dunhill - Century Alfred

دانهیل سنچری آلفرد

مردانه
کد کالا : ATR-39946
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر ادویه ای
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : دانهیل
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-39946
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 65
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
3,260,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    11
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    14
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    12
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 64
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

با رایحه سنچری آلفرد آینده را در آغوش بگیرید و مفهوم جدیدی از پاکیزگی را تجربه کنید. طراحی متفاوت شیشه‌های شفاف، ساده و سبک که نور را از طریق بخش‌های محدب و مقعر خود منعکس میکند. رایحه اولیه و تازه این عطر شامل ترنج، گریپ‌فروت و نارنگی ماندارین می باشد که با نت‌های پایه یعنی چوب صندل، کندر و بهارنارنج معطر همراه می شود.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند دانهیل
عطار کارلوس بنایم
طبع خنک
سال عرضه 2018
گروه بویایی معطر ادویه ای
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، گریپ فروت
اسانس میانی بهار نارنج، هل ، صمغ کندر
اسانس پایه مشک ، چوب صندل سفید ، گیاه ناگارموتا
نمره کاربران
Century Alfred-دانهیل سنچری آلفرد
رایحه
7
20 رای
ماندگاری
6.4
20 رای
پخش بو
6
20 رای
طراحی شیشه
8.5
20 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دانهیل
اخبار برند دانهیل
عطرگرام
نظرات کاربران (17 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
دانهیل به تولید عطرای مردونه ارزون و با کیفیت شهره‌ست و معمولا ندیدم مثل خیلی از برندها با بازار عطرهای هایپ همسو بشه، برای همین چندتا از کاراش رو می‌شه نسبت به قیمت کارای یونیک و با ارزشی به حساب آورد، حتا کاری مثل دانهیل فور من که تو جمع کلاسیک‌هاست هنوز هم تا حد زیادی کار یونیکیه برام. دانهیل اصولا برند مردونه‌ایه. اکثر عطرای این برند بر وجه مردانه تاکید دارن، وجه جدی و رسمی مردونه، دانهیل سنچری هم از این قاعده مستثنا نیست. این عطر با اینکه به نظر خیلی‌ها یه کپی از سانتال ۳۳ ست (برای من بیشتر یادآور دانهیل آیکونه) ولی در جایگاه قیمتی خودش کار یونیک، متفاوت و بی‌رقیبیه.
سنچری اپنینگی هارش، اسیدی، تلخ، گزنده و ترش داره که حس سوزش گلو بهتون می‌ده. مرکبات با وجود اینکه از وجه شیرین و میوه‌ایشون هم استفاده شده اما وجه اسیدی و تلخشون می‌چربه، این شروع ولی چندان پایدار نیست و به سرعت از وجه ترش و اسیدی کار کمتر می‌شه و یه حال و هوای چوبی با حضور چوب صندل نرم، صیقل خورده، تازه، خامه‌ای و خشک فضای کار رو به سمت یه کار صمیمی ولی جدی می‌بره، جدیتی که با حضور قدرتمند نخل مرداب رقم می‌خوره و همه‌ی عناصر عطر رو تحت شعاع قرار می‌ده، نرولی و وجه فلورال کار چندان فرصت بلند کردن صداش رو نداره، نرولی رو از همون اول حس می کنید اما لطیف و نرم نیست، و در فضای اسیدی سیتروسی کار و تلخ و گیاهی نخل مرداب نفس می‌کشه، کندر هم توی این کار حضوری ضعیف داره و هل و شیرینیش هم یه ته بوی فرش و اسپایسی ایجاد می‌کنه. این نت‌ها تو بده بستون با همدیگه یه کار باربرشاپی، صابونی و پودری خلق کردن، وجه صابونی کار به هیچ عنوان قابل قیاس با کاری مثل گرلن وتیور نیست و خیلی ضعیف‌تره، وجه پودری هم چندان حس لوازم آرایشی زنونه بهتون نمی‌ده و اونم ضعیفه، بنابراین با خیال راحت مطمئن باشین که با یه عطر به شدت مردونه طرفین.
سنچری عطریه که ملزومات خودش رو می‌طلبه، بار اولی که برای تست پوشیدمش یه مقدار حس معذب بودن داشتم، به خاطر اینکه احساس می‌کردم اصلا مناسب استایل من نیست احساس می‌کردم مهمونم کت و شلوار و پالتو تنشه و من پیژامه. یه مقدار حال و هوای کلاسیکی داره و البته در عین حال مدرنه، بیشتر شبیه مدرن و مینیمال شده کارای قدیمیه، توی این رنج قیمت یکی از بهترین و یونیک‌ترین کارا برای فضای اداریه، به شرط رعایت استایلی جدی و رسمی داشته باشین، آدم تر و تمیز و اتو کشیده‌ای باشین و صبح ۵ دقیقه قبل از سر کار رفتن بیدار نشده باشین، در این صورت به نظرم عطر بی‌نهایت خوب روی پوستتون می‌شینه، حس با کلاس بودن بهتون می‌ده، من رو یاد کارمندای رده بالا می‌ندازه، مثلا معاون بانک که مثل بقیه کارمندا پشت باجه نمی‌شینه، اصلا کار سن بالایی به حساب نمیاد اگه استایلتون همونی باشه که گفتم، فرفی نمی‌کنه ۳۰ سالتون باشه یا ۵۰ و بالعکسش هم صدق می‌کنه، اگه ۶۰ سالتون باشه ولی استایل جدی و تر و تمیزی نداشته باشین باز هم عطر خوب نمی‌شینه. خانم ها هم اصلا به فکر پوشیدنش نباشن حتا اگه همیشه کارای مردونه استفاده می‌کنن، با اینکه می‌گم کار جدی‌ایه ولی اصلا کار عبوسی نیست. اگر قرار بود ۱۰ کار به صرفه برای فضای اداری معرفی کنم قطعا یکیشون همین کار بود. متاسفانه خود من با اینکه از این کار خوشم اومده ولی خصایص پوشیدنش رو ندارم با اینکه آدم جدی‌ای هستم ولی در پوشش آدم راحتی‌ام حتا زمانی که تو فضای اداری کار می‌کردم.
با همه‌ی تعریفایی که از این کار می‌کنم با در نظر گرفتن حجم بالا (دست و دلبازانه فول ور کنید)، قیمت مناسب، پخش و ماندگاری مناسب و کافی و مهم تر از همه یونیک بودن بین کارای تابستونی تو این رنج قیمت و حتا یه کم بالاتر، این کار ارزش خرید پیدا می‌کنه و در نهایت این عطر رو مناسب بلایند‌بای نمی‌دونم و حتما قبل از خرید تستش کنید. (البته این پیشنهادم برای هر عطریه حتا سیف‌ترین عطرها)
15 مهر 1400 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : Neroli Hamidmohamadi
خواستم ریویویی برای این کار خوش قیمت بنویسم، اما ریویوی شمارو که مطالعه کردم انقدر جامع با فضاسازی های دقیق و جالب بود که به تمیزی رایحه این عطر برام تداعی شد.
احسنت به این قلم زیبا و گیراتون
از خواندن ریویوهای شما بسیار لذت میبرم
موفق باشید
01 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
این نظر لطف شماست جناب علوی، خوشحالم دوستانی که حرفه‌ای هستن وقت می‌ذارن و چند کلمه‌ای که من گاه‌گداری می نویسم می‌خونن
02 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : کاوه حسین علوی

7
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
دانهیل سنچری
( ورود من به دنیای عطر )
اولین تجربه بویایی من با تست دکانت سنچری بوده حدودای اسفند ماه سال ۱۴۰۰ بود
بگذریم که اولش عجیب بود برام ( چون عطری با رایحه نرولی کم و خاصه و منم نبوییده بودم )
در هر صورت یاد اون دوران و دوستان و اضاف خوردن‌ها بخیر باد
کوتاه راجع به عطر بگم ،، بوی نرولی بصورت افسار گسیخته و گاز دار
شدیدا مردونه و جذاب ،،با بیسی دلنشین و با وقار
افسوس از پخش و ماندگاری متوسط ،،الان هم نسخه ۱۳۵ میلش نیست دیگه
در مجموع عطر بدی نیست توی این سبک بویایی در حال حاضر●

■ این ریویو در واقع بهانه‌ای برای ادای احترام به بزرگان و سردمداران این خانه بوده، که تا به حال فرصت نشد یا از روی فراموشی ،به تعویق افتاد ..
اساتید و عزیزان گرانقدر ؛ جناب سخی بزرگوار ، آرشیتک عزیز ،جناب IRRO، آقای بوترابی ، آقای افتخاریان و ...
همه عزیزانی که بنده کوچک از قلم انداختم و شمع این محفل‌ هستن .‌..
مایه خوشحالی و دلشادی من هست که در اینجا ،در کنار شما عزیزان که دنیایی پر شور و محبت و بدیع هست ، حضور دارم ( که باعث افتخاره پذیرای بنده باشید در جمع خودتون)

امیدوارم که چراغ این جمع به حضور و گرمی شما عزیزان همیشه فروزان باشه

همچنین کمال تشکر رو دارم از مدیریت محترم سایت عطرافشان
29 فروردین 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری کاوه

7
رایحه
7
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
دانهیل سنچری

جنتلمن انگلیسی مدرن اگه عطر بود این عطر میشد. کار معتدل که کمی خنکی داره. ابتدای رایحه بسیار فرش و سیتروسی کار شده که خیلی هم شفافه. گریپ فروت و برگاموت مستقیم به بینی حمله میکنن اما ستون اصلی صندل ووده که حس خیلی خوبی میده در کنار شکوفه پرتقال. با یک عطر چوبی و کمی گلی طرفیم البته بعد از درای دان چوبی بودن به نهایت خودش میرسه و نت غالب صندل ووده.
خیلی نرم و خواستنی طراحی شده استایل کاملا رسمی بهترین حالت براشه. ماندگاری رو پوست حدود پنج ساعته اما پخش ضعیفی داره مگه اینکه همراهتون داشته باشید و در طول روز تمدیدش کنید. مناسب هوای خنک بهاری و پاییزی. در گرمای زیاد تابستان عملا از بین خواهد رفت. در مورد شباهت به سانتال ۳۳ میشه گفت وقتی هردو کار به درای دان برسن تقریبا قابل تفکیک نیستن اما سانتال ۳۳ رایحه متراکم تر و قوی تری داره. با توجه به قیمت دو کار سنچری برنده میدان خواهد بود.

سلامت و خوشبو باشید
23 فروردین 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری Hamidmohamadi

سلام
این کار از دانهیل رایحه خیلی خوبی داره وبه طور کل حال آدم رو بهتر می کنه،این عطر رو در راستای کارهای خوب وخوش قیمت می تونم معرفی کنم.
کاملا مناسب بهار وتابستان هستش .
لیکن دوتا عیب داره اول :پخش کم ،دوم ماندگاری متوسط
ولی با توجه به قیمت وحجم عطر ،می شود ازش دستریز تهیه کرد و با خود جهت تمدید به همراه داشت.

[EDITED] 1402/02/26 22:41
26 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری کاوه

4
رایحه
4
ماندگاری
4
پخش بو
4
طراحی شیشه
"کندر، صندل و اوریار سلام یک رایحه چوبی گیاهی تمیز، سبز و معطر اما تلخ که دارای یک حس گرما و شادابی
هست را ایجاد کرده اند و در این بین مشک و شکوفه پرتقال سبب افزودن حالت گلی مرکباتی شیرین و ترش کم در رایحه
می شوند. "
طبع رایحه معتدل و شاید رو به خنک هست. اما به نظرم مخصوص هوای معتدل هست. پخش و ماندگاری متوسط هست.
02 اسفند 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Dapper ارژنگ بوترابی

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
دانهیل سنچری

احساس میکنم مقداری کم لطفی شده به این کار . یکی از کارهای خوب و ارزنده دانهیل هست که سعی بر این داشته تا رایحه ای متفاوت با الهام گیری از سانتال 33 انجام بده . اولین چیزی که باید در نظر بگیریم قیمت این عطر هست . دومین چیزی که باید در نظر بگیریم شفافیت عطر هست که به خوبی از پسش براومده .

در مورد رایحه عطر ، فضایی گیاهی ، چوبی (چوب خیس) در بیس کار و همچنین مقداری میوه ای در ابتدای کار که حالتی فرش و نسبتا یونیک به خودش گرفته . بوی خاصی داره و احتمالش هست که یه عده نتونن ارتباط بگیرن ولی خیلی رو تن زیبا میشینه و پیشهاد میکنم بجای تست روی پوست دست ابتدا اون رو بپوشن . خوش بازخورد هست و پرفورمنس خوبی هم داره.

اینکه یه عطری که زیر یه میلیون هست رو با یه عطر 8 میلیونی مقایسه کنیم به نظرم کاملا اشتباه هست و توقعات رو باید در حد هر رده ای تنظیم کرد . این عطر به نظرم تا دو سه برابر قیمتش ارزندگی داره . باتل خیلی خوشگلی داره . خوش بازخورده و هم میشه روزمره استفاده کرد هم جاهای نیمه رسمی . مناسب بهار و تابستان و هنگام روز بهتر جواب میده . پیشنهاد میکنم این کار ارزنده رو تست داشته باشید .
13 خرداد 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Amirhossein علی رشوند

6
رایحه
5
ماندگاری
4
پخش بو
7
طراحی شیشه
ابتدای اسپری کردنش یاد دانهیل آیکون افتادم اما خب زود مسیرشو جدا کرد
بیس نت به نظر جذاب تر میاد و تا حدودی شبیه لالیک وایت هست
ماندگاری معمولی و پخش بوی ناامید کننده...
26 فروردین 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سالمی رضاحسین نوری

7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
آلفرد دانهیل سنچری عطری است مدرن با چاشنی عطرهای کلاسیک که شروعی گیاهی، شاداب و کمی گلی از ترکیب بهارنارنج و ماندارین دارد که حسی تمیز و تا حدی صابونی نیز با خود بهمراه دارند. با گذر زمان رایحه مرکباتی و گلی ملایمتر شده و رایحه هل و چوب صندل نمایان میگردند. عطری در رده عطرهای مینستریم (دیزاینر) جای داره بواقع باید گفت این عطر برای فضای کژوال نیست....
06 آذر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Amirhossein معین هاشمی

دکانت این عطرو تهیه کردم واقعا بوی کرم های موبر قدیمی رو میده و میشه گفت جز بدترین عطرهای تست شده منه اصلا نمیتونم هضم کنم تعریف ونظرات مثبت دوستان درباره این عطرو ..گاهی فکر میکنم نظرات ثبت شده ربطی به واقعیت عطرها نداره وشاید دوستان عطر فروش میخوان عطرهای باد کرده رو رد کنن بره😅😒
20 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : معین عباسیان امیر علوانی
با احترام به نظر و سلیقه شخصی شما
اما اگه احساس میکنید نظر و سلیقه شما دوست نازنین با دیگران متفاوت شاید این عطر با سلیقه شخصی شما فرق داره
نمیشه گفت چون شما دوست نداشتید باقی مردم همه دارن اشتباه میکنن یا کامنت فیک میزارن
اینکه با رایحه یونیک و متفاوت ارتباط نگرفتید احتمالا مکان و زمان نامناسبی تست کردید

چک کنید که اولا عطرتون اصلی باشه بعد بزارید برای اخرای مهر ماه تو غروب با یک لباس ساده مجددا تست کنید
این عطر نسبت به قیمتش رایحه فوق العاده زیبای داره
31 شهریور 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سید رضا ربانی ابوالحسن

7
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
درود بر دوستان عطربازم
آقا اگه دنبال یک عطرمرکباتی فرش میگردید ببسیار عالی هست برای استفاده در روزانه حتی توباشگاه وبیرون گردی . نسبت به قیمت هم عطر به صرفه ای هست .
09 اسفند 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری فاطمه فیضی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟