10 عطر مناسب برای هدیه ولنتاین امسال

10 عطر مناسب برای هدیه ولنتاین امسال

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :انتخاب عطر مناسب هدیه ولنتاینلیست برترین عطر های مناسب هدیه روز عشق

انتخاب عطر مناسب هدیه ولنتاین

یک ضرب‌المثل قدیمی درباره انواع عطرها وجود دارد که می‌گوید: «خاطره‌ای که عطرها از خود به‌جای می‌گذارند، بسیار پُررنگ‌تر، شیرین‌تر و جذاب‌تر از خاطره‌ای است که یک آلبوم عکس بر جای می‌گذارد». براساس همین ضرب‌المثل قدیمی، عطرها می‌توانند بهترین هدیه برای زوج‌های عاشق باشند تا آنها پس از هر بار افشاندن عطر خود به یاد عشق دوست‌داشتنیشان بیفتند. اگر شما هم تصمیم دارید که عطر مناسبی را به‌عنوان هدیه ولنتاین برای محبوب خودتان تهیه کنید، بهتر است که ابتدا نگاهی به این مقاله بیندازید تا با بهترین عطرهای مناسب برای هدیه ولنتاین بیشتر آشنا شوید.

لیست برترین عطر های مناسب هدیه روز عشق

1. کالوین کلین سی‌ کی این تو یو

عطر ادکلن زنانه کالوین کلین سی‌ کی این تو یو

سی کی این تو یو یکی از عطرهای بسیار پُرطرفدار  و جزء 10 عطر برتر زنانه کالوین کلین است که در سال 2007 به بازار عطرهای بهاری و تابستانی زنانه عرضه شد. این عطر با رایحه شرقی و گل‌فام خود می‌تواند گزینه بسیار مطلوبی برای خانم‌های شاداب و پُرجنب‌وجوش باشد. از آنجایی که رایحه سی کی این تو یو بسیار خنک، ملایم و لطیف است، تمامی خانم‌های جوان می‌توانند آن را به‌صورت روزانه استفاده کنند و به‌هیچ‌وجه نگران آزرده شدن دیگران از عطر خودشان نشوند. این عطر در نت آغازینش روایحی مانند ترنج، انگور فرنگی سرخ و دارابی را در خود جای داده ، در نت میانی ترکیب لطیف ارکیده و کاکتوس را در کنار یکدیگر قرار داده است و نت پایانی خود را با روایح شیرین و دلپذیری مانند وانیل، سرخس و کهربا به پایان می‌رساند. این عطر می‌تواند گزینه جذابی برای مهمانی‌های دوستانه یا قرارهای عاشقانه باشد.

2. لالیک لامور

عطر ادکلن زنانه لالیک لامور

لالیک لامور عطری خنک، گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود است که در سال 2013 توسط کمپانی فرانسوی‌اش رونمایی شد. این عطر بیشتر به درد استفاده روزانه می‌خورد، اما گاهی می‌توان برای بعضی از مهمانی‌های دوستانه هم از آن استفاده کرد. خانم‌های جوان یا خانم‌های در اوایل میانسالی این عطر را بسیار می‌پسندند، چراکه رایحه بسیار اغواگر و جذابی برای اطرافیان دارد. در لالیک له آمور روایح شیرین، لطیف، خنک و کاملا زنانه‌ای مانند ترنج، رز، بهارنارنج، گل مریم، یاس، ‌گاردنیای یاسمنی، چوب صندل سفید، مشک و سدر در کنار همدیگر قرار گرفته‌اند تا رایحه‌ای خاطره‌انگیز و رویایی را خلق کنند. این عطر به‌دلیل تعادل مناسبی که میان روایح خنک و شیرین برقرار می‌سازد، می‌تواند عطری همه‌پسند باشد و به‌راحتی باعث دلزدگی نشود.

بیشتر بخوانید : عطرهای خوش‌بوی برند لالیک را بشناسید عطرهای خوش‌بوی برند لالیک را بشناسید

3. کالوین کلین ایفوریا زنانه

کالوین کلین ایفوریا زنانه

کالوین کلین ایفوریا زنانه یا همان سی‌ کی یوفوریا عطری با رایحه شرقی و گل‌فام است که در سال 2005 به بازار عطرهای پاییزی و زمستانی زنانه راه یافت. این عطر سرشت گرم و لطیفی دارد و می‌تواند هم برای مناسبت‌های روزانه و هم برای مراسم‌های رسمی مورد استفاده قرار بگیرد. در طی 15 سالی که از عرضه ایفوریا زنانه به بازار می‌گذرد، تقریبا بسیاری از خانم‌های جوان آن را به عطر امضا خودشان در روزهای سرد پاییزی و زمستانی تبدیل کرده‌اند. وجود روایحی مانند انار، لاله مردابی و چوب ماهون در این عطر باعث می‌شود که حس دلپذیر قدم زدن در جنگل‌های باران‌زده به شما دست بدهد. در کنار روایح نام‌برده در یوفوریای زنانه از روایح دل‌انگیز دیگری مانند ارکیده، بنفشه، مشک و کهربا نیز استفاده شده است.

بیشتر بخوانید : 10 عطر برتر مردانه و زنانه برند کالوین کلین 10 عطر برتر مردانه و زنانه برند کالوین کلین

4. شیسیدو زن زنانه

شیسیدو زن زنانه

شیسیدو زن زنانه یک عطر ژاپنی معتدل، گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود است که در سال 2007 به بازار آمد. این عطر با توجه به روایح میوه‌ای، مرکباتی و گل‌فامی که در خود جای داده است، می‌تواند برای استفاده روزانه خانم‌های جوان بسیار مناسب باشد. در نت آغازین این عطر، روایح لطیف و دل‌انگیزی مانند گریپ‌فروت، ترنج، آناناس، رز و پرتقال جای گرفته‌اند. در نت میانی، روایح شیرین و زنانه‌ای مانند بنفشه، سنبل، فریزیا، گل برف، لاله مردابی، سیب سرخ و گاردنیای یاسمنی در کنار همدیگر چیده شده‌اند و در نت پایانی هم روایح ماندگار و باوقاری مانند مشک،‌ کهربا، سدر و نعناع هندی در کنار روایح دودی قرار گرفته‌اند. این عطر با پخش بو و ماندگاری مناسبی که دارد، می‌تواند برای استفاده در فضاهای آزاد، قرارهای خاص و عاشقانه مناسب باشد.

5. جنیفر لوپز استیل

جنیفر لوپز استیل

جنیفر لوپز استیل یک عطر آمریکایی و خنک است که در سال 2003 به بازار ارائه شد. این عطر در گروه بویایی گل‌فام قرار می‌گیرد و برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوان بسیار مناسب است. تعادل خنکی، تلخی، شیرینی و تندی این عطر به قدری لطیف است که بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند آن را به عطر امضای خودشان در روزهای گرم سال تبدیل کنند. در جنیفر لوپز استیل با ترکیب جادویی روایحی مانند فلفل، چای، سیب، نارنگی ماندارین، برنج، رز، فریزیا، گل برف، پیچ امین‌الدوله، یاس،‌ شکوفه پرتقال، ‌زنبق، فلفل، چوب صندل سفید، مشک و کهربا مواجه هستیم. استفاده از این عطر در روزهای گرم سال می‌تواند بازخورد خوبی را از اطرافیان برای شما به همراه داشته باشد. لطافت رایحه چای در این عطر باعث می‌شود که آرامش و وقار زنانه‌ خاصی را احساس کنید.

بیشتر بخوانید : معرفی 15 عطر زنانه ارزان و پرفروش زیر 1 میلیون معرفی 15 عطر زنانه ارزان و پرفروش زیر 1 میلیون

6. ویکتور اند رولف فلاور بمب ادو پرفیوم

ویکتور اند رولف فلاور بمب ادو پرفیوم

کمتر کسی پیدا می‌شود که اهل عطر و ادکلن باشد، اما نام فلاور بمب ویکتور اند رولف را نشنیده باشد. این عطر با رایحه شرقی و گل‌فامش حدود 15 سالی می‌شود که به بازار عطرهای معتدل زنانه راه یافته است. کمپانی ویکتور اند رولف هلندی در سال 2005 و با عرضه فلاور بمب، تحولی بی‌نظیر در بازار عطرهای زنانه ایجاد کرد و باعث شد تا بسیاری از خانم‌های جوان یا حتی خانم‌های میانسال این عطر را به عطر امضای خودشان برای مراسم‌های رسمی، مناسبت‌های خاص و عاشقانه بدل کنند. در نت آغازین این عطر، رایحه ترنج در کنار گل اوسمانتوس و چای خودنمایی می‌کند. در نت میانی ترکیب دلربای ارکیده، رز، فریزیا، شکوفه پرتقال و یاس قرار دارد. نت پایانی هم با دو رایحه ساده اما ماندگار مانند مشک و نعناع هندی شکل می‌گیرد. این عطر با پخش بو، ماندگاری و بازخورد خوبی که دارد، توانسته است که برای سال‌های طولانی به‌عنوان عطری پُرفروش در قفسه لوکس فروشگاه‌های عطر و ادکلن باقی بماند.

7. تروساردی دونا 2011

تروساردی دونا 2011

تروساردی دونا 2011 یکی از عطرهای معتدل زنانه از برند تروساردی ایتالیا است که در سال 2011 عرضه شد. این عطر رایحه شرقی و گل‌فام دل‌انگیزی دارد و می‌تواند هم به‌صورت روزانه و هم در مناسبت‌های رسمی مورد استفاده قرار بگیرد. خانم‌های جوان بیشترین طرفداران این عطر رویایی هستند زیرا حضور روایح میوه‌ای در این عطر، آن را به عطر شاداب و کاملا زنانه‌ای تبدیل کرده است. در نت‌های آغازین، میانی و پایانی این عطر روایح شگفت‌انگیزی مانند لیموترش، یوزو، میوه‌های مختلف، لاله مردابی، یاس، شکوفه پرتقال، وانیل،‌ چوب صندل سفید، سدر و نعناع هندی جای گرفته‌اند. اگر می‌خواهید رویایی‌ترین رایحه را از این عطر بشنوید، بهتر است که آن را کمی قبل از حضور در مراسم‌ها یا مهمانی‌های خاص استفاده کنید تا عطرتان برای رهاسازی تمامی روایحش فرصت کافی داشته باشد.

8. گرس مادام گرس

گرس مادام گرس

مادام گرس یک عطر فرانسوی و محصول سال 2013 است که سرشتی گرم، شرقی و گل‌فام دارد. این عطر می‌تواند گزینه مناسبی هم برای خانم‌های جوان و هم برای خانم‌های میانسال باشد. استفاده از رایحه مرکبات، آناناس و گل‌های مختلف در این عطر باعث شده است که مادام گرس به عطری مورد قبول هم برای استفاده روزانه و هم برای مناسبت‌های رسمی تبدیل شود. در این عطر روایح گرم، شیرین، تلخ و لطیفی مانند گریپ‌فروت، آناناس، هل، فریزیا، گل صدتومانی، مگنولیا، وانیل، چوب صندل سفید، نعناع هندی و چرم به‌خوبی در کنار همدیگر چیده شده‌اند تا مادام گرس به عطری با ماندگاری و پخش بوی مناسب تبدیل شود. این عطر بیشتر برای روزهای سرد سال یا حضور در فضاهای آزاد مناسب است. معمولا خانم‌های بالای 25 سال از لطافت، وقار و زنانگی مناسب این عطر بسیار لذت می‌برند.

بیشتر بخوانید : 10 عطر زنانه زمستانی گرم + ویژگی عطر زمستانی 10 عطر زنانه زمستانی گرم + ویژگی عطر زمستانی

9. جسوس دل پوزو هالووین زنانه

جسوس دل پوزو هالووین زنانه

جسوس دل پوزو هالووین یا همان جیزز دل پوزو عطری اسپانیایی و خنک است که می‌تواند به‌خوبی در روزهای گرم بهاری و تابستانی خودنمایی کند. این عطر در گروه بویایی شرقی و گل‌فام قرار می‌گیرد و در سال 1997 توسط کمپانی اسپانیایی خود رونمایی شد. وجود روایح جادویی و شگفت‌انگیزی مانند آب دریا، برگ موز، برگ درخت نارنج و گل برف در کنار روایح دودی باعث شده است که دخترخانم‌های نوجوان و خانم‌های جوان توجه ویژه‌ای به این عطر داشته باشند و آن را به‌عنوان عطر امضای روزانه خودشان در نظر بگیرند. علاوه بر روایح نام‌برده، رایحه‌های دلفریب دیگری مانند بنفشه، مگنولیا، گل مریم، فلفل، وانیل، صمغ درختچه مر و چوب صندل سفید هم در جسوس دل پوزو هالووین جای گرفته‌اند. استفاده از این عطر حس شادابی و جسارت شما را به طرف مقابلتان نشان می‌دهد.

10. ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم

مدل کریستال نویر ورساچه یا همان ورساچه مشکی جزو پُرطرفدارترین عطرهای ایتالیایی و 10 عطر پرفروش برند ورساچه در روزهای سرد سال و در میان بیشتر خانم‌های جوان است. این عطر گرم با رایحه شیک و اغواکننده شرقی و گل‌فامش در سال 2004 توسط کمپانی ایتالیایی خود رونمایی شد و از آن سال تا کنون به عطر امضای بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش در روزهای سرد، بارانی و برفی سال تبدیل شد. ماندگاری و پخش بوی مناسب این عطر باعث می‌شود که شما بازخوردهای بسیار خوبی از آن در مراسم‌ها یا مهمانی‌های خاص و رسمی دریافت کنید. روایحی مانند زنجبیل، فلفل،‌ هل، گل صدتومانی، نارگیل، گاردنیای یاسمنی، شکوفه پرتقال، چوب صندل سفید، مشک و کهربا به‌خوبی در این عطر خودنمایی می‌کنند تا بتوانند درخشش شگفت‌انگیزی در مهمانی‌های شبانه پاییزی و زمستانی برای شما خلق کنند.

 

به نظر شما کدام گروه از عطرها برای هدیه ولنتاین مناسب‌تر هستند؟

هر عطری می‌تواند هدیه مناسبی برای کادوی روز ولنتاین باشد. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر به‌عنوان هدیه ولنتاین می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

کدام برند از عطرها برای هدیه ولنتاین مناسب‌تر هستند؟

تمامی برندها می‌توانند با توجه به سلیقه شما و شریک زندگیتان عطر مناسبی برای هدیه ولنتاین داشته باشند، اما شاید در میان برندهایی مانند کالوین کلین، ورساچه، لالیک و جنیفر لوپز بتوانید عطرهای مناسب‌تری برای این روز خاص پیدا کنید.

چه نوع عطری برای هدیه ولنتاین مناسب‌تر است؟

از آنجایی که قرار است این عطر برای شما و طرف مقابلتان عطری خاطره‌انگیز باشد، بهتر است عطرهایی که پخش بو و ماندگاری مناسب‌تری دارند را انتخاب کنید. از این‌رو عطرهای گرم و شیرین می‌توانند گزینه مناسب‌تری برای هدیه در این روز خاص باشند.

کدام برندها عطرهایی با ماندگاری بالا دارند؟

تمامی برندها می‌توانند عطرهایی با ماندگاری یا پخش بوی بالا داشته باشند، اما بعضی از آنها مانند ورساچه (ورساچه مشکی)، کالوین کلین (ایفوریا) و گرس (مادام گرس) عطرهایی هستند که سرشت گرم‌تر و ماندگاری بالاتری نسبت به دیگر عطرها دارند.

در میان عطرهای خنک کدام یک برای هدیه ولنتاین مناسب‌تر هستند؟

اگر عطرهای خنک را برای هدیه ولنتاین مناسب‌تر می‌دانید، می‌توانید از میان برندهای جنیفر لوپز (جنیفر لوپز استیل)، کالوین کلین (سی کی این تو یو) یا جسوس دل پوزو (هالووین) عطر مورد نظرتان را انتخاب کنید.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران (2 نظر)
" همه هستی من آیه تاریکیست
که ترا در خود تکرار کنان
به سحرگاه شکفتن ها و رستن های ابدی خواهد برد "

پیشاپیش ولنتاین بر زوج های عاشق مبارک باشه . از بهترین هدایای ممکن تهیه و یا تجدید عطریست که باهاش ثبت خاطره میشه کرد .
برای اقایان هم میشه عطرهایی از قبیل دولچه سری د وان ها و یا لانویت د لهوم و یا عطرهایی از قبیل بلوشنل ، گلووی ، گرلن لینستنت رو هدیه داد .
مثل همیشه مرسی از مطالب بجا و مفیدتون مدیرعزیز و دوست داشتنی مجموعه عطرافشان
19 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : In The Dark Maary

سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
27 بهمن 1402 پاسخ تشکر

سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟