معرفی 5 ادکلن مردانه شیرین تند برتر!
0/0

معرفی 5 ادکلن مردانه شیرین تند برتر!

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :5 ادکلن مردانه شیرین تند1. پارفومز د مارلی اوجان2. جیونچی پی3. پارفومز د مارلی پگاسوس4. تام فورد نویر اکستریم5. تیری موگلر ای من پیور هاوانه

 

اگر شما هم جزو آن گروه از آقایانی هستید که دوست دارید در روزهای سرد سال،‌ یک عطر شیرین و گرم با رایحه دل‌فریب و ماندگار، و البته با پخش بوی بالا داشته باشید، خواندن ادامه این مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین عطر را مطابق با سلیقه‌تان، انتخاب کنید.  

5 ادکلن مردانه شیرین تند

1. پارفومز د مارلی اوجان

پارفومز د مارلی اوجان

اگر اهل استایل‌های کلاسیک و رسمی با کت‌های برش‌دار و پالتوهای بلند هستید، روی عطر مردانه پارفومز د مارلی اوجان، حساب ویژه‌ای باز کنید. این عطر گرم فرانسوی در سال 2013 به بازار معرفی شد و در گروه بویایی رایحه‌های شرقی جای گرفت. اوجان یا عوجان، یک ادکلن مردانه شیرین تند ، مخصوص آقایان جوان و خوش‌پوش برای درخشیدن در مناسبت‌های رسمی، مهمانی‌های خاص یا قرارهای کاری تجاری در فضاهای آزاد است. این ادکلن گرم مردانه می‌تواند بازخورد اجتماعی خوبی برای شما به همراه داشته باشد و با خط بوی بی‌نظیری که از خود برجای می‌گذارد، نظر دیگران را به شما جلب کند. نت آغازین عوجان با ترکیب بسیار دل‌نشین و رویایی رایحه عسل در کنار دارچین و گل اوسمانتوس، شروع می‌شود. در نت میانی، رایحه لوبان به زیبایی هرچه تمام‌تر در کنار رایحه گیاه درمنه، لابدانیوم و عنبر می‌درخشد. نت پایانی هم از ترکیب شیک روایحی همچون دانه تونکا، مشک، وانیل و نعناع هندی تشکیل می‌شود تا در نهایت، شاهد رقصی دل‌فریب بین تلخی، ترشی و شیرینی روایح مرموز موجود در این عطر مردانه باشیم.

2. جیونچی پی

جیونچی پی

جیونچی پی، محصول سال 1998 کمپانی فرانسوی جیونچی، شاهکاری در میان انواع ادکلن مردانه شیرین و تند است که می‌تواند در روزهای سرد سال به زیبایی و به عنوان یک عطر برتر مردانه باعث درخشش شما در هر جمعی بشود. جیونچی پی، برای آقایان جوان و مناسبت‌های کاملا رسمی پیشنهاد می‌شود و باتوجه به پرفورمنس عالی و خط بوی کم‌نظیرش، می‌تواند گزینه وسوسه‌انگیزی برای قرارهای خاص عاشقانه شما در یک شب سرد پاییزی یا زمستانی هم باشد. در نت ابتدایی این ادکلن مردانه، حس دل‌نشین حضور در جنگل‌های شمالی به شما دست می‌دهد؛ زیرا رایحه نارنگی ماندارین به خوبی در کنار نعناع، ریحان و رزماری، شامه‌نوازی می‌کند. در نت میانی، رایحه بهارنارنج در کنار شمعدانی، گل برف و بادیان ختایی، شما را سرمست می‌کند. در نت پایانی هم رایحه دانه تونکا، ترکیبی رویایی در کنار لوبان، وانیل، سدر و بادام تشکیل می‌دهد تا ماندگاری و دلربایی این ادکلن گرم مردانه را دو چندان کند.

3. پارفومز د مارلی پگاسوس

پارفومز د مارلی پگاسوس

پگاسوس یک عطر گرم مردانه دیگر از برند فرانسوی پارفومز د مارلی است که در سال 2011 به بازار عرضه شد. این ادکلن مردانه شیرین تند در گروه بویایی شرقی فوژه قرار دارد. پگاسوس در گروه ادکلن‌های همه‌پسند قرار می‌گیرد و تقریبا تمامی آقایان در تمامی گروه‌های سنی، استقبال خوبی از آن داشته‌اند. شما می‌توانید این عطر را در شب‌ها و روزهای سرد پاییزی و زمستانی، بدون نگرانی از آزار دیگران، استفاده کنید زیرا ترکیب روایح موجود در آن، ترکیب دل‌نشینی از رایحه‌های دوست‌داشتنی در میان تمامی افراد جامعه است. به عنوان مثال،‌ ما در نت ابتدایی با روایحی مانند ترنج، گل آفتاب‌پرست و زیره سبز مواجه هستیم؛ ترکیبی که برای ما یادآور عطر گرم زندگی در خانه‌های پرمِهر قدیمی است! در نت میانی، رایحه اسطوخودوس به خوبی در کنار یاس و بادام، شامه‌نوازی می‌کند تا حس شیرینیِ دلچسبی را به ما القا کند. در نت پایانی هم رایحه کهربا در کنار وانیل و چوب صندل سفید، ترکیبی رویایی برای شب‌های زمستانی، ایجاد کرده است تا درنهایت، عطری خاص و با روایح جادویی پیش روی ما باشد.

4. تام فورد نویر اکستریم

تام فورد نویر اکستریم

تام فورد نویر اکستریم، یکی دیگر از عطرهای همه‌پسند مردانه است که می‌تواند به خوبی نظر خانم‌ها را به شما جلب کند! این عطر مردانه گرم آمریکایی در سال 2015 به بازار آمد و در گروه بویایی شرقی چوبی جای گرفت تا شما بتوانید آن را هم به صورت روزانه و هم در مناسبت‌های رسمی استفاده کنید. آقایان جوان و آقایانی که در ابتدای میانسالی قرار دارند و می‌خواهند بازخورد اجتماعی خوبی از عطر و ادکلن خود بگیرند، معمولا نگاه ویژه‌ای به تام فورد نویر اکستریم دارند! تنوع روایح موجود در این ادکلن مردانه شیرین و تند باعث شده است تا آقایانی با سلیقه‌های متفاوت، آن را به عطر امضای خود تبدیل کنند. رایحه نارنگی ماندارین، بهارنارنج، هل، جوز و زعفران در نت ابتدایی این عطر، رایحه‌ای شیرین و نوستالژی، شبیه به عطر کیک‌های سنتی را ایجاد کرده‌اند. در نت میانی، رایحه گل‌فام رز، یاس، شکوفه پرتقال، صمغ درخت مصطکی و کولفی به خوبی شامه‌نوازی می‌کنند تا یک رایحه شیرین و ملایم را در ذهن شما تداعی کنند. در نت پایانی هم ما با روایح ماندگار و دل‌انگیزی همچون کهربا، وانیل، چوب صندل سفید و روایح چوبی مواجه هستیم!

بیشتر بخوانید : 8 ادکلن مردانه با بوی شیرین 8 ادکلن مردانه با بوی شیرین

5. تیری موگلر ای من پیور هاوانه

تیری موگلر ای من پیور هاوانه

این ادکلن گرم مردانه که با نام تیری ماگلر ای من پور هاوان هم شهرت دارد، محصول سال 2011 از کمپانی فرانسوی تیری موگلر است. ای من پیور هاوانه، یک ادکلن مردانه شیرین تند در گروه بویایی شرقی وانیلی است که پخش بو و ماندگاری قابل توجهی دارد. این عطر مردانه برای آقایان بالای 25 سال مناسب است و بهتر است به دلیل گرمی و پخش بوی بالا، در هوای خیلی سرد یا فضای باز استفاده شود. تیری ماگلر ای من پور هاوان جزو آن گروه از انواع عطر و ادکلن مردانه است که بعد از افشاندن آن روی پوست یا لباس‌تان،‌ تقریبا کمتر کسی پیدا می‌شود که نام عطر شما را نپرسد. نت آغازین این ادکلن گرم مردانه از ترکیب شگفت‌انگیز رایحه عسل و تنباکو تشکیل شده است. در نت میانی، روایح وانیل، نعناع هندی و کاکائو خودنمایی می‌کنند تا دل طرفداران عطرهایی با رایحه خوراکی را ببرند! نت پایانی هم از ترکیب دلربای کهربا،‌ لابدانیوم و بوته وحشی جاوی تشکیل شده است تا شما همیشه یک عطر منحصر به فرد در میان کلکسیون عطرهای خود داشته باشید.

به نظر شما کدام ادکلن مردانه شیرین و تند می‌تواند بهترین ادکلن مردانه شیرین تند برتر باشد؟

هر کدام از این عطر و ادکلن های معرفی‌شده، می‌توانند به عنوان عطری خاص و شیک برای آقایان طرفدار عطرهای شیرین و با پخش بوی بالا، گزینه مناسبی باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک ادکلن مردانه شیرین تند چیست؟

معمولا یک ادکلن مردانه شیرین و تند دارای ماندگاری و پخش بوی بالایی است. عطرهای شیرین در کمترین حجم استفاده، بالاترین خط بو را از خود برجای می‌گذارند. بنابراین، این عطر و ادکلن ها برای استفاده در محیط‌های سرپوشیده یا هوای گرم، به هیچ عنوان گزینه مطلوبی نیستند. شما می‌توانید از عطرهای گرم و شیرین در مهمانی‌های شبانه پاییزی و زمستانی استفاده کنید و با پخش بوی بالای عطر خاص خود، دیگران را تحت تاثیر قرار بدهید.

کدام برندها ادکلن مردانه شیرین و تند دارند؟

تقریبا شما می‌توانید خرید ادکلن مردانه شیرین را از تمامی برندهای معروف و معتبر داشته باشید اما برندهایی مانند پارفومز د مارلی، تام فورد، تیری موگلر و جیونچی، عطرهای شیرینی با مقبولیت اجتماعی بیشتری را در بازار دارند.

در خرید اینترنتی عطر مردانه شیرین و تند به چه نکاتی توجه کنیم؟

بهتر است قبل از خرید اینترنتی عطر و ادکلن مردانه شیرین و تند به این نکته توجه داشته باشید که این عطرها برای استایل‌های رسمی یا کلاسیک و آقایان بالای 25 سال، مناسب‌تر هستند. بنابراین اگر استایل شما روزانه یا کژوال است یا اگر در سنین پایین به سر می‌برید، بهتر است از خرید بلایند بای این گروه از عطرها اجتناب کنید.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟