن بعضی از عطرهای برند باعث می‌شود که این افراد کمی در انتخاب خود سردرگم شوند. بنابراین اگر شما هم به‌دنبال بهترین ادکلن های مردانه روز دنیا هستید و می‌خواهید با توجه به بودجه‌ای که دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید، خواندن ادامه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین عطر و ادکلن مردانه

1. کرید اونتوس مردانه

کرید اونتوس مردانه

اگر بخواهیم بهترین عطر و ادکلن مردانه جهان را نام ببریم، نمی‌توانیم به‌سادگی از کنار نام عطر کرید اونتوس بگذریم. بسیاری از طرفداران عطر و ادکلن بر این باورند که کرید اونتوس در میان بهترین ادکلن های مردانه روز دنیا قرار می‌گیرد. این عطر خنک و چایپر میوه‌ای، محصول سال 2010 فرانسه است و در طی 13 سالی که در بازار حضور داشته، به عطرامضای تعداد زیادی از آقایان جوان، شیک‌پوش و اهل استایل‌های لاکچری تبدیل شده است. رایحه بسیار خاص، ماندگار، شیک و رویایی کرید اونتوس به‌عنوان بهترین و خوشبوترین ادکلن مردانه جهان باعث شده است که آقایان طرفدار این عطر، آن را در مهمانی‌های بسیار خاص و لاکچری یا قرارهای بسیار خاص و رمانتیک استفاده کنند. با افشاندن این عطر روی پوست یا لباس خود، تنوعی از زیباترین و شاداب‌ترین روایح همچون ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه، آناناس، رز، نعناع هندی، یاس، چوب درخت قان، مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر به مشامتان خواهد رسید.

2. جیورجیو آرمانی کد مردانه

جیورجیو آرمانی کد مردانه

اگر بخواهیم نام یکی دیگر از بهترین ادکلن های مردانه دنیا را بدانیم، باید با جورجیو آرمانی کد بیشتر آشنا شویم. این عطر گرم ایتالیایی با آمیزه‌ای از روایح شرقی و ادویه‌ای در سال 2004 به بازار عرضه شد و به‌دلیل داشتن روایح شیک، کاملا مردانه، باوقار و زیبایش مورد توجه تمامی آقایان در تمامی گروه‌های سنی قرار گرفت. آرامش و ظرافت موجود در تمامی نت‌های این عطر، آن را به بهترین و جذاب ترین عطر مردانه در میان بسیاری از مردان رمانتیک تبدیل کرده است. نت آغازین این بهترین عطر مردانه در ایران، با ترکیب روایح ترنج و لیموترش شروع می‌شود. از نت میانی، روایح جذابی همچون چوب گایاک، بادیان ختایی و گل زیتون به مشام می‌رسد. نت پایه این ادکلن مردانه هم با ترکیب روایح ماندگاری همچون دانه تونکا، چرم و تنباکو تهیه شده است.

3. بلو شنل

بلو شنل

اگر بخواهیم پرطرفدارترین و بهترین عطر مردانه شنل در جهان را بشناسیم، نمی‌توانیم به‌سادگی از کنار نام بلو شنل بگذریم. بلو شنل به‌عنوان یکی از بهترین ادکلن های مردانه جهان در سال 2010 به بازار معرفی شد و با طبع خنک و روایح چوبی معطرش به عطرامضای تعداد زیادی از آقایان جوان، شاداب و سرزنده که اهل استایل‌های ساده و کژوال هستند، تبدیل شد. معمولا مردانی که روحیه مرموزی دارند و از ظرافت و سادگی هم استقبال می‌کنند، تمایل بیشتری به استفاده از بلو شنل نشان می‌دهند. شنل به‌عنوان بهترین مارک های ادکلن مردانه، این عطر خود را با ترکیب روایح دلفریب و پرنفوذی همچون لیموترش، نعناع هندی، خس‌خس، سدر، چوب صندل سفید، یاس، نعناع، گریپ‌فروت، لابدانیوم، جوز، زنجبیل، فلفل صورتی و روایح دودی برای روزهای دل‌انگیز بهاری و تابستانی روانه بازار کرد.

بیشتر بخوانید : 6 اسم و برند عطر ادکلن معروف مردانه 6 اسم و برند عطر ادکلن معروف مردانه

4. بولگاری من این بلک

بولگاری من این بلک

این عطر که با نام بولگاری من مشکی هم شناخته می‌شود، یکی دیگر از عطرهای ایتالیایی پرطرفدار در سراسر جهان است. بسیاری از طرفداران عطر و ادکلن‌های خاص بر این باورند که بولگاری همواره یکی از بهترین مارکهای ادکلن مردانه در جهان بوده است. این برند ایتالیایی با عرضه بولگاری من مشکی به بازار توانست که لقب بهترین ادکلن مردانه 2016 و بهترین ادکلن مردانه 2017 را برای این عطر شرقی گل‌فام خود کسب کند. این بهترین عطر بولگاری مردانه، عطری گرم و مناسب برای آقایان جوان و میانسال است که بیشتر اهل استایل‌های کلاسیک و لباس‌های رسمی هستند. رایحه تنباکو، ادویه‌های معطر، زنبق، چرم، گل مریم، دانه تونکا، لوبان و چوب گایاک به‌زیبایی هرچه تمام‌تر در این بهترین عطر و ادکلن مردانه جهان خودنمایی می‌کنند.

5. تام فورد عود وود

تام فورد عود وود

اگر بخواهیم معرفی بهترین مارک عطر و ادکلن مردانه در جهان را داشته باشیم، نمی‌توانیم برند تام فورد را نادیده بگیریم. در میان انواع عطر و ادکلن‌های مردانه تام فورد شاید بتوان عود وود را بهترین عطر تام فورد مردانه دانست. این عطر معتدل و آمریکایی در سال 2007 و با آمیزه‌ای از روایح شرقی و چوبی به‌عنوان یک عطر شیک و لاکچری به بازار ارائه شد تا باعث درخشش طرفدارانش در هر جمعی شود. پخش بو و ماندگاری بسیار بالای این عطر باعث شد که تام فورد، لقب بهترین مارک ادکلن مردانه 2017 را به خود اختصاص بدهد. در ترکیبات خطی این عطر شیک و دلنشین، روایحی مانند کهربا، وانیل، دانه تونکا، خس‌خس، چوب صندل سفید، دارچین، عود، فلفل سیچوان و روایح چوبی به مشام می‌رسند.

بیشتر بخوانید : لیست پرفروش ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن مردانه در بازار لیست پرفروش ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن مردانه در بازار

6. ورساچه اروس مردانه

ورساچه اروس مردانه

اگر یک عطر مردانه خیلی خاص می‌خواهید یا به‌دنبال بهترین و خوشبوترین ادکلن مردانه از نظر طرفداران عطر و ادکلن در سراسر جهان هستید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما ورساچه اروس را تست کنید. این عطر معتدل،‌ معطر و فوژه ایتالیایی در سال 2012 روانه بازار شد و سریعا مورد توجه پسران نوجوان و مردان جوان شاداب، سرزنده، جسور و با اعتمادبه‌نفس بالا قرار گرفت. شادابی و تازگی تک‌تک روایح موجود در این عطر به قدری دلنشین است که طرفداران ورساچه اروس معتقدند که این عطر باید اسم بهترین ادکلن مردانه را داشته باشد. در نت آغازین این بهترین عطر و ادکلن مردانه و جوان‌پسند، روایح لیموترش، سیب و نعناع خودنمایی می‌کنند. در نت میانی، رایحه دلپذیری از دانه تونکا، شمعدانی و آمبروکسان به مشام می‌رسد. اوج شگفتی این عطر هم در ترکیب روایح نت پایانی آن که شامل وانیل، خزه درخت بلوط، خس‌خس و سدر می‌شود، به چشم می‌خورد.

7. پاکورابان وان میلیون

پاکورابان وان میلیون

امکان ندارد که شما به‌دنبال بهترین مارک ادکلن مردانه با قیمت مناسب باشید، اما نام پاکورابان به گوشتان نخورده باشد. این برند اسپانیایی که همواره بهترین مارک عطر و ادکلن مردانه به‌حساب می‌آمده است، در سال 2008 عطر مردانه و گرم وان میلیون را به‌عنوان عطری چوبی و ادویه‌ای روانه بازار کرد. این عطر به‌سرعت مورد توجه مردان بانفوذ، با اعتمادبه‌نفس بالا و اهل پوشش‌های خاص قرار گرفت تا آنها هم در مناسبت‌های رسمی و هم در مهمانی‌های دوستانه با استفاده از عطر شیک خود به‌خوبی بدرخشند و نظر اطرافیان را به خود جلب کنند. وان میلیون در سال 2019 و 2020 هم لقب بهترین عطر مردانه 2019 و بهترین عطر مردانه 2020 را به خود اختصاص داد. روایح دلنشین، ماندگار و شامه‌نوازی همچون نارنگی ماندارین، نعناع، گریپ‌فروت، رز، دارچین، ادویه‌های معطر، کهربا، نعناع هندی و چرب در کنار روایح دودی در وان میلیون چیده شده‌اند.

8. دیور ساوج

دیور ساوج

اگر به‌دنبال بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی باشید یا بهترین ادکلن مردانه فرانسه را بخواهید، نباید از انواع عطر و ادکلن‌های برند دیور غافل شوید. بسیاری از طرفداران این برند فرانسوی بر این باورند که دیور ساوج یکی از بهترین ادکلن های دیور است که در سال 2015 به بازار عرضه شد و لقب بهترین ادکلن مردانه سال 2018 را به خود اختصاص داد. این عطر معتدل، مرکباتی و معطر برای استفاده روزانه یا استفاده در قرارهای عاشقانه در یک عصر بهاری یا پاییزی بسیار مناسب است و می‌تواند تصویر دلچسب و زیبایی از شما در ذهن فرد مقابلتان به‌وجود بیاورد. معمولا آقایان جسور که اهل ریسک هستند و روحیه شادابی دارند، بیشتر از دیور ساوج استقبال می‌کنند. ترنج، فلفل، نعناع هندی، اسطوخودوس، خس‌خس، شمعدانی، لامی، فلفل صورتی، فلفل سیچوان، سدر، لابدانیوم و آمبروکسان به‌زیبایی هرچه تمام‌تر در هرم نت‌های این عطر در کنار یکدیگر چیده شده‌اند.

بیشتر بخوانید : با گران‌ترین ادکلن های مردانه جهان آشنا شوید! با گران‌ترین ادکلن های مردانه جهان آشنا شوید!

9. تق هرمس پرفیوم

تق هرمس پرفیوم

اگر همواره این سوال را در ذهن دارید که بهترین و خوشبوترین ادکلن مردانه چیست، باید بدانید که جواب این سوال شدیدا به سلیقه فردی شما بستگی دارد. اما براساس نظر بسیاری از طرفداران عطر و ادکلن در سراسر جهان می‌توان تق هرمس پرفیوم را بهترین عطر و ادکلن مردانه معتدل، فرانسوی و چوبی دانست که در سال 2009 به بازار عرضه شد. این عطر چایپر چوبی، نمادی از عشق و جوانی است و می‌تواند برای مردان جوان، رمانتیک و احساساتی واقعا گزینه بسیار قابل قبولی باشد. در نت آغازین تق هرمس به‌عنوان یکی از بهترین عطرهای مردانه جهان، رایحه پرتقال و گریپ‌فروت خودنمایی می‌کنند. در نت میانی، رایحه شگفت‌انگیز و خاصی مانند سنگ آتش‌زنه به مشام می‌رسد. نت پایانی هم با ترکیب رایحه لوبان و خزه درخت بلوط با روایح چوبی به پایان می‌رسد تا شما درنهایت بتوانید هرمس را در گروه بهترین مارک های ادکلن مردانه طبقه‌بندی کنید.

10. دیویدف کول واتر مردانه

دیویدف کول واتر مردانه

بدون شک یکی از نوستالژیک‌ترین، بهترین و خوشبوترین ادکلن های مردانه، دیویدف کول واتر مردانه است. این عطر سوئیسی با طبع خنک و روایح معطر و آبزی خاصش در سال 1988 به بازار عرضه شد و به‌دلیل داشتن انواع روایح سبز و آبزی مورد توجه آقایان جوان و اهل استایل‌های کژوال برای استفاده روزانه قرار گرفت. در این بهترین عطر و ادکلن مردانه جهان، روایح دلنشین و آرام‌بخشی همچون آب دریا، اسطوخودوس، نعناع، رزماری، گشنیز، ترکیب کالون، بهارنارنج، شمعدانی، چوب صندل سفید، یاس، مشک، کهربا، خزه درخت بلوط، سدر و تنباکو در کنار ترکیبات سبز جلوه‌گری می‌کنند.

به نظر شما کدام‌یک از عطرهای معرفی‌شده، بهترین عطر و ادکلن مردانه برای شما هستند؟

هر کدام از عطرها یا برندهای معرفی‌شده می‌توانند براساس ترکیبات موجود در عطر، استایل و علاقه‌مندی شخصی شما، انتخاب مناسبی برایتان باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

اسم بهترین ادکلن مردانه 2021 چیست؟

اگر همیشه به‌دنبال بهترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن های جهان هستید یا می‌خواهید خرید عطر مردانه از بهترین مارک عطر و ادکلن مردانه را داشته باشید، باید بدانید که بهترین عطرها براساس فروش آنها در سراسر جهان تعیین می‌شوند. به‌عنوان مثال، عطرهایی مانند بلو شنل، تق هرمس، رالف لورن پولو بلک، کرید اونتوس، دیور ساوج، سی‌کی اترنیتی، ورساچه اروس و دولچه گابانا کی‌بای دولچه گابانا به‌عنوان بهترین عطر مردانه 2021 معرفی شده‌اند.

بهترین عطر مردانه زارا کدام است؟

در میان بهترین مارک های ادکلن مردانه در ایران، برند زارا طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر شما هم طرفدار این برند اسپانیایی هستید، می‌توانید انتخاب مناسبی از میان این عطرها داشته باشید: زارا 8 زارا، زارا سول، زارا وایبر نت لیدر و زارا من یومو.

بهترین برندهای عطر مردانه کدامند؟

اگر همیشه به‌دنبال بهترین مارک عطر مردانه هستید، بهتر است بدانید که بهترین عطر های مردانه توسط برندهایی مانند شنل، بولگاری، کرید،‌ تام فورد، دیور و ورساچه تولید می‌شوند.

بهترین ادکلن هوگو باس مردانه کدام است؟

هوگو باس یکی دیگر از پرطرفدارترین و بهترین مارکهای ادکلن مردانه است که عطرهای بسیار پرطرفداری مانند این موارد را در بازار دارد: هوگو باس دسنت، هوگو باس سبز، هوگو باس این موشن، هوگو باس هوگو آیسد، هوگو باس باتلد تونیک و هوگو باس پور ادو تویلت.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟