9 عطر  و ادکلن مردانه با پخش بوی بالا و نشر بالا
5/1

9 عطر  و ادکلن مردانه با پخش بوی بالا و نشر بالا

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 11 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :9 ادکلن مردانه با پخش بوی بالا2. شیخ اپیولنت شیخ گلد ادیشن مردانه3. فردریک مال موسیور4. ناسوماتو بلک افغانو5. هیستوریز د پارفومز مارکوئس د سد 17406. آمواج اپیک مردانه7. شیخ اپیولنت شیخ کلاسیک شماره 778. اینیتیو (اینیشیو) پارفومز پرایوز عود فور گریتنس9. هاوس آف سیلیج دیگنیفاید

 

اگر قصد خرید عطر مردانه از یک فروشگاه عطر و ادکلن معتبر را دارید و ترجیح می‌دهید که عطری با ماندگاری و پخش بوی بسیار بالا داشته باشید، باید بدانید که انتخاب ادکلن‌هایی با خط بوی بالا،  کار نسبتا ساده‌ای است. معمولا این عطر و ادکلن‌ها در گروه عطرهای گرم و زمستانی جای می‌گیرند و علاوه بر روزهای سرد سال، برای استفاده در فضاهای آزاد هم مناسب هستند. اگر شما هم به‌عنوان یک آقای شیک‌پوش و سخت‌پسند به‌دنبال یک ادکلن مردانه خوش‌بو با ماندگاری زیاد و خط بوی بالا هستید، خواندن ادامه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

9 ادکلن مردانه با پخش بوی بالا

1. آمواج اینترلود مردانه

آمواج اینترلود مردانه

آمواج یا آمواژ اینترلود مردانه، یک عطر عمانی گرم است که در سال 2012 با روایح شرقی و چوبی وارد بازار شد. اینترلود، یک ادکلن مردانه با پخش بوی بالا است که در دهه اخیر بسیار مورد توجه آقایان جوان، شیک‌پوش و اهل استایل‌های کلاسیک برای مهمانی‌ها و مناسبت‌های رسمی قرار گرفته است. بسیاری از مردان لاکچری‌پسند معتقدند که آمواژ اینترلود، بهترین ادکلن مردانه با پخش بوی بالا است و می‌تواند به‌راحتی برای مهمانی‌ در فضاهای باز در شب‌های سرد پاییزی و زمستانی، روی پخش بو و ماندگاری بی‌نظیر آن حساب ویژه‌ای باز کنند. در نت ابتدایی این ادکلن مردانه از رایحه ترنج در کنار فلفل و پونه کوهی استفاده شده است. کهربا، لابدانیوم، اوپوپوناکس و روایح دودی، نت میانی این عطر مردانه با خط بوی بالا را تشکیل می‌دهند. نت پایانی هم از ترکیب روایحی ماندگار و شیک همچون نعناع هندی، چوب صندل سفید، چرم و عود تشکیل شده است.

2. شیخ اپیولنت شیخ گلد ادیشن مردانه

شیخ اپیولنت شیخ گلد ادیشن مردانه

این عطر مردانه که در بازار با نام شیخ گلد مردانه شناخته می‌شود، در گروه بهترین ادکلن‌ های مردانه با پخش بوی بالا قرار می‌گیرد. تقریبا تمامی مردان لاکچری‌پسند که به‌دنبال روایح بسیار خاص، یونیک و گران‌قیمت هستند، بدشان نمی‌آید که شیخ گلد را در میان عطرهای پاییزی و زمستانی خود داشته باشند. این عطر بحرینی در سال 2013 و با روایح شرقی به بازار معرفی شد و مورد استقبال مردان جاه‌طلبی که می‌خواهند در هر مراسم و مناسبتی تمامی توجهات را به‌سوی خودشان جلب کنند، قرار گرفت. نت آغازین این ادکلن مردانه با پخش بوی بالا از ترکیب روایح فلفل، فلفل صورتی و رایحه گران‌قیمت زعفران تشکیل شده است. رایحه رز در کنار اسطوخودوس و شمعدانی در نت میانی این ادکلن مردانه با ماندگاری و پخش بوی بالا خودنمایی می‌کند. در پایانی شیخ گلد هم روایحی همچون دانه تونکا، کهربا، چوب صندل سفید و عود می‌درخشند تا شما بتوانید یک عطر ناب و باکلاس را در میان کلکسیون عطرهای خود داشته باشید.

3. فردریک مال موسیور

فردریک مال موسیور

فردریک مال موسیور در گروه عطرهای گرم، شرقی و وانیلی طبقه‌بندی می‌شود که در سال 2015 توسط کمپانی فرانسوی خود به‌عنوان یک ادکلن مردانه با پخش بوی بسیار بالا به بازار عرضه شد. معمولا مردان میانسال و گاهی هم آقایان جوان، این عطر را برای استفاده در مهمانی‌های کاملا رسمی یا شبانه انتخاب می‌کنند. فردریک مال موسیور به‌عنوان یک عطر اغواگر می‌تواند گزینه شگفت‌انگیزی برای قرارهای عاشقانه شما هم باشد. روایحی همچون نارنگی، کهربا، ‌نعناع هندی، سدر، مشک و وانیل در کنار روایح دودی در این عطر ادکلن مردانه با پخش بوی بالا به‌خوبی خودنمایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید : معرفی 5 ادکلن گرم مردانه نافذ معرفی 5 ادکلن گرم مردانه نافذمعرفی 10 ادکلن مردانه شیک و مجلسی معرفی 10 ادکلن مردانه شیک و مجلسی

 

4. ناسوماتو بلک افغانو

ناسوماتو بلک افغانو

ناسوماتو بلک افغانو که با نام بلک افگانو هم شناخته می‌شود، عطری گرم و هلندی است که به‌دلیل داشتن روایح چوبی و معطر، بسیار مورد توجه آقایان درونگرا و احساساتی قرار می‌گیرد. بلک افگانو به‌عنوان یکی از ادکلن های مردانه عالی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی باشد. نت ابتدایی این ادکلن مردانه با پخش بوی بالا از ترکیبی سحرآمیز همچون شاهدانه و ترکیبات سبز تشکیل شده است. در نت میانی هم روایح تنباکو، صمغ گیاهی و قهوه در کنار روایح چوبی چیده شده‌اند تا این عطر در نگاه اول، نماد مردی آرام و خوش‌صحبت باشد. در نت نهایی ناسوماتو بلک افغانو هم رایحه عود در کنار روایح دودی جای گرفته تا ماندگاری آن را دوچندان کند.

5. هیستوریز د پارفومز مارکوئس د سد 1740

هیستوریز د پارفومز مارکوئس د سد 1740

اگر به‌دنبال یک ادکلن مردانه با خط بوی بالا و قیمت مناسب هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما هیستویرز د پارفومز مارکوئس د سد 1740را تست کنید. این عطر گرم فرانسوی در سال 2000 به بازار آمد و در گروه بویایی شرقی چوبی جای گرفت. رایحه کاریزماتیک و اغواگر این عطر رویایی باعث شد تا بسیاری از آقایان جوان و میانسال به‌خوبی از آن استقبال کنند. این ادکلن مردانه با پخش بوی بالا، نماد مردی شیک‌پوش و اهل استایل‌های کلاسیک است که شخصیتی جدی و استوار دارد. ترکیب روایح ترنج، گیاه درمنه، نعناع هندی، هل، گشنیز، وانیل، سدر، چرم، لابدانیوم، لامی، چوب درخت قان و گل جاوید در نت‌های مختلف این عطر باعث شده است که آقایان خاص‌پسند قبل از اقدام به خرید عطر مردانه، حتما آن را تست کنند.

6. آمواج اپیک مردانه

آمواج اپیک مردانه

این عطر که با نام آمواژ اپیک هم شناخته می‌شود، از دیگر عطرهای برند عمانی آمواژ است که در سال 2008 به‌عنوان یک عطر گرم، شرقی و چوبی به بازار عطر و ادکلن‌های لاکچری مردانه ارائه شد. آمواج اپیک مردانه، نماد قدرت و جاه‌طلبی است و در سال‌های اخیر مورد توجه مردانی با اعتمادبه‌نفس بالا در تمامی گروه‌های سنی قرار گرفته است. این عطر می‌تواند به‌عنوان یک ادکلن با پخش بوی عالی، ‌گزینه بسیار خوبی برای مهمانی‌های فضای باز در شب‌های سرد پاییزی و زمستانی باشد. روایح گرم، ‌تند و شیرینی همچون هل، زیره، جوز، فلفل صورتی، زعفران، صمغ کندر، گل جوز، شمعدانی، صمغ درختچه مر، مشک، نعناع هندی، سدر، چوب صندل سفید، چرم، عود، بوته وحشی جاوی، فیبر بیدستران و روایح دودی به‌زیبایی هرچه تمام‌تر در این ادکلن مردانه با پخش بوی بالا در کنار همدیگر چیده شده‌اند تا سخت‌پسندترین آقایان هم از آن استقبال خوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید : 10 عطر ادكلن برتر مردانه دنيا را بشناسيد! 10 عطر ادكلن برتر مردانه دنيا را بشناسيد!لیست پرفروش ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن مردانه در بازار لیست پرفروش ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن مردانه در بازار

 

7. شیخ اپیولنت شیخ کلاسیک شماره 77

شیخ اپیولنت شیخ کلاسیک شماره 77

شیخ کلاسیک مانند شیخ گلد از دیگر عطرهای لاکچری از برند بحرینی شیخ است که روایح شرقی، رسمی، شیک و بسیار ماندگاری دارد. این عطر در سال‌های اخیر به عطرامضای بسیاری از مردان لاکچری‌پسند که به‌دنبال روایح مرموز و ماندگار هستند، تبدیل شده است. بسیاری از اهالی عطر و ادکلن، شیخ کلاسیک را یک ادکلن مردانه با خط بوی بالا و ماندگاری عالی می‌دانند. این عطر زمستانی، روایح دلنشین، اغواکننده، ماندگار و رازآلودی همچون ترنج، لیموترش، اسطوخودوس، ریحان، سیب، شمعدانی، دارچین، ادویه گل میخک، مشک، وانیل، نعناع هندی، ترکیبات سبز، ‌خزه درخت بلوط و لابدانیوم را در دل خود جای داده است تا شما با خرید آن، یک ادکلن اصل و با اصالت را در میان کلکسیون عطرهای لاکچری خود داشته باشید.

8. اینیتیو (اینیشیو) پارفومز پرایوز عود فور گریتنس

اینیتیو (اینیشیو) پارفومز پرایوز عود فور گریتنس

این عطر (عود فور گریتنس ) فرانسوی و گرم در سال 2018 به‌عنوان یک عطر چوبی ادویه‌ای به بازار آمد و سریعا هم به عطرامضای بسیاری از آقایان جوان، احساساتی، جسور و عاشق‌پیشه تبدیل شد. قرارهای عاشقانه خاص در روزهای سرد سال، بهترین موقعیت برای استفاده از این ادکلن مردانه با پخش بوی بالا هستند. تقریبا محال است که ما بخواهیم معرفی ادکلن مردانه با نشر بالا را داشته باشیم، اما این عطر فرانسوی را نادیده بگیریم. ترکیبات رازآلود، پرانرژی و هوس‌انگیز موجود در این عطر مردانه باعث شده‌اند که بسیاری از آقایان ادعا کنند که بعد از اسپری کردن این عطر روی پوست یا لباس خود، احساس قدرت و اعتمادبه‌نفس بالایی می‌کنند. نت آغازین این ادکلن مردانه، ترکیبی از روایح اسطوخودوس، جوز و زعفران است. در نت میانی، رایح عود خودنمایی می‌کند و در نت پایه هم ترکیبی از روایح مشک و نعناع هندی به مشام می‌رسد.

9. هاوس آف سیلیج دیگنیفاید

هاوس آف سیلیج دیگنیفاید

دیگنیفاید، یک عطر گرم آمریکایی است که با روایح چوبی معطرش در سال 2015 به بازار عطر ادکلن های مردانه عرضه شد و به‌سرعت هم مورد توجه آقایان میانسال، کلاسیک‌پسند و با روحیه مدیریتی قرار گرفت. این ادکلن مردانه با پخش بوی بالا برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی، گزینه بسیار مطلوبی به‌شمار می‌رود، زیرا پخش بو و ماندگاری آن می‌تواند شدیدا اطرافیان شما را تحت تاثیر قرار دهد. آمیزه خطی و بسیار شگفت‌انگیز این عطر مدرن و پرقدرت مردانه از ترکیب روایحی همچون خس‌خس، ادویه گل میخک، عود و زعفران تشکیل شده است.

به نظر شما کدام‌یک از عطرهای معرفی‌شده، بهترین ادکلن مردانه با پخش بوی بالا برای شما هستند؟

هر کدام از عطرهای معرفی‌شده می‌توانند براساس ترکیبات موجود در عطر، استایل و علاقه‌مندی شخصی شما، انتخاب مناسبی برایتان باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

برای معرفی ادکلن مردانه با پخش بوی بالا باید به کدام عطر ادکلن های مردانه بیشتر توجه داشته باشیم؟

اگر می‌خواهید یک ادکلن مردانه با پخش بوی بالا داشته باشید، باید بدانید که علاوه بر عطرهای معرفی‌شده، ادکلن های مردانه با پخش بوی بالا دیگری مانند این موارد هم می‌تواند در لیست خریدتان باشد: آمواج رفلکشن، دیور ساووج الکسیر، آزارو وانتد بای‌ نایت، ژان پل گوتیر اولترا میل اینتنس، تیری موگلر ای من، جیورجیو آرمانی کد، ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم و پارفومز د مارلی اوجان.

بهترین ادکلن مردانه با پخش بوی بالا برای کدام برند است؟

تقریبا بزرگ‌ترین و مشهورترین کمپانی‌های عطر ادکلن در سراسر جهان، انواعی از ادکلن های زنانه یا مردانه با خط بوی بالا یا پخش بوی بسیار عالی را در میان محصولات خود دارند. در میان کمپانی‌های مختلف، ‌شما می‌توانید بهترین ادکلن های مردانه با پخش بوی بالا را از این برندها بخواهید: آمواج، شیخ، دیور، شنل، ناسوماتو، اینیشیو پارفومز پرایوز، پارفومز د مارلی، آزارو و تام فورد.

انواع عطر مردانه با خط بوی بالا، چه ویژگی‌هایی دارند؟

معمولا تمامی انواع عطر و ادکلن‌های مردانه که ماندگاری، پخش بو و خط بوی بالایی دارند، دارای ترکیبات ماندگاری هستند. در بیشتر این عطرها از روایح دودی، شرقی، ادویه‌ای،‌چوبی و گل‌فام استفاده شده است. معمولا روایحی همچون مشک، عنبر، عود، کهربا، ‌چوب صندل سفید، وانیل، چرم و روایح دودی در این عطر و ادکلن‌ها به چشم می‌خورند.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟