پرسش ها | ف.الف

سلام دوستان. دنبال عطری با رایحه گل برف یا همون lily of the valley میگردم. Diorissimo رو خوب باهاش آشنام چون از زمان کودکی ام عطر مادرم بوده و الان هم شیشه خالی با دو‌سه قطره عطرش رو دارم. خود گل رو هم بو کرده ام و میتونم بگم دیوریسیمو در شبیه سازیش شاهکاره. میخواستم بدونم شما دوستان عطر دیگری که رایحه این گل توش خیلی bold باشه میتونید به من معرفی کنید؟ 

پیشاپیش از همگی دوستان سپاسگزارم 🌸

راستی عطر مریمم رو هم انتخاب کردم: مریم پریس مونته کارلو

درود بر دوستان عطرافشانی‌ام 

برای من شیشه های عطرها بخشی از هنر عطرسازی به حساب می‌آیند. بخشی که اگرچه دخالتی در برداشت اصلی ما از رایحه ندارد، اما به عنوان یک هنر تجسمی، مکمل هنر عطرسازی می باشد.

چند تا از عطرهایی که از نظر شیشه و نه لزوما از لحاظ رایحه نظرم را جلب کرده اند، با شما به اشتراک میگذارم. و خوشحال میشوم اگر شما هم شیشه هر عطری نظرتان را چه از نظر زیبایی، مفهوم، منحصر به فرد بودن و یا صرفا سلیقه شخصی ، جلب کرده است اینجا در میان بگذارید.

Feerie #ون کلیف اند آرپلس فیره Feerie (یه شب مهتاب، ماه میاد تو خواب..... اونجا که شبا، یه پری میاد، ترسون و لرزون، پاشو میذاره، تو آب چشمه)

L'Air du Temps #نینا ریچی له ایر دو تمپز L'Air du Temps به خاطر کبوترهای صلح روی درش

Aura Mugler #تیری موگلر اورا موگلر Aura Mugler قلب جادوگر زیبایی که در اعماق جنگلی انبوه زندگی میکنه

Angel EDP #تیری موگلر آنجل ادو پرفیوم (ستاره ای) Angel EDP کی دلش نمیخواد یه ستاره رو تو دستاش بگیره؟

La Panthère Parfum #کارتیر لا پانتیر پارفوم (له پنتر) پرفیوم La Panthère Parfum  

بجز علاقه ای که به گربه سانان دارم، شیشه های این لاین واقعا زیبا هستند

Angels' Share #بای کیلیان آنجلز شیر Angels' Share کاملا شبیه لیوان ویسکیه. خودم به شخصه طعمش رو دوست ندارم ولی شیشه بی نقص و زیبایی داره 

Marc Jacobs Dot #مارک جاکوبز دات Marc Jacobs Dot کفشدوزک ها همیشه نقطه ضعف من بوده اند

 

سپاسگزارم که وقت گذاشتید و خواندید 

روزگارتان پر از زیبایی 

 

 

 

سلام دوستان. میشه لطفا چند عطر با روایح Boozy به من معرفی کنید؟ زنانه و یونیسکسی که بیشتر به سمت زنانه باشه. انجلز شیر رو امتحان کردم ولی زیاد رایحه کنیاک رو احساس نمیکنم توش. ولی true lust و dangerous complicity از eldo رو بسیار خوشم اومد ازش. ممنون میشم راهنماییم بفرمایید

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir