با این 8 عطر خوشبو در شب یلدا به استقبال زمستان بروید

با این 8 عطر خوشبو در شب یلدا به استقبال زمستان بروید

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطر زمستانی مناسب شب یلداخوشبوترین عطرهای زمستانی زنانهخوشبوترین عطرهای زمستانی مردانه عطر زمستانی شما چیست؟


عطر زمستانی مناسب شب یلدا

خیلی از خانم‌ها و آقایان در روزهای سرد سال به دنبال عطرهایی قوی‌تر و با پخش بوی بالاتر هستند که بتوانند جذابیت، وقار و استایل خاص آنها را به رخ بکشند. در میان عطرهای زنانه و مردانه گرم مختلفی که در بازار عطرهای زمستانی وجود دارند،‌ برخی از آنها به دلیل روایح دلنشین و خاطره‌انگیزی که در خود جای داده‌اند،‌ می‌توانند گزینه‌های بهتری باشند. در ادامه این مطلب به معرفی خوشبوترین عطرهای زمستانی زنانه و مردانه می‌پردازیم که می‌توانند یک هدیه یلدایی غافل‌گیرکننده هم به حساب بیایند. 

خوشبوترین عطرهای زمستانی زنانه

دیور هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم

دیور هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم

این عطر گرم زنانه در سال 2014 و در کشور فرانسه تولید و رونمایی شد. رایحه شرقی وانیلی دیور هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم، آن را به عطری شیک و دلربا برای حضور در مهمانی‌های رسمی و خاص در روزهای سرد زمستانی تبدیل کرده است. هیپنوتیک پویزن،‌ تنها از 6 رایحه ساده اما بسیار تاثیرگذار تشکیل شده است. در نت آغازین، رایحه بادام در کنار شیرین بیان جای گرفته است تا از همان ابتدا، تلخی و شیرینی ملایمی در این عطر نمایان شوند. در نت میانی، رایحه شکوفه پرتقال با یاس در هم آمیخته تا شکوه زنانه این عطر را به رخ بکشد. در نت پایانی هم روایح وانیل و دانه تونکا، دست در دست هم داده‌اند تا بتوانند لطافت و وقاری زنانه به دیور هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم ببخشند. این عطر برای استفاده در مراسم‌ها یا قرارهای عاشقانه و رمانتیک زمستانی هم به‌شدت توصیه می‌شود. 

جویسی کوتور ویوا لا جویسی گلد کوتور

جویسی کوتور ویوا لا جویسی گلد کوتور

ویوا لا جویسی گلد، یک عطر گرم زنانه و محبوب دیگر برای استفاده روزانه در روزها و شب‌های سرد زمستانی است. این عطر آمریکایی در سال 2014 روانه بازار شد و در گروه بویایی گل‌فام و میوه‌ای، آن هم از نوع میوه‌های شیرین و خوشمزه جای گرفت! شیرینی میوه‌های جنگلی در کنار کاراملی که در جویسی کوتور ویوا لا جویسی گلد کوتور وجود دارد، باعث می‌شود که تمام خانم‌های شاد و سرزنده، ناخودآگاه به سمت آن کشش شدیدی پیدا کنند. شیرینی این عطر به‌ اندازه‌ای لطیف است که می‌توان بازخورد اجتماعی خوبی را هم با استفاده از آن تجربه کرد. رایحه وانیل، چوب صندل سفید، پیچ امین‌الدوله، یاس، کهربا و کارامل در کنار میوه‌های جنگلی،‌ رایحه‌ای رویایی برای لا جویسی گلد خلق کرده‌اند تا شما را وادار به استفاده از آن در روزهایی بکنند که می‌خواهید زیباترین خاطره‌ها را برای خودتان بسازید. 

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم یا همان ورساچه مشکی، عطری گرم، زمستانی و کاملا شناخته‌شده در میان تمامی طرفداران عطر و ادکلن در سراسر جهان است. این عطر ایتالیایی در سال 2004 به بازار آمد و هنوز هم بعد از گذشت حدود 15 سال، ‌همچنان طرفداران زیادی دارد. ورساچه مشکی در گروه بویایی شرقی گلی جای می‌گیرد و با روایح گل‌فام و دلپذیر خود،‌ می‌تواند نظر بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش را جلب کند. زنجبیل، فلفل، هل، گل صدتومانی، نارگیل، یاسمن، شکوفه پرتقال، چوب صندل سفید، مشک و کهربا،‌ روایح متنوع این عطر را تشکیل می‌دهند تا درنهایت، عطری مناسب با سلیقه خانم‌های شیرین‌پسند را پیش روی آنها قرار بدهد. شب‌های سرد زمستانی و فضاهای آزاد، زمان و مکان مناسبی برای استفاده از ورساچه مشکی هستند. 

کارولینا هررا گود گرل

کارولینا هررا گود گرل

گود گرل جزو محبوب‌ترین عطرهای گرم و آمریکایی زنانه است که در سال 2016 به بازار آمد. این عطر با رایحه شرقی و گل‌فام خود، تنها 2 رایحه در هر نت خود جای داده است تا بتواند سادگی خاصی را به‌همراه دل‌فریبی زنانه برای طرفدارانش به ارمغان بیاورد. نت آغازین، بسیار پرقدرت و جذاب و با ترکیب روایح بادام و قهوه آغاز می‌شود تا تلخی جادویی این عطر را به رخ بکشد. در نت میانی، رایحه نرگس و یاس خودنمایی می‌کنند تا متانت و لطافت زنانه کافی برای گود گرل رقم بزنند. نت نهایی هم با ترکیب رایحه دانه تونکا و کاکائو به پایان می‌رسد تا تعادل شگفت‌انگیزی بین تلخی و شیرینی در کارولینا هررا گود گرل به وجود بیاورد. پخش بو و ماندگاری عالی این عطر باعث می‌شود که توجه همگان به انتخاب برازنده شما در روزهای سرد سال جلب شود. 

بیشتر بخوانید : معرفی 15 عطر زنانه ارزان و پرفروش زیر 1 میلیون معرفی 15 عطر زنانه ارزان و پرفروش زیر 1 میلیون

خوشبوترین عطرهای زمستانی مردانه

لالیک انکر نویر ال اکستریم

لالیک انکر نویر ال اکستریم

این مدل از عطر لالیک که با نام لاکیک مشکی انک نواغ اکستریم هم شناخته می‌شود، یک عطر گرمِ چوبی و مردانه است که در سال 2015 به بازار آمد. این عطر فرانسوی با پخش و ماندگاری بوی عالی در کنار قیمت مناسب خود به‌خوبی توانست تا نیاز بسیاری از جامعه هدفش را برآورده کند. شنیدن روایح دودی،‌ چوبی و معطر از لالیک انکر نویر ال اکستریم،‌ حس گرمای دلپذیری در شب‌ها و روزهای سرد پاییزی و زمستانی به شما می‌دهد. روایح سرو،‌ لامی و ترنج، روایح نت آغازین این عطر را تشکیل می‌دهند تا از همان ابتدا، تعادل گرما و خنکی را حفظ کنند. در نت میانی، روایح دودی در کنار رایحه ریشه زنبق و خس خس جای می‌گیرند تا کلاس مردانه‌ای به این عطر ببخشند. در نت پایانی هم ترکیب روایح لوبان، نعنا هندی و چوب صندل سفید،‌ ماندگاری لالیک مشکی اکستریم را رقم می‌زنند تا شما بتوانید بدون دغدغه و به صورت روزانه از این عطر استفاده کنید. 

جگوار کلاسیک گلد

جگوار کلاسیک گلد

جگوار کلاسیک گلد، ‌یک عطر انگلیسی معتدل و با رایحه چوبی معطر است. این عطر در سال 2013 به بازار آمد و به گزینه مطلوبی برای شرکت در مهمانی‌های فضای سرپوشیده در روزهای سرد سال تبدیل شد. ترنج، لیمو ترش و سیب، روایح نت آغازین جگوار طلایی را تشکیل می‌دهند تا حس شادی دلچسبی به مردان پرشور بدهند. در نت میانی، رایحه چوب درخت ساج در کنار شکوفه پرتقال قرار می‌گیرد تا جذابیت مردانه این عطر را به رخ بکشد. در نت پایانی هم روایح وانیل، مشک و نعنا هندی در ترکیب با یکدیگر قرار گرفته‌اند تا اوج سرزندگی این عطر را نمایان کنند. این عطر برای استفاده روزانه یا مراسم و مناسبت‌های نیمه‌رسمی و دوستانه،‌ مناسب خواهد بود. 

آلفرد دانهیل مردانه

آلفرد دانهیل مردانه

آلفرد دانهیل مردانه یا همان دانهیل قهوه‌ای از سال 1934 به بازار عطرهای معتدل مردانه پا گذاشت تا همواره به عنوان یکی از قدیمی‌ترین انواع عطرهای انگلیسی مردانه مطرح باشد. این عطر رایحه‌ای چوبی و ادویه‌ای دارد و رایحه نوستالژیک آن،‌ یک حس زیبای آشناپنداری در همه افراد ایجاد می‌کند. رایحه کلاسیک، باوقار و کاملا مردانه دانهیل قهوه‌ای باعث شده است تا خیلی از طرفداران تیپ‌های کلاسیک،‌ آن را به عنوان عطر محبوب روزانه خود انتخاب کنند و ترجیح بدهند تا در مناسبت‌های خاص،‌ از رایحه نوستالژی و جادویی این عطر کمک بگیرند. روایح بسیار متعددی مانند لیمو ترش، لاوندر، ‌شمعدانی،‌ ریشه زنبق، رز، میخک، سدر،‌ یاس، زنبق، دانه تونکا، چوب صندل سفید،  خس خس، مشک و خزه درخت بلوط در این عطر در کنار روایح چرمی جای گرفته‌اند تا بتوانند پخش بو و ماندگاری دلچسبی برای آلفرد دانهیل مردانه ایجاد کنند. 

تام فورد توسکان لدر

تام فورد توسکان لدر

توسکان لدر از سری عطرهای گرم تام فورد است که در سال 2007 به عنوان یک عطر یونی روانه بازار شد. رایحه‌های چرمی موجود در این عطر در کنار رایحه گل‌ها جای گرفته‌اند تا توسکان لدر را به عطر گرم مناسبی هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها تبدیل کنند. روایح قدرتمند و شارپی که در این عطر در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند،‌ باعث می‌شوند تا شما نتوانید به سادگی از خریدن یا مصرف آن چشم‌پوشی کنید و ترجیح بدهید تا سرمای پاییز و زمستان را با روایح چوبی و چرمی توسکان لدر پشت سر بگذارید. قرار گرفتن روایح تمشک، آویشن، ‌زعفران، صمغ کندر، یاس، کهربا و جیر در کنار روایح چرمی و چوبی،‌ حس حضور دور یک آتش نم‌زده در جنگل‌های شمالی را برای شما تداعی می‌کند؛ حسی که به هیچ عنوان نمی‌توان در روزهای سرد سال آن را نادیده گرفت!

بیشتر بخوانید : معرفی 15 عطر مردانه ارزان و پرفروش  زیر 1 میلیون معرفی 15 عطر مردانه ارزان و پرفروش زیر 1 میلیون

 عطر زمستانی شما چیست؟

عطرهایی که در این مقاله معرفی کردیم همگی از جمله پرفروش ترین و محبوب ترین عطرهای عطرافشان بوده اند. انتخاب شما برای عطر گرم چیست؟ عطر پیشنهادی خود برای فصل زمستان را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.


ندا احمدلو

نظرات کاربران (2 نظر)
ممنون مدیر جان بابت مطلب بجاتون . انشالله همه دوستان مطالب وبلاگ رو بیشتر دنبال کنن و بحث و گفتگو کنیم در زیر پست ها .
تیتر مطلب رو که دیدم اولین عطری که گفتم باید در لیست باشه توسکان لدر هست .
معمولا هر سال که شرایط برای مهمانی خانوادگی محیا بود و کرونا نبود معمولا در داخل خانه هایی که مهمانی برگزار میشه هوای داخل گرم هست و من ترجیح میدادم عطر خنک و معتدل بپوشم تا بهتر به چشم بیاد . امسال دوست داشتم با لیستنت گرلن یلدا رو سپری کنم
24 آذر 1399 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : امیر عزیز خواهش می کنم
انشالله موفق باشید

سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟