پرسش ها | سحر

ممکن است سوالم از دید دوستان چندان مرتبط نباشد ولی مدتی است برخی عطر ها با عنوان عطر ماه تولد در سایتها تبلیغ می شود. اینکه گفته می شود چه عطری با ویژگیهای متولد فلان ماه متناسب است آیا تنها متاثر از تبلیغات است یا دلایل و شواهدی هم در تایید این مطلب وجود دارد و  براستی دانش نجوم ارتباطی با عطرها دارد؟.

پرسشی از دوستان دارم؛ دیده شده برخی از دکانت فروشان چند عطر را با نسبت های مختلف با هم میکس میکنند و نتیجه یک عطر کاملا جدید از آب در میاد که برایش اسمی هم انتخاب کرده به مشتری ارائه میدهند البته خودشان مدعی ساخت یک  عطر کامل هستند !!! این عطرها اغلب نظر مشتری را از جهات خوشبویی ماندگاری و ...تامین میکنند ولی من بشخصه شک دارم که آیا استفاده از انها با فرض اینکه عطرهای ترکیبی اصل هم باشد از نظر سلامتی مفید هستن؟  لطفا اگر نظر یا تجربه ای در این خصوص دارید در میان بگذارید

نمی دونم کسی خاطرش هست بوی اسانس پرتقال در بیسکوییت ویفر پرتقالی قدیم شرکت مینو  که رایحه قوی ،شیرین و تازه داشت؟؟ 

آیا کسی عطری با همون طراوت و شیرینی و پخش بوی عالی میشناسه؟

 

 

سلام .

یک سوال از کاربران گرامی دارم. یکی عوارض جانبی بیماری کرونا کم شدن حس بویایی هست که حتی بعد از درمان بیمار تا مدتی این حالت برای شخص می مونه در طب سنتی جایی خونده بودم برای روایح برای بازگرداندن این حس و حتی تقویت شامه مفید هست . میتونید لطفا تجربه تون رو در این خصوص بگید اینکه استشمام کدام عطرها و بوها به رفع این مشکل کمک میکنه؟ 

عطری می شناسید که رایحه انگیزه بخش و مناسب برای فعالیتهای هوشیارانه مثلا مطالعه و غیره باشه . منظورم اینه که اکتیو باشه و زود هم شامه رو پر نکنه .

لطفا کسانی که به عطر های شرقی و کلا تاریخچه اونها آشنا هستند راهنمایی کنند دنبال عطری هستم مربوط به دهه شصت شمسی از جمله عطرهای زنانه با رایحه عربی ملایم و کمی هم مدرن محصول انگلستان ولی به سفارش عربستان بود . به نام عطر عروج . اسم کمپانی انگلسیی خاطرم نیست فک کنم برای سالهای ۱۹۷۸ به بعد باشه . کسی از این عطر اطلاعی داره؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir