narciso rodriguez - Narciso Rouge

نارسیسو رودریگز نارسیسو رژ

زنانه
کد کالا : ATR-38936
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : نارسیسو رودریگز
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-38936
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 115
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
5,750,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    16
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    3
  • + 25 سال
    11
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    7
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 85
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

نارسیسو روژ مفتون کننده است!

نارسیسو روژ، احساسات پر شور و آتشین را انعکاس می دهد. رایحه ای اغوا کننده با حرارت و تندی نادر
مشک همراه با دسته گلی از رز بلغاری و زنبق جان تازه ای یافته و نت های کهربا همراه با تونکا و سدر سیاه و سفید، تند و تیزی آنرا به اوج رسانده است. شیشه این عطر بواسطه ی یک رنگ قرمز سرزنده، جلب توجه می نماید. این بطری احساسات ناب را تجسم می کند:  تشعشعات نیمه شفاف ، رنگ قرمز پر رنگ را از درون مکعب ساطع می کند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند نارسیسو رودریگز
طبع گرم
سال عرضه 2018
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه رز ، زنبق
اسانس میانی مشک ، شکوفه پرتقال ، گل مریم
اسانس پایه دانه تونکا ، وانیل ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Narciso Rouge-نارسیسو رودریگز نارسیسو رژ
رایحه
8.1
14 رای
ماندگاری
6.7
14 رای
پخش بو
6.3
14 رای
طراحی شیشه
6.6
14 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند نارسیسو رودریگز
عطرگرام
نظرات کاربران (24 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
3
طراحی شیشه
این قرمزی رو بنابر وفا به عهد ام در کامنت سال اخیر( که بلاخره میخرمت قرمزی) وارد محفل کردم و بقول شاعر که بر همان عهد که بودیم بر آنیم هنوز (یعنی عاشقشم و خیلی شیکه) اما میخواستم یه توضیح ایرانی استایل :)) در مورد پرفورمنسش اضافه کنم…
این عطر گرم و شیرینه ولی به زعم من در هوایی که رو به سردی میره عملا skin scent محسوب میشه و پخش بو و بازخوردی نباید به ان صورت براش متصور شد، ازون عطراست که باید بغلتون کنن که حسش کنن.
البته بنظر شخص من این دست روایح شیک و به جا اند چون اونقدر دوست ندارم بوی عطرم پخش بشه و شیش متر دنباله داشته باشم ولی چون برای خیلی از خریدارا و اکثر ایرانی ها خصوصا داستان پخش و ماندگاری خیلی مهمه و فاکتور تعیین کننده ایه باید بگم که بله، این عطر، عطرِ اقربا است خلاصه :))

[EDITED] 1401/10/08 10:55
07 دی 1401 پاسخ تشکر
42 تشکر شده توسط : MahgolSa Amelie
فاطیما ی عزیز
به نظر شما بین Narciso Rouge و Narciso Powder کدوم دخترونه تره؟
قبلا ریوو های Chloe Love رو خوندم به پودری بودنش تاکید شده بود وقتی رسید بیشتر بوی صابون و تمیزی داشت تا پودری و خانومانه (حتی به شامه ی من مردونه هم بود)
11 مرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک Sepideh
سلام عزیزم
هیچکدوم حقیقا دخترونه نیستن🤦🏽‍♀️
واقعا سن پوششون همپوشانی داره و مثل همن هردو هم خانومانه هستن
اگه بوهای فلورال و گلی بیشتر میپسندین مدل پودر بهتره
میشه گفت صرفا تو اپنینگ نسخه پودر یکم شاد تره
12 مرداد 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 شکیبا
سلام فاطیمای عزیز❤️
برای من کمک کننده بود متشکرم
خیلی ممنونم زمان گذاشتین و توضیح دادین عزیزم
12 مرداد 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری بابک

8
رایحه
7
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
دلبرِ قرمزپوش که خیلی راحت با احساسات بازی می‌کند. از اون عطرا که هم از آقایون بازخورد میگیره و هم از خانمها. جون میده واسه اوایل پاییز ، وقتی هوا رو به خنکی میره ولی هنوز کاملا سرد نشده.حالت پودری بسیار دلنشینش یه جَو رازآلود ایجاد میکنه که ممکنه برای مخاطب ، شخصیت استفاده کننده را کمی مرموز و مغرور و دست نیافتنی القا کند ولی به مرور اون حس از بین میره و حس شیک بودنِ طرف ،جاشو میگیره.این عطر در ابتدای اسپری با رز بلغاری و سوسن و زنبق و مقدار زیادی مشک باز می‌شود ،ممکنه اولش یکمی سنگین یا تیز باشه ولی خیلی زود و با عمل کردن رایحه ی شکوفه پرتقال و مریم نازنین، رایحه به سمت کرمی شدن پیش می‌رود. ( عطرافشان جان چرا داخل معرفی نتها مریم نازنین و شکوفه ی پرتقال و وانیل نیست؟)
در ادامه رایحه ی زیبایی که از ترکیب وانیل و چوب صندل و دانه تونکا است در کنار سدر و خس خس ، آکوردچوبی و شیرینی را ایجاد می‌کند که به‌ مرور آکورد پودری را به آغوش می‌کشد و تا ساعتها ماندگار می‌مانند.
در کل، این عطر با رایحه ای جذاب ، معتدل، کم شیرین ، بالغ و بسیار خوش پوش برای خانمهای بالای ۲۵ سال ،قابل استفاده هم به صورت رسمی و هم به صورت روزانه و کژوال ،مناسب قرار های عاشقانه- دوستانه- دورهمی ، از اون عطرها است که مثل آچار فرانسه عمل میکنه و ارزش خرید بالایی داره:) مخصوصا اگر استایل را با رژ لب ، لاک ، کیف و کفش و کلاه یا کمربند قرمز ست کنید .
تصورش هم واویلا دارد :)) ❣
28 شهریور 1401 پاسخ تشکر
41 تشکر شده توسط : دزیره Mahyar

این عطر بنظرم یکی از عجیب ترین رایحه ها هست. رایحه این عطر آنقدر زنانه هست و انگار بوی لوازم آرایشی مثل جعبه لوازم آرایشی اعم از رژ لب و سایه ها و پنکک و لاک های خوشبو رو میده.
این عطر منو یاد واژه زنانگی سمی میندازه. زنانگی سمی اصطلاحی گسترده هست که به تعریفی سفت و سخت و سرکوبگرانه از زنانگی اشاره دارد، شامل فشارهایی که زنان برای محدود کردن خود به ساختارها و ویژگی های کلیشه ای زنانه است که با آنها مواجه می‌شوند. در واقع زنانگی سمی بر این باور است که زنان فاقد عاملیت هستند و وجود دارند تا توسط یک مرد در زندگیشان، مانند پدر یا شوهر در مورد ارزش آنها تعریف و قضاوت شود.
اگر مردانگی سمی خشونت و سلطه را به منظور حفظ پویایی قدرت نابرابر تشویق می‌کند، در عوض زنانگی سمی از پذیرش خاموش خشونت و سلطه برای بقاء حمایت می‌کند.
بعبارتی زنانگی سمی شامل هر گونه افکار، اعمال یا رفتار زنان است که به بهای استقلال، عاملیت، طیف کامل عواطف و رفاه عاطفی و روانی زنان، به نفع یا به تعویق انداختن دیگران یعنی معمولا مردان، می‌شود. به نظر من مردانگی سمی و زنانگی سمی دو روی یک سکه هستند، اما قدرت جریان پنهانی است که مردان را تحت فشار قرار می‌دهد تا نقش تهاجمی، خشونت آمیز، ترسناک و مسلط جنسی را ایفا کنند تا در قدرت باقی بمانند، و زنان به دنبال جلب رضایت آنها در قدرت به منظور اجتناب از مجازات و درد باشند.
زنانگی سمی از قوانین و مقررات خاص فرد تشکیل شده است که دائماً در حال تغییر هستند. بعنوان مثال، برخی ممکن است بر این باور باشند که پوشیدن کفش پاشنه بلند در محل کار ضروری است. برخی دیگر از عطرهای بسیار زنانه استفاده می‌کنند و بر این باورند که تن‌پوش عطرهای مطلقا زنانه در محل کار از بدیهیات زندگی روزمره آنهاست و این زنان معتقدند که فقط با این فرم پوشش یعنی کفش پاشنه بلند و عطری مثل همین نارسیسو رژ با هارمونی دقیق رنگ و رایحه رژ لب و سایه چشم برای نشان دادن هرچه تمام تر زنانگی آنها در محیط کار یا پیرامون بسیار مهم خواهد بود.
و نکته جالب اینجاست که زنانی که به زنانگی سمی پایبند هستند ممکن است در جامعه پاداش دریافت کنند و زنانی که این کار را نمی‌کنند ممکن است بی اهمیت جلوه شوند که این مجازات پایبند نبودن به زنانگی سمی هست.
بنظرم هیچ راه درست یا دقیقی برای زنانه بودن وجود ندارد، چراکه تظاهرات زنانگی، شخصی و حس قلبی زنانه است و نباید مورد کنترل قرار گیرد. جالب است که برخی کشورها بپاس پایبند بودن زنان کارمند در شرکتها به زنانگی سمی، حقوق بیشتری دریافت می‌کنند فقط بخاطر اینکه فرم پوشش و عطر خاص زنانگی محض رو تن‌پوش می‌کنند در حالیکه برای مردان همان شرکتها، هیچ تفاوت دستمزد ماهانه نسبت به مردانگی سمی و غیر سمی وجود ندارد، بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که اگرچه آراستگی خوب برای مردان نیز مفید است، اما برای زنان ضروری است که به دنبال دستیابی به پاداش های پیرامون چه اقتصادی و چه معنوی باشند.
بنظرم زنانگی سمی، زیبایی زنانه را برجسته می‌کند که به موجب آن، زنان بخاطر جستجوی استانداردهای زیبایی آرمان گرایانه دچار استرس می‌شوند و در عین حال به دلیل تجویز نکردن آنها در خود، مورد قضاوت مردان قرار می‌گیرند و دقیقا همینجاست که کنترل و استثمار زنان برای مردان فرصت طلب، آسانتر می‌شود.
بنابراین زنانگی سمی می‌تواند خطرناک باشد، زیرا مطیع بودن زنان را طبیعی و برای تایید اجتماعی ضروری می‌داند.
با احترام از بکار بردن واژه های زنان بجای بانوان و مردان بجای آقایان، پوزش میخوام و واقعا برخی عطرها به مانند برخی فرم های پوششی چه در بانوان و چه در آقایان، برای برخی از آنها میتواند دنباله ای از مردانگی سمی یا زنانگی سمی باشد، بدون اینکه خود این جنسیت ها از آن اطلاعی داشته باشند.
بنابراین بنظرم شایستگی هر انسانی چه بانو و آقا، در فرم پوششی و یا نوع عطری که تن‌پوش می‌کنه نیست و چه بسا بانوان و آقایانی که بدون تن‌پوش عطر یا حتی عطرهای ارزان قیمت هم، در پیرامون بعنوان جنتلمن در نظر گرفته میشوند فقط بپاس رفتار و ادبیات شایسته و بایسته.....
از شکیبایی تمامی عزیزان کمال سپاس دارم.....

[EDITED] 1401/09/21 02:51
21 آذر 1401 پاسخ تشکر
37 تشکر شده توسط : بیتا الهه دهقانی

احتمالا دوستانی که متولد دهه‌ی ۶۰ و اوایل دهه‌ی ۷۰ باشن یادشونه که در زمان کودکی ما یه کمد‌هایی بود که حالت گنجه داشت و معمولا یه ضلع اتاق رو کاملا پر می‌کرد. این عطر برای من مث اینه که یه پنکک آرایشی قدیمی رو توی ظهر تابستون گذاشته باشی تو اون گنجه‌ها. پنکک یکم گرم شده، بوی چوب کهنه‌ی گنجه‌ هم قاطیشه. اتاق عمه‌م ♥️
28 دی 1400 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : آرامیس nazanin

8
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
3
طراحی شیشه
مگه میشه انقدر شیک اخه؟ انقدر این عطر شیکه که حد نداره. یه ترکیب طلایی از مشک و رز و چوب و شیرینی! تمام نت هاش به جا و اندازه ان و هم روی پوست هم روی لباس فوق العاده است عملکرد این زیبا.
یه DNA مشترک بین این کار و مدل پودر هم مشهوده ولی مدل رژ کمتر گلیه و بنظر من کم سن تر و شیک تره.
تو درای داون یکم شبیه بوی فروشگاهای لوازم لوکس و انتیکِ چوبی میشه:)) پرفورمنسش خوبه. برای پاییز یه انتخاب طلایی میتونه باشه.
خلاصه، با هر بار بوییدنش غرق در لذت شدم *_* بلاخره میخرمت قرمزی :)))
19 فروردین 1400 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : شکیبا سپیده حسینی
دقیقا همینه...واقعا کلاس خاصی داره بین عطرای زنونه و بهترینه بین پودری های غیر شیرین که بوی لوازم ارایش لوکس دارند...عطر جذابیه من هم پارسال خریدمش فقط ای کاش شیشه ش به اندازه رایحه ش جذاب بود
19 فروردین 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : ༺Zahra ༻ مریم میربیک
Fatimah جان ممنون میشم بفرمایید با این مدل پودری مناسب محیط دانشگاهی برای یه دختر بیست و سه ساله هست یا خیر؟
14 آبان 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Fatimah
سلام وقتتون بخیر …
راستش عطر تند و تیز و پرهیاهویی نیست و میشه تو دانشگاه هم استفادش کرد (عموما عطرای پودری کار های آروم تری محسوب میشن.) ولی من با اینکه عاشق این عطرم بنظرم مدل پودر(صورتی روشن) برای محیط اکادمیک بهتره؛ چون چارچوب مینیمال تری داره نسبت به این کار و یجورایی روزانه تره. بشخصه مدل رژ رو برای قرار های رمانتیک یا مهمونی ها مناسب تر میدونم…
درمورد سن پوشش نمیشه قطعی نظر داد و به کرکتر و پختگی فرد هم مربوطه اما اگه بخوام بهتر بگم، اگر کرکتر شیطون و پرانرژی ای دارید، شاید خیلی مناسب نباشه تو این سن… بطور کلی هم بخوام بگم بالای ۲۷-۲۸ رو پوشش میده تقریبا بنظرم.

پیشنهاد میکنم عطر توییلی و توییلی eau poivree رو هم تست کنید، اگر یه خانمِ جوانِ شاد و فعال هستین :)
14 آبان 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : ༺Zahra ༻ مهدی
خیلی خیلی ممنونم بابت اطلاعات مفیدتون و وقتی که گذاشتین
14 آبان 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Fatimah

من امشب این عطر رو سفارش دادم با توجه به کامنت هایی که اینجا ثبت شده بود. قبلا هرگز از این برند عطر نخریدم و تستش هم نکردم. با توجه به اینکه هیچوقت خودم ارایش نمی کنم اما عاشق بوی لوازم ارایش هستم. ضمن اینکه دوستان نوشته بودند پخش بوی بالایی نداری و بنابراین برای منی که برای محل کار دنبال یه عطر شیک با بوی لوازم ارایش ولی بی سر و صدا بودم بهترین انتخابه. با توجه به کامنت ها نتونستم جلوی خودم رو بگیرم که سفارشش ندم. خیلی ذوق دارم که چه بویی میده دقیقا. امیدوارم وقتی به دستم رسید و ازش استفاده کردم از انتخابم پشیمون نشم.
21 شهریور 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه ع میرزایی

من شديدا مشكل پسندم ولي اين عطر منو عاشق خودش كرد هيچ كدوم از نتاش بولد نيست كه تو ذوق بزنه بازي نتاش زياده ماندگاريش كم نظيره و پخشش خيلي خوب بسيار و بالأنس و با كيفيت اصلا هم عطر گل منگولي نيست عالي عالي حتما تست كنيد و حتما بهش زمان بدين
31 فروردین 1398 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : شکیبا Mariya

در لحظه اول اسپری هی به خودت میگی خوشبوعه ها...باز کمی منتظر میمونی میگی نهههه نمیخوام بوی پنکک بدم( اگه خیلی پودری دوست نباشین).منظورم اینه به شدت بوی لوازم آرایش مخصوصا بیشتر بوی پنکک میده ،از لحاظ شیرینی هم معتدله و برای اونا که از شیرینی زیاد فرارین مناسبه.عطر لطیفیه اما من نمیتونم در این حد غالب بودن بوی پودری رو دوس داشته باشم و نمیخوام به عنوان عطر ازم استشمام بشه. برای طرفداران این سبک رایحه، به خاطر نرمی و لطافت و جیغ نبودنش میتونه دوست داشتنی باشه.عطر مهربونیه.مناسب همه سنی هم میتونه باشه جز گروه سنی نوجوان
19 فروردین 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : دزیره سوری سادات طباطبایی

تقدیمش کردم به مادر جان با آن روحیه خونگرم و مهربانیهایش.
عطر گرم و صمیمی و مادرانه ای هست بنظرم
11 دی 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : آرامیس سعید رضایی شوشتری

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
ی مدت دوسش داشتم برمیگرده به دوران قبل کرونا،بعد کرونا و رفتن حس بویایی و ی جوریایی قاطی شدن حس بویاییم ازش فاصله گرفتم الان با بوییدنش حس خوبی بهش ندارم خیلی به مشامم رایحش تلخ شده شاید خیلی عجیب باشه ی لحظه حس نفت ازش حس میکنم فعلا که ازش فاصله گرفتم امیدوارم مثل قبلا عاشقش بشم
25 آذر 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سالمی Amirhossein
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند سرکار خانم میربیک، متاسفانه عوارض ترجمه بویایی و چشایی پسا کرونا دغدغه های بسیاری از انسانها اعم از بانوان و آقایان هست. البته خودم هم بخاطر کارم سه بار کرونا را تجربه کردم. تنها راه بازگشت دقیق و شارپ ترجمه بویایی در پسا کرونا، بوییدن قهوه آسیاب نشده برای حداقل سه بار در روز به مدت ۳۰ ثانیه می‌باشد. لطفا دقت فرمایید که حتما قهوه آسیاب نشده باشه چون پودر آسیاب شده رو اگر بونوازی کنین ذراتی از پودر قهوه به مجاری بینی نفوذ پیدا می‌کنند و دچار حساسیت می‌شوید.
همچنین لطفا هر روز صبح به محض بیدار شدن از خواب قبل از میل کردن صبحانه، یک قرص مولتی ویتامین جوشان با طعم پرتقال را در لیوان آب خوری با آب سرد یا خنک میل فرمایید. قرص جوشان مولتی ویتامین باعث تقویت سلولهای ترجمه بویایی و چشایی می‌شوند و به مرور زمان، تاثیر مساعدی برای حس بویایی و چشایی و سیستم ایمنی بدن شما خواهد داشت.
سپاس از همراهی شما.....

[EDITED] 1401/09/26 14:06
26 آذر 1401 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : Armita ع میرزایی
درود جناب دکتر اسعدی و ممنون بابت توصيه بسیار بجا و کاربردی شما
راستش من هم پس از گذشت یک سال و اندی از ابتلا به کرونا هنوز دچار مشکل بویایی و چشایی هستم و امیدوارم با عمل به این توصيه ها به دوران قبل از کرونا بازگردم
26 آذر 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : ملورین آرمان
متشکرم از راهنماییتون آقای اسدی، واقعا حضور افرادعلمی تو این سایت باعث افتخار🙏
26 آذر 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : شکیبا ملورین
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند سرکار خانم جاوید، بله این مسیر را انجام دهید انشالله موثر باشد.
سپاس از همراهی شما
26 آذر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : ملورین Perfumex

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟