10 عطر برتر مردانه و زنانه برند کالوین کلین

10 عطر برتر مردانه و زنانه برند کالوین کلین

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :مقدمه ای بر برند کالوین کلینبرترین‌ عطر های مردانه کالوین کلینبرترین عطر ‌های زنانه کالوین کلینکدام عطر کالوین کلین مورد پسند شماست؟

مقدمه ای بر برند کالوین کلین

کالوین کلین یک برند فعال آمریکایی در حوزه مد و فشن است که در اواخر سال 1960 کار خود را آغاز کرد. عمده تمرکز کالوین کلین روی کارهایی با سبک مینیمال و کلاسیک است. بیشتر مردم جهان، این برند محبوب را با شلوارهای جین، لباس‌های کژوال، لباس‌های زیر و عطرهای دل‌فریبش می‌شناسند. کالوین کلین اولین عطر خود با نام «کالوین» را در سال 1981 رونمایی کرد و پس از آن به موفقیت‌های چشمگیری در حوزه عطر با معرفی محصولات دیگری مانند سی کی وان، ایفوریا و آبسشن، دست یافت. در ادامه با برترین‌ عطرهای مردانه و زنانه «کالوین کلین»، بیشتر آشنا می‌شویم. 

برترین‌ عطر های مردانه کالوین کلین

کالوین کلین اسکیپ مردانه

کالوین کلین اسکیپ مردانه

کالوین کلین اسکیپ، از سال 1993 به بازار آمد و خیلی سریع توانست با رایحه خنک، معطر و گیاهی خود، جایگاه برجسته‌ای در میان عطرهای خنک و شیرین تابستانی پیدا کند. این عطر برای استفاده روزانه در بهار و تابستان یا استفاده در مهمانی‌های خودمانی و دوستانه، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. حس شادابی نافذی که از کالوین کلین اسکیپ به شما و طرف مقابل‌تان القا می‌شود، به‌قدری قدرتمند است که می‌تواند خیلی سریع نظر مثبت دیگران را نسبت به شما و انتخاب برازنده‌تان جلب کند. ما در کالوین کلین اسکیپ با جادوی ترکیب روایحی مانند اکالیپتوس، ترنج، لیمو، انبه، طالبی، چوب درخت قان، کهربا، نعنا،‌ سرو، رزماری، سالویا، چوب صندل سفید و خس‌خس در کنار رایحه دل‌انگیز آب دریا مواجه هستیم. همین ترکیبات در کنار یکدیگر، این عطر شگفت‌انگیز را به گزینه جذابی برای آقایان جوان یا میانسالِ جسور، تبدیل کرده است. 

کالوین کلین اترنیتی

کالوین کلین اترنیتی

این عطر که با نام سی کی اترنتی هم شناخته می‌شود، در سال 1990 و به عنوان یک عطر خنک و معطر فوژه به بازار عطرهای خنک بهاری و تابستانی معرفی شد. در نت آغازین اترنیتی، ما با شاهکار ترکیب روایح مرکباتی در کنار لاوندر مواجه هستیم. در نت میانی، با شنیدن روایحی مانند شمعدانی،‌ یاس، گل سوسن،‌ ریحان، دانه سرو کوهی و سالویا مست می‌شویم و در نت پایانی هم به شدت تحت تاثیر روایحی مانند اقاقیای برزیلی، مشک، کهربا، چوب صندل سفید و خس‌خس قرار می‌گیریم تا هرگز نتوانیم رایحه رویایی این عطر را فراموش کنیم. پخش بوی مناسب و رایحه باکلاس این عطر، آن را به امضای خیلی از افراد خاص‌پسند و شیک‌پوش در فصل تابستان تبدیل کرده است. شیرینی و خنکی متعادل سی کی اترنتی باعث شده تا شما بتوانید به‌سادگی در محیط‌های سربسته، بدون ایجاد سردرد برای خودتان یا اطرافیان‌تان هم از آن استفاده کنید. 

کالوین کلین سی کی وان

کالوین کلین سی کی وان

سی کی وان جزو یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین مدل‌ها از برند کالوین کلین است که از سال 1994 به بازار عرضه شده است. این عطر خنک،‌ مرکباتی و معطر هم می‌تواند انتخاب جذابی برای روزهای گرم سال و استفاده روزانه توسط آقایان سخت‌پسند باشد. در سی کی وان، ما با ترکیب روایح بسیار زیاد و متنوعی مواجه هستیم و همین مساله، این عطر را به عطری خاص، جذاب و پرشور تبدیل کرده است. قرار گرفتن روایحی مانند لیمو، ترنج،‌ آناناس، هل، انبه، رز، مشک، سدر، کهربا، جوز هندی، بنفشه و چوب صندل سفید در سی کی وان،‌ ترکیبی جادویی و سحرآمیز برای این عطر خلق کرده ‌است. شیرینی و خنکی دلربای این عطر باعث می‌شود که استفاده از آن برای حضور در مناسبت‌های خاص عاشقانه‌تان، حتما توصیه شود!

کالوین کلین ایفوریا

کالوین کلین ایفوریا

مگر می‌شود که اهل عطر و ادکلن باشید و مدل‌های زنانه و مردانه ایفوریا از برند کالوین کلین را نشناسید؟! مدل مردانه کالوین کلین ایفوریا از سال 2006 به بازار آمد و با رایحه معتدل، چوبی و معطرش،‌ نظر بسیار از طرفداران این برند آمریکایی را به خود جلب کرد. نت آغازین ایفوریای مردانه با ترکیب ساده رایحه زنجبیل و فلفل آغاز می‌شود. نت میانی به ترکیب دل‌انگیز نعنا، سالویا و سدر می‌رسد و این عطر در نت پایانی خود، ما را با شگفتی ترکیباتی مانند نعنا، کهربا، اقاقیای برزیلی و جیر، روبرو می‌کند. رایحه معتدل و کلاسیک ایفوریای مردانه، آن را به عطر مناسبی برای آقایان جوان و میانسال و برای حضور در مراسم یا مهمانی‌های نیمه‌رسمی تا رسمی تبدیل کرده است. 

کالوین کلین وان شوک

کالوین کلین وان شوک

کالوین کلین وان شوک که با نام سی کی وان شاک هم شناخته می‌شود،‌ از سال 2011 به‌عنوان یک عطر گرم، شرقی و ادویه‌ای روانه بازار شد. نت آغازین این عطر با ترکیب روایح ملایمی مانند نارنگی یافا، خیار و لاوندر شروع می‌شود. در نت میانی به ترکیب گرم‌تری از روایح مانند هل، ریحان،‌ فلفل و گل اوسمانتوس می‌رسد. در نهایت هم نت پایانی با کنار هم قرار دادن ترکیباتی گرم و دلنشینی مانند مشک، تنباکو، نعنا و کهربا در کنار روایح چوبی تمام می‌شود تا سی کی وان شاک را به عطری بسیار شیک و باکلاس برای آقایان کلاسیک و رسمی تبدیل کند. شما می‌توانید بدون دغدغه از این عطر برای حضور در تمامی مراسم و مناسبت‌های خاص و رسمی استفاده کنید و از این انتخاب خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه

برترین عطر ‌های زنانه کالوین کلین

کالوین کلین ایفوریا

کالوین کلین ایفوریا

مدل ایفوریا یا یوفوریا از برند کالوین کلین،‌ جزو یکی از پرطرفدارترین مدل‌های‌ عطرهای گرم زنانه از این برند است. ایفوریا زنانه با رایحه گل‌فام و شرقی خود،‌ عطری شیک و باکلاس برای شرکت در مراسم و مهمانی‌های خاص و رسمی یا قرارهای عاشقانه و خاطره‌انگیز محسوب می‌شود. این عطر،‌ نت آغازین خود را با رایحه انار شروع می‌کند تا طراوت روزهای سرد پاییزی و زمستانی را در ذهن‌تان تداعی کند. ایفوریا در نت میانی با ترکیب شگفت‌انگیز رایحه ارکیده و لاله مردابی، رویایی وصف‌ناشدنی را مجسم می‌کند و در نت پایانی خود با ترکیب روایحی مانند مشک، چوب ماهون،‌ بنفشه و کهربا، جادوی خود را به اتمام می‌رساند تا عطری دلربا و شیک را برای شما رقم بزند. جالب است بدانید این که عطر از سال 2005 تاکنون وارد بازار شده، همیشه در گروه عطرهای محبوب و پرطرفدار قرار داشته است. 

کالوین کلین آبسشن

کالوین کلین آبسشن

کالوین کلین آبسشن قدمتی 35 ساله دارد و در گروه بویایی شرقی ادویه‌ای جای می‌گیرد. این عطر گرم و دلنشین با گنجاندن تنوعی از روایح مختلف در خود توانسته است نظر بسیاری از خانم‌های سخت‌پسند یا خاص‌پسند را به خود جلب کند و عطری مناسب برای استفاده روزانه در روزهای سرد سال باشد. گرمای ملایم و دلپذیر آبسشن باعث شده است که همه خانم‌ها در تمام سنین به استفاده از آن در فضاهای سرپوشیده تمایل نشان بدهند و حس نوستالژیک زیبایی را با افشاندن آن روی پوست یا لباس خود تجربه کنند. ما در کالوین کلین آبسشن با ترکیب روایح دل‌انگیزی مانند ترنج، لیمو، وانیل، هلو، شکوفه پرتقال، یاس، اسانس حاصل از ترکیبات سبز، سدر، رز، ادویه، کهربا، مشک، ریحان، خس‌خس، چوب صندل سفید، عود و مشک زباد روبرو هستیم. همین تنوع رایحه باعث می‌شود که انتخاب این مدل از کالوین کلین برای خانم‌های مشکل‌پسند، کمی ساده‌تر بشود. 

کالوین کلین اترنیتی

کالوین کلین اترنیتی

کالوین کلین اترنیتی زنانه یا سی کی اترنتی از سال 1988 به عنوان یک عطر معتدل وارد بازار عطرهای زنانه شد. این عطر با رایحه گل‌فام خود به‌ خوبی توانست جایگاه مناسبی در میان عطرهای شیک زنانه برای خود پیدا کند. سی کی اترنیتی عطری مناسب برای روزهای ابتدایی بهار و پاییز و یا روزهای پایانی زمستان است تا با رایحه دل‌فریب گل‌های معطری که در خود دارد، بتواند به‌ سادگی نظر اطرافیان را به سمت انتخاب شایسته شما جذب کند. این عطر در نت آغازین خود ترکیباتی مانند فریزیا، سالویا، مرکبات و ترکیبات سبز را در خود جای داده است. در نت میانی از ترکیباتی مانند رز، شمعدانی، نرگس، بنفشه، گل جعفری، یاس و گل سوسن تشکیل شده و در نت پایانی هم ترکیباتی مانند چوب صندل سفید،‌ گل پنجه مریم، مشک، کهربا و نعنا را در کنار یکدیگر قرار داده است تا درنهایت بتواند رایحه گرمِ معتدل و دل‌انگیزی را به شما عرضه کند.  

کالوین کلین وان شوک

کالوین کلین وان شوک

وان شوک یا سی کی وان شاک زنانه از سال 2011 به عنوان عطری معتدل معرفی شد تا با رایحه شرقی ادویه‌ای خود، دل بسیاری از طرفداران این برند محبوب آمریکایی را ببرد. نت آغازین این عطر از 3 رایحه ساده اما دلربای گل صد تومانی،‌ گل ساعتی و گل کوکنار تشکیل شده است. نت میانی از کنار هم قرار گرفتن روایح دل‌انگیزی مانند توت سیاه، ‌گل نرگس،‌ یاس و شکلات، عطری شگفت‌انگیز را به گوش می‌رساند و در نهایت، نت پایانی هم با ترکیب وانیل، مشک، کهربا و نعنا به اتمام می‌رسد تا جادوی رویایی وان شاک را تکمیل کند. این عطر به دلیل داشتن ترکیبات گل‌فام، شکلاتی و ادویه‌ای در کنار رایحه توت، می‌تواند گزینه مناسبی برای خانم‌های جوان، ‌پرشور و جسور باشد. استفاده روزانه یا استفاده در مهمانی‌های دوستانه و نیمه‌رسمی، بهترین زمان استفاده از این مدل کالوین کلین خواهند بود. 

کالوین کلین تروث

کالوین کلین تروث

کالیون کلین تروث یا تروت زنانه حدود 20 سالی می‌شود که به‌ عنوان یک عطر خنک زنانه عرضه شده است. این عطر در گروه بویایی شرقی چوبی جای می‌گیرد و می‌تواند گزینه جذابی برای استفاده روزانه یا حضور در مهمانی‌های بهاری و تابستانی باشد. روایح جادویی بسیار متنوعی مانند لیمو،‌ ترنج، نعنا، خس‌خس، توت سیاه،‌ چوب صندل سفید، وانیل، مشک، کهربا، گل صد تومانی، گل ابریشم،‌ چوب خیزران، شکوفه درخت ابریشم و شبدر در این عطر جای گرفته‌اند تا بتوانند عطری شیک و با رایحه‌ای رویایی را پیش روی شما بگذارند. تلخی و شیرینی متعادلی که در این عطر وجود دارد، آن را به گزینه بسیار جذابی برای خانم‌های سخت‌پسند و البته خاص‌پسند، تبدیل کرده است. 

 

کدام عطر کالوین کلین مورد پسند شماست؟

عطرهایی که در این مقاله معرفی کردیم، مورد علاقه شما هست یا عطر دیگری از این برند محبوب را پیشنهاد می کنید؟ نظرات خود را در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.


ندا احمدلو

نظرات کاربران (2 نظر)
سال ۱۹۸۸ سفر داشتم به سنگاپور وادو توالت اترنیتی رو خریدم و عاشقش شدم ...سال بعد از آمریکا خریدم و عالی بود ..اما فکر کنم فرمولش رو تغییر دادن چون دیگه هر وقت خریدم اون بو رو نداشت
07 آذر 1400 پاسخ تشکر

با سلام
کاش در ردیف معرفی عطرهای مردانه اسمی هم از کلوین کلاین کانترادیکشن برده بودید
عطری بسیار خاص از این برند با بویی بسیار کلاسیک و مردانه
تقریبا میشه گفت ۱۰ ساله که یک شیشه ازش دارم و بدلیل نایاب بودن بسیار با خست ازش استفاده میکنم
11 اسفند 1399 پاسخ تشکر

سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟