YVES SAINT LAURENT - Blouse

ایوسن لورن بلوز

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-38768
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ایو سن لورن
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-38768
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 15
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
750,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

محصولی شهوانی و روان که در آن ابریشم و شیفون با تاثیر اسرارآمیز دودی پوست را در بر می‌گیرند. در دهه 1960، موسیو سن لورن «بلوز» کار ساده و مردانه کشاورز را به طرح زنانه برجسته‌ای بدل کرد. از بین این مجموعه، این قطعه به تدریج نماینده جذبه و آزادی زنانی شد که خود را وقف ایو سن لورن کردند. 
بلوز پیشرفت خود را با بطری شیشه‌ای با برش مربعی ناب خود آشکار می‌کند. درِ تزیینی جواهر آن بازتاب بافت «گرین د پودر» پارچه تاکسیدوی محبوب موسیو سن لورن است. 
بلوز ادو پارفوم نُت‌های روان ابریشم و شیفون را با استفاده از ستاره عطرسازی یعنی گل محمدی دگرگون می‌کند. گلبرگ‌های آن با نُت‌های صمغ زرد و دانه فلفل صورتی ترکیب می‌شود که این گل لطیف را بیدار کرده و وجه سبزتر و سرزنده‌تر آن را آشکار می‌کند – که تاییدی بر تاثیر ناب آن روی بلوز است. دانه‌های گلپر و مشک سفید گردی و شیرینی خوبی به ارمغان می‌آورد که تاثیر ابریشمی بلوز زنانه روی پوست عریان را بیدار می‌کند. 

برند ایو سن لورن
طبع گرم
سال عرضه 2018
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، صمغ گالبانیوم، فلفل صورتی
اسانس میانی رز ، سنبل ختایی
اسانس پایه چوب آبنوس، کشمران
نمره کاربران
Blouse-ایوسن لورن بلوز
رایحه
9
2 رای
ماندگاری
7
2 رای
پخش بو
6
2 رای
طراحی شیشه
7.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ایو سن لورن
اخبار برند ایو سن لورن
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
خیلی بوی رز میده
17 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سالمی

بوی رز صحرایی میده و اگه به این بو خیلی علاقه دارید و براتون خاص هست خرید کنید. بیش تر یادآور کوهستانه تا گلاب. اگر رز صحرایی دوست دارید خرید کنید. در غیر این صورت باید بگردید که سایر بوها راضیتون کنه برای هزینه ای که کردید.
20 آذر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سالمی فاطمه فیضی

8
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
سن لورن- بلوز
رمانتیک ترین و پراحساس ترین عطری که تا الان تست کردم… پر از عشق ، وقتی بو میکنمش حس میکنم یه نسیم خنک میوزه.

در فضای عطر برجسته ترین هنرپیشه گل رز دمشقیه که همون گل محمدی خودمونه اما ازونایی که توی مناطق خشک و کوهستانی بیشتر میبینیم و یکم رنگش به سرخابی میزنه و رایحش شیرین تر و لطیف تره. رز دمشقیِ شیرین و خنک و crisp به قول خارجی ها، در تلفیق بینظیری با تلخیِ سبز و مرموز انجلیکا و گرمای شیک و بالانس چوبی در بطنش که در نهایت یک اثر هنری ، باکلاس و پر از احساس تحویل میده که در نظر من مثل یک مجسمه ی Femininity ه…
من همچین حال و هوایی رو تو درای داون الیزبتن رز از پنهالیگونز قبلا تست کردم ولی بلوز از اونم بارها بهتره… یه تلفیقی از rose of no man’s land از بایردو و الیزبتن رزه ولی نمیدونم کوانتین بیش(عطار) چه ورد جادویی ای خونده که این عطر انقدر برای بینی من بی نقص و رویایی شده.
پرفورمنسش هم خوبه، اکثرا بنظرشون متوسطه ولی تجربه من از تستش این بود که روی مچ دست لااقل تا ساعت ها هی متوجه اش هستین و زبانه میکشه، ماندگاریش هم خوبه بنسبت. کیفیت رایحه هم 1080 blu ray هست و خب با این قیمت و در کتگوری لاین اکسکلوسیف ازش انتظار هم میره. در کل عاشقشم البته فکر نکنم تو ایران خیلی بازخورد های منطقی و درخور شانش بگیره :))

پ ن: دیگه خیلی وقته به باکس مشابه های فرگرنتیکا اهمیت نمیدم ولی واقعا دوست دارم نقطه نظر اونایی که بیشترین شباهت این عطرو با DELINA :)))))) بله دلینا از مارلی دونستن رو بدونم. اخیرا فهمیدم عطار مشابه و اسم های مشابه باعث میشه بدون توجه به رایحه بزنن عطر مشابه .
04 دی 1401 پاسخ تشکر
46 تشکر شده توسط : سالمی Marie

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟