با گران‌ترین ادکلن های مردانه جهان آشنا شوید!

با گران‌ترین ادکلن های مردانه جهان آشنا شوید!

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :گرانترین ادکلن های مردانه جهان1. بولگاری فالکار2. کلایو کریستین نامبر 1 مردانه3. فردریک مال فرنچ لاور4. پیور دیستنس ام وی‌2کیو5. روژا داو انیگما پور هوم6. شیخ اپیولنت شیخ گلد ادیشن مردانه7. زرجوف هوم

 

اگر می‌خواهید استایل لوکس و لاکچری خود را تکمیل کنید، قطعا به یکی از گران‌ترین ادکلن های جهان نیاز خواهید داشت. بسیاری از آقایان ادعا می‌کنند که با استفاده از ادکلن های گران‌قیمت، اعتمادبه‌نفس بیشتر و احساس خوشایندتری دارند. بسیاری از مردان بر این باورند که اضافه کردن حسی مانند حس تجملات به استایل خودشان باعث افزایش توجه دیگران به آنها می‌شود. با همین منطق هم بسیاری از کمپانی‌های معتبر و معروف تولیدکننده عطر و ادکلن اصل در جهان به‌منظور تولید گران‌ترین ادکلن های مردانه جهان برای مردان تجملاتی و لوکس‌پسند اقدام کرده‌اند که در ادامه با بعضی از این محصولات بیشتر آشنا می‌شویم.

گرانترین ادکلن های مردانه جهان

1. بولگاری فالکار

بولگاری فالکار

اگر می‌خواهید یکی از گران‌ترین ادکلن های مردانه جهان را داشته باشید و به روایح شرقی چوبی علاقه‌مند هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که بولگاری فالکار، محصول سال 2019 ایتالیا، را تست کنید. ژاک کاوالیه، عطرساز این عطر مردانه گران قیمت، بولگاری فالکار را به‌عنوان نمادی از زیبایی، شکوه، عظمت و آزادی خلق کرد تا بتواند نظر آقایان لوکس‌پسند و شیک‌پوش را به خود جلب کند. این ادکلن مردانه با قیمت بالا، حاصل تنها دو ترکیب شیک و لوکس همچون مشک و روایح چوبی است. ماندگاری و پخش بوی بسیار بالای بولگاری فالکار باعث شده است که این عطر به عطرامضای بسیاری از آقایان جوان یا حتی میانسال تبدیل شود. بعد از افشاندن این ادکلن مردانه روی پوست یا حتی لباستان، با خط بوی بسیار شگفت‌انگیزی که از خود بر جای می‌گذارید، تقریبا می‌توانید نظر تمامی اطرافیان را به خود جلب کنید. مهمانی‌های مجلل در فضاهای باز یا روزهای پاییزی و زمستانی، بهترین زمان و مکان برای استفاده از این عطر مردانه جادویی هستند.

2. کلایو کریستین نامبر 1 مردانه

کلایو کریستین نامبر 1 مردانه

اگر می‌خواهید خاطره شگفت‌انگیزی از یک رایحه رویایی را زنده کنید، فقط یک پیشنهاد برای شما داریم: خرید یکی از گران‌ترین ادکلن های مردانه دنیا با نام کلایو کریستین نامبر 1 مردانه. این عطر که گاهی با عنوان گران‌ترین عطر مردانه دنیا هم معرفی می‌شود، در گروه بویایی شرقی چوبی جای دارد و با تنوع روایح ویژه‌اش توانسته است که نظر بسیاری از آقایان جوان، شاداب، جسور و اهل ریسک را به خود جلب کند. زمانی که اولین رگه‌های گران‌ترین ادکلن مردانه در ایران را روی پوست یا لباس خودتان اسپری می‌کنید، ترکیبی از روایح دلنشینی همچون نارنگی ماندارین، گریپ‌فروت، هل، گیاه درمنه، زیره، جوز، فلفل قرمز شیرین و لیموترش سبز در ذهنتان می‌پیچد. کمی که از افشاندن عطر می‌گذرد، حس می‌کنید که در باغ بزرگی از گل‌هایی خوش‌بو مانند رز، زنبق، یاس، گل برف، گل یلانگ و گل آفتاب‌پرست غوطه‌ور شده‌اید. گذشت بیشتر زمان باعث می‌شود که شیکی، ماندگاری و دلربایی گران‌ترین عطر مردانه جهان با استشمام روایحی مانند دانه تونکا، مشک، کهربا، وانیل، خس‌خس، سدر و چوب صندل سفید درنهایت جلوه‌گری جذاب‌تری داشته باشد.

3. فردریک مال فرنچ لاور

فردریک مال فرنچ لاور

در میان گران‌ترین ادکلن های مردانه در ایران، فردریک مال فرنچ لاور همیشه جزو عطرهای پرطرفدار بوده است. این عطر مردانه معتدل در سال 2007 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار معرفی شد و با سرشت چوبی و معطرش مورد توجه و استقبال آقایان جوانی قرار گرفت که دوست دارند با عطرشان نظر خانم‌ها را به خود جلب کنند. این گران‌ترین ادکلن مردانه ایران که با روایح دلربای خود، حس خوش حضور در جنگل‌های باران‌زده را برایتان تداعی می‌کند، در نت اولیه‌اش رایحه صمغ گالبانیوم را در کنار ادویه‌های معطر جای داده است. در نت میانی، ترکیب روایح سدر، سنبل ختایی و روایح دودی به‌زیبایی هرچه تمام‌تر خودنمایی می‌کنند و قرار گرفتن رایحه مشک در کنار خزه درخت بلوط و خس‌خس در نت پایانی این عطر دلنشین، باعث افزایش ماندگاری و پخش بوی آن شده است.

بیشتر بخوانید : 10 عطر ادکلن گران قیمت دنیا +عکس +قیمت 10 عطر ادکلن گران قیمت دنیا +عکس +قیمت

4. پیور دیستنس ام وی‌2کیو

پیور دیستنس ام وی‌2کیو

آقایانی که برای تکمیل استایل لوکس و لاکچری خود به‌دنبال گران‌ترین ادکلن مردانه دنیا یا حتی گران‌ترین ادکلن مردانه در تهران هستند، می‌توانند با اطمینان روی پیور دیستنس ام وی‌2کیو حساب کنند. این عطر هلندی که در سال 2022 به بازار آمد، با روایح چرمی خود سریعا توانست نظر آقایان شیک‌پوشی را به خود جلب کند که اهل مهمانی‌های لاکچری و قرارهای کاری خاص هستند. در نت ابتدایی این گران‌ترین ادکلن مردانه جهان، روایحی همچون اسطوخودوس، شکوفه پرتقال و فلفل صورتی به مشام می‌رسند. در نت میانی این عطر مردانه با ترکیب روایحی مانند یاس، دارچین، گیاه ناگارموتا و شیره کاج روبه‌رو می‌شویم. نت پایانی هم با ترکیب جادویی و بسیار لوکسی همچون دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی، سدر و لابدانیوم به پایان می‌رسد.

5. روژا داو انیگما پور هوم

روژا داو انیگما پور هوم

عطرهای انگلیسی گرم همواره یادآور اصالت و جلوه‌های لوکس بوده‌اند. روژا داو به‌عنوان گران‌ترین برند ادکلن مردانه، عطر انیگما پور هوم را به‌عنوان گران‌ترین ادکلن مردانه‌‌اش در سال 2013 روانه بازار کرد. این عطر با روایح شرقی‌اش توانست سریعا مورد توجه آقایان جوان و میانسالی قرار بگیرد که دوست دارند در مهمانی‌های کاملا رسمی یا مهمانی‌های شبانه، اصالت و وقار استایل خود را با انتخاب یک عطر مناسب به رخ دیگران بکشند. ماندگاری و پخش بوی قابل توجه این عطر گرم مردانه باعث شده است که ما آن را به‌عنوان عطری مناسب برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی معرفی کنیم. نت آغازین انیگما به‌عنوان یکی از گران‌ترین عطرهای مردانه دنیا، با ترکیبی از روایح ترنج، بهار نارنج و فلفل شروع می‌شود. در نت میانی، رایحه یاس در کنار زنجبیل و تنباکو قرار می‌گیرد. در نت پایانی هم قرار گرفتن رایحه لوبان در کنار وانیل و نعناع هندی باعث افزایش ماندگاری چشمگیر این عطر مردانه شده است.

6. شیخ اپیولنت شیخ گلد ادیشن مردانه

شیخ اپیولنت شیخ گلد ادیشن مردانه

این عطر که در گروه ادکلن های مردانه گران‌قیمت هم جای می‌گیرد، با نام شیخ گلد مردانه در بازار شناخته می‌شود. شیخ گلد، عطری بحرینی و محصول سال 2013 است که با روایح شرقی، گل‌فام و ادویه‌ای خود، انتخاب مناسب، شیک و لوکسی برای مناسبت‌های رسمی و مهمانی‌های شبانه به‌حساب می‌آید. شیخ به‌عنوان یکی از گران‌ترین مارک ادکلن مردانه در جهان هم شناخته می‌شود و در میان آقایان جوان و میانسالی که اهل استایل‌های کلاسیک هستند، طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر قصد خرید ادکلن مردانه شیک، لوکس و گران‌قیمتی را دارید، می‌توانید تست این عطر را هم در برنامه‌های خود داشته باشید. فلفل صورتی، زعفران، رز، اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل، دانه تونکا، کهربا، چوب صندل سفید و عود جزو روایح تشکیل‌دهنده این ادکلن مردانه هستند.

7. زرجوف هوم

زرجوف هوم

زرجوف هوم که به‌عنوان گران‌ترین ادکلن مردانه 2017 هم معرفی شد، در گروه عطرهای گرم و چوبی جای می‌گیرد. این عطر ایتالیایی در سال 2007 به بازار آمد و شدیدا هم مورد استقبال آقایان میانسال و اهل استایل‌های کلاسیک و شیک قرار گرفت. زرجوف هوم، نمادی از اصالت و وقار است که می‌تواند به‌خوبی عامل درخشش شما در مهمانی‌های کاملا خاص و رسمی باشد. در این گران‌ترین ادکلن مردانه، روایحی همچون مرکبات، ادویه‌های معطر، اسطوخودوس، گل میخک، گل یلانگ، خس‌خس و چرم در کنار روایح چوبی شامه‌نوازی می‌کنند.

به نظر شما کدامیک از عطرهای معرفی‌شده در میان گران‌ترین ادکلن های مردانه جهان می‌توانند انتخاب مناسب‌تری برای شما باشند؟

هر کدام از عطرهای معرفی‌شده می‌توانند براساس قیمت ادکلن، ترکیبات موجود در عطر، استایل و علاقه‌مندی شخصی شما، انتخاب مناسبی برایتان باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

قیمت گران‌ترین ادکلن مردانه چقدر است؟

قیمت انواع عطر و ادکلن مردانه در جهان به عوامل مختلفی ازجمله ترکیبات موجود در عطر، حجم عطر و نوع طراحی بطری آن بستگی دارد. اما در میان گران‌ترین ادکلن های مردانه در ایران می‌توان نام عطرهای بالا را همراه با نام‌های دیگری مانند جیورجیو آرمانی پرایو عود رویال، بابی جونز، روژا داو فتیش پور هوم، رالف لورن رومن سیلور و گود لایف مردانه دید. هر 50 تا 100 میلی‌لیتر از این عطرها حدود 10 تا 45 میلیون تومان قیمت دارند.

گران‌ترین ادکلن مردانه 2020 چه نام دارد؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید همیشه گران‌ترین ادکلن مردانه را در اختیار داشته باشید، بهتر است بدانید که گران‌ترین ادکلن مردانه 2020 در میان عطرهایی مانند کلایو کریستین نامبر 1 ایمپریال مجستی، دی‌کی‌ان‌وای گلدن دلیشس میلیون دالر و شنل گرند هرمس 24 بوده است.

گران‌ترین برند ادکلن مردانه یا گران‌ترین مارک ادکلن مردانه چیست؟

برای این‌که بخواهیم گران‌ترین برند ادکلن مردانه را بشناسیم، باید همیشه قیمت روز ادکلن را داشته باشیم. اما به هرحال، در میان گران‌ترین برندهای عطر و ادکلن مردانه همیشه نام‌هایی مانند دیویدف، هرمس، تام فورد، دیور، کرید، کلایو کریستین، روژا و  کارون به چشم می‌خورد.


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟