by Kilian - Angels' Share

بای کیلیان آنجلز شیر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43762
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی وانیلی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : بای کیلیان
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43762
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 840
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
42,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    88
  • نمی پسندم
    23
  • - 25 سال
    4
  • + 25 سال
    58
  • + 45 سال
    5
  • روزانه
    3
  • رسمی
    60
تعداد رای های ثبت شده : 322
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کیلیان هنسی با معرفی یک خانواده بویایی جدید قصد دارد که، در جایگاه وارث یک خانواده مشهور فرانسوی و سازنده کنیاک، هم به میراث ویژه‌اش و هم به انتخابش از میان ساختارهای بویایی سرمست‌کننده برای به صبح رساندن شب‌های هیجان‌انگیز ادای احترام کند. عطر «آنجلز شیر» که حاصل اولین همکاری با بنوا لاپوزا (عطرساز فرانسوی) است، به‌عنوان شخصی‌ترین عطر کیلیان هنسی شناخته می‌شود که تا کنون ساخته شده. این عطر هیجان‌انگیز از میراث خانوادگی کیلیان هنسی در تهیه بی‌نقص و هنرمندانه شراب کنیاک الهام می‌گیرد که در هشتمین نسل به او می‌رسد. «آنجلز شیر» تا اعماق سرداب‌های ذهن و حافظه بنیان‌گذار کمپانی بای کیلیان رسوخ می‌کند و به اسرارآمیزترین سویه‌هایش راه می‌یابد. «آنجلز شیر» یادآور جوش‌وخروشی است که از شراب لیکور در بشکه‌های ساخته‌شده از چوب بلوط برمی‌خیزد؛ شراب‌هایی که همزمان با پیرتر شدنشان همچون هدیه‌ای به خدایان پیشکش می‌شوند.  
همانند استاد عطرسازی که آکوردها و عصاره‌های ناب را در عطرها به‌کار می‌گیرد، استاد شراب‌ساز هم پیمانه‌های دقیق را براساس نسبت‌های بی‌نقص برای ساختن یک کنیاک استثنایی در کار می‌آورد. «آنجلز شیر» حاوی عصاره کنیاک است، به‌طوری که آمیزه‌اش هم رنگ کاراملی طبیعی و زیبایی به خود گرفته. این عطر با نت کنیاک، ترکیبی از عصاره بلوط، عصاره دارچین و عصاره دانه تونکا شروع می‌شود. نت‌های پایدار و ماندگار چوب صندل، ‌پرالین و وانیل هم پایانی دلپذیر برای «آنجلز شیر» ساخته‌اند تا این عطر به معجونی کمیاب تبدیل شود که تنها فرشتگان شایسته تجربه کردنش هستند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند بای کیلیان
عطار بنویست لاپزا
سال عرضه 2020
گروه بویایی شرقی وانیلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه کنیاک
اسانس میانی دانه تونکا ، درخت بلوط ، دارچین
اسانس پایه وانیل ، چوب صندل سفید ، پرالین
نمره کاربران
Angels' Share-بای کیلیان آنجلز شیر
رایحه
8.5
99 رای
ماندگاری
8.6
99 رای
پخش بو
8.2
99 رای
طراحی شیشه
9.4
99 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند بای کیلیان
عطرگرام
نظرات کاربران (73 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
مدتها بود از تست کردن این عطر طفره میرفتم چون مطمئن بودم اگه تست کنمش مجبور میشم بخرمش و فک میکردم همین که اسیر لاو بای کلیانم بسمه،اگه عاشق یه بای کلیان دیگه هم بشم و بخوام هی بخرمش رسما ورشکست میشم. تو کلی از ریویوهای فرگرنتیکا تأکید شده اگه کسی عاشق عطرهای گورمند باشه عمرا بتونه به انجلز شیر نه بگه. منم که بشدت گورمندبازم و حتی تصور عطری که بوی پای سیب دارچینی بده باعث میشد شبیه استیکر چشم قلبی بشم.
درنهایت نتونستم طاقت بیارم و تستش کردم. منتها فقط یبار تستش کردم اونم رو دست همسرم اونم تو روزی که کلی عطر دیگه تست کرده بودم درنتیجه نظرم فعلا فقط جنبه فرست ایمپرشن اونم از نوع غیردقیق داره(درکل تست کردن تو عطرفروشی رو من تست کردن حساب نمیکنم.بنظر من آدم تا لااقل پنج میل از هر عطر رو استفاده نکنه و باهاش زندگی نکنه نظرش جنبه همون فرست ایمپرشن داره) اما درکل اولا که بوش خیلی آشنا بود واسم(من هیچکدوم از عطرهایی که بعنوان مشابه انجلز شیر مطرح میشن رو تا حالا تست نکردم) دوما که برخلاف تصورم همون روز نخریدمش(بر خلاف LDBS بای کلیان که همون لحظه که تستش کردم حس کردم حاضرم تمام عطرامو بدم تا فقط همونو داشته باشم). سوما از تصورات من مسکولین تر بود و متاسفانه من با عطرهای یونیسکس، زیاد راحت نیستم.
از این نظر میگم آشنا بود که از لحظه ای که اسپری کردمش داشتم دیوونه میشدم که خدایا کدوم عطر تو کلکسیونم هست که این داره منو یاد اون میندازه. تا مدتی هم به هیچ نتیجه ای نرسیدم. درنهایت یادم اومد Cologne of the Missions Le Couvent Maison de Parfum (کمرم شکست موقع تایپ کردن اسمش 😅) و همچنین Xerjoff Bouquet Ideale عزیزانی بودن که رفته بودن رو مخم. هیچکدوم به هیچوجه دوپ انجلز شیر نیستن. انجلز شیر واسه من گورمندتر و شیرینتره و به خوشمزگی پای سیب دارچینی با روکش کاراملیه اما باز بااینحال یه چیزیش بشدت یادآور این دوتاست.شاید بخاطر بوزی بودنشه از این نظر که تو هرسه تاشون وانیل بوزی-اسپایسی غالبه اونم تو یه پس زمینه چوبی؟ یا شاید تو پس زمینه انجلز شیر هم مثل دوتای دیگه تنباکو حس کرده بودم و خودم متوجه نشدم؟ درهرحال فعلا نمیدونم چه چیزیشون انقد واسم شبیه بود مگه اینکه دوباره تستش کنم اینبار دقیقتر و درکنار اون دوتای دیگه. درهرحال اگه دوتا عطر نامبرده رو نداشتم احتمالا اصرار میکردم همین الان انجلز شیر رو میخوام اما داشتنشون باعث شد فعلا دست نگه دارم تا تست دقیقتری بکنم.
از نظر مسکولین بودن هم نمیدونم چی باعث شده که حس کنم مردونه طوره.شاید همون بوزی بودنشه.
نه اینکه خوشم نیادا ازش. ازقضا خیلی خوشحال میشم همسرم همچین عطری بزنه چون درکل برای آقایون هم عطرهای شیرین رو ترجیح میدم(معمولا با عطرهای تلخ رابطه خوبی ندارم) فقط اینکه برای خودم عطرهای فمنین تر رو ترجیح میدم.
راستی اینم بگم که تو این تست مختصرم رایحه خمیر دندون نعنایی که تو یسری نظرات فرگرنتیکا گفته بودن تو درای داون این عطر حس میشه رو من حس نکردم
13 فروردین 1403 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : فرناز Mahdi
کاملا باهاتون موافقم که کفه مردونه این عطر سنگینتره
13 فروردین 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سالمی Rohaam

7
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
دوستان من این کار رو ندارم اما از برند ZARA مدل Sand Desert At Sunset رو تهیه کنید سازنده این عطر هم خود بنویست لاپزا ! هست و تو فراگانتیکا هم میتونید تو عطرای بسار مشابه ببینید که اتفاقا نظرات خوبی داره تا جایی که خیلی ها به خاطر رایحه ظریف تر این کار رو بهتر Angels' Share By Kilian دونستن . اگر تو این دوره زمونه وانفسا و گرونی نمیخواید اون هزینه رو کنید یا از برند ختافه و الحمبرا نمیخواید خرید کنید بدون شک گزینه ای جز زارا Sand Desert At Sunset نداریم. رایحه ای شیرین و گرم و ظریف و همه پسند داره واقعا زارا تو لاین های جدیدش داره کارهای خوبی میده که اکثریت با امضای عطارهای بنام هست از آلبرتو موریلاس گرفته تا همین کار بنویست لاپزا و حمید مراتی کاشانی و غیره ...
01 فروردین 1403 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سالمی امیر رنجبر
سلام دوست عزیز،

با نظرتون در مورد عطر Sand Desert At Sunset و تشابهش به انجیلز شیر موافقم. کارهای اخیر زارا با قیمتی که ارائه شدن واقعا به صرفه و خوبن. من همین کار رو در یکی از شعبه‌های زارا تست کردم روی لباس در زمستان با دمای صفر درجه و حدود چند ساعت به خوبی پخش بو داشت بعدش پخش کمتر شد اما با ماندگاری تا یک روز کامل.
من انجیلز شیر رو دارم و وقتی با این کار از زارا مقایسه کردم حقیقتا متعجب شدم از کیفیتی که زارا با این قیمت پایین ارائه میده. رایحه Sand Desert At Sunset ظرافت های انجیلز شیر رو نداره اما یه کپی بسیار نزدیک بهش هستش!
02 فروردین 1403 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : امیر رنجبر کامبیز سخی
سلام جناب صبا
البته سوتفاهم نشه برای شما و دوستان دیگر، منظور من از ظرافت تو عطر زارا، ملایم تر بودن رایحه به نسبت انجیلز شر بود و اینکه ماندگاری خوبی داره به جهت Edp بودن Sand Desert At Sunset هست که با قیمت ۷۲۰ لیر ترکیه یعنی حدود ۱۴۰۰- ۱۵۰۰ میشه از ترکیه خرید کرد یا از سایت های کارگوی ترکیه
حدود ۲.۵۰۰ تا ۳ میلیون خرید.
02 فروردین 1403 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی Saba Mardoukhi

درود و احترام به همگي دوستان:
دو سه هفته ای رو با این عطر، وقت گذروندم. هرچند نیازی به توضیحات و ریویو نمیبینم چون دوستان کاربلد بسیاری قبلا این زحمت رو متقبل شدن. فقط خواستم تجربه و نظر شخصیم رو بگم که با کاری بسیار خوشبو و ارزشمند، و با کیفیت و خوش بازخورد طرفیم.
این عطر بنظر من اصلا شیرین نیست، بلکه طبعی گرم و شیرین دارد، و این دو، بسیار باهم متفاوت اند…
دوستانی که این عطر رو شیرین خطاب میکنن ارجاعشون میدم به عطرهایی مثل استرانگر ویت یو از آرمانی، اسپایس بمب اکستریم از ویکتور رالف و یا E گورماند از کلایو کریستین، و امثالهم، تا درک صحیح تری از عطرهای شیرین داشته باشن. ضمن اینکه دنبال جایگزینی مثل خمره هم برای این عطر نباشید که بسیار به خطا خواهید رفت. کاملا عطرهایی مجزا هستن. خودم شخصا عاشقش شدم.
شاد باشید و مانا 💐
24 اسفند 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : خاطرات یک گورکن امیرعلی نجاتی

خیلی‌ها فکر می‌کنند آنجل شیر عطر تور کردن زنان فم فتال؛ دخترهای چیتان پیتان؛ افتر پارتی است ولی نه این عطر خیلی خفن‌تر از این کارهای پیش پا افتاده است. این شاهکار کیلیان به درد یک شب پر از مکاشفه می‌خوره شبی که دویست سیصد کیلومتر توی دل شب رانندگی کنی تا برسی به وسط بیایان وقتی باد سردی در حال وزیدن است شروع کنی اون زدن. بعد می‌تونی اون موجود عجیب که از شیشه بیرون اومده است چشم در چشم شوی. لای کامیون‌ها و تریلی‌ها ول می‌خوری و از هر گاهی لبت را گاز می‌گیری. هر از گاهی انتهای جاده در تاریکی گم می‌شود و می‌گویی شد لاست های وی دیوید لینچ. این عطر مشروبی چوبی چند وجهی است استرلیزه و طاعونی عموم مردم فقط از آن بوی پولداری و لوکس بودن می‌گیرند ولی این عطر جنبه‌های پنهانی هم دارد همچون نیمه پنهان ماه. تاریک با فضاهایی به شدت رویاگونه و دهشتناک. شبی اکسپرسیونیستی؛ جاده و تنهایی. از اینکه دیگران سر از نوشت‌هام در بیارن خوشم نمیاد برای همین دوست دارم جوری بنویسم خودم هم چیزی ازش نفهمم. ساعت ده و نیم شب وسط بیابان هم دیدیدم بعد هفت سال خودش بود خفن‌ترین عطرباز خاورمیانه.

[EDITED] 1402/12/12 11:03
11 اسفند 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : رابین هود سر داده در سکوت

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
فقط دوست داری سرتو بچسبونی به لباست و این شاهکار زیبارو بو کنی، قطعا یکی از بهترین کارهای کیلیان تا همیشه باقی میمونه ،مث اونتوس برای کرید ...
27 بهمن 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Rashed S 1991 وحید رضایی

X
9
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
نظردهی در مورد این عطر به نظرم سخت و پیچیده هست.
یک بوی بسیار زیبا، همه پسند و ماندگار. به هر نحوی که به این عطر نگاه میکنم توانی جهت بیان ایرادی در این کار ندارم. چه از نزدیک و چه از دور دلبری میکند. به خاطر بوی سنگینش کمی سر درد میگیرم ولی انتخابم به زدنش است و مهمان این روزهای سرد زمستانی ام. مهم نیست مقصدش کار هست یا پیاده روی، مهمانی است یا مسافرت. همه را با آغوش باز پذیراست.
هرکه گوید این عطر خوشبو نیست بی شک کار اشتباه را برای خود انتخاب کرده چرا که انتخاب این عطر از اولین لحظه راحت است مگر ندیده خریده چرا که اشتباهی در این عطر نیست.
ولی در قلب خود کاستی ای دارد، از آن کاستی ها که در لحظه اول خودنمایی می کند، آن هم تهی بودن از مواد طبیعیست. نمیدانم این نظر من است که اشتباه است یا نبود مواد طبیعی با این قیمت همخوانی ندارد.
به دنبال مواد طبیعی نیستم بلکه از بهترین عطرهایم مشابه این اند. ولی وقتی پای قیمت به میان باشد حساب گر میشوم.
در آخر این عطر شاهکاریست از یک هنرمند و ما هم پول هنر را می پردازیم. افسوس که مشابه سازها از نبود مواد طبیعی خوشحال شدند.
من به خود این عطر ۹.۶۵ از ۱۰ میدهم و با در نظر گرفتن قیمت ۸ از ۱۰.
27 بهمن 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : سالار كلوچه وحید رضایی

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه

انجلز شیر بای کیلیان

پرطرفدارترین رایحه از کالکشن دِ لیکِرس کیلیان که در حقیقت بجز خود رایحه که سلیقه هست از نظر پرفورمنس،کامبینیشن آکورد، سیلاژ و ماندگاری یه سر و گردن از سایر پروداکت های این کالکشن بالا تره.
نیازی به ریویو من نیست و بیشتر تمایل دارم برای روایحی که تا حالا کسی ریویو نکرده نظر ثبت کنم اما بخاطر جذابیت و جایگاه ویژه این عطر برای خودم، تصمیم به ریویوش گرفتم.
آکورد لیکر یه نت نسبتا ریسکی هست که یا نباید کار بشه یا اگر قرار خصوصا در هارت نت قرار بگیره،بسیار با کیفیت و ریلستیک باشه چون در دنیای واقعی هم بوی بعضی از لیکرها تند و شارپ و بیش از حد الکلیکه.
اپنینگ این کار همون‌طور که باید شما بلافاصله متوجه یه فضای بسیار باکیفیت بوزی میشید و دقیقا همون حسی رو به شما القا می‌کنه که نوشیدن یه شات کنیاک می‌تونه انجام بده یعنی
به وجود آوردن حس نشاط و لذت
و بنظرم به وجود آوردن و القای این حس به مخاطب بدون عمل نوشیدن و وارد کردن یه ترکیب الکلی به بدن و صرفا با بوییدن می‌تونه بی نظیر‌ و جادویی باشه.
در ادامه اون تلفیق دارچین،وانیل،نت همراه با ظرافت و لطیف چوب و رگه های گورماند پرالین یه استایل گرم،کمی اسپایسی،گورماند به وجود میاره که در انتها میرسه به القای حس اغواگری و دعوت کنندگی به مخاطبتون.
یعنی جز اون حالت نشاط آوری و بوزی،حس دعوت کنندگی و شیطنت ناشی از نت های گرم هم به وجود میاد که بی نظیره.
پرفورمنس فوق العاده خوب و سیلاژ رضایت بخشی داره.
اینکه بعضی دوستان اشاره کردن بوی پای سیب میده دقیقا درسته و حس باز کردن در جعبه پای سیب داغ رو داره.
رایحه یونس.کسی داره بنظرم یعنی نه برای خانم ها زیادی مسکلینه نه برای آقایون خیلی لوس و فمیننه و محدودیتی نداره.
اما بشخصه چون روایح سنگین و عودی،چرمی برای آقایون میپسندم،اگر قرار باشه این کار توسط یکی از آقا یا پارنتنر خانومش استفاده شه من شخصا ترجیحا پارنتر خانومه.
مناسب فصول سرد سال و صد البته در شب‌های خنک تابستانی درخشش خاصی خواهد داشت.
در مورد شباهتش با خمره لطافه که تایتل خیلی از یوتیوب های خارجی هست باید بگم خمره خیلی رایحه گورماند تر و زنانه تری داره و یه مقدار اون فضای غلیظ و عربی بیشتر حس میشه و شخصا انجلز شیر بای کیلیان رو بسیار مدرن و بالانس تر می‌دونم.
16 بهمن 1402 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : امیرمحمد عبدالهی فر وحید رضایی
سلام خانم میلانی عزیز
همیشه ریویوهای شما رو می‌خونم و از قلم شما واقعا لذت می‌برم. تشکر فراوان از ریویوهای کاربردی و دقیقتون😍
24 بهمن 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک

با سلام و ادب
اصلا خوشم نیومد
د مارلی اوجان از این شامه نواز تره
06 بهمن 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سالمی Rezvani

5
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
این عطر رو میخوام بخرم فقط توضیحات و نظرات رو که دیدم دو دل شدم چون من فقط عطر تلخ استفاده میکنم نمیدونم با این عطر که شیرین هست کنار میام یا نه ولی میخوام تستش کنم هر چه باد آباد فوقش اگه خوشم نیومد کادو میدم میره😂
20 دی 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک مهربد
امبرتاباک از برند دنیل خوزیر رو بهتون پیشنهاد می کنم.
شباهتی به همین انجلزشیر داره اما با شیرینی کمتر و مردانه تر ( چون فرمودید عطرهای تلخ استفاده میکنید )
قیمت مناسب تری داره و حجمش هم صد میل است
20 دی 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : derrick مهدی رشیدی
کادوش بده به خودم 😂
20 دی 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Arshia Maxxine
میتونی از خ ل ی ف ه چی دکانت ۲ میل سفارش بدی تا مطمئن شی…
20 دی 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهدی رشیدی
بادرود خدمت دوست عزیز با کمال احترام اگه عطر تلخ میپسندین این رو نخر پشیمون میشی قیمتش هم خیلی بالاست مسلما براتون خوشایند نیست با سپاس
20 دی 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Mercedes
دو روز بیشتر نتونستم استفاده کنم به نظرم بیشتر زنانه هست تا مردانه
02 بهمن 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Baby reXa zariiii
قرعه کشی بکنید اینجا بنظرم حالا قسمت هر خانم / آقای خوش شانسی بشه که چه عالی
02 بهمن 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Baby reXa derrick
بدون قره کشی قسمت مادرم شد 😂
04 بهمن 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Baby reXa derrick

خوشبوئه اما تحت هیچ شرایطی این قیمتو توجیه نمیکنه؛ حتی با درآمد دلاری!
19 دی 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سر داده در سکوت وحید رضایی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟