ACQUA DI PARMA - Iris Nobile

اکوا دی پارما ایریس نوبیل

زنانه
کد کالا : ATR-38793
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : آکوا دی پارما
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-38793
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
550,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 10
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

آکوا دی پارما به‌عنوان برندی که در تولید عطرهای شیک و بسیار محبوب در میان طبقات ثروتمند تجربه دارد، توانایی خاصش در احیای عطرهای مختلف را بیش‌ازهمه با ایریس نوبیل ادو تویلت نشان داده است. این عطر ادو تویلت جدید کاملا با عطرهای مشهور این کمپانی مانند آکوا دی پارما کولونیا (1916) و پروفومو (1930) تناسب دارد؛ عطری که پس از احیا شدنش توسط آکوا دی پارما وارد هزاره جدید می‌شود و برگ جدیدی را در تاریخ این خانه رقم می‌زند.

ایریس نوبیل در سال 2004 توسط استادان عطرساز معتبر ــ‌ فرانسیس کورکجان و فرانسوا کارون ــ خلق شده است. این محصول اولین بار در قالب یک محصول ادو تویلت عرضه شد. ایریس نوبیل به‌عنوان یک عطر زنانه شیک، کلاسیک، ظریف و گل‌فام درواقع در قطب مقابل سبک ایتالیایی آروماتیک‌ـ‌شاداب این خانه قرار می‌گیرد. بااین‌حال،‌ ریتم ملایم ایریس نوبیل جاه‌طلبی خاصی را به نمایش می‌گذارد که بیشتر به عطرهای گل‌فام و زیبای قرن گذشته تعلق دارد.

آمیزه ایریس نوبیل با نت‌های باطراوت و مرکباتی پرتقال، نارنگی ماندارین و ترنج شروع می‌شود و سپس به بادیان رومی می‌رسد. زیبایی گل زنبق (ایریس) با انبوهی بی‌نقص از نت‌های گل‌فام برجسته می‌شود که از شکوفه پرتقال، گل یلانگ، گل مریم، گل ابریشم و جلوه چوبی‌ـ‌جنگلی سدر در نت‌های میانی آمیخته شده است. البته نت شکوفه پرتقال ماندگارترین همراهی را با نت زنبق دارد. این دسته‌گل سرشار از نت‌های گل‌فام فقط شما را همراهی می‌کند و تک‌نوازی زیبای نت زنبق را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد ــ‌ نتی ظریف، رمانیتک و قدیمی، با ردی از سویه‌های پودری خیال‌انگیز.

عطر ادو پارفیوم ایریس نوبیل در سال 2006 خلق شد. علاوه بر شباهت کلی، این ادیشن دارای سویه‌های عمیق‌تر و غلیظ‌تر است، درحالی که کمی تیره‌تر و نسبتا شیرین‌تر به نظر می‌رسد. نت‌های مرکباتی که در ادیشن اصلی بسیار غالب و برجسته بودند، اکنون نقشی حاشیه‌ای پیدا کرده‌اند ــ‌‌ تمرکز محوری به نت زنبق اختصاص یافته و حالا این نت برجسته‌تر از قبل شده است. در کنار کهربا و وانیل هم نت‌های پایه از خزه درخت بلوط و نعناع هندی استفاده می‌کنند تا بافت چایپر چشمگیری را خلق کنند. ادیشن ادو تویلت ایریس نوبیل به‌عنوان یک عطر تابستانی عرضه می‌شود، درحالی که ادیشن ادو پارفیوم برای فصل سرما عالی است.

برند آکوا دی پارما
عطار فرانسوا کارون، فرانسیس کرکجان
طبع خنک
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، پرتقال، زنبق ، بادیان ختایی
اسانس میانی سدر ، گل ابریشم ، گل یلانگ ، شکوفه پرتقال ، گل مریم ، گل بامیه
اسانس پایه کهربا، وانیل
نمره کاربران
Iris Nobile-اکوا دی پارما ایریس نوبیل
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
6
1 رای
پخش بو
8
1 رای
طراحی شیشه
8
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند آکوا دی پارما
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
این عطر روح منو جلا میده مثل یه نسیم فرحبخش ولی گذرا... تا به خودت میای عبور کرده و حسرتش مونده فقط...ایریس نوبل، از اسمش برمیادکه زنبق نقش اولش باشه ولی در اصل وایت فلورالها( مریم و شکوفه پرتقال) هم، بازی اند و حتی بیشتر از زنبق نقش افرینی می کنند.اصلا این عطر با خیلی از عطرهای زنبقی دیگه فرق داره.یه عطر وایت فلوراله در واقع که زنبق کمی پودریش کرده و در بک گراند کمی هم سیتروسیه ... عطر تلخ و پرانرژی شروع میشه و بعد از ده دقیقه اروم اروم به سمت شیرینی میره.البته یه شیرینی بسیار کم و ملایم...عطر معتدلیه و بوی لوکسی داره .فوق العاده عطر لایت و ملیح و زیباییه و خیلی خانمانه س...در نیم ساعت اول من رایحه نرگس رو هم حس میکنم ولی در نتهاش نیست ظاهرا...کیفیت رایحه و شفافیت نتهاکه عالیه ولی موندگاریش متوسط و پخش و همچنین رایحه اصلیش همون یک ساعت اوله فقط و بعد از اون دیگه تنها یه شیرینی ملایم ازش روی پوست باقی می مونه...
28 آذر 1399 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Taniya  حسینی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟