SERGE LUTENS - Le Participe Passé

سرج لوتنس له پارتیسیپی (پرتیکیپ) پس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-39588
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : سرج لوتنس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-39588
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 155
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,850,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    7
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    5
  • روزانه
    1
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 23
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

آیا شما هم عاشق عطرهای هستید که بافتی بالزامیک و صمغی دارند؟ آیا شدیدا به گرمای درخشان، شیرینی عمیق و ادویه‌های شرقی علاقه‌مند هستید؟ کمپانی سرج لوتنس با استفاده از آکوردهایی غلیظ و منحصربه‌فرد از جنس صمغ‌های گوناگون در پس‌زمینه بسیاری از عطرهای کلاسیکش، دقیقا چنین عطرهای جذاب و خاصی را به شما هدیه می‌دهد. کمپانی لوتنس با عطر «له پارتیسیپی پس» نیم‌نگاهی دارد به عطرهای شرقی خاصی که در گذشته خلق کرده است و درواقع این عطر را می‌توان ادای احترامی به آن عطرهای شگفت‌انگیز در جهان عطرسازی تلقی کرد که هر کدام از خلوص بی‌نهایت ویژه‌ای برخوردار هستند. «له پارتیسیپی پس» غلظت بالایی از رایحه نیرومند و لطیف صمغ مصری را در کنار رایحه صمغ‌های گیاهی، میوه‌های خشک، چرم و کارامل قرار می‌دهد تا سویه‌های این آمیزه جذاب را به لطافتی متعادل برساند و شما را در بافت بالسامیک و رویایی خودش غرق کند. رگه‌های ادویه‌ای در آمیزه «له پارتیسیپی پس» پیچیدگی‌ها و ظرافت‌های خاصی را به آن اضافه کرده‌‌اند، اما نهایتا این سرشت بالسامیک و صمغی عطر است که دقیقا عاشقان و علاقه‌مندان به چنین عطرهایی را به‌سوی خودش جذب می‌کند. اگر شما هم یکی از همین افراد هستید، حتی یک لحظه هم برای خریدن عطر «له پارتیسیپی پس» درنگ نکنید چون دقیقا همان عطری‌ست که دنبالش می‌گشتید!

نوع عطر ادو پرفیوم
برند سرج لوتنس
سال عرضه 2018
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس پایه میوه‌جات، صمغ گیاهی
نمره کاربران
Le Participe Passé-سرج لوتنس له پارتیسیپی (پرتیکیپ) پس
رایحه
6.3
7 رای
ماندگاری
8.3
7 رای
پخش بو
7.9
7 رای
طراحی شیشه
7.4
7 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
من واقعا نمیدونم چجوری از رایحه ی همچین عطری شکایت کنم، یا نمیدونم چجوری بگم که خوب نیست، که به طرفدارای این برند و کاراش لااقل بر نخوره ولی لطفا، بدون تست اصلا و اصلا و اصلا برای این عطر هزینه نکنید… تا به اینجا هیچ فردی رو ندیدم که ازش بخوام این عطرو روی پوستم بو کنه و بازخورد بدی نشون نده. نمیدونم چه حکمتیه که هر عطری که دوستش ندارم تا به ابد هم ماندگاره و تا یک کیلومتر پروجکت میشه :))
اگر میشد مثل عطرای ژنریک-همه پسند، یه پوشه هم باز کنیم برای عطرایی که شاید انگشت شمار ادم بپسندنش، این عطر بنظرم باید بره تو اون پوشه. خلاصه که یه “نه” خیلی گنده برای این کار سرژ لوتانس…
پ ن: با احترام و ادب برای اقای صدیقی، بنظرم اصلا بوی قلیون میوه و تنباکو نمیده، بسیار صمغی و تلخه، عامیانه بگم یچیز تومایه های ته دیگ سوخته ی سبزی پلو (خدایا منو ببخش)…معنی اسمشم ک یعنی “قسمتی از گذشته ها” احتمالا منظورش اینه که این رایحه شبیه یه خاطرست که باید بگم که لوتانس بزرگوار، خاطره ی دارکی بود جدا :))
14 مهر 1400 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : محمد خلیلی حسین علوی
با سلام و عرض ادب خدمت بانوی همیشه در صحنه سرکارخانم فاطیمای عزیز(البته سوتفاهم نشه منظورم از لفظ همیشه در صحنه، اینه که باوجود اینکه هیچ منفعت خاصی براتون نداره ولی تجربه های گرانبهاتون رو در اختیار دوستان تازه کار و مبتدی مثل بنده قرار میدین بدون هیچ چشمداشتی) باید بگم نه فقط این کار، بلکه همه کارای این برند رو اصلا و ابدا نباید بدون تست، بلایند کرد، چون واقعا رایحه های عجیب و غریب و خاص پسندی داره که اصلا به مشام اکثر افراد خوش نمیاد، یجورایی حتی از آمواج هم یه چند پله تو این مسئله بالاتره
15 مهر 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : alireza .xx Fatimah
سرکار خانم فاطیمای پرسلیقه
سلام
اگر راجع به برند سرج لوتنس تحقیق کنید و سری به سایت خود ِ برند بزنید متوجه میشوید که پایه ای از پایه های سیاست این برند ، اتفاقا عطربازانی حرفه ای و پر سابقه ( چون شما و دیگر اساتید ) هست که از بوئیدن روایح تکراری عطرها خسته شده اند و دنبال کشف روایح خاصی از بازسازی ی قدما و روایح خاص نو هستند .
واقعا عطربازها که هرروزه و مداوما در معرض بوییدن رایحه هستند در نقطه ای از زمان به جایی میرسند که همه چیز تکراری میشود !
یکی از فرق های رایحه بازان و عطربازان در اینجا هویدا میشود .
رایحه بازان در انتها ، کاری به این ندارند که عطری خوش رایحه هست یا خاص رایحه ( نمیگم بد رایحه )
دنبال بوئیدن روایح جدید میگردند که این برند سعی کرده و میکند که نمونه هایی عرضه کند .
در برندهای دیگر هم داریم اما کمتر .
سمپل یا دستریز ازین سبک روایح تهیه و جایی نگه دارید
روزی به درد میخورد :)
یادم آمد که قبلا هم معروض شده
برخی عطرها به سفارش یا به هدف ِ خرید اصنافی که در معرض همیشگی ی رایحه ای خاص هستند تولید میشوند
هماره معطر باشید انشاله
16 مهر 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : عباس بهرامی سعید رضایی شوشتری
چجالب منم از اینترلود زیاد خوشم نیومد
25 آذر 1400 پاسخ تشکر

سلام شب بخیر
سرژ لوتنز وتیور اورینتال
چون خود عطر رو پیدا نکردم در اینجا مینویسم
امروز یک شیشه پنجاه میل تسترش رسید به دستم.عااالی بود ترکیب گورماند از وتیور.شروعش شکلات تلخ با وتیور خاکی بعد چوب صندل و وتیور بعد مشک و وتیور .کار وتیوری تکیه خیلی حس خوبی بهم داد وتیور گورماند .خیلی مجلسیه .ماندگاریش خیلی بالاست پخش بوش هم خوبه .برخلاف خیلی از کارهای لوتنز که حالت سنگین شرقی_عربی دارند اصلا اینطور نیست .مشابه بوش رو ندیدم.وجهه متفاوتی از کار وتیوری بود برای من.حتما توصیه به تستش دارم و فکر نمیکنم کسی ازین بو بدش بیاد.بسیار سیف و عامه پسند و در عین حال متفاوت .مناسب برای بلایند بای .طرفداران وتیور استشمام واجبه.
شبتون عطر آگین
15 دی 1400 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : ماتیو دلارو 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

عجب عطر‌ عجیبی نمیدونم همه کارهای سرج همینجور خاص اند یا این یکی اینجور بود،یه رایحه خیلی خیلی یونیک مثلش رو هیچ وقت هیچ جا ندیدم بقیه خیلی خوب توصیفش کردن شبیه قند سوخته است بوش با یه سری روایح دیگه که توصیفشون واسم سخته تو فضای بسته تستش کردم هیچ عطری رو با این قدرت پخش ندیده بودم در اتاق بسته بود یه نیم ساعت بعد برادرم از توی نشیمن پرسید چیزی سوخته چون خیلی بوی سوختگی میاد وقتی بهش گفتم همین بوی مج دستم میاد گفت آره همینه چیه زدی عطره؟؟به نظرم واسه کسی که از رایحه اش با خبر نباشه واقعا همین سوال پیش میاد که این عطره،واقعا ارزش تست رو داشت آشنا شدن با همچین رایحه عجیب غریب و خاص تجربه خیلی خوبی بود
14 بهمن 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 پدرام محمدی
بله کار خاص زیاد داره
اکثرشون باب طبع ایرانیها نیست
ولی بعضیهاشون مثل لا کوچ دو دیابل.شنه.خیلی به نظر من خاص و متفاوت هستن.در ایران به علت اینکه عطرهای هایپ نشده و عامه مردم رو جلب نکرده قیمت بعضی عطرهاش گاها تا یک سوم قیمت اروپا هست.و خیلی از عطرهاش سالون اکسکلوسیو هست.every drop worth buying
14 بهمن 1400 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Amin mohammadi معین هاشمی
من یکی دو تا کارشو هر چی گشتم که بخرم یا تست کنم پیدا نکردم که نکردم
14 بهمن 1400 پاسخ تشکر
سایت پ...ش.هم دستریز.هم سمپل و هم تستر اکثر کارهاشون. و همینطور خیلی از عطرهاشو داره
15 بهمن 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Amin mohammadi فاطمه فیضی
ممنون به خاطر راهنماییتون 🙏🏻🙏🏻
15 بهمن 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
عجب چیزی این عطر
نمیدونم چطور میشه توصیفش کرد
خوب، بد
عالی، افتضاح
جذاب، غیرقابل تحمل
عجب تناقضی....
شروع طوفانی با یه سری روایح صمغی و دودی و بخوری بعد چند دقیقه یه حس گلی غلیظ و بعدترش یه حس رایحه قند سوخته
انگار مثلا تو یه شیرینی پزی باشی که مایه شیرینی هاش سوخته
همونقدر که تو ذوق میزنه، همونقدر جذابه
همونقدر که نمیخوام دیگه بپوشمش، دوست دارم بازم امتحانش کنم
عجب سرگیجه ای....
21 آذر 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : محسن جمالیان علی رشوند
Le Participe passe به معنی فرم گذشته فعل در دستور زبان فرانسه میباشد و در واقع سرج لوتنز با این عطر به روایح شگفت انگیز عطرهای قدیمی اشاره و ادای احترام دارد

از سرج لوتنز در مورد این کار :

لحظات گذشته که به زمان حال سرازیر می شوند رایحه های زیادی دارند.
عطری ساختم که بیشتر گذشته را تداعی می کند!
21 آذر 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : ایرن ارژنگ بوترابی

Chene Serge Lutens
سرژ لوتنز چنه
(چون توی سایت این مدل نبود اینجا نظرم رو مینویسم)

عطر چنه شروعی کمی ترش و ادویه ای داره (بیشتر فلل قرمز و تخم شنبلیله رو حس میکنم )
نوت چوبی بلوط هم در ترکیب با ادویه ها مخفی شده . نوت رام اینجا کاملا باکیفیت هست و اصلا زننده نیست و در کنار ادویه ها کمی من رو یاد پاویلون رژ جووی میندازه، و میشه گفت فضای کلی کار هم چیزی بین پاویلون رژ و تاپ نوتهای ادویه ای شرقی عطرهای امواژ مثل جوبیلیشن و آنر هست (بدون شیرینی امبر ) کمی هم انیمالیک/مشکی هست که احتمالا نوتی هست که برای مشابه سازی موم عسل به کار میره (هر چند موم طبیعی رایحه اش چندان شبیه به این نوت نیست). نوتهای ادویه ایش، بخصوص در درای داون، شباهت زیادی به درای داون عطر سرج لوتنس له پارتیسیپی داره.
برای ما ایرانی ها احتمالا هیجان انگیز نخواهد بود. چون اکثر این نوتها رو در آشپزخونه مادرها و مادربزرگها داریم. (به جز نوتهای شرابی! )
16 مهر 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh

این عطر رو میشه با عطرهای دیگه ای از سرژ لوتنز در یک طیف قرار داد. میشه گفت 40 درصد با فیل ان ایگلز شباهت داره (در نوتهای صمغی و میوه خشک شده یا لواشکی) و 40 درصد با عطر چنه از سرژ لوتنز (در نوتهای ادویه ای).
اون نوتی که شبیه قند سوخته هست ( چیزی شبیه شیر سوخته (کارامل) و قند میوه سوخته (فروکتوز- مثل زمانی هست یک سیب یا میوه به رو روی بخاری یا روی یک ظرف بدون آب روی آتیش میگذارید تا آب میوه بیرون بزنه و حالت سوخته لواشک مانندی پیدا کنه) که احتمالا از رزینهای خاصی ایجاد شدن، اما این همون ترکیبی هست که در فیل ان ایگلز هم حضور داره و به اسم ترکیب میوه خشک یا لواشکی نام بردن و بعضیها گفتن ای کاش این رایحه در چنین عطر شاهکاری نبود.
این بوی شیر و میوه سوخته حداقل دو ساعت با شدت تمام خودنمایی میکنه ( البته به همراه نوتهای ادویه ای) و کم کم که محو میشه میتونیم بازیگران ادویه ای و نقششون رو حس کنیم . ادویه اینجا بسیار شبیه به ترکیبی هست که در عطر چنه سرژ لوتنز داریم. هر چند دو عطر هیچ نوت مشترکی براشون ذکر نشده به جز زیره که اون هم دونوع مختلف زیره ذکر شده، اما من تقریبا مطمئن هستم که این رایحه ادویه ای ترکیب این دوتا نوت هست: فلفل قرمز (یا دقیقتر فلفل قرمز ترکیه ای-پاپریکا) بعلاوه تخم شنبلیله. این ترکیب رو در تاپ نوتهای اموآژ جوبیلیشن هم حس میکنم. توی چنه با شدت کنترل شده تری هست اما در این عطر همه چیز با نهایت غلظت به کار رفتن.
عطر خیلی سخت پوشی هست و پخش خیلی زیادی هم داره.
16 مهر 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : محسن جمالیان سعید رضایی شوشتری

دوستان کسی اگه از این سری کارای لوتانس تجربه ای داره لطفا بگه
26 اسفند 1399 پاسخ تشکر
بوی قلیون میوه ای میده
27 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : keyvan SH

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟