نظرات | سحر
ترتیب نمایش
چه جالب لباس پیچ اسکن و عطر استلا یادتونه!!
منم دو تا عطر استلا خریدم همون ایام و به اقوام هدیه دادم ولی کاش یکی هم برای خودم می خریدم. استلا واقعا عطر ناز و ملوسی بود اگر موجود باشه دنبالشم.
4 تشکر شده توسط : کامیار فخر جواد وزیری
واقعا متاثر شدم😢 روح خواهر عزیزتون شاد باشه ان شا الله و شامه اش پر از روایح ناب بهشتی.🌹🏵🌼🌸🌺🌹🥀
منم سال ۶۸ نوجوان بودم یه روز مونده بود به سال تحویل که با برادرم ۱۶ ساله ام برای خرید عید رفتیم میدون انقلاب و اونجا تو یکی از فروشگاههای لوکس و معروف این عطر رو دیدم اسمش رو از همکلاسیام خیلی شنیده بودم و به درخواست من برادرم اونو برام خرید.☺ خیلی ذوق کردم چون اولین عطر شخصی بود که مالکش شدم. برگشتی هواتاریک شده بود و خیابون منتهی به خونه روشنایی نداشت نزدیک در خونه که رسیدیم دیدم عطره نیست!☹ نگاه کردم دیدم یه گوشه پلاستیک خریدها سوراخ بوده و عطره افتاده تا به داداشم گفتم ؛ سریع دوید و مسیر طی شده رو تا انتهای خیابون دنبال عطره گشت با اینکه خیلی تاریک بود! ولی من دیگه بکلی ناامید شدم و خودمو سرزنش میکردم😟 یه ربعی که گذشت دیدم داداشم داره میاد و با لبخند جعبه عطر رو پیروزمندانه توی مشتش گرفته 😎. باورم نمیشد از خوشحالی بال درآوردم🤗 وقتی رسیدیم خونه چندتا پاف زدیم رو هوا که فضا رو مفرح کنه و شادمون رو دو چندان و من از این که شب سال نو حالم گرفته نشد☺چقدر خدا رو شکر کردم.

اما حالا، ۱۵ ساله که از همون برادرم و حال روزگارش بی خبرم. و از اون روزهای خوب! فقط یه خاطره مونده وحسرت اون باهم بودنها و شادی های معصومانه کنج دلم نشسته.😔
میخوام بگم: همینکه با این عطر یاد خواهر نازنینتون می افتید، بازهم امیدوار و شاکر باشید که خداوند به شما روح بلند و احساسی لطیف و سرشار عنایت کرده.
کسانی هستند که در این زمانه دیگر هیچ چیز براشون یاداور خاطره ای و نشانه عزیزی نیست و تمام دلبستگی هاشون در هیاهوی پوچ روزگار گم گشته.
به هر روی شادمانی و فرجام نیک را برایتان آرزومندم.🌹🍀🍀🌹
16 تشکر شده توسط : حامد Mercedes
ببخشید میشه بفرمایید از چه لحاظ این عطر مورد پسند آقایونه؟؟ چون تو نظر دیگران هم این تایید رو خوندم عرض می کنم.
وقتی یه عطر رو بورس باشه بالتبع خیلی ها استفاده میکنن خصوصا که انواع فیک و بی کیفیت هم زیاد میشن. از طرفی به دلیل هوای شرجی جنوب 😓و هم دوش گرفتن بعضیا با عطر😁، مزید برعلت میشه که استشمام رایحه اون عطر دیگه براتون خوشایند نباشه.
7 تشکر شده توسط : کاید امیر سالمی
ای بابا چرا هر عطری بوش تند و تیز و ادویه ای و سنگینه میشه عطر خانمهای سی چهل به بالا😞
مگه خانمهای سی به بالا نمیتونن عطرهای فرش و ملایم دوست داشته باشن و بپوشن؟؟
2 تشکر شده توسط : بابک محسن جمالیان
این عطر رو نمی شناختم یادمه سال ۸۳ بود تو سوریه ابتدای خیابان الحمرا یک مغازه کوچک عطر فروشی بود که اسانس ها رو در شیشه های کوچک ۱۰ میلی می فروخت رایحه عطرها منو به داخل مغازه کوچک کشوند و از پسر جوان فروشنده خواستم یکی یکی چندتا عطر رو بده تست کنم. پسر سوری با دوستش به عربی یه چیزی گفتن و لبخند زدن گمونم دیدم خانم ایرانیم سلیقه عطری منو محک میزدن. سمپل های اول علیط شیرین و پودری بود طوری که تست نکرده فاصله گرفتم بعد چندتا نمونه ملایم تر و بقول خودشون جدید رو دادم ببویم بازم نپدیرفتم دست اخر یه نمونه که دوبار اونو تست کرده بودم و بار اول نطرمو جلب نکرده بود بعد یک ربع بررسی انتخاب کردم و گفتم برام تو شیشه بریزه که دیدم دوستش انگار که شرط رو برده باشه و با لبخندی از سر تحسین به رفیقش گفت: اوووم هوووگوو!!! انگار اونام با من هم سلیقه بودن و فکر نمی کردن یه دختر ایرانی این عطر رو انتخاب کنه.
ب
عطر انتخابیم اسمش هووگو باس بود. یه تجربه جدید از یه دنیای دیگه!!
واقعا چه رایحه لوکس و در عین حال دلنشینی داشت با ماندگاری خوب و پخش قابل قبول. که تا مدتها شیشه خالش هم کشوی کمدم رو معطر کرده بود.
5 تشکر شده توسط : nazanin marjanmohamadi
به نظر میان عطرهای زنانه شیشه این عطر جذابه چون شکل بیضی یا گرد و استوانه نداره. مکعبی و یکم شبیه فندک هست. به نظرم برای کادو دادن جذاب باشه
3 تشکر شده توسط : Maxxine بابک
سمپل این عطر رو لطفا موجود کنید
1 تشکر شده توسط : سالمی
چه تعبیر جالبی : انگار عطر رو از میز جوونیای مادرت برداشتی☺
کاربرد خیلی از عطرها یادآوری خاطرات گذشته است
حتی خاطراتی که خودمون تجربه نکردیم بلکه مربوط به کساتی هست که باهاشون رابطه عاطفی داریم
اگه زمان به عقب برمی گشت دنبال همین الد فشن های امروزی بودم
8 تشکر شده توسط : سولماز لیلامحمدی
Azzaro Pour Homme
لینک به نظر 21 اسفند 1400 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
بله در مورد علاقه به بوی خاک نظر شما خیلی با طبع من مطابقت دارد چون به بوی گل رس یا خاک باران خورده وحتی مهر نماز بسیار کشش داشتم ولی شنیده بودم این تمایل میتواند ناشی از کمبود آهن در بدن باشد؛ حالا نمیدانم چقدر این نظریات صحت دارد. به هر جهت توضیحات شما برایم مفید و ارزنده بود.
سپاس فراوان از بذل توجه شما.
7 تشکر شده توسط : عماد آلالیتا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir